Snelle service en goede hulp door Wolves

Snelle service en goede hulp door Wolves. Vriendelijk te woord gestaan en contact via whatsapp is fijn.

• Communicatie algemeen

Zeer vriendelijke, snelle en professionele service, top!!

Contactslot was defect, auto kon dus ook niet meer van de electrische handrem af. Gebeld met p.o.w service, zeer vriendelijk en snel geholpen. Binnen een uurtje was de bergingsauto bij mij. Chauffeur heeft het ook nog geprobeerd, maar helaas lukte het niet. Auto is naar de garagehouder gebracht. Top service!!

• Communicatie algemeen

Snelle, goede en vriendelijke service.

Carservice was telefonisch snel te bereiken. Vriendelijke medewerkster. De man die de auto wegsleepte was eveneens vriendelijk. Met hem naar Eerbeek meegereden. Al met al: top!!!

• Communicatie algemeen

Snel en adequaat geholpen. Ook de 2e keer. Een aanrader.

Topservice

Hele vriendelijke, snelle en duidelijke service (door Hannah)bij melding van lekke band. Ondanks de melding dat het druk was en wachttijd van 60-90 minuten was de monteur (Raymond) er binnen 30 minuten. Hij heeft de band snel en vakkundig geplakt. Advies om nog wel voor controle binnenband naar garage te gaan. Ook bij motorhuis Kerketuinen snel geholpen en bleek alles in orde. Fijn dat er nog informatie uitwisseling was via WhatsApp! Dank voor alle service!

• Communicatie algemeen

Heel goed en snel geholpen. Top!

Na snel en duidelijk contact stond de monteur al op de stoep. Band is snel gemaakt en we kunnen weer veilig de weg op! Heel erg dank hiervoor!

• Communicatie algemeen

Snel en vriendelijk geholpen.

Vlotte communicatie via telefoon en whatsapp. Goed op de hoogte gehouden van de planning

• Communicatie algemeen

Werd snel en vriendelijk geholpen

Ben snel en vriendelijk geholpen zowel aan de telefoon als door de mensen op lokatie

Snel geregeld

Gebeld voor pech. Snel telefonisch geholpen en doorgestuurd naar de dichtstbijzijnde garage. De kosten voor het laten doorlezen van mijn auto zijn vergoed door Pechhulp en was binnen enkele minuten betaald. Erg snel geregeld allemaal!

• Verleende pechhulp
  • Snel ter plaatse N.v.t.
  • Communicatie algemeen

Snelle en hele fijne service

Ik ben snel en vriendelijk geholpen waardoor ik weer vlot op pad kon met mijn auto

Oplossing gericht

Ik werd vriendelijk geholpen en snel geholpen.

• Verleende pechhulp
  • Snel ter plaatse N.v.t.
  • Communicatie algemeen

Dit was al de vierde keer dat wij hulp nodig hadden. De service is elke keer top geregeld.

• Communicatie algemeen

Zeer behulpzaam communicatie was goed en De berger zeer snel te plaatse en hebben mij uitstekend geholpen

Fijne snelle service

Binnen een uur geholpen en opgelost

Snelle en goede hulp.

Ik werd zeer goed geholpen met aanwijzingen en noodhulp waardoor het probleem snel werd verholpen.

Zeer snelle vakkundige hulp

Lekke band vanwege een dikke schroef. De hulpverlening was er na een kwartiertje en heeft een prop gezet met het advies om de band te laten repareren. Ik kon nog gewoon een korte tijd zo doorrijden (tot de reparatie). Prima geholpen.

Snel en vriendelijk

De telefoniste was vriendelijk en de pechhulp was snel geregeld. Ondertussen was er via de app contact

Zeer hulpvaardig en aardig

Ik had een lekke band, de service kwam snel opdagen. Toen bleek dat het autowiel zelfs zonder bouten niet te verwijderen was (zat muurvast) werd i.p.v. het reservewiel te plaatsen het lek ter plekke gerepareerd.

• Communicatie algemeen

We zijn snel en heel vriendelijk geholpen toen we met een lege accu stonden. Onze eerste ervaring met deze service en die is gelijk zeer goed te noemen.

• Communicatie algemeen

We werden vlot en zeer ter zake kundig geholpen.

De bergingswagen was boven verwachting zeer snel ter plaatse om mijn auto naar de dealer te transporteren.

• Communicatie algemeen

Actief, bereikbaar en denk mee

Auto liep plots onregelmatig en trilde. Gelukkig niet ver van huis. Motorlampje brand. Vermoeden dat een bobine kapot is. Pech Onderweg gebeld. Zij regelde dat de Servicedienst bij de auto een nieuwe bobine heeft gemonteerd. Auto weer in orde! Contacten gingen snel en deskundig, via Whatsapp. Ik ben blij dat mijn garage deze service aanbied en Pech Onderweg Service is werkelijk een professionele hulp bij panne!

Grandioos

Ik had storing met de gashqai spiegels gingen niet meer uit dus pechservice gebeld en vriendelijke vrouw gesproken.meteen aan de slag . Uiteindelijk gelukt en spiegels uit kunnen klappen. Geweldige stvice.

Correcte en snelle service

Goede communicatie en een goede afhandeling van de pech hulp. Kan de Anwb nog veel van leren.

Gewoon heel goed

Eerste ervaring, gedaan voordat jullie zeggen, gewoon goed

Over Pechonderwegservice.nl

24/7 Mobiliteit service in eigen woonplaats, Nederland én Europa. Hulp bij onverhoopte pech voor uw auto, caravan of aanhanger. Kenteken gebonden pechhulp waarbij registratie alleen mogelijk is na het laten uitvoeren van jaarlijks (groot) auto onderhoud bij aangesloten autobedrijven. Een goed onderhouden auto zorgt voor minder kans op pech en dit ziet u direct terug in de voordelige prijs.