Mooie en fijne bijna onzichtbare airco

Na aanschaf deze airco op onze dakkapel laten plaatsen door de mensen van Jaspers Timmerbedrijf, en zelf aangesloten. Werkt perfect. Zo goed als geruisloos. Zijn er heel blij mee.

Aanrader!

Wat een uitkomst! Ik stond er tamelijk voorzichtig kritisch tegenover met al dat "overdreven" lofgezang hier op de site, maar nu doe ik ook mee: - de plaatsing door dienstverlening NL verliep snel en alles werd netjes afgewerkt; - de koeling werkt optimaal: binnen een half uur van 27° naar 23°; - bijna geruisloos: aan de buitenkant hoor je helemaal niets en binnen nauwelijks iets. Kortom: Een aanrader!

Super goede service

Na het plaatsen van ons dakkapel met minirooftop waren wij niet enthousiast over de koeling van de ruimte, nadat wij contact hadden opgenomen met minirooftop zijn wij fantastisch geholpen door de monteur. Door het afwerken van het dakkapel bleek de rooftop niet juist aangesloten. De monteur heeft dit zeer vakkundig opgelost. Nu zeer tevreden

Minirooftop op een dakkapel laten plaatsen. Zeer stil tot haast geluidloos en super gemakkelijk te bedienen. We zijn er super blij mee en is het geld echt wel waard.

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf.

Minirooftop Kortgeleden hebben we een minirooftop airco aangeschaft en laten plaatsen door Dienstverlening Nederland. Ik vind het een geweldig mooi alternatief voor de traditionele split unit airco, vooral ook omdat er totaal geen gedoe is met leidingen. Gewoon een fraaie dunne plaat aan het plafond en direct daarop aangesloten een kleine buitenunit op de dakkapel die vanaf straatniveau nauwelijks opvalt. Ook heb ik al mogen ondervinden wat de leverancier verstaat onder service. Er was bij mij wat onduidelijkheid ontstaan over de installatie en binnen twee dagen kwam de leverancier (en bedenker) van de minirooftop bij me langs om deze onduidelijkheid weg te nemen. Kortom een mooie en zeer adequate oplossing voor een airco in de slaapkamer. We zijn tot nu toe zeer tevreden en we zullen de minirooftop zeker aanbevelen.

Mooi om te zien!

Instalatie beschrijving kan beter hier en daar. Onduidelijk mbt na zagen doorvoer, dat het box van de doorvoer binnen de zaag lijn komt van ?? Hoe dik te gebruiken hout. Waar stopcontact is raden. Aannemer had hier moeite mee en daarom was het doorvoer te ruim. Monteur na telefonisch contact geweest en correctie geregeld, echt top behandeling en uiterst vriendelijk begrip vol en to the piont! Proficiat! Echter: Op de geleverde designplaat in beschrijving geeft aan dat je de cijfers moet kunnen lezen van binnen naar raam kant gezien, bij ons zit deze verkeerd om gemonteerd geleverd. Ook kijk je vanaf de zijkant tussen de designplaat en de plafond gemonteerde plaat, voornamelijk tegen de kleur zwart ( perfect) echter ook tegen een grijs irritant plastic dingetje van het bedieningspaneel, dit vind ik erg jammer! Wellicht is dit omdat bij ons de bediening paneel verkeerd om is gemonteerd ?? Overall gezien vinden wij toch het een prachtig functioneel apparaat met een super toepasbaarheid in dakkapel of een aanbouw (garage, atelier of een werkruimte enz.) waarbij de montage beschrijving iets meer duidelijkheid behoeft voor diegene welk hem moet monteren. Stappen plan behoeft hierin denken wij iets herzien te worden. De service, levering en communicatie met Minirooftop is van absoluut top kwaliteit!

Geweldige oplossing voor ons dakkapel

Onlangs de mini-rooftop laten installeren op ons dakkapel. De buitenunit is 35 kg en als je geen kraantje of steiger hebt, best wel een uitdaging om op je dakkapel te krijgen. De installatie is erg makkelijk en wordt duidelijk uitgelegd in de bijgeleverde instructiekaart en in het filmpje op de website. De buitenunit is niet te zien vanuit de straat en valt helemaal weg. De binnenunit is erg fraai en makkelijk te bedienen. Het apparaat koelt erg goed, ook met de huidige temperaturen buiten van 32 graden is het op onze zolderkamer heerlijk koel. Je hoort de buitenunit van binnenuit wel maar dit is zeker niet storend. Al met al ben ik uiterst tevreden met onze aankoop en heeft de mini rooftop zich met deze temperaturen al ruimschoots terugbetaald.

Mooi compact, van binnen en buiten.

Mooie oplossing voor airconditioning in een dakkappel. Zowel binnen al buiten is het compact. Door de opstaande randen van mijn dakkappel is de buiten-unit niet te zien vanaf de tuin/straat. Dat is wel wat extra waard. Qua koeling lijkt hij okay, al heb ik hem nog niet vaak aan de tand kunnen voelen. Qua geluid aan de buitenzijde is het minimaal. Geen overlast voor de buren. Qua geluid aan de binnenzijde vind ik het wat tegenvallen. Je hoort de ventilator & compressor behoorlijk, maar het is wel acceptabel.

Perfecte service. En perfect product. We zijn er erg blij mee. En hebben er al veel gebruik van gemaakt. Tevens hebben we het apparaat ‘smart’ gemaakt zodat we hem op de telefoon met een app aan en uit kunnen zetten.

Topper!

Een mooie oplossing! We hebben de minirooftop ruim een jaar op onze dakkapel op zolder en diverse keren mogen gebruiken wat een oplossing en koelte. Een echt aanrader.

Bij aflevering erg netjes uitleg gekregen en als iets niet helemaal duidelijk was mocht ik ten alle tijden bellen. Montage is prima te doen voor iemand die een beetje handig is. Nog niet goed kunnen testen omdat het niet heel warm is en we nog niet gebruik maken van de ruimte. Eerste indruk is goed!

• Kwaliteit van het product

Aantal jaren geleden 2 minirooftops in dakkapel aangeschaft. Al heel veel plezier van gehad en nog steeds :). Goed produkt en zien er ook nog mooi uit. Vorige week een klein euvel. Gebeld, en vervolgens gelijk terug gebeld. Binnen een paar dagen een monteur langs geweest en euvel keurig verholpen. Top. Hele fijne communicatie. Geen kosten doorberekend, viel onder garantie.

• Kwaliteit van het product

De minirooftop is een mooie combinatie van een "all-in-one" en "externe airco unit". De kwaliteit van de materialen ziet er goed uit. De installatie is voor een beetje doe-het-zelf-er prima te doen. Alleen is de prijs misschien wat aan de hoge kant, maar dan krijg je ook een airco die er (naar mijn mening) beter uitziet dan de standaard airco units.

• Installatie N.v.t.
  • Kwaliteit van het product

De minirooftop werk perfect. Jammer dat je hem niet kan programmeren dat hij iedere dag op dezelfde tijd aangaat. Dit zou voor mij een sterke verbetering zijn.

• Kwaliteit van het product

Goed product Goede service.

• Kwaliteit van het product

Telefonisch 2 rooftops besteld. Snelle levering. Installatie op bestaande dakkapellen door aannemer (die toch al werkzaam was in huis). Airco werkt goed op deze (in de zomer) warme zolderkamers. Zeker in combinatie met Sensibo en bijbehorende app erg fijn.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Installatie in november, nu is het februari. Airco functie nog niet optimaal kunnen uittesten vanwege de winter. Oordeel kan dus niet gegeven vandaar de neutrale keuze met het voordeel van de twijfel (6).

• Installatie N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

De airco functie is nog niet uitgebreid getest, omdat het nu winter is. Bij de levering bleek de binnenunit beschadigd (matig ingepakt) maar na een telefoontje werd direct een nieuwe opgestuurd en is het perfect afgehandeld. Installateur was erg tevreden over de minirooftop, en handig dat er geen speciale gecertificeerde monteur nodig is. De buitenunit is mooi stijlvol zwart, en de looks van de binnenunit is natuurlijk de echte reden waarom je voor deze airco kiest: geen lelijke plastic bak aan de muur.

• Kwaliteit van het product

Afgelopen November is ons nieuwe dakkapel geplaatst en de minirooftop is geplaatst door onze aannemer.Ik had hem snel nodig na een telefoontje met minirooftop kon ik hem een paar dagen later ophalen in Oudewater perfect! Het ziet er mooi uit van binnen en van buiten zie je er weinig van!Hopelijk hebben we er van de zomer veel plezier van! Nu hebben we alleen de verwarming gebruikt.

• Kwaliteit van het product

Minirooftop heeft een zeer mooi en degelijk design, makkelijk in onderhoud en koelt heel erg snel de zolderkamer. Heb het pas een kleine week, weet niet hoe het op lange termijn doet, vandaar momenteel een score 8 ipv 10.

• Kwaliteit van het product

Duidelijke installatie handleiding + een filmpje op site. Perfect systeem met mooi design !