Heel goed geholpen, goede service

Ik ben prima geholpen door pechonderwegservice toen mijn auto weigerden te starten. Vriendelijk telefoongesprek en mee denken voor een oplossing . Alles in goede orde geregeld en op tijd gearriveerd op de afspraak .

• Communicatie algemeen

Mijn eerste kennismaking met Pechonderwegservice.

Pechhulp gemeld. Snelle reactie en telefonisch zeer professioneel afgehandeld. Hulp was snel ter plaatse en advies omtrent, in deze startmotor defect, werd correct en duidelijk gegeven.

• Communicatie algemeen

Fijn, snel, specifiek en heel aangenaam

Mijn accu had zijn beste tijd gehad: met 2 volt te weinig ging het starten dus niet meer lukken. Na te bellen en te appen is het gelukt om hem tijdelijk op te laden, aan te krijgen en ben ik naar de garage gereden die me aangeraden werd. Hier is er een nieuwe accu ingezet met garantie. Erg blij mee!

Direct handelen

• Communicatie algemeen

Snel, makkelijk en vriendelijk!

Telefonisch contact opgenomen in verband met pech. Hier simpel m’n kenteken door kunnen geven. Vervolgens ging het contact via app. Er gemakkelijk en snel. Met een half uur was er een monteur ter plaatse en 10 minuten later kon ik alweer wegrijden. De monteur heeft alles netjes gerepareerd en uitleg gegeven over wat ik verder nog moest doen. Gewoon goed geholpen zonder gedoe over lidmaatschap etc. Via de app ondertussen contact gehouden met de centrale over of ze al ter plaatse waren etc. Top service!

Snel weer opweg!

Fijne man aan de telefoon, fijne man die mij kwam helpen. Was snel geregeld en kon zo weer opweg. Wachten duurde ook niet lang, aangegeven tijd klopte precies 30/40 min :)

Snel en goed geholpen

Een lekke band, contact opgenomen en duidelijke communicatie over wat er gaat gebeuren. Pechhulpdienst was snel ter plaatse om een nood reparatie uit te voeren.

• Communicatie algemeen

Snel aan de telefoon en snelle en goede afhandeling bij pech onderweg

We kregen aan de Moezel in Dld pech met onze auto. We zijn na het bellen met het nummer van Pechonderwegservice snel geholpen. Eerstvolgende werkdag zijn we naar de dealer in Wittlich getransporteerd waar de auto gemaakt werd. Konden daarna weer onze weg vervolgen. Extra overnachting werd vergoed. Heel goed geregeld..! Ook geholpen door een zeer behulpzame afsleepdienst.

• Communicatie algemeen

Heldere directe communicatie; praktische oplossing

Mevrouw aan de telefoon was heel duidelijk en klantgericht; oprechte aandacht is fijn. Pechhulp ter plekke was vriendelijk en nam ook tijd voor vragen. Hartelijke dank

Effectief en oplossingsgericht

Positieve benadering en goede communicatie. Fijn te ervaren dat bij pech, het probleem effectief wordt verholpen.

• Verleende pechhulp
  • Snel ter plaatse N.v.t.
  • Communicatie algemeen

Goede snelle en vriendelijke service

Met een lekke band staan,na een hele dag werken. Door jullie snelle service en goede communicatie kon ik weer snel mijn rit vervolgen. Dank jullie wel. Service is helemaal TOP!

• Communicatie algemeen

Een van mijn banden was lek

Toen ik vanochtend constateerde dat ik een lekke band had kreeg ik vrijwel direct iemand aan de lijn. Ik werd toen doorverwezen naar WhatsApp waar ik de mogelijkheid had om direct bestanden, zoals foto's, te delen. Ook daar hoefde ik niet lang te wachten op een reactie. Er werd binnen no time contact met mij opgenomen over het repareren van mijn band. Ik heb het adres gekregen van een garage in de buurt waar alles snel en netjes werd geregeld. Mijn auto kan weer zonder zorgen de weg op!

• Verleende pechhulp N.v.t.
  • Snel ter plaatse N.v.t.
  • Communicatie algemeen

Top, snel geregeld, met goed advies erbij.

Kundige en vriendelijke monteur. Prima geholpen, bedankt.

• Communicatie algemeen

Fast, professional and friendly...and English speaker which is always a plus!

Same as above

• Communicatie algemeen

Vriendelijk, goed en vlot geholpen.

Vriendelijk, goed en vlot geholpen.

Klantgericht

Keurig en kundig

Goede service!

Mijn man belde voor hulp en gaf aan dat ik slechthorend ben, aangezien ik met pech langs de weg stond. Fijn dat Ron dan meteen contact opnam met mij via de app. Voor mij was dat de beste weg om te kunnen communiceren. En dat er snel werd gereageerd. Goede service!

Goede, vriendelijke service

Goed geholpen bij pech langs de snelweg. Vriendelijke hulp aan de telefoon die ook verstand van auto's hebben en de juiste hulp inschakelen. Vragen ook achteraf of alles goed is gegaan. Mijn auto moest afgesleept worden, dik tevreden of vriendelijkheid, snelheid van chauffeur.

Uitstekende service

Dit jaar al twee keer pech gehad, dus twee keer een beroep gedaan op pechonderwegservice. Direct iemand aan de telefoon, oplossing was er binnen de beloofde tijd.

• Communicatie algemeen

Alles is prima gegaan. Bedankt!

Het gesprek was goed, we hebben 3 kwartier moeten wachten, omdat er een pechgeval op de grote weg stond en wij stonden veilig.

Keurig correct en snel geholpen

Keurig correct en snel geholpen

Goed geholpen

Na een uur wachten kon ik binnen 15 minuten wegrijden Prima geregeld en vriendelijke monteur

• Communicatie algemeen

Service waar je op kan rekenen.

Twee keer gebruik moeten maken van pechonderwegservice, maar beide keren een zeer positieve ervaring. Binnen een uur aanwezig en de auto wordt gebracht naar je eigen garage. Ook midden in de nacht is de service erg goed en zijn ze er in ongeveer een uur.

• Communicatie algemeen

Super vriendelijk aan de tel en duidelijk . Binnen de afgesproken tijd stonden ze er en zeer vriendelijk, super snel geholpen.!!

Goed en snel geholpen

Na telefonisch contact te hebben gehad verder alles netjes via WhatsApp afgehandeld met de medewerker. Medewerker van de garage was binnen een uur aanwezig en heeft mij netjes en vlot geholpen.

Over Pechonderwegservice.nl

24/7 Mobiliteit service in eigen woonplaats, Nederland én Europa. Hulp bij onverhoopte pech voor uw auto, caravan of aanhanger. Kenteken gebonden pechhulp waarbij registratie alleen mogelijk is na het laten uitvoeren van jaarlijks (groot) auto onderhoud bij aangesloten autobedrijven. Een goed onderhouden auto zorgt voor minder kans op pech en dit ziet u direct terug in de voordelige prijs.