Bob en Tessa van der Loo uit Vlijmen hebben ons in een persoonlijk gesprek verteld over de Omega waterontharders. In maart is de Omega 400 geplaatst door Bob en we kunnen niets anders zeggen dat we dik tevreden zijn. De installatie is op een zeer prettige manier verlopen en ook een belletje na een paar weken om te informeren of alles naar wens is is prettig. Al met al raad ik Bob en Omega zeker aan. Hans en Petra Zevenbergen

Professioneel

Duidelijke informatie m.b.t. de werking en installatie mogelijkheden. De Installatie is vakkundig uitgevoerd. Keuze gemaakt voor de Omega 400 vanwege twee badkamers met regen / massage douche. Geen druk verlies en geen kalkaanslag. Zeer vriendelijke Aftersales.

Gewoon goed

Na het eerste telefonische contact bezoek aan huis gehad. Tijdens het bezoek onze woonsituatie besproken en een keuze gemaakt welke Omega het beste past. Tot slot een installateur over de vloer gehad. Deze man ging zeer netjes te werk om de installatie zo goed mogelijk te doen. Vragen beantwoorden was ook geen probleem voor de installateur. De Omega 400 draait nu alweer een tijdje en gebruiksvoorwerpen aangetast met kalk werden door het gebruik van kalk ontdaan. VB. De drinktuit van mijn waterfles zat onder de kalk en is nu geheel vrij van kalk. Geweldig toch! Ik heb nog geen omkijken naar het apparaat gehad. Mijn vrouw en ik zijn er blij mee.

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Internet

Het systeem is zodanig gebruiksvriendelijk dat je direct kunt gaan genieten van zacht water.

Vlotte installatie gedaan door Omega; zout bijvullen is een makkie en je kunt direct gaan genieten van alle voordelen van zacht water

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Vrienden/familie/buren

Goed en eerlijk advies.en hele fijne monteur

Goede afspraken en snelle levering

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Internet

Je merkt gelijk het verschil ben er super blij mee

Tevreden over Omega waterontharder

In januari 2024 hebben we de Omega waterontharder laten installeren. De mensen van Omega hebben goed meegedacht over de beste manier om te installeren. Ook hebben ze ons er proactief aan herinnerd om het apparaat te registreren. We zijn tevreden met het resultaat.

Grandioos

Professioneel bedrijf wat doet wat ze beloven. Goede informatie, begeleiding en afspraken. Installatie is kundig uitgevoerd waarbij wordt geanticipeerd op de situatie voor een perfect resultaat.

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Vrienden/familie/buren

Goed product en geweldige service

Al vanaf het eerste contact zijn wij geweldig geholpen door Marianne. Wij waren compleet nieuw in de wereld van waterontharders, maar het personeel van Omega heeft ons alles haarfijn uitgelegd zodat wij meerdere merken hebben kunnen vergelijken. Na wat gesprekken met andere aanbieders waren we er uit. Wij gaan voor Omega. Vanaf het moment van aanschaffen, het plaatsen van de ontharder en tot aan de aftersales is het contact met Omega ontzettend fijn geweest. Het apparaat werkt helemaal naar behoren. Je proeft daadwerkelijk het verschil en ook in de badkamer is geen spoortje van kalk te vinden. Wij bevelen de waterontharder van Omega aan iedereen aan.

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Vrienden/familie/buren

Heerlijk dat zachte water.

De Omega waterontharders voldoen gewoon aan alle kwaliteitseisen waaraan een die goede waterontharder moet voldoen. Geen waterdrukverlies na installatie, zuinig gebruik zout, smaak water blijft hetzelfde. Goede beschrijving werking installatie. De juiste materialen gebruikt, zoals rvs kranen en aansluitingen, kunststof slangetjes ect.

• Informatieverstrekking van vertegenwoordiger
  • Montage / Deskundigheid monteur N.v.t.
  • Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Internet

Heel erg service gericht. Erg mooi geplaatst. Zeer tevreden over de werking van het apparaat. Je voelt en ziet echt het verschil na een week of 4. Aanrader!!! Zeker bij hun.

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Social media

Fijne communicatie en professioneel geïnstalleerd

Snel geholpen, fijne communicatie en monteur is deskundig

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Vrienden/familie/buren

Voldoet volledig aan de verwachtingen.

We zijn blij voor dit product te hebben gekozen. Het water voelt echt anders aan. Het lijkt wel iets anders te smaken, maar dit is niet storend of zo. Periodiek reinigt het apparaat zichzelf van de uitgewassen kalk. Dit gaat volledig automatisch in de nacht. Je hebt minimaal zeep nodig bij lichaamsverzorging of wassen. Haar en huid voelen na douchen zacht aan.

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Overig, namelijk:

Zeer positief!

Wij wilde na onze verbouwing een waterontharder en na wat onderzoek zijn wij uitgekomen bij de Omega. Wij hebben hem nu ruim 3 maanden in gebruik en de zwarte kranen/douchedeuren blijven vrij van kalk. Wat ons betreft een echte aanrader!

• Informatieverstrekking van vertegenwoordiger
  • Montage / Deskundigheid monteur N.v.t.
  • Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Overig, namelijk:

Werkt super!

Voor in onze nieuwbouwwoning een omega waterontharder aangeschaft. We waren heel benieuwd hoe dit zou bevallen. Inmiddels wonen we nu enkele maanden in de woning en zijn we blij met het zachte water, en we hebben geen omkijken naar het apparaat. Enkel het zout bij vullen is het enige dat je hoeft te doen. De service is ook top, na een paar maanden wordt je gebeld of alles naar wens is. Aanrader!

Omega is een topbedrijf.

Absoluut aan te raden. Wij hebben te maken gehad met Omega Maasdijk. Echte Westlandse, no-nonsense mentaliteit. Op bezek geweest in de showroom. Duidelijk verhaal. Levering/plaatsing ook top. Supermonteur. Keurig netjes gewerkt, kosteloos een plank gemaakt in de meterkast...dat soort dingen. Er wordt echt meegedacht met de klant. Systeem/water bevalt heel goed. Geen klakaanslag meer op kranen, douchewand enz. Verder is er geen zout en glansspoelmiddel meer benodigd in de vaatwasser. Kortom alleen maar voordelen. Is de investering meer dan waard.

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Vrienden/familie/buren

Fijne communicatie en goede installatie

Goed geadviseerd door Omega Zuid-Holland en door vakkundige installateur netjes geplaatst in mijn kelder met aan- en afvoer via de waterput en meterkast. Direct verschil te merken met zacht water en geen kalkaanslag meer. Erg tevreden met de installatie

Dik tevreden met Omega

Heerlijk kalkvrij water, zichtbaar en voelbaar. Snelle en deskundige installatie, geen omkijken naar buiten af en toe het zoutvat bijvullen.

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Social media

nette montage en keurig op afspraak gemonteerd. geen 3 maanden wachttijd of dat soort grappen.

nette montage en keurig op afspraak gemonteerd. geen 3 maanden lever/wachttijd of dat soort grappen. bestelt en dezelfde week geplaatst, helemaal goud

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Vrienden/familie/buren

Super tevreden en helemaal zoals verwacht

Tijdens het kopen van een nieuwe keuken en badkamer werden wij erop gewezen er goed aan te doen om een waterontharder te nemen. Na een online zoektocht naar een waterontharder, zijn we uitgekomen bij Omega. De keuze viel hierop ivm het lange garantietermijn en het niet jaarlijks te laten onderhouden, wat ook weer kosten met zich meebrengt. Daarnaast was Gerben meedenkend en niet opdringerig, iets wat ik bij een andere leverancier van waterontharders wel ervaarde. Tijdens het bezoek van Gerben leek de waterontharder in de trapkast te moeten ivm het formaat. Tijdens de installatie kwam David erachter dat de ontharder en zoutbak precies in de meterkast konden, dat was fantastisch! Nu hebben we de waterontharder van Omega een aantal maanden in gebruik en inderdaad: zacht en lekker kraanwater, geen gedoe met kalkresten en minder gebruik van shampoo en schoonmaakproducten. Wij willen niet meer zonder!

Heerlijk zacht water!

We wisten niet goed wat we moesten verwachten van een waterontharder. Maar enthousiast gemaakt door vrienden, familie en de vertegenwoordiger van Omega hebben we toch het besluit genomen. De communicatie hierover verliep prettig en we werden al snel ingepland. Ook op de dag van plaatsing ging het erg prettig. Inmiddels hebben we gemerkt dat het water echt veel zachter is, waardoor we minder zeep, shampoo en (vaat)wasmiddel nodig hebben.

Geweldig apparaat

Had dit jaren eerder moeten weten. Had al ruim 10 jaar een waterontharder van een ander merk, werkte ook prima, maar elk jaar terug kerende kosten (contract en onderdelen die vervangen moesten worden) In 10 jaar tijd hadden we voor dit bedrag alweer een nieuw apparaat kunnen aanschaffen. Bij Omega waterontharders is dit dus niet zo, gewoon 15 jaar kosteloze garantie. Dit kan ook alleen maar als je zeker bent van je product. Top product, Top bedrijf!!

Prima systeem!

Prima systeem, werkt vooralsnog naar behoren.

Waterontharder is vakkundig aangelegd

De monteur is professioneel te werk gegaan en heeft alles weer netjes en opgeruimd achetergelaten.

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Reclame

Goed advies, eerlijk, komt afspraken na. Wij hebben een ontharder en druk verhoger. Het water, de thee en koffie smaken veel lekkerder en schoonmaken gaat een stuk makkelijker. De druk verhoger zorgt voor gemak en een heerlijke douchestraal.

Over Omega waterontharders

BWC, voluit Best Water Choice, bestaat al 25 jaar en heeft de superieure Omega waterontharders ontwikkeld. Dankzij deze jarenlange ervaring staan alle modellen Omega waterontharders garant voor kwaliteit.