Aantal jaren geleden 2 minirooftops in dakkapel aangeschaft. Al heel veel plezier van gehad en nog steeds :). Goed produkt en zien er ook nog mooi uit. Vorige week een klein euvel. Gebeld, en vervolgens gelijk terug gebeld. Binnen een paar dagen een monteur langs geweest en euvel keurig verholpen. Top. Hele fijne communicatie. Geen kosten doorberekend, viel onder garantie.

• Kwaliteit van het product

De minirooftop is een mooie combinatie van een "all-in-one" en "externe airco unit". De kwaliteit van de materialen ziet er goed uit. De installatie is voor een beetje doe-het-zelf-er prima te doen. Alleen is de prijs misschien wat aan de hoge kant, maar dan krijg je ook een airco die er (naar mijn mening) beter uitziet dan de standaard airco units.

• Installatie N.v.t.
  • Kwaliteit van het product

De minirooftop werk perfect. Jammer dat je hem niet kan programmeren dat hij iedere dag op dezelfde tijd aangaat. Dit zou voor mij een sterke verbetering zijn.

• Kwaliteit van het product

Goed product Goede service.

• Kwaliteit van het product

Telefonisch 2 rooftops besteld. Snelle levering. Installatie op bestaande dakkapellen door aannemer (die toch al werkzaam was in huis). Airco werkt goed op deze (in de zomer) warme zolderkamers. Zeker in combinatie met Sensibo en bijbehorende app erg fijn.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Installatie in november, nu is het februari. Airco functie nog niet optimaal kunnen uittesten vanwege de winter. Oordeel kan dus niet gegeven vandaar de neutrale keuze met het voordeel van de twijfel (6).

• Installatie N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

De airco functie is nog niet uitgebreid getest, omdat het nu winter is. Bij de levering bleek de binnenunit beschadigd (matig ingepakt) maar na een telefoontje werd direct een nieuwe opgestuurd en is het perfect afgehandeld. Installateur was erg tevreden over de minirooftop, en handig dat er geen speciale gecertificeerde monteur nodig is. De buitenunit is mooi stijlvol zwart, en de looks van de binnenunit is natuurlijk de echte reden waarom je voor deze airco kiest: geen lelijke plastic bak aan de muur.

• Kwaliteit van het product

Afgelopen November is ons nieuwe dakkapel geplaatst en de minirooftop is geplaatst door onze aannemer.Ik had hem snel nodig na een telefoontje met minirooftop kon ik hem een paar dagen later ophalen in Oudewater perfect! Het ziet er mooi uit van binnen en van buiten zie je er weinig van!Hopelijk hebben we er van de zomer veel plezier van! Nu hebben we alleen de verwarming gebruikt.

• Kwaliteit van het product

Minirooftop heeft een zeer mooi en degelijk design, makkelijk in onderhoud en koelt heel erg snel de zolderkamer. Heb het pas een kleine week, weet niet hoe het op lange termijn doet, vandaar momenteel een score 8 ipv 10.

• Kwaliteit van het product

Duidelijke installatie handleiding + een filmpje op site. Perfect systeem met mooi design !

• Kwaliteit van het product

Goed en snel te woord gestaan en heerlijke koele slaapkamer met een mooie uitstraling

• Kwaliteit van het product

Ik heb een nieuwe dakkapel aangeschaft waarop direct de Minirooftop is geplaatst. Ik vind de design binnen unit namelijk erg mooi en neemt weinig ruimte in. Inmiddels heb ik hem al regelmatig gebruikt en is mijn werkkamer lekker koel, ook tijdens warme dagen.

Over Minirooftop.nl

Minirooftop: de design airco voor uw dakkapel. Minirooftop is een airconditioningsysteem dat speciaal is ontworpen voor dakkapellen. Het is een uitstekend alternatief voor traditionele split airconditioners en biedt verschillende voordelen ten opzichte van deze apparaten: - Het onopvallende design. - Eenvoudige installatie. - Geen leidingwerk. - Service vanuit Minirooftop. - De functionaliteit. Kijk voor meer informatie op: