Fantastisch!!!

Helemaal super geregeld. Alles was naar wens!

Uitstekend en professionele service

Al diverse keren gebruik gemaakt van de service en elke keer weer vrolijke en vriendelijke personeel. Die de klant op professionele wijze bedienen!

Super goed geregeld

Aardig personeel en super goed geregeld. En niet te vergeten, lekker eten.

Vriendelijke bediening, heerlijke frietjes & Snacks!! alles was top geregeld!

Geweldig en heerlijk

Heerlijke snacks en friet geleverd door enthousiaste en beleefde medewerkers. Met een vriendelijke glimlach en gemeend "Smakelijk eten" waren ze aan het werk. Met een glimlach, alles kon en smaakte geweldig!! De ijsjes voor de kinderen was de kers op de taart! Zeer voor herhaling vatbaar!

Jullie zijn fantastisch

Geweldig personeel, heerlijke producten, goede communicatie. Al 2x bij ons geweest, gewoon echt een aanrader!

Het was gewoon weer lekker zoals de andere keren

Ze waren lekker op tijd en het eten was weer goed de gasten hebben allemaal goed gegeten in 1,5 uur wat wil je nog meer

Heerlijk

Echt vriendelijke mensen die weten hoe ze een feest nog beter kunnen maken. Echt lekkere frietjes en snacks. We waren blij verrast

Super goed geregeld!

Was super geregeld, de attentie voor de kinderen was een verassing! Alles was voldoende en iedereen heeft meer dan genoeg op :-)

helemaal top !

Ik heb al meerder keren met deze club gewerkt en elke keer is het weer een feestje. De kwaliteit is goed maar ook het personeel is erg vriendelijk.

Uitstekende service en gezellig team.

Uitstekende service en gezellig team, aan iedereen aan te raden.

Het was helemaal top!!!

Lekker eten en goed georganiseerd. Vriendelijk en vakkundig personeel

Goed!

Heerlijk gegeten en gezellig personeel!

Super geregeld, alles op tijd klaar. Ruime keuze snacks. Vriendelijk personeel.

Leuk personeel , prima friet en snacks voor een hele eerlijke prijs ,zeker een aanrader

Wij zijn heel erg blij dat we voor jullie gekozen hebben . De kinderen vonden het fantastisch om zelf friet te mogen scheppen . iedereen heeft er van genoten en het personeel in de snackmobiel was ook super enthousiast ,mooi op tijd en vlotte bediening. kortom echt een aanrader en bij ons volgende feest zeker weer welkom.

Wij hebben Snackmobiel het feest van ons 50-jarig huwelijk laten verzorgen. Vooraf goed besproken wat we graag wilden en wat we uiteindelijk kregen was werkelijk fantastisch! Heerlijk eten en heel goed en gezellig verzorgd. Onze gasten waren erg enthousiast. Mede dankzij Snackmobiel hebben wij een onvergetelijk feest gehad! Tonny en Toon

Goed en lekker!

De snackmobiel was keurig op tijd en voordat we het wisten konden de eerste friet en snacks al uitgeserveerd worden! Er was meer dan voldoende aan variatie van de snacks.

Voor de derde keer en wederom top geregeld!!!

Voor derde keer de Snackmobiel laten komen voor een feestje bij ons thuis. Alles is geregeld en goede snacks. Hartelijk dank wederom

Kortom voortreffenlijk

De snackmobiel was mooi op tijd en zeer verzorgd en schoon, maar vooral een scala van goede en smakelijke produchten. En een fijne correcte bediening.

Geweldige service en lekker eten!

Makkelijk te vinden via internet en eenvoudige manier van reserveren. Geen absurde prijzen. De heren waren super vriendelijk en hebben heerlijk eten verzorgd! Ze nemen hun eigen vuilnisbak mee en nemen dus alle afval weer mee terug. Zeker een aanrader!

Super!!

Super! Zeer lekker eten. Leuke man die ons eten heeft klasr gemaakt

Geweldige ervaring

perfect geregeld

Mooi op tijd! Heerlijke snacks en friet! De gasten erg tevreden!

Alles klopt!

Prima afspraken gemaakt en deze zijn ook echt nagekomen. Heel divers assortiment, leuke bediening die ook echt meedacht.

Iedereen blij!

Hebben snackmobiel gevraagd om voor een feest thuis te komen bakken. Alle aanwezigen heel blij en wij hebben niets voor het eten moeten regelen. Top!!!

Graafschappad 30 5691LX Son en breugel