Het eerst contact opnemen met eigen garage gaf verwarring.

• Communicatie algemeen

Ik ben heel vriendelijk en snel geholpen. Zelfs op zondag doen ze telefonisch contact en dan zoeken ze voor mij een garage en hele goede service. Ik zou het zo aanbevelen

• Verleende pechhulp
  • Snel ter plaatse N.v.t.

Prima! Snelle service

Met een lege accu langs de weg! Gebeld en met 30 minuten weer onderweg!

• Communicatie algemeen

Fijne medewerkers die mij aardig en snel geholpen hebben

Een fijn contact met Anne aan de telefoon. Bedankt Anne voor je liefdevolle aandacht. meneer van Roos berging dank voor je snelle hulp.

Heel tevreden

• Communicatie algemeen

Hulp was binnen half uur geregeld

Na telefonisch contact was de Pechhulp binnen half uur aanwezig

UITSTEKEND

- goede communicatie per telefoon - goede communicatie per whatsapp - goede inleving van situatie

Rustig en begrijpend geholpen

Ben heel.fijn geholpen door Rob. Ik was een beetje in paniek mede omdat ik in de zorg werk en onderweg naar mijn werk was. Heel fijn hoe alles is opgelost.

Heldere communicatie, adequate acties

Voor de eerste keer (gelukkig) afgelopen zaterdag gebruik moeten maken van de pechonderweg service. Was hier totaal niet bekend mee maar de hulp die geboden werd was ronduit top. Eerst werd telefonisch enkele handelingen voorgesteld toen deze geen resultaat gaven werd er direct een monteur naar mijn locatie gestuurd. Deze was er binnen 20 min. (Erg snel dus), ook deze monteur (VDL uit zoetermeer) kreeg de auto niet aan de praat. Hierop werd via Pechonderweg een takeldienst/sleepdienst opgeroepen om mijn auto na telefonisch overleg te vervoeren naar een Hyundai garage. Ook deze was binnen 30 min op de locatie en betrof hetzelfde bedrijf als de monteur die eerder naar de auto gekeken had. Tot mijn grote verbazing werd er direct vervangend vervoer geregeld. Situatie schets: Autoambulance komt aan met vervangend vervoer en was slechts kwestie van sleutels wisselen en ik kon weer op pad . Eerst volgende werkdag werd er een diagnose gesteld en na telefonisch contact met de garage over wat het probleem was, akkoord gegeven om het euvel te repareren en eind van de dag (maandag) ben ik gebeld dat de auto gerepareerd was. Al met al zowel met pechonderweg als met Autobedrijf VDL uit Zoetermeer een goede ervaring op gedaan. Vooral de communicatie met pechonderweg service is buitengewoon goed te noemen, overal werd je zowel telefonisch als via WhatsApp op de hoogte gehouden van de vervolg stappen en ook wilden zij op hun beurt weer op de hoogte gehouden worden van de handelingen monteur en sleep/takeldienst!

• Communicatie algemeen

De eerdere pechhulp liet wel eens op zich wachten. Ontzettend snel weer op weg.

Goed en snelle hulp

Goeie service, was met drie kwartier klaar, enthousiast geholpen zowel pechservice als garage!!

Uitstekend geholpen

Gebeld auto wil niet starten ,bleek de accu te zijn Zoals beloofd was er binnen 20 minuten een monteur ter plaatse, die mij zeer vriendelijk geholpen heeft. Ook de appdienst was snel, vakkundig en vriendelijk. Kortom zeer prettig geholpen

Snelle duidelijke hulp

Na een olielekkage van mijn auto snel geholpen door de centrale

Gewoon goed !!

• Communicatie algemeen

Even geduld en dan prima geholpen.

Weer op weg na een ongewenste storing geeft een fijn gevoel.

Top en direct geholpen.

Vakkundige en directe hulp. Meegedacht met ons probleem. Heel fijn.

Keurig behandeld

Door een slechte reparatie pech gekregen het gerepareerde onderdeel(multiriem) heeft het nog geen 30 km vol gehouden. Mensen van vreugdehil zijn keurig en klantvriendelijk.

Top geregeld

Mijn eerste ervaring. Je raakt toch altijd wat in paniek als je iets hebt met de auto. Maar de jongeman was vriendelijk en rustig aan de telefoon. En inderdaad precies zoals hij zei binnen 15 minuten was er iemand op mij te helpen.

Snelle en vriendelijke hulpverlening

Helaas pech onderweg. Binnen 15 minuten wist ik dat er een monteur met sleepwagen onderweg was en deze was ook binnen de afgesproken tijd gearriveerd. Gelukkig was een sleepdienst niet nodig en kon dr auto ter plaatse gerepareerd worden. Duidelijke en snelle communicatie. Eerst telefonisch en later via de app. Telefoniste en monteur ook beide vriendelijk.

Uitstekend geholpen!

Snel en uitstekend geholpen!

• Communicatie algemeen

Snel, vriendelijk en professioneel !

Snel aanwezig, vriendelijk en duidelijke uitleg wat hij deed. Professioneel en snel opgelost.

• Communicatie algemeen

Goede service heel duidelijk allemaal.

Snelle fijne service

• Communicatie algemeen

Het ging snel en vriendelijk

Ik had een lekker band en geen spullen om de reserveband erop te zetten, dus na een telefoontje en Whatsapp contact kwam er binnen een half uurtje iemand langs en weer 5 minuten later konden we weer rijden. Erg prettig.

• Communicatie algemeen

Goede service en communicatie.

Snel en goed geholpen

Er werd zeer snelle starthulp verleend. Met name het persoonlijke contact waarbij je via whatsapp continue op de hoogte werd gehouden was top! Binnen een half uur was alles geregeld.

Over Pechonderwegservice.nl

24/7 Mobiliteit service in eigen woonplaats, Nederland én Europa. Hulp bij onverhoopte pech voor uw auto, caravan of aanhanger. Kenteken gebonden pechhulp waarbij registratie alleen mogelijk is na het laten uitvoeren van jaarlijks (groot) auto onderhoud bij aangesloten autobedrijven. Een goed onderhouden auto zorgt voor minder kans op pech en dit ziet u direct terug in de voordelige prijs.