Super geregeld, alles op tijd klaar. Ruime keuze snacks. Vriendelijk personeel.

Leuk personeel , prima friet en snacks voor een hele eerlijke prijs ,zeker een aanrader

Wij zijn heel erg blij dat we voor jullie gekozen hebben . De kinderen vonden het fantastisch om zelf friet te mogen scheppen . iedereen heeft er van genoten en het personeel in de snackmobiel was ook super enthousiast ,mooi op tijd en vlotte bediening. kortom echt een aanrader en bij ons volgende feest zeker weer welkom.

Wij hebben Snackmobiel het feest van ons 50-jarig huwelijk laten verzorgen. Vooraf goed besproken wat we graag wilden en wat we uiteindelijk kregen was werkelijk fantastisch! Heerlijk eten en heel goed en gezellig verzorgd. Onze gasten waren erg enthousiast. Mede dankzij Snackmobiel hebben wij een onvergetelijk feest gehad! Tonny en Toon

Goed en lekker!

De snackmobiel was keurig op tijd en voordat we het wisten konden de eerste friet en snacks al uitgeserveerd worden! Er was meer dan voldoende aan variatie van de snacks.

Voor de derde keer en wederom top geregeld!!!

Voor derde keer de Snackmobiel laten komen voor een feestje bij ons thuis. Alles is geregeld en goede snacks. Hartelijk dank wederom

Kortom voortreffenlijk

De snackmobiel was mooi op tijd en zeer verzorgd en schoon, maar vooral een scala van goede en smakelijke produchten. En een fijne correcte bediening.

Geweldige service en lekker eten!

Makkelijk te vinden via internet en eenvoudige manier van reserveren. Geen absurde prijzen. De heren waren super vriendelijk en hebben heerlijk eten verzorgd! Ze nemen hun eigen vuilnisbak mee en nemen dus alle afval weer mee terug. Zeker een aanrader!

Super!!

Super! Zeer lekker eten. Leuke man die ons eten heeft klasr gemaakt

Geweldige ervaring

perfect geregeld

Mooi op tijd! Heerlijke snacks en friet! De gasten erg tevreden!

Alles klopt!

Prima afspraken gemaakt en deze zijn ook echt nagekomen. Heel divers assortiment, leuke bediening die ook echt meedacht.

Iedereen blij!

Hebben snackmobiel gevraagd om voor een feest thuis te komen bakken. Alle aanwezigen heel blij en wij hebben niets voor het eten moeten regelen. Top!!!

Helaas waren er verscheidene dingen op.

De service is prima, maar dit keer was er minder rekening gehouden met grote groep flinke eters. Dat er na een uur al geen pindasaus was is jammer en de broodjes beenham was van matige kwaliteit. Verder vriendelijk personeel.

Heerlijk gegeten, Top service!

Op korte termijn alles snel geregeld. Top service zowel vooraf als tijdens ons event. Peter heeft heel goed voor ons gezorgd!

Geweldige aanvulling voor een echt feestje!!

Voor mijn 50ste verjaardag geb ik een discofeest gegeven met 160 man. Ongeveer zoveel lovende reacties heb ik gekregen over de snackkar, de medewerkers én de snacks & patat! Ook het contact voorafgaand is heel fijn!! Voor mij na 2x zeker nog eens!! Grote dank aan team Snackmobiel

super

goeie friet en snacks gasten waren om ook er tevreden vriendelijk man met zijn assistente voor herhaling vatbaar hoor en alles goed schoon

Vriendelijke bediening, was zeer behulpzaam en had alles perfect onder controle. Uitstekende kwaliteit.

Vriendelijke mensen en uitstekende service.

Voor de verjaardag van mijn zoontje hebben zij de snacks verzorgd en ik ben zeer tevreden met de kwaliteit en service van dit bedrijf. Ik kan dit iedereen aanraden die op zoek is naar een frituur wagen voor elke gelegenheid.

Top geregeld!

Keurig verzorgde catering.

Top geregeld!

Op diverse (bouw)projecten gebruik gemaakt van Snackmobiel en tot grote tevredenheid van bewoners en de werkmannen in het veld.

SUPER

Heel erg lekker.En een heel aardige meneer.

Fantastisch!

Wij hebben genoten van Snackbmobiel! Gelukkig kwam er al snel een oplossing met de stroom, daarna kon het feest gaan beginnen ;)

Het was erg lekker en heel veel, super bediening de gasten en wij zelf waren zeer tevreden. Ik ga het zeker mensen aanraden. En als ik nog eens een feestje ga geven dan hoop ik dat jullie er ook weer zijn.

Geweldige service Snel reageren Leuk personeel

Lekkere friet, Goede communicatie, fijne ‘chef’. Onze dochter vond het helemaal geweldig. De omgang met de klanten was super goed.