Wij ervaren de waterontharder naar alle tevredenheid! Wat een verschil in kalk en zelfs met haren wassen, echt super! Ook heel fijn geholpen door David. Hij neemt alle tijd voor je.

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Vrienden/familie/buren

Goed persoonlijk contact en resultaat is super

Goede snelle reactie, montage ging erg vlotjes. David weet wel van aanpakken! Staat ook zijn mannetje. Als je vragen hebt krijg je direct een antwoord. Doet veel voor de klant. Zeker het aanraden waard

• Website en promotie
  • Informatieverstrekking van vertegenwoordiger N.v.t.
  • Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Vrienden/familie/buren

Perfect en zeer goede mensen, ze denken met je mee voor een goede oplossing. Installatie verliep perfect door zeer goede en kundige installateurs

Fijn en deskundig geholpen

Na een goed en deskundig gesprek met de seniorverkoper besloten om voor de onderhoudsvrije Omega 100 te gaan. Had alternatieven op het oog, maar die waren na 15 jaar duurder in onderhoud dan de Omega. Verkoper heeft na offerte toch voor de Omega 200 geadviseerd (en zijn offerte-prijs maar heel beperkt aangepast) om technische redenen (ons uitgebreid toegelicht). Als enige verplichting voor die 15 jaar onderhoudsvrije garantie is het bij Omega afnemen van het zout. De prijs voor het zout is acceptabel: Euro 12 per zak bij afname van 10 zakken. Verbruik ligt naar verwachting op 1 kg zout per 1 m3 waterverbruik. Voor ons (2 senioren) betekent dit 5 zakken per jaar (waterverbruik ca 70 m3 per jaar) Afspraak voor installatie is in goed overleg gegaan. Installatie is uitermate deskundig en snel gedaan, tot onze volle tevredenheid.

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Internet

Zeer tevreden over de waterontharder van Omega.

Onlangs hebben wij een waterontharder laten installeren. Met als voornaamste reden dat we geen kalk meer wilden (zien) op onze zwarte kranen. Dit heeft het gewenste resultaat. Daarnaast is het water heerlijk zacht! De installatie is vlot, erg netjes en naar tevredenheid gedaan bij ons!

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Vrienden/familie/buren

Fantastisch heerlijk zacht water zonder drukverlies

Simpel geplaatst . met een geweldig fantastisch direct resultaat. Je ziet het meteen bij de waterkoker . En als je dat bedenkt, wat doet het dan met alle andere apparaten zoals wasmachine en vaatwasser Je voelt het op je handen als je je handen wast. tegenwoordig wat vaker dan normaal. En ook smaak is zeer goed

Ik ga voor 100%

Ik ga 100 % voor zacht water! Had sterk het idee dat onze magnetische ontharder niet meer werkte en via internet ben ik bij Omega terecht gekomen. Na een belafspraak is een Brabantse bij ons langs gekomen. Bij een kop koffie met een worstenbroodje en mede door haar enthousiaste deskundige uitleg werd ik overtuigd en koos ik voor de Omega 200. Na het plaatsen( ze is best wel groot), in de meterkast door vakman David was ik erg benieuwd hoe het water was. Kraan open en …….. het water was troebel, maar wel erg zacht. Veel zachter dan het water met de magnetische ontharder. Het zachte water riep de ervaring op van 20 jaar geleden toen op een kleine camping in de Chantal (Frankrijk) verbleven. Onze meiden waren na het zwemmen en douchen heerlijk zacht. Nu een paar dagen later is het water helder en is afwassen nog steeds een noodzaak maar wel fijner en een glas leidingwater drinken een traktatie. Natuurlijk kan je de kwaliteit van een magnetische ontharder qua prijs niet vergelijken met de Omega. Je moest bij de magnetische ontharder geen onderhoud plegen zoals zout bijvullen want dat moet je b.v. wel bij de Omega. Het afvalzout komt wel verdund in het oppervlakte water, maar de zout is afbreekbaar. We gaan nu nog minder schadelijke schoonmaakproducten en wasmiddelen gebruiken. En onze huishoudelijke apparaten worden nog minder door kalk aangetast, waardoor ze nog langer meegaan. Jammer voor de glazenwasser ik was voortaan zelf streep- loos ( weer) de ramen. Natuurlijk moet iedereen zelf haar of zijn afweging maken of je een Omega aanschaf. Ik vind het de investering nu al waard. Volgende week komt de verkoopster Franka ( aftersales) langs en ze neemt Bosche bollen mee. G.v.J, Breda

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Internet

Een ervaren monteur met een goed humeur en uiterst vriendelijke en professionele houding.

Wij hebben gekozen voor het abonnement en alles is netjes geinstalleerd en uitgelegd. David is een aardige en professionele monteur die de tijd neemt voor de installatie en uitgebreid antwoord geeft op je vragen. De Omega waterontharder doet uitstekend z'n werk en het zachtere water is direct merkbaar.

Deskundig snel en vriendelijk

Snel proces na prima informatieverstrekking.

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Vrienden/familie/buren

Het apparaat doet het geweldig.

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Internet

Hadden we dit maar eerder gedaan; wat heerlijk! Geen trekkende huid meer na het douchen, geen opgedroogde waterkringen meer in de badkamer, keuken, etc. Na montage werkte het direct. Kan het iedereen aanraden!

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Vrienden/familie/buren

Uitstekend advies en vakkundige installatie. Heel bij met mijn zachte water

Duidelijk en helder advies, erg vriendelijk! David kwam installeren en dat was nog best een ingewikkelde klus, maar hij heeft het perfect gedaan! En een gezellige man.. En direct merken we het verschil met douchen en het gebrek aan kringen op het aanrecht, echt heel fijn als je niet zo'n fan bent van poetsen... en de puberzoon heeft de hele middag in bad gelegen..

Geweldig!!

Een leuke ervaring om advies te krijgen van David! Duidelijk en vrijblijvend.. De stap genomen en keurig geïnstalleerd. De eerste keer douchen is even afwachten, maar we moeten zeggen dat je huid zachter aanvoelt! Kortom een aanrader!!

• Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid BWC N.v.t.
  • Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Internet

Vriendelijk, snel en klantgericht!!

Prima service en het product bevalt erg goed. Water smaakt beter en geen vervelende kalkresten meer!!

Super....

Naar volle tevredenheid bij ons een waterontharder geleverd. Nette montage en snelle levering voor een eerlijke prijs!

betrouw baar en kwalityeit

alles volgens afspraak. Vriendelijke en kundige monteur

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Internet

Positief verrast en uitstekend geholpen!

Toen we ons klus huis kochten wisten we dat we alles dat aangesloten zit op de waterleiding gingen vervangen. Dus zowel alle apparaten voor de keuken en ook de ketel. Als we ooit een ontharder gingen plaatsen was dit het moment. Primair hebben we het dus gedaan voor de duurzaamheid van onze apparaten. We wisten niet goed wat te verwachten van de douche ervaring, daarbij werden we dus blij verrast :) Er is een merkbaar verschil tijdens handen wassen, in bad gaan en douchen. Je huid voelt inderdaad minder droog aan. Eerlijk gezegd was het niet iets waar ik me hiervoor aan stoorde maar ik wist ook niet dat het ook zo kon, het is heel prettig. We zijn heel goed geholpen door David. Hij heeft verstand van zaken, hij geeft persoonlijke aandacht en hij is erg betrokken bij het product. Een dikke tien!

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Vrienden/familie/buren

Absolute zacht water, merken nu verschil

Na een zelf montage in zeer fijn overleg met David is het systeem nu werkende. We merken al gelijk verschil. Wij hebben gekozen voor deze ontharder omdat we de badkamer willen gaan verbouwen en dan geen kalk meer willen hebben en we hebben ook zwarte kraan en spoelbak De garantie voorwaarden ons een betrouwbaar gevoel geven en het bedrijf al een hoop ervaring heeft. Ander Plus punt is dat David ons zeer klant vriendelijk geholpen heeft, en er een hoop vanaf weet. Nogmaals dank !!!!

• Informatieverstrekking van vertegenwoordiger
  • Montage / Deskundigheid monteur N.v.t.

Meteen voelbaar

Zoveel voordelen Wel even wennen aan het drinkwater Ik ben zeer tevreden. Zeker aan te bevelen

• Website en promotie
  • Informatieverstrekking van vertegenwoordiger N.v.t.

Werkt top

Proffesioneel systeem, wat goed doet zoals belooft , kalk is verleden tijd , goed voor apparaten

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Vrienden/familie/buren

Ik ben er heel erg blij mee, ideaal met donkere afwerkingen in je keuken en badkamer!

Ik heb alles goed ervaren, goede service en installatie en een goed advies!

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Social media

Een verrassend positief effect door de waterontharder

De ontharder werkt echt, wisten niet goed wat we erbij moesten voorstellen. Wij hebben veel zwarte elementen in ons huis zoals kranen, stalen deuren enz, daar zijn nu geen kalk vlekken op te zien. Ook merken we het met douchen je hebt geen strakke huid na het douchen, maar een fijne zachte en soepelere huid. Je hoeft aanzienlijk minder shampoo, zeep en wasmiddel te gebruiken. Ook is het echt een voordeel in het gebruik van de vaatwasser. Glas en bestek droogt mooi op zonder kringen of uitslag. We zijn op een leuke, vriendelijke manier geholpen. David weet er veel vanaf gaf leuke tips en adviezen. Wat ook fijn is dat de installatie in 1 dag geregeld is en kon mooi wegwerkt worden in de trapkast. Absoluut een aanrader om dit aan David over te laten.

Geweldig!

Duidelijk en persoonlijke uitleg, vakkundige en snelle installatie. Topbedrijf!

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Social media

Heel fijn product!

Erg tevreden over het comfort na het plaatsen van de waterontharder. Gekozen voor Omega omdat deze ontharders onderhoudsvrij zijn en volledige garantie heeft van 15 jaar. Geen onverwachte kosten dus.

Super tevreden!

David heeft bij ons en onze buren de waterontharder vakkundig geïnstalleerd. Werkt prima en alles ziet er top uit. Tnx!

• Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid BWC N.v.t.

Over Omega waterontharders

BWC, voluit Best Water Choice, bestaat al 25 jaar en heeft de superieure Omega waterontharders ontwikkeld. Dankzij deze jarenlange ervaring staan alle modellen Omega waterontharders garant voor kwaliteit.