Filters

10

Werkt volgens plan

Installatie goed uitgevoerd in april 2019. After service werkt ook met resetten van apparatuur om app goed te laten functioneren. Btw terugvraag 4 maanden na betaling ontvangen. Opbrengst met 24 panelen 310 wpu is 7000 KWatt per jaar. Tip: in maart panelen met water en spons schoonmaken om opbrengst op peil te houden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Product(en) Zonnepanelen
9

Prima begeleiding en montage

Prima begeleiding van Eneco mbt zonnepanelen. Montage is prima verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Product(en) Zonnepanelen
10

Zeer goede service

Zeer bekwame en deskundige monteurs Goede voor en achteraf service

  • Aanbevelen? Ja
  • Product(en) Zonnepanelen
10

Super!!!!!

Zaterdag 29 mei 2021 zonnepanelen laten plaatsen. Zeer tevreden over de installateur en zijn collega van Suniverse B.V vanaf aanvraag zeer goede begeleiding van contactpersoon Koen Rietveld van Eneco.Ik zou zeker mijn kenniskring adviseren het bij jullie laten doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Product(en) Zonnepanelen
8

Goede deskundige service / begeleiding door het hele proces heen.

Ik werd van begin tot eind goed geadviseerd en begeleid. Er werd goed geluisterd naar onze wensen en hier ook naar gehandeld. Goede afwikkeling van het hele proces.

  • Aanbevelen? Ja
  • Product(en) Zonnepanelen
8

Gaat wel is wat mis, maar alles wordt opgelost.

Bewust voor Eneco Duurzaam Wonen gekozen, zodat alles onder Eneco valt. Er zijn wel is wat kleine dingetjes fout gegaan, maar ook juist omdat het Eneco is, geen moment gedacht dat dingen niet opgelost worden. Ik ben zeer te vrede met Eneco Duurzaam Wonen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Product(en) Zonnepanelen, Zonneboiler, HR++ cv-ketel
10

Duidelijke offerte en keurige levering en afwerking

Zeer kritisch was ik over de aanschaf van zonnepanelen. Door een duidelijke offerte en steeds dezelfde contactpersoon een goede uitleg gekregen over wat er mogelijk was en wat ook niet. Op mijn platte dak van de schuur en een overkapping pasten precies 10 panelen. Na de schouw door een monteur kwam deze zelfde monteur met nog een goed onderlegde elektricien de panelen en de installatie plaatsen. Binnen een paar uur was alles aangelegd en werkte de installatie voortreffelijk. Bij de plaatsing werd regelmatig met mij overlegd over de plaats van de kasten, schakelaars en ook over de kabel die gelegd moest worden. De panelen worden op een frame gemonteerd dat wordt verzwaard met stoeptegels. De achter- en zijkanten zijn dicht gemaakt zodat de wind geen invloed heeft. Prima gemaakt. Alles werkt voortreffelijk en we onttrekken bijna dagelijks 18 Kw energie van onze zonnepanelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Product(en) Zonnepanelen
10

Prima afhandeling en installatie

Offerte gevraagd, goed en snel opgepakt door Energie in huis. Enthousiaste medewerkers. Flexibel tijdens de installatie, goeie installateur. Ondanks centimeter werk op het dak kon er toch een extra paneel worden gemonteerd, nog steeds volgens de eisen. Vanaf offerte tot werkelijk plaatsen zat ca. 5 weken. Da's snel maar dat kan misschien ook toeval zijn. Uitstekende panelen (Suntech 375Wp) en omvormers (IQ7+). Precies op tijd om vanaf het voorjaar optimaal rendement te behalen. Envoy levert goeie software met een mooie interface om e.e.a. bij te houden en te bekijken. Kortom: wat mij betreft geen problemen en aan te raden. Zowel bedrijf als hardware.

  • Aanbevelen? Ja
  • Product(en) Zonnepanelen
10

Snel en kwalitatief goed werk geleverd

Kopen van zonnepanelen is één, maar het advies en installatiewerk is zeker zo belangrijk. Dat is echt de toegevoegde waarde van een investering waar je jarenlang plezier van wilt hebben.

  • Aanbevelen? Ja
  • Product(en) Zonnepanelen
10

Ik zou geen betere leverancier en instaleur weten dan Energieinhuis.nl.

Na enige vergelijkingen gedaan te hebben ben ik erg blij dat ik Energieinhuis.nl heb gekozen voor de aanschaf en plaatsing van 14 zonnepanelen. Keurig geinstalleerd en het dak eerst schoongemaakt en de omvormer zeer vakkundig aangebracht en aangesloten. Het personeel is vakkundig en werkt zeer netjes en bovendien kwam één monteur nog eens terug om nog wat nawerk te verrichten. Kortom, waarde voor het geld dat ik hiervoor betaald heb en bovendien kan ik op mijn PC zien hoeveel ik terug verdien. Al met al, een dikke aan beveling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Product(en) Zonnepanelen
9

Warmtepomp

Als één van de laatste besparingsmogelijkheden hebben wij een hybride warmtepomp laten installeren. Wij zijn daar blij mee. Doordat ons huis goed is geïsoleerd voor een 30er jaren huis is het verwarmen boven de 5 graden buiten temperatuur zeer goed te doen. Qua geluidstrillingen moer er wel erg goed gedempt worden om klachten te voorkomen. Instelling om het proces goed te laten verlopen is essentieel. Pas nadat een deskundige monteur voor onderhoud kwam verloopt het vlekkeloos. Met energie besparing kun je niet vroeg genoeg starten. Wij hebben kruipruimte isolatie, dubbel glas met isolerende folie, dakisolatie, HR ketel met Elga warmtepomp. Wij hebben geen spouwmuur dus die kan niet geïsoleerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Product(en) Warmtepomp
9

A good installation: customer-friendly, professional, and smooth

I am very satisfied with the service, and I could recommend it. I could make questions and discuss (even several times) several options prepared for my house (not just solar panels), and I have been explained and helped in my decision, also in English (since my Dutch is not great). The panels are from a high-quality brand, with a long guarantee, and the overall price including installation has been reasonable compared to the market (I would say neither lower but also not too much). On the plus side, a tax refund assistance is included (quite some money, in my case still ongoing), which is quite useful to me, otherwise I would need to interact myself with the tax authorities. One thing maybe to care better about, is the transfer of information, following the house inspection and the installation plans, prepared at the inspection, to the technicians installing the panels and monitoring system. I realized in fact during the installation, that the technician was not aware of some solutions decided with the inspector, and at that time, it was important that I was around. Apart from that, all telephone and on-site appointments have taken place reliably and timely and friendly. The installation has been clean and careful. And I have appreciated that the technician has taken care to replace several times the roof tiles that were breaking during the installation, to restore the integrity of the roof. The monitoring system via the phone app has been set-up quickly and it is working smoothly. Also the registration with the power company has been quite quick and now the power I am generating is taken into account in the bills. And, most importantly, in this first one month after the installation, the panels and monitoring system have been working and generating power regularly, and I am looking forward to the Summer! Thank you!

  • Aanbevelen? Ja
  • Product(en) Zonnepanelen
10

heel plezierig proces van eerste contact tot en met installatie

Vanaf eerste moment heel plezierig. Geen opdringerige verkooppraat. Alle afspraken worden steeds nagekomen, vlotte doorlooptijden. Offerte duidelijk en proces wordt goed uiteengezet. Schouw heel vlot verlopen. Installatie in een halve dag, inclusief gehele stoppenkast vervangen. Alles keurig geïnstalleerd en werkend opgeleverd. Heel tevereden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Product(en) Zonnepanelen
2

Slecht

Na tekenen contract vraag je je af of je wel klant bent. Alle handelingen van dit bedrijf gaan echt ontzettend traag. De schouw afspraak heeft met het nodige pushen 4 weken tekenen na contract plaats gevonden. Dit noemde men spoed. De definitie van spoed is bij mij wat anders. Nu is het alweer 3 weken na de schouw wachten op de installatiedatum afspraak maken of überhaupt een teken van leven. Want het schouwrapport is ook nog binnen... Bellen heeft geen zin want diegene die over jou case gaat is er nooit en beloftes terug te bellen worden niet meer na gekomen. Ja als je in de bedenk fase zit dan willen ze nog wel terugbellen. Dus de lol is voor ons wel af. Ik begrijp dat dingen nu anders werken of dat er drukte is maar de administratieve handelingen lijken mij toch wel vlot te moeten kunnen verlopen. Goed we wachten wachten wachten maar weer. Hier zit uiteraard een grens aan en die is zo langzamerhand bereikt. Denk dat wij ook maar doen of bestaat EiH niet meer.

  • Aanbevelen? Nee
  • Product(en) Zonnepanelen, Zonneboiler
9

Goede en snelle klanteservice

Prettig vlot geholpen door hele vriendelijke dame van de klantenservice. Goed contact en alles ging vlot

  • Aanbevelen? Ja
  • Product(en) Zonnepanelen
10

Uitstekende service

Energie in huis leverde ons zonnepanelen en een warmtepomp in 2017, nu ging de combinatie in storing; ik kreeg meteen dezelfde dag een storingsmonteur van hun service dienst" collectief onderhoud" , het probleem werd goed opgelost. De kennis van deze dienst ging verder dan de CV ketel maar juist in de samenwerking van ketel en warmtepomp. Ik kan deze dienst aanraden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Product(en) Zonnepanelen, Warmtepomp
9

Geweldig goed geholpen

Een paneel deed het niet,gebeld en binnen een dag werdt hij van buitenaf (er kwam geen monteur langs) weer aangezet geweldig. Grote klasse

  • Aanbevelen? Ja
  • Product(en) Zonnepanelen
7

Keurig en snel geholpen.

Donderdag lekkage geconstateerd aan de zonneboiler, Donderdag gebeld en vrijdagmiddag probleem verholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Product(en) Zonneboiler
2

nooit meer

ik heb en elga warmtepomp ter ondersteuning van en remeha calenta gasketel gekocht. Het gat dus om een hybride opstelling waarbij de warmtepomp met 4 KW vermogen de master wordt van de 35 KW gasketel.... Deze logica wist ik voraf niet en voor de verkoper was alles prima, helemaal geen problem. Toen kwamen de monteurs. Installatie van de warmtepomp was prima in orde. De monteur voor de verbinding met de ketel bracht oud (gebruikt) materiaal mee en heeft dan noch een keerklep verkeert om gemonteerd! Inbedrijfstelling zonder controle van drukken en samenspel. Toen kwam de eerste koude dag. En niets functioneerde. De correctie van de verkeerde keerklep was vlug gedaan, maar ik moest naast de monteur blijven staan om een achtbaan te overkomen. En dan was het of heel koud of heel warm in het huis. De totale schommeling van temperatuur was 1,4 graden en dat is meer dan oncomfortabel. De reden is simpel: Mijn duur i-sense thermostaat stuurt de warmtepomp aan maar als de warmtenavraag stijgt, wordt de ketel via hem aan en uit geschakeld. Er moduleert dan niets meer. Onmogelijk!!! Van Energie in huis heb ik helemaal geen beetje hulp gekregen, niemand wist iets, niemand heeft teruggebeld. Dus heb ik de installatie zelf aangepast (omgebouwd). Die apparaten werken nu volledig apart van elkaar met een ieder en eigen thermostaat. Een Open verdeler is de verbinding. De warmtepomp verwarmt tot en buitentemperatuur van ca 7° alleen. Pas dan loopt ook de ketel (modulerend!) mee. De warmtepomp verwarmt vanaf nu de retourleiding. Simpel dus. Zo als ik zij kwam er niets aan hulp van energie in huis. En zo was het ook in verbinding met mijn service contract. Die heb ik opgezegd maar een nijeuwe rekening kwam dan doch. En de service medewerker kwam pas na afloop van de bestaande kontract van een andere firma (?). En die man had van de warmtepomp ook helemaal geen verstand en hij deed daar ook niets mee. Ik heb er wel voor betaalt! Dus: nooit meer!!!

  • Aanbevelen? Nee
  • Product(en) Warmtepomp
10

Voor dit bedrijf heb ik 3 steekwoorden: vakkundig, punctueel, prettig.

Energie in Huis heeft ons bijzonder goed geholpen. Onze ervaring met dit bedrijf is dan ook zeer positief. Duidelijke antwoorden op vragen die wij hadden en wat we vooral als prettig hebben ervaren is dat de medewerkers van Energie in Huis vanuit onze situatie hebben meegedacht. De daadwerkelijke plaatsing van de zonnepanelen en het aanpassen van de meterkast verliepen zeer professioneel. Ik geef dit bedrijf 5 sterren omdat dit bedrijf dat waard is!! Klasse!! Henriëtte Wassenaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Product(en) Zonnepanelen
8

Installatie warmtepomp prima, uitvoering servicecontract ver onder de maat

De installatie van een hybride warmtepomp in september 2017 verliep prima, geheel volgens plan. Volgens het meteen afgesloten servicecontract zou de eerste beurt na 1,5 jaar plaatsvinden, maart 2020. Een afspraak maken lukte niet, « u wordt teruggebeld », nee dus. 6 maanden later is er nog steeds geen service gepleegd. De concept-review heeft geholpen. Het bedrijf heeft actie ondernomen en het onderhoud inmiddels laten tot tevredenheid laten uitvoeren. Mijn eerste beoordeling van een 4 heb ik gewijzigd in een 8.

  • Aanbevelen? Ja
2

Afspraken nakomen is een uitdaging

Na een initiële goede start bij Energie in huis (snel contact, schouw ter plaatse en offerte) is hierna ernstig het klad in de afhandeling gekomen. De schouw moest een keer opnieuw omdat ze een nieuwe installateur hadden, dat kan...maar in het zelfde proces nogmaals een andere dan ga ik twijfelen. Afspraken ("je krijgt het vanavond") leiden vaak tot niks waarna je er zelf weer achteraan moet. Dit was keer na keer na keer...uiteindelijk besloten om niet meer in zee te gaan met Energie in Huis omdat ik geen vertrouwen meer heb ik vakkundig en adequaat handelen...

  • Aanbevelen? Nee
8

Zeer Zeer slecht

Service contract op mijn nieuwe installatie afgesloten. Toen het servicenummer belde omdat de installatie een foutmelding gaf kreeg ik iemand aan de lijn die duidelijk geen kennis van zaken had en hij wilde mij eerst niet verder helpen. Ik heb heb geattendeerd om het afgesloten service contract, daarna beloofde hij dat ik teruggebeld zou worden. Niets meer gehoord! Na 18 maanden had ik recht op een onderhoudsbeurt, van jullie hoorde ik niets, dus zelf maar gaan bellen. Uiteindelijk zelf de installateur gebeld die het onderhoud heeft uitgevoerd. Kortom wat mij betreft einde service contract. Ga absoluut niet in zee met deze onbetrouwbare organisatie!!!!! Naar aanleiding van mijn negatieve review hier boven beschreven, ben ik benaderd door Energie in huis. Zij hebben erkend dat er in het verleden ernstige fouten zijn gemaakt en hiervoor hun excuses aangeboden en beterschap beloofd. Met de desbetreffende medewerker goede afspraken gemaakt voor de toekomst. Mijn vertrouwen in Energie in huis is hersteld. Ik vind het knap dat een bedrijf op deze wijze omgaat met kritiek. Ik wijzig mijn beoordeling naar een acht en ik hoop volgend jaar een hoger cijfer te kunnen geven.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles prima verlopen!

Prima voorbereiding, een soepele installatie, een deskundige ondersteuning en dat alles voor een hele mooie prijs. Kortom, alles is naar wens verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed opgelost

Ik kom terug op mijn andere beoordeling het heeft even geduurd maar alles is nu in orde degene die mij geholpen heeft was vriendelijk en vakkundig

  • Aanbevelen? Ja

Over Energieinhuis.nl

Energie in Huis helpt je om je energierekening te verlagen met een gratis vrijblijvend bespaarplan. Dat scheelt veel uitzoekwerk en je weet direct welke energiebesparende maatregelen interessant zijn voor jouw woning.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd