Werkt een jaar

De minirooftop heeft een jaar prima gefunctioneerd. Absoluut. De ruimte werd vrij vlot gekoeld. Maar wij kwalificeren deze airco ook als erg kwetsbaar. Binnen 12 maanden begeeft bij ons de motor het. Terwijl die op het dak verder niets te lijden heeft. Niet dat de foutcode direct iemand iets zei. Daardoor is veel kostbare tijd verloren gegaan. Bij foutcode F0 is je motor stuk. Dan heb je dus een nieuwe airco nodig. Fijn als dit in de zomer gebeurd en er geen mensen zijn en er geen materiaal is. Hopelijk komt er snel een alternatief, en hopelijk werkt deze langer dan een jaar.

Beste heer Laurijssen, Uw servicemelding is in behandeling zoals u weet en wij doen onze uiterste best om een snelle oplossing aan te bieden. Wij zijn hierover in contact met u. Met vriendelijke groet, Service Team Minirooftop

Airco doet het soms niet soms wel

We zijn niet echt tevreden over deze airco. Airco doet het soms wel en soms niet. Afgelopen dagen heeft hij het wel goed gedaan en werd het heerlijk koel. De volgende dag zetten we hem weer aan en ventileert hij alleen. Geen verkoeling en dat kun je heel goed zien in het temperatuurverloop. Kan ik namelijk terug zien op mijn slimme weerstation. Er lijkt een miscommunicatie te zijn tussen de bediening op de airco en de afstandsbediening. Welke is leidend???Binnenkort maar weer eens contact opnemen met minirooftop, want dit hebben we al zolang we de airco hebben. Hij doet het wel hij doet het niet. Hier ook melding van gemaakt, maar zelf weten ze het ook niet. Monteur is hier geweest zet de airco aan en hij koelt direct. Diezelfde avond koelt hij weer niet. Er lijkt softwarematig iets niet goed te zitten. Aanbevolen deze airco? Ja en Nee.

Wat vervelend dat de Minirooftop niet naar behoren functioneert. Onze Service afdeling heeft inmiddels contact met u gezocht om uw klacht naar tevredenheid op te lossen.

Helemaal super, ook het installeren

Wat een enorm praktische airco! En super vakkundig en netjes geïnstalleerd door door de mannen van DVN.

Geweldig uitmuntend

Super service Vriendelijk aan de telefoon Ook de service mensen super netjes en beleefd Alles aan onze woning is nieuw De service monteurs deden netjes van die plastic slofjes om hun schoenen zodat alles netjes schoon bleef. Dit is wat je wil niet dat je gekke vlekken in tapijt krijgt of andere nare dingen. Echt super. De airco moeten we nog in gebruik gaan nemen In de winter hoeft deze niet te koelen. Mini roeftop ga zo door enkele zijn veel bedrijven die een voorbeeld kunnen nemen aan jullie en jullie monteurs.

Snel en vakkundig

Bijzonder aardige monteurs die ook nog eens mijn electriciteits probleem opgelost hebben. Snel, vakkundig en netjes.

Lekt, roest en zorgt voor schimmel in de slaapkamer.

Helaas al een hele tijd problemen met de unit. Ondanks dat we dit meerdere malen hebben aangegeven leidt het niet tot verbetering of zelfs het langssturen van een monteur. Na vier jaar in gebruik hebben we nu een verroeste airco in het plafond van de slaapkamer die ook nog eens voor veel schimmel op het plafond zorgt. Slecht werk, slechte service.

Wat vervelend dat u onze service als slecht ervaart. Helaas is er na 2019 geen servicemelding meer bekend bij ons en ook via uw dealer is dit niet bekend. Neemt u graag contact met ons op zodat wij de mogelijkheid krijgen dit naar uw tevredenheid op te lossen.

Uniek product, topservice.

Mooi design, stille werking: perfect voor de zolderkamer waar onze zoon slaapt. Door de grootte van de zolder kan onze versie het qua koelvermogen net wel/net niet aan op warme dagen, maar ik heb begrepen dat de huidige versie 3,5Kw is (en onze versie is nog de eerste 2,5Kw). Na 4 jaar gebruik had ik enkele vragen waarna een kosteloze onderhoudsbeurt werd aangeboden. Monteurs Matteus en Robert hebben op ons dak in de stromende regen een nieuwe motor geplaatst en alles opnieuw netjes afgemonteerd! Na hun werk hebben ze de werking van het systeem nogmaals aan me uitgelegd, het afval meegenomen en alles schoongemaakt. Wat een topservice!

Topservice !!

Onze ervaring is gewoon perfect, na 4 jaar een kleine ruis in de motor. wij belden voor een nieuw onderdeel, die ik zelf wel even wilde monteren. Maar jullie stuurden 2 Poolse werknemers die het probleem netjes hebben opgelost. Dit was een fantastische service , hiervoor onze dank ! Hartelijke groeten Wil Krommenhoek

Fijne airco

Op ons dakkapel is de minirooftop airco geplaatst. Een mooi design, maakt weinig geluid en koelt goed. Wij zijn blij met de keuze en hopen er nog lang gebruik te van mogen maken!

Via dienstverlening de minirooftop op onze bestaande dakkapel laten plaatsen. In 2,5 uur geplaatst en alles keurig opgeruimd. Monteurs zeer vriendelijk. Minirooftop ziet er mooi uit en werkt zeer goed, Brengt ook met deze warme dagen heerlijk verkoeling. Geen plaknachten meer!

Top apparaat, ook om zelf te plaatsen

Apparaat opgehaald in Oude Water. Leuk ontvangst en goede uitleg. Zelf geplaatst op de dakkapel. Het apparaat is wel zwaar, maar via het dakraam op de panlatten en daarna op de dakkapel. Gaten gezaagd, stroomdraad getrokken en de unit geplaatst. 24 uur laten rusten i.v.m. verticale verplaatsing. Het apparaat werkt nu perfect, zelf bij 35 graden (10-08-2020). Zeer tevreden!!!

Mooie en fijne bijna onzichtbare airco

Na aanschaf deze airco op onze dakkapel laten plaatsen door de mensen van Jaspers Timmerbedrijf, en zelf aangesloten. Werkt perfect. Zo goed als geruisloos. Zijn er heel blij mee.

Aanrader!

Wat een uitkomst! Ik stond er tamelijk voorzichtig kritisch tegenover met al dat "overdreven" lofgezang hier op de site, maar nu doe ik ook mee: - de plaatsing door dienstverlening NL verliep snel en alles werd netjes afgewerkt; - de koeling werkt optimaal: binnen een half uur van 27° naar 23°; - bijna geruisloos: aan de buitenkant hoor je helemaal niets en binnen nauwelijks iets. Kortom: Een aanrader!

Super goede service

Na het plaatsen van ons dakkapel met minirooftop waren wij niet enthousiast over de koeling van de ruimte, nadat wij contact hadden opgenomen met minirooftop zijn wij fantastisch geholpen door de monteur. Door het afwerken van het dakkapel bleek de rooftop niet juist aangesloten. De monteur heeft dit zeer vakkundig opgelost. Nu zeer tevreden

Minirooftop op een dakkapel laten plaatsen. Zeer stil tot haast geluidloos en super gemakkelijk te bedienen. We zijn er super blij mee en is het geld echt wel waard.

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf.

Minirooftop Kortgeleden hebben we een minirooftop airco aangeschaft en laten plaatsen door Dienstverlening Nederland. Ik vind het een geweldig mooi alternatief voor de traditionele split unit airco, vooral ook omdat er totaal geen gedoe is met leidingen. Gewoon een fraaie dunne plaat aan het plafond en direct daarop aangesloten een kleine buitenunit op de dakkapel die vanaf straatniveau nauwelijks opvalt. Ook heb ik al mogen ondervinden wat de leverancier verstaat onder service. Er was bij mij wat onduidelijkheid ontstaan over de installatie en binnen twee dagen kwam de leverancier (en bedenker) van de minirooftop bij me langs om deze onduidelijkheid weg te nemen. Kortom een mooie en zeer adequate oplossing voor een airco in de slaapkamer. We zijn tot nu toe zeer tevreden en we zullen de minirooftop zeker aanbevelen.

Mooi om te zien!

Instalatie beschrijving kan beter hier en daar. Onduidelijk mbt na zagen doorvoer, dat het box van de doorvoer binnen de zaag lijn komt van ?? Hoe dik te gebruiken hout. Waar stopcontact is raden. Aannemer had hier moeite mee en daarom was het doorvoer te ruim. Monteur na telefonisch contact geweest en correctie geregeld, echt top behandeling en uiterst vriendelijk begrip vol en to the piont! Proficiat! Echter: Op de geleverde designplaat in beschrijving geeft aan dat je de cijfers moet kunnen lezen van binnen naar raam kant gezien, bij ons zit deze verkeerd om gemonteerd geleverd. Ook kijk je vanaf de zijkant tussen de designplaat en de plafond gemonteerde plaat, voornamelijk tegen de kleur zwart ( perfect) echter ook tegen een grijs irritant plastic dingetje van het bedieningspaneel, dit vind ik erg jammer! Wellicht is dit omdat bij ons de bediening paneel verkeerd om is gemonteerd ?? Overall gezien vinden wij toch het een prachtig functioneel apparaat met een super toepasbaarheid in dakkapel of een aanbouw (garage, atelier of een werkruimte enz.) waarbij de montage beschrijving iets meer duidelijkheid behoeft voor diegene welk hem moet monteren. Stappen plan behoeft hierin denken wij iets herzien te worden. De service, levering en communicatie met Minirooftop is van absoluut top kwaliteit!

Geweldige oplossing voor ons dakkapel

Onlangs de mini-rooftop laten installeren op ons dakkapel. De buitenunit is 35 kg en als je geen kraantje of steiger hebt, best wel een uitdaging om op je dakkapel te krijgen. De installatie is erg makkelijk en wordt duidelijk uitgelegd in de bijgeleverde instructiekaart en in het filmpje op de website. De buitenunit is niet te zien vanuit de straat en valt helemaal weg. De binnenunit is erg fraai en makkelijk te bedienen. Het apparaat koelt erg goed, ook met de huidige temperaturen buiten van 32 graden is het op onze zolderkamer heerlijk koel. Je hoort de buitenunit van binnenuit wel maar dit is zeker niet storend. Al met al ben ik uiterst tevreden met onze aankoop en heeft de mini rooftop zich met deze temperaturen al ruimschoots terugbetaald.

Mooi compact, van binnen en buiten.

Mooie oplossing voor airconditioning in een dakkappel. Zowel binnen al buiten is het compact. Door de opstaande randen van mijn dakkappel is de buiten-unit niet te zien vanaf de tuin/straat. Dat is wel wat extra waard. Qua koeling lijkt hij okay, al heb ik hem nog niet vaak aan de tand kunnen voelen. Qua geluid aan de buitenzijde is het minimaal. Geen overlast voor de buren. Qua geluid aan de binnenzijde vind ik het wat tegenvallen. Je hoort de ventilator & compressor behoorlijk, maar het is wel acceptabel.

Perfecte service. En perfect product. We zijn er erg blij mee. En hebben er al veel gebruik van gemaakt. Tevens hebben we het apparaat ‘smart’ gemaakt zodat we hem op de telefoon met een app aan en uit kunnen zetten.

Topper!

Een mooie oplossing! We hebben de minirooftop ruim een jaar op onze dakkapel op zolder en diverse keren mogen gebruiken wat een oplossing en koelte. Een echt aanrader.

Bij aflevering erg netjes uitleg gekregen en als iets niet helemaal duidelijk was mocht ik ten alle tijden bellen. Montage is prima te doen voor iemand die een beetje handig is. Nog niet goed kunnen testen omdat het niet heel warm is en we nog niet gebruik maken van de ruimte. Eerste indruk is goed!

Over Minirooftop.nl

Minirooftop: de design airco voor uw dakkapel. Minirooftop is een airconditioningsysteem dat speciaal is ontworpen voor dakkapellen. Het is een uitstekend alternatief voor traditionele split airconditioners en biedt verschillende voordelen ten opzichte van deze apparaten: - Het onopvallende design. - Eenvoudige installatie. - Geen leidingwerk. - Service vanuit Minirooftop. - De functionaliteit. Kijk voor meer informatie op: