Snel, vriendelijk en professioneel !

Snel aanwezig, vriendelijk en duidelijke uitleg wat hij deed. Professioneel en snel opgelost.

• Communicatie algemeen

Goede service heel duidelijk allemaal.

Snelle fijne service

• Communicatie algemeen

Het ging snel en vriendelijk

Ik had een lekker band en geen spullen om de reserveband erop te zetten, dus na een telefoontje en Whatsapp contact kwam er binnen een half uurtje iemand langs en weer 5 minuten later konden we weer rijden. Erg prettig.

• Communicatie algemeen

Goede service en communicatie.

Snel en goed geholpen

Er werd zeer snelle starthulp verleend. Met name het persoonlijke contact waarbij je via whatsapp continue op de hoogte werd gehouden was top! Binnen een half uur was alles geregeld.

Knetter snel geholpen

Uiterst vriendelijk te woord gestaan bij de telefonische melding en daar bijzonder goed begeleid en op de hoogte gehouden d.m.v. Whatsapp. Om 8.00 uur heb ik de melding gedaan en om 9.30 uur was mijn auto al afgeladen bij de garage in Bolsward. Ik ben dik tevreden.

• Verleende pechhulp N.v.t.

Vlotte adequate hulp

Mijn auto startte niet, meteen werd geregeld dat mijn garage starthulp verleende zodat ik weer verder kon, precies wat ik nodig had!

Super service

snel en duidelijke communicatie. Snel hulp ter plaatsen. Heel fijn

Goed geholpen

Goed geholpen, prettige man

Hulp was oke

Telefonische hulp zeer prettig, erg hulpvaardig. Hulp ter plaatse: een zeer groot nadeel dat de man niets snapte van locatie delen. Ik stond op een vaag parkeerplaatsje in een bos, en de servicemonteur kon mij niet vinden. Hierdoor wel erg lang moeten wachten. (met lege accu) Was op zich niet heel erg, want lekker weer, maar het zou wel praktisch zijn als de pechonderweg-hulp handig is met een locatie vinden. Maar, verder top, binnen een paar seconden kon ik weer starten.

Top geholpen!

Na een telefoontje, werden we per app op de hoogte gehouden. Binnen een half uur was de pechhulp gearriveerd en konden we snel weer op weg. We zijn goed geholpen deze Koningsdag!

Uitmuntende service

Snelle reactie. Komt afspraken na.Vlotte afhandeling

Prima!

Ik had het tel.nr. van pech onderweg niet bij me, maar vossenbrink heeft voor mij gebeld!

• Serviceverlening N.v.t.
  • Communicatie algemeen N.v.t.

Snel en accuraat.

Afspraken worden nagekomen. Reageren snel. Vriendelijk personeel.

Geweldige adekwate hulp.

Ik stond op thuisadres met uitgeputte accu. 1 belletje en binnen 10 mimuten was de monteur er. Kon starten en bleek nieuwe accu nodig te hebben. Ik ben zeer tevreden.

Supersnelle en vriendelijke service

Hele snelle en vriendelijke service, snel ter plaatse en makkelijke communicatie.

• Communicatie algemeen

Vriendelijk te woord gestaan, snelle service , vriendelijke mensen en duidelijke uitleg. Auto naar de garage gebracht door Hazenberg. In een woord geweldig Groet Sjoerd

Vriendelijk behulpzaam

Fijn dat er redelijk snel ter plaatsen kon worden gekomen. Ben zeer vriendelijk geholpen en kon met een opgepompte band goed thuiskomen. Helaas 2 dagen later weer een lekke band, bleek toch een schroef in te zitten onder een steentje verstopt bij controle bij autoservicebedrijf Broeksema.

Snel en praktisch geholpen

Afgelopen zaterdag contact gehad. Er werd afgesproken dat we 's maandags naar de garage zouden gaan. Ik had de auto nl bij huis staan en auto zou wellicht wel weer kunnen starten met behulp van pechhulp, maar probleem zou naar alle waarschijnlijkheid niet ter plaatse kunnen worden opgelost. Maandagochtend keurig op tijd contact gehad via Whatsapp met pechhulp. Vervolgens kwam berger en kon ik zelf naar de garage in Deventer rijden.

• Communicatie algemeen

Ik werd goed en snel geholpen

Snel en goed geholpen

Snel en goed geholpen.

• Communicatie algemeen

Heel snel en erg vriendelijk!

Helaas met pech onderweg komen te staan. Via de telefoon en de app erg snel geholpen. Monteur was er heel snel en heeft me zelfs helemaal naar huis gebracht. En onderweg nog gezellige gesprekken gehad. Super service!!

• Communicatie algemeen

Zeer snel en vakkundig geholpen

Gebeld met kapotte accu. Zoals beloofd was er binnen 20 minuten een monteur ter plaatse, die mij zeer vriendelijk geholpen heeft. Ook de appdienst was snel, vakkundig en vriendelijk. Kortom zeer prettig geholpen

perfect geholpen

wacht tijd , zeer kort

• Communicatie algemeen

Topservice zeer professioneel en ervaren

Gebeld ivm lekke band, helaas geen reserveband. Moest naar werk. Gebeld uitleg gekregen wat er zou gebeuren indien band niet gemaakt kon worden. binnen half uur sleepbedrijf deze keek en heeft ter plekke band gerepareerd. Top.

Over Pechonderwegservice.nl

24/7 Mobiliteit service in eigen woonplaats, Nederland én Europa. Hulp bij onverhoopte pech voor uw auto, caravan of aanhanger. Kenteken gebonden pechhulp waarbij registratie alleen mogelijk is na het laten uitvoeren van jaarlijks (groot) auto onderhoud bij aangesloten autobedrijven. Een goed onderhouden auto zorgt voor minder kans op pech en dit ziet u direct terug in de voordelige prijs.