Prima geholpen

• Communicatie algemeen

Tien keer beter dan de anwb

Snel geholpen vriendelijke service en auto kunnen afslepen naar mijn vaste garage. De anwb doet dit allemaal niet alles ging online uren zitten wachten en nog geen passende oplossing gekregen

• Communicatie algemeen

Ondanks de pech met de auto is de hele zorg door de pechhulp geweldig geweest. Zo ontzorgd, zorgvuldig en begripvol. Leuke ervaring.

Top!!

Prima service!!!!

Fijn geholpen

• Communicatie algemeen

Pech komt nooit gelegen. Ook niet als je voor je werk ver van huis bent en pech krijgt. Hoe fijn is het dan dat een medewerker van de pechonderwegservice meedenkt in oplossingen en al zijn creativiteit inzet om je auto snel bij de garage te krijgen en de laatst beschikbare vervangende auto in de regio voor jou weet te regelen. Vervolgens blijft er direct contact totdat je uiteindelijk met je eigen auto gerepareerd en al weer thuis bent. Dat is pas goede hulp en service!

Snel geholpen

Binnen 1,5 uur was band gerepareerd en waren we weer aan het rijden. Tijdens wachten werden we goed op de hoogte gehouden hoe lang het zou duren middels whatsapp en bellen. Duurde uiteindelijk veel minder lang dat er werd aangegeven.

Tevreden

Op zondagochtend bleek onze auto een lekke band te hebben, 1,5 uur na het constateren van de lekke band zaten we in de auto om te vertrekken door de hulp van pechonderwegservice.

Telefooncontact fijn, hulp efficiënt

Zie hiervoor

Betrokken medewerker

Goed geholpen door samen keuzes te maken en telkens op de hoogte gehouden

• Serviceverlening N.v.t.

Super geregeld

Na het eerste telefoontje pechulp was alles zeer snel geregeld. Ook het contact vanaf de melding en het mee denken voor de oplossing ging eigenlijk gesmeerd. Ik ben netjes met auto opgehaald en bij mijn vertrouwde garage afgelevert zonder problemen. Een dikke 10 voor de pechulp. Ik raad deze ten zeerste aan.

• Communicatie algemeen

Snelle service en uitstekende communicatie!

Na contact te hebben gelegd was de garage monteur er binnen een kwartier. In de middag had ik auto alweer terug. Communicatie verliep zowel telefonisch als via WhatsApp meer dan uitstekend!

Perfecte hulpverlening

Ik zat met een olielek en durfde eigenlijk er niet mee te rijden oliepeil minimum ze zochten een garage zeer dicht bij huis en die garage heeft probleem opgelost. Alles ging in samenspraak met pechhulp / eigen garage waar auto vandaan kwam ivm garantie en de garage waar de auto stond. Alles perfect geregeld

• Communicatie algemeen

Heel snel geholpen en fijn contact

Gisteren trof ik mijn auto aan met een lekke band, na contact met de centrale snel geholpen en er werd goed meegedacht. Uiteindelijk besloten dat 4 nieuwe banden de beste oplossing was omdat mijn huidige banden zo goed als op waren. De ochtend daarna kon ik mijn auto al ophalen!

Uitstekend geholpen.

Zeer goede en duidelijke hulp

• Verleende pechhulp N.v.t.
  • Communicatie algemeen

Zeer blij en tevreden met de verleende hulp bij pech.

Een vriendelijke, geduldige mevrouw stond me te woord. Gaf me aanwijzingen wat ik kon proberen. Telefonisch contact tussendoor over hoe het vervolg traject er uit ging zien toen het probleem toch wat groter was dan gedacht. Hierna via de app contact gehouden tot het opgelost was. Snelle service en afhandeling.

• Communicatie algemeen

Alles netjes en snel geregeld

Gewoon goed

Helpen echt goed. En Denken ook goed mee

Hebben me echt super goed geholpen en dachten goed mee

Direct goed geholpen

Direct goed geholpen door bosch carservice

Snelle en vriendelijke service

Snel geholpen en mijn auto werd ook afgezet bij mijn eigen garage, top!

Klantvriendelijk

Na spijker in de band prima op weg geholpen. Na prop in de band bij garage alleen maar rekening opsturen en bankgegevens (tikkie)en werd direct verrekend.

• Communicatie algemeen

Dankbaar voor de hulp bij onze defecte auto

Blij dat de auto weer kon starten en rijden tot aan de garage in onze woonplaats Terneuzen.

• Communicatie algemeen

Zeer vriendelijk,behulpzaam en denken mee wat voor de klant het fijnste is.

Ik kreeg een zeer vriendelijke man aan de lijn, dacht ook mee wat voor mij het handigst/fijnst was. Moest wel 1,5 wachten op berger maar zijn vorige klus zat tegen, daar kan niemand iets aan doen atuurlijk. De chauffeur was ook vriendelijk en behulpzaam.

Vriendelijke mensen en een top service

Vriendelijke mensen en een top service

• Communicatie algemeen

Jullie pechhulp heeft mij snel, vriendelijk en met zorg geholpen.

Als je auto koelvloeistof staat te lekken op de oprit (en zoiets komt nóóit goed uit) dan is het geweldig dat: 1: de telefoon van de pechhulpservice meteen opgenomen wordt. 2: dat je een vriendelijke medewerker aan de lijn die luistert en meedenkt. 3: dat je meteen op weg geholpen naar een garage/monteur. 4: dat die medewerker je niet vergeet, maar ook nog appt of belt of alles goed verloopt. 5: mijn auto nu ergens op de brug staat voor de reparatie.

Over Pechonderwegservice.nl

24/7 Mobiliteit service in eigen woonplaats, Nederland én Europa. Hulp bij onverhoopte pech voor uw auto, caravan of aanhanger. Kenteken gebonden pechhulp waarbij registratie alleen mogelijk is na het laten uitvoeren van jaarlijks (groot) auto onderhoud bij aangesloten autobedrijven. Een goed onderhouden auto zorgt voor minder kans op pech en dit ziet u direct terug in de voordelige prijs.