Snel en duidelijk

Voldoende informatie gekregen om in de toekomst niet weer te hoeven bellen.

Snel en top geregeld

Nadat ik had gebeld kwam er al vrij snel een monteur van Wolves. Deze monteur was erg vriendelijk en loste het probleem supergoed op zodat ik weer veilig naar huis kon.

• Communicatie algemeen

Super snel oplossing, en afhandeling

Direct contact, overleg over een passende oplossing, en snel geholpen

Echt een super service!

Super klantvriendelijk personeel. En erg snelle service!

Snel vriendelijk

Perfecte service

Geweldige snelle service

100% tevreden!

• Communicatie algemeen

Zeer snelle en goede ervaring

Toen ik belden werd ik goed en vriendelijk te woord gestaan. Via whatsapp hebben we contact gehouden en werd ik op de hoogte gehouden. De pechhulp was redelijk snel aanwezig (eerder dan werd aangegeven dus dat was fijn). De man heeft mij goed geholpen en het was snel opgelost.

Geweldige service!

Goeie service. Vriendelijk waren snel ter plaatste. Goeie communicatie er werd daarna nog een apje gestuurd of we veilig thuis waren.

• Communicatie algemeen

Snel ter plaatse, heel aardig en super snel gefixt!

• Communicatie algemeen

Vriendelijke en goede service!

Ik ben goed en snel geholpen. Binnen een uur was alles opgelost. Hulpverlening vanuit pechonderweg was vriendelijk en meedenkend. Vroeg zelfs naderhand of het probleem was verholpen.

Uitstekende service

Perfect geholpen en nagedacht over de mogelijkheden. 's Avonds laat gemeld dat een band lek was. Wilde direct helpen, maar afgesproken dat de volgende morgen ook goed is. Op de afgesproken tijd werd ik netjes gebeld. Een uur later is de band gerepareerd. Top.

• Communicatie algemeen

Ik ben zeer tevreden over het telefonisch contact .

Prima opgelost.

Experts aan de telefoon die precies weten wat er loos is.

• Communicatie algemeen

Snel contact en goed advies.

Het is prettig als je met pech (langs de duitse autobahn) staat direct telefoon contact krijgt. En na 2 telefoongesprekken (waarin blijkt dat er ook naar andere mogelijkheden is gezocht) je een prima advies krijgt en je zonder problemen thuis komt.

• Verleende pechhulp N.v.t.

Geweldige pechhulp.

Na een belletje was de pechhulp service er binnen 10 minuten. Vriendelijke monteur bood aan om de lekke band direct te repareren en bracht ons naar hun eigen garage in Baarn , was toevallig 500 meter van de pechplaats. Kregen koffie aangeboden en band werd gerepareerd. Bleek een lek ventiel te zijn. Binnen 20 minuten weer op weg naar Enschede en dat allemaal zonder kosten, ook niet voor de reparatie. Chapeau voor garage van Boeyen in Baarn.

Supersnelle service!

Super snel en correct geholpen!

Super service

Zeer klantvriendelijke telefoniste, ben zeer goed geïnformeerd. Ook de garage/berger was er heel snel. Dus ben ik heel tevreden!

• Communicatie algemeen

Moest wel even wachten maar het was druk op de weg dus was wel begrijpelijk. Meneer van Poort was aardig en behulpzaam! Niks anders dan positief over de verleende hulp aan mij!

Tiptop!

Heel goed

Topservice

Pechonderwegservice denkt goed met me mee naar een passende oplossing en houdt mij continue op de hoogte van de status

Pech goed verholpen

Vlotte service, netjes afgrhandeld

• Communicatie algemeen

Prima, adequaat en snel weer op weg geholpen.

Door de telefoniste van Pechonderweg.nl snel met Delta in contact gebracht die mij geholpen hebben met een leeglopende band.

Vriendelijke en duidelijke hulp

De mevrouw die ons telefonisch te woord stond was vriendelijk en kon ons goed helpen. Ze gaf aan binnen een kwartier terug te bellen om ons te laten weten wat er in gang gezet werd. Binnen 10 min belde ze al terug. We hadden pech dat de dichtstbijzijnde geopende garage ruim een uur van ons af was ivm een feestdag. Maar uiteindelijk heeft de aangewezen garage onze autopech wel kunnen verhelpen.

Naar tevredenheid geholpen

Naar tevredenheid geholpen alles is geregeld onderdak vervoer naar huis inclusief mijn auto binnen 3 dagen auto ook alweer klaar defecte Airco pomp moest in Duitsland rond de 700€ betalen nu 360 € bij mijn eigen garage waar mijn auto netjes is afgeleverd het betrof een Renault scenic bj.2004 1.6 16v zeer tevreden

Super goed

Mijn auto wilde niet starten. Heb de pechhulpdienst gebeld en zij hebben hulp geregeld. Deze kwam en het probleem was snel opgelost. Ook werd er, terwijl ik stond te wachten, contact met mij gehouden . Ben erg tevreden.

Over Pechonderwegservice.nl

24/7 Mobiliteit service in eigen woonplaats, Nederland én Europa. Hulp bij onverhoopte pech voor uw auto, caravan of aanhanger. Kenteken gebonden pechhulp waarbij registratie alleen mogelijk is na het laten uitvoeren van jaarlijks (groot) auto onderhoud bij aangesloten autobedrijven. Een goed onderhouden auto zorgt voor minder kans op pech en dit ziet u direct terug in de voordelige prijs.