Een van onze klanten ( gezin met 2 kl.kinderen) stond s'avonds bij 37gr. met pech in Duitsland. Door het adequate handelen vd medewrkers van POWS zijn onze klanten enorm snel en erg goed geholpen! Met een hotelovernachting, een kok die nog een diner tovert etc etc etc. Het kan gewoon niet beter! Ik kan niet anders stellen of adviseren dat iedereen een POWS pas zou moeten hebben!! Dit is echte service voor onze klanten dat inmiddels al beloond is met bedankkaart en geweldige taart! Die eigenlijk voor POWS zou moeten zijn!!
Het eerst contact opnemen met eigen garage gaf verwarring.
Ik ben heel vriendelijk en snel geholpen. Zelfs op zondag doen ze telefonisch contact en dan zoeken ze voor mij een garage en hele goede service. Ik zou het zo aanbevelen
Met een lege accu langs de weg! Gebeld en met 30 minuten weer onderweg!
Een fijn contact met Anne aan de telefoon. Bedankt Anne voor je liefdevolle aandacht. meneer van Roos berging dank voor je snelle hulp.
Heel tevreden
Na telefonisch contact was de Pechhulp binnen half uur aanwezig
- goede communicatie per telefoon - goede communicatie per whatsapp - goede inleving van situatie
Ben heel.fijn geholpen door Rob. Ik was een beetje in paniek mede omdat ik in de zorg werk en onderweg naar mijn werk was. Heel fijn hoe alles is opgelost.
Voor de eerste keer (gelukkig) afgelopen zaterdag gebruik moeten maken van de pechonderweg service. Was hier totaal niet bekend mee maar de hulp die geboden werd was ronduit top. Eerst werd telefonisch enkele handelingen voorgesteld toen deze geen resultaat gaven werd er direct een monteur naar mijn locatie gestuurd. Deze was er binnen 20 min. (Erg snel dus), ook deze monteur (VDL uit zoetermeer) kreeg de auto niet aan de praat. Hierop werd via Pechonderweg een takeldienst/sleepdienst opgeroepen om mijn auto na telefonisch overleg te vervoeren naar een Hyundai garage. Ook deze was binnen 30 min op de locatie en betrof hetzelfde bedrijf als de monteur die eerder naar de auto gekeken had. Tot mijn grote verbazing werd er direct vervangend vervoer geregeld. Situatie schets: Autoambulance komt aan met vervangend vervoer en was slechts kwestie van sleutels wisselen en ik kon weer op pad . Eerst volgende werkdag werd er een diagnose gesteld en na telefonisch contact met de garage over wat het probleem was, akkoord gegeven om het euvel te repareren en eind van de dag (maandag) ben ik gebeld dat de auto gerepareerd was. Al met al zowel met pechonderweg als met Autobedrijf VDL uit Zoetermeer een goede ervaring op gedaan. Vooral de communicatie met pechonderweg service is buitengewoon goed te noemen, overal werd je zowel telefonisch als via WhatsApp op de hoogte gehouden van de vervolg stappen en ook wilden zij op hun beurt weer op de hoogte gehouden worden van de handelingen monteur en sleep/takeldienst!
De eerdere pechhulp liet wel eens op zich wachten. Ontzettend snel weer op weg.
Goeie service, was met drie kwartier klaar, enthousiast geholpen zowel pechservice als garage!!
Gebeld auto wil niet starten ,bleek de accu te zijn Zoals beloofd was er binnen 20 minuten een monteur ter plaatse, die mij zeer vriendelijk geholpen heeft. Ook de appdienst was snel, vakkundig en vriendelijk. Kortom zeer prettig geholpen
Na een olielekkage van mijn auto snel geholpen door de centrale
Gewoon goed !!
Weer op weg na een ongewenste storing geeft een fijn gevoel.
Vakkundige en directe hulp. Meegedacht met ons probleem. Heel fijn.
Door een slechte reparatie pech gekregen het gerepareerde onderdeel(multiriem) heeft het nog geen 30 km vol gehouden. Mensen van vreugdehil zijn keurig en klantvriendelijk.
Mijn eerste ervaring. Je raakt toch altijd wat in paniek als je iets hebt met de auto. Maar de jongeman was vriendelijk en rustig aan de telefoon. En inderdaad precies zoals hij zei binnen 15 minuten was er iemand op mij te helpen.
Helaas pech onderweg. Binnen 15 minuten wist ik dat er een monteur met sleepwagen onderweg was en deze was ook binnen de afgesproken tijd gearriveerd. Gelukkig was een sleepdienst niet nodig en kon dr auto ter plaatse gerepareerd worden. Duidelijke en snelle communicatie. Eerst telefonisch en later via de app. Telefoniste en monteur ook beide vriendelijk.
Snel en uitstekend geholpen!
Snel aanwezig, vriendelijk en duidelijke uitleg wat hij deed. Professioneel en snel opgelost.
Snelle fijne service
Ik had een lekker band en geen spullen om de reserveband erop te zetten, dus na een telefoontje en Whatsapp contact kwam er binnen een half uurtje iemand langs en weer 5 minuten later konden we weer rijden. Erg prettig.
Goede service en communicatie.
24/7 Mobiliteit service in eigen woonplaats, Nederland én Europa. Hulp bij onverhoopte pech voor uw auto, caravan of aanhanger. Kenteken gebonden pechhulp waarbij registratie alleen mogelijk is na het laten uitvoeren van jaarlijks (groot) auto onderhoud bij aangesloten autobedrijven. Een goed onderhouden auto zorgt voor minder kans op pech en dit ziet u direct terug in de voordelige prijs.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.