Fijne communicatie, snelle installatie

Goede ervaring met David en Marianne!

Erg tevreden

Werkt goed en doet wat die moet doen.

Professioneel en vriendelijk!

Aardige en professionele mensen. Zeer vriendelijk en goed geholpen. Flexibel in planning en montage en altijd goed bereikbaar. Ik kan ze aanbevelen.

Prima installatie.

Deskundige installatie van apparaat. Werkt uitstekend.

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Overig, namelijk:

Het belangrijkste vind ik: geen kalk aanslag meer. Wat inhoudt dat je minder geld hoeft uit te geven aan middelen om de kalk weg te krijgen en je hebt ook nog eens meer tijd over voor leuke dingen. Ook heb je minder waspoeder nodig, minder doucheschuim en shampoo enz enz. Plus: krijg je daarbij nog een Fluweel zachte huid wat weer scrub zout bespaart om alle droge huidcellen weg te krijgen.

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Vrienden/familie/buren

Gemakkelijke installatie en direct kalkvrij water

De installatie was vrij gemakkelijk ondanks dat het niet in de meterkast kon (hier hadden wij wel op gehoopt). Met geen enkel probleem zijn ze in de kruipruimte geïnstalleerd. En we merkten direct resultaat: geen kalkaanslag meer!

Perfecte service

Sinds drie maanden heb ik een waterontharder. Deze kocht ik bij omega zuid-Holland. Voor de badkamer is het een uitkomst: er is veel minder tot geen kalkafzetting bij de kraan. Ook de tegels blijven mooier. Nog belangrijker vind ik de service van dit bedrijf: geen vraag per e-mail, app of telefoontje is ze teveel. Altijd antwoorden zij met veel geduld en vriendelijkheid. Dit bedrijf weet nog wat het woord service écht inhoudt!

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Overig, namelijk:

Super netjes gewerkt en goede service.

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Overig, namelijk:

De tegels in de badkamers blijven mooi schoon!

In ons vorig huis kon ik iedere week aan de slag met ontkalkingsmiddelen om mn badkamer schoon te houden. Nu is er gewoon n sopje nodig om het bij te houden.

10 jaar eerder moeten doen

Heerlijk om geen kalk meer te hebben in badkamer en apparaten. Even moeten wennen aan smaak water, maar dat went snel.

Werkt naar behoren

Nu een paar maanden in gebruik en geen klachten. Het spoelen van het apparaat gebeurd snachts dat horen we wel.

heerlijk zacht water

heerlijk zacht water

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Vrienden/familie/buren

Hele fijne ervaring, dat zachte water! Boven verwachting! En een product hier uit de buurt, dat is toch helemaal geweldig! Via Kosse Installatietechniek het advies gekregen voor een Omega ontharder: Helemaal top! Kwalitatief hoogwaardig product, en het onderhoudsvrije aspect vond ik ook een grote pré.

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Overig, namelijk:

Zo een verschil met voorheen, geen kalkaanslag meer.

• Website en promotie
  • Informatieverstrekking van vertegenwoordiger N.v.t.
  • Montage / Deskundigheid monteur N.v.t.

Heel tevreden

We zijn heel tevreden met onze waterontharder. Het contact met de medewerkers en de installatie door Frans was erg prettig. En uiteraard doet de ontharder wat het moet doen, lekker zacht water en geen kalkstrepen en vlekken in onze nieuwe badkamer. Af en toe zout bijvullen, maar verder geen omkijken naar. We hebben de waterontharder nu ongeveer drie maanden, achteraf hadden we hem al jaren eerder moeten aanschaffen.

Ouderwets goed

Wat een genot om een keer geen opdringerige verkooppraatjes over je heen te krijgen, maar gewoon een warm bad aan no nonsense informatie! Je krijgt alle tijd om er rustig over na te denken, de andere aanbieders worden niet in een negatief daglicht gezet, maar je krijgt wel wat tips mee om mee te nemen als je gaat vergelijken. Vooraf ter plaatse kijken wat de mogelijkheden zijn: geen probleem. Plankje op maat maken om het zoutvat te plaatsen: geen probleem. Wij waren meer het probleem dan dit fantastische echtpaar/bedrijf: CHAPEAU!

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Overig, namelijk:

lekker water voor thee en koffie en minder (af)wasmiddel in gebruik. Geen moeite meer om de douche s

Bestellen en bijvullen zout gaat vlot. Systeem loopt soepel. Thee en Koffie smaken een stuk beter en het schoonhouden van mijn huis gaat een stuk sneller. Bijkomend voordeel: De planten in huis en tuin doen het beter met het zachtere water!

Netjes geinstaleerd

Mijn vorige water ontharder vond ik zelf een minder resultaat hebben als de omega waar ik ook minder na het wassen kalkaanslag had

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Vrienden/familie/buren

Dat dit niet standaard in een woning zit!

Vrienden van ons hadden al een waterontharder en waren lyrisch. Wij waren vooral klaar met het moeilijk schoonhouden van zwart sanitair. Toen wij onze jaren 30 wonen kochten en helemaal opnieuw op moeten bouwen, wisten we het zeker. We nemen een waterontharder. Geen moment spijt van gehad! Wat fantastisch is dit zeg! Water voelt heel glad aan en nergens geen kalkaanslag meer. Alleen wat druppeltjes op de glazen wand. Het apparaat is wat groter dan verwacht, maar keurig in de kelder geplaatst, dus staat niemand in de weg. Het apparaat is ingesteld en we hebben er nooit meer aangezeten. We doen maanden met het zout en we willen nooit meer anders. Het merk hebben wij niet zelf gekozen, maar onze installateur. Leuk bedrijf, die heel toegankelijk is. Waar vind je dat nog in deze tijd?

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Overig, namelijk:

Heerlijk zonder kalk in het water, Omega doet wat het beloofd.

De Omega waterontharder heb ik nu 2 maanden en je merkt het direct in de badkamer. Geen kalkaanslag meer. Tijdens het douchen voelt de huid gladder en minder last van een droge huid. De voorbereidingen en installatie gingen heel soepel en in 1 keer goed. Bij het eerste bezoek van Omega gekeken hoe en waar de Waterontharder en het zoutvat geplaatst konden worden. Dat was voor mij erg prettig zodat ik daar ruimte voor kon maken en wat elektra moest verplaatsen. De installatie was vrij snel gebeurt en erg fijn dat ik direct wat gebruikers instructies kreeg. Al mijn vragen werden direct beantwoord. Een paar weken geleden zoutblokken besteld/gehaald. Ook dat ging heel eenvoudig. Ik heb meteen voor meer dan een jaar voorraad afgehaald (10 zaken van 15kg). Scheelde in de prijs en hoefde niet thuis te wachten tot het geleverd werd.

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Overig, namelijk:

Wat bevalt de waterontharder ons goed! Geen kalkaanslag meer in de wasbakken en douche. Heerlijk! Daarnaast is het een verademing voor je huid en is het water super lekker om te drinken. De service is ook super goed. Je wordt van alles goed op de hoogte gehouden en krijgt meerdere keren een telefoontje om te vragen of alles naar wens is. Wij zijn er tevreden en raden het iedereen aan!

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Vrienden/familie/buren

Een zin is voor ons te kort dus :grandioos

Minder sop gebruiken in zowel de douche wasmachine en afwasmachine . Geen ontkalken van waterkoker koffiezetapparaat.en stoomkoker .meer. De glazen deur de kranen de douche zijn kalkvrij Ook goed voor je huid en haren lekker zacht. Alle kranen glimmen weer alsof ze nieuw zijn Alleen. Aan de smaak van het water moeten we nog even wennen. Verder raad ikzelf het aan iedereen aan. Demonstratie bij Joustra badkamers Noordwijkerhout.

zachtaardig

Als vertegenwoordiger van een flinke groep bewoners van ons nieuwbouwproject "Weidse Weelde" in Zoetermeer heb ik vanaf het begin een constructieve samenwerking ervaren. Marianne en David zijn meedenkers. Hun professionele en betrokken instelling hebben er voor gezorgd dat in ons complex een flink aantal Omega waterontharders zijn geplaatst. Alles naar tevredenheid voor wat betreft het aankoop proces waarin goede staffelkorting werd geboden, tot aan het vlotte installatieproces. Er is op individueel niveau goed meegekeken en meegedacht over de wensen van de eindgebruiker. Dit alles heeft als resultaat dat we veel bewoners van ons appartementencomplex zeer content zijn over het resultaat. absolute aanrader!

Veel eerder moeten aanschaffen

Zeer prettig en persoonlijk voorlichtingsgesprek gehad met Bob van der Loo. Mede op basis van het gesprek en de heldere uitleg besloten om voor Omega te kiezen. De afspraken, installatie en uitleg waren top. Ook een belletje na enkele weken om te kijken of alles naar wens was is prettig. Kan Omega en Bob zeker aanbevelen.

Uitstekende installatie

Prima bedrijf, goede monteurs, uitstekende na-service. Apparaat werkt zeer goed…. Een aanbeveling waard!

Voor de Blanken 17

7963RP Ruinen

Over Omega waterontharders

BWC, voluit Best Water Choice, bestaat al 25 jaar en heeft de superieure Omega waterontharders ontwikkeld. Dankzij deze jarenlange ervaring staan alle modellen Omega waterontharders garant voor kwaliteit.