Snel opgelost

Lekker band en helaas geen thuiskomertje in de auto. Snelle service en werd ter plaatse hersteld.

Top gergeld

Goede, snelle en nette service naar de klant toe.

• Communicatie algemeen

Geruststellende ervaring gehad van pechonderweg

Toen ik onderweg naar Oostenrijk een oranje waarschuwingslampje zag branden op het dashboard heb ik pechonderweg gebeld. Ik ben geduldig, begripvol en uitgebreid te woord gestaan wat mij geruststelde en vertrouwen gaf. Later op de dag nam pechonderweg meerdere keren contact op via whatsapp om te vragen hoe de reis vorderde en hoe de auto zich hield. In dit geval was er geen reden tot onmiddellijk handelen namelijk. Juist daarom heb ik deze zorgvuldige nazorg zeer op prijs gesteld. Warm aanbevolen!

• Verleende pechhulp N.v.t.
  • Snel ter plaatse N.v.t.
  • Communicatie algemeen

Zeer vriendelijk aan de telefoon en erg hulpvaardig. Ik werd heel goed op de hoogte gehouden wanneer de monteur kwam. Ik moest lang wachten, maar het was erg druk en daar kan niemand wat aan doen.

Vlot geholpen.

Snel contact. Vriendelijke en duidelijk uitleg. Normale wachttijd. Vriendelijke monteur bij de service onderweg bij de pech auto.

• Verleende pechhulp N.v.t.
  • Snel ter plaatse N.v.t.
  • Serviceverlening N.v.t.
  • Communicatie algemeen N.v.t.

Goede en snelle service

Correct geholpen

• Communicatie algemeen

Prima, komen afspraken na en zijn duidelijk qua communicatie

Prima!

• Communicatie algemeen

Snelle en vakkundig opgeloste motorstoring.

Monteur was snel aanwezig. Een vriendelijke en behulpzame man. Telefonisch contact met de pechhulpservice was uitstekend.

• Communicatie algemeen

Stond met een lekke bans prima geholpen binnen 45 minuten!!!

Prima geholpen goede communicatie

Voor het eerst met pech gestaan en pechhulp nodig gehad. Fijne stem die me rustig vertelde wat ik moest doen. Want ik raakte soort in paniek. Goede communicatie goede afhandeling. Goede service en goed overleg!! Top!!

Prima geholpen

Autobedrijf Schellekens was snel ter plaatse om het mankement van de auto van mijn vrouw op te lossen

• Communicatie algemeen

Het eerste gesprek ging wat moeizaam, maar daarna alleen maar goede ervaringen top!

• Communicatie algemeen

Fijn dat het zo snel geregeld was en fijn deze app funktie

Betrouwbaar

Ik werd na mijn telefoontje snel en vakkundig geholpen en van advies voorzien.

Wat een geweldig service

Ik had pechhulp (accu van de verhuiswagen was leeg door mijn eigen schuld). De man aan de lijn was zeer vriendelijke, telefonische heeft hij mij een paar instructie en tips gegeven om het probleem op te lossen maar helaas zonder succes. Daarna was iemand ter plekke binnen 15 min. Ik was gewoon snel en netjes geholpen zonder onverwachte extra kosten.

Goed geregeld!

30 minuten nadat ik gebeld had was de sleper ter plaatse en heeft ons naar onze garage gebracht. Snel en adequaat!

Zeer goed geholpen

Goede service , ik heb even moeten wachten omdat het druk was maar ben verder snel geholpen.

Snelle service

Na 1 telefoontje was hulp snel ter plekke. Gedurende de aanloop werd er via app contact gehouden.

Goed geregeld

Lekke band vanochtend. Auto stond thuis geparkeerd. Binnen 40 min stond monteur voor de deur. Zat een schroef in de band en ze konden het ter plekke herstellen met een prop. Dit alles kosteloos!!!

Prima geholpen

Ik had direct contact en ben heel goed geholpen

• Communicatie algemeen

Super goed en snel geholpen

Pech met batterij, gebeld en binnen 30 min geholpen, vriendelijk klantenservice,

• Communicatie algemeen

Snel ter plekke en goede service.

Vriendelijke service. Snel ter plekke en probleem goed verholpen. Doordat je als klant via de app contact hebt met de service weet je waar je aan toe bent. Zeer prettig.

Snel en soepel

Ik had een klapband. Er werd duidelijk uitgelegd wanneer en hoe er iemand aankwam. De service is goed en ze waren er snel!

Was snel geregeld. 😀👍

Netjes

Snel professioneel deskundig

Goede afspraken het hoe en wat. Je weet waar je aan toe bent.

Over Pechonderwegservice.nl

24/7 Mobiliteit service in eigen woonplaats, Nederland én Europa. Hulp bij onverhoopte pech voor uw auto, caravan of aanhanger. Kenteken gebonden pechhulp waarbij registratie alleen mogelijk is na het laten uitvoeren van jaarlijks (groot) auto onderhoud bij aangesloten autobedrijven. Een goed onderhouden auto zorgt voor minder kans op pech en dit ziet u direct terug in de voordelige prijs.