Top bedrijf met professioneel personeel en komt afspraken na

Wij wilden in ons nieuwe huis dit maal een echt goede keuken van goede kwaliteit en met een goede montage. Via via kwamen we bij Keukenstudio De Streek en hebben we hier een eerste gesprek gehad. We waren blij verrast met de kwalitatief goede materialen maar ook met het meedenken in oplossingen. Tijdens het hele traject zijn er ook tussendoor diverse dingen veranderd/aangepast maar dit was nooit een probleem. Er werd altijd meegedacht in oplossingen. Voor wie zich zeker wilt zijn van een goede kwalitatieve keuken met ook goed uitvoerend montagepersoneel ben je bij Keukenstudio De Streek aan het juiste adres.

Wat studio de Streek maakt kun je zien, je krijgt een keuken met cijfer tien.

We genieten iedere dag van onze prachtige keuken. Het is echt vakmanschap meesterschap!

Door vakmanschap een FANTASTISCHE keuke opgeleverd!

Marcel en zijn vakmensen hebben in onze boerderij een prachtig mooie en bijzondere keuken neergezet, waar we heel blij mee zijn. Alles klopt, alles perfect en super snel werk geleverd! Ik beveel Keukenstudio De Streek van harte aan!!

Prachtige keuken

De keuken plaatsing en verbouwing zijn heel goed gegaan ondanks deze corona tijd en dat we even wachten moesten op sommige apparatuur En zijn heel tevreden over het resultaat ook wat Sander Hoffer heeft gedaan met de verbouwing Dus helemaal TOP

Persoonlijke aandacht

Toen we in oktober binnen liepen hadden we net een slechte ervaring achter de rug van een grote bekende keukengroep. Na een gesprek met Marco hadden we gelijk een heel goed gevoel. Marco begreep ons precies en pakte het met zeer veel rust en aandacht aan. Hij gaf ons goede en nuttige tips en begreep onze wensen en woonstijl. Uiteindelijk hebben we met Marcel de laatste zaken doorgenomen op locatie, en kwamen we tot de conclusie dat ook de vloerverwarming en vloer door Marcel gecoördineerd zou worden. In februari, met een zeer strakke planning is alles boven verwachting uitgevoerd! Marco en Marcel, bedankt.

Uitstekend!

Het plaatsen van onze keuken was geen eenvoudige klus. In een woonboerderij uit 1890 waar nergens een rechte hoek te vinden is (vloer, wanden, plafond, niets loopt recht) hebben Marcel en zijn mannen een prachtige nieuwe keuken geplaatst. Het regelen en coördineren van bijkomende ingewikkelde werkzaamheden zoals het vervangen van de oude vloer, het verwijderen van een muur, plaatsen van vloerverwarming en het verplaatsen van leidingen en afvoer en een prachtige plafondafwerking) heeft Marcel allemaal op zich genomen. Alles verliep bijzonder vlot en werkzaamheden werden perfect op elkaar afgestemd. Het resultaat is een droomkeuken met alle luxe die we ons maar kunnen wensen en waarin alles klopt en alles werkt.

Topbedrijf

Na veel keukenshowrooms te hebben bezocht kwamen wij in Hoogkarspel bij ‘Keukenstudio de Streek’. Na goede voorlichting, goed advies kwam er een plan op tafel. Dat stond ons wel aan, dus de keuken was uitgezocht. Marcel regelde alles, van elektra-en waterleidingen, die allemaal omgelegd moesten worden, tot keuken inbouwen, stuc- en schilderwerk. Was geen standaard keuken, wij wilden een wand met nissen en ook daarmee heeft Marcel ons goed geholpen. Het resultaat mag er zijn, wij zijn zeer tevreden.

Goede service. Afspraak is afspraak

Prima service. Ook als iets tegen zit met de levering. Afspraken worden nagekomen. Vakkundig. Mooie afwerking van de gehele keuken. Zeer tevreden. Attent met nazorg en cadeautje bij de aanschaf. Marjoke en Marcel, Hoorn

Marcel heeft ons goed begeleid in de aanschaf van onze keuken. Middenin de coronatijd werd onze keuken geplaatst waardoor een aantal apparaten vertraging op hadden gelopen. Dit hebben wij overigens niet als vervelend ervaren, omdat we hier op voorbereid waren. Vooral de service is top. Als er iets is, staat Marcel dezelfde dag of anders een dag later meteen op de stoep. Al met al kijken wij terug op een goede samenwerking.

Klantvriendelijk, meedenken en geen verrassingen

Onze wensen werden goed vertaald naar de keuken die wij graag willen hebben en er werd ook goed meegedacht naar mogelijkheden en ideeen! Als we vragen hadden, dan kregen we meteen antwoord en het verliep gewoon allemaal vlot. Het plaatsen verliep ook soepel. Erg tevreden!

Keukenstudio de Streek heeft fantastisch werk geleverd.

Allereerst waren we erg tevreden over het goede advies en het meedenken bij het bepalen van de keuken. Door alles op elkaar af te stemmen van wat er bij ons gebeuren moest,hebben wij een minimale tijd in de renovatierommel gezeten. Heel fijn was het dat alles door hen werd geregeld in samenspraak met ons natuurlijk. Wij hoefden zelf niemand te zoeken om het werk te doen. We zijn erg blij met de manier waarop alles was geregeld en met het resultaat. We krijgen veel complimenten.

Een volgende keuken zou ik zo weer door Keukenstudio de Streek laten installeren!

- Goede informatie, volop meedenken en goede adviezen. - Overal een oplossing voor. - Geen tijdsdruk, "het moet alleen maar naar tevredenheid zijn". - Heldere afspraken die ook worden nagekomen. - Goede afwerking.

Goed meegedacht hoe keuken een mooie en goeie indeling kon krijgen.

Marco heeft een hele goeie nieuwe indeling voor onze keuken op papier gezet. Het instaleren door Marcel en team ging vlot! En de kleine dingen achteraf werden goed afgehandeld. De service is heel goed. We zijn dan ook heel blij en tevreden met onze mooie nieuwe keuken

Zeer vakkundig en professioneel.

Keukenstudio de Streek heeft fantastisch geholpen met het uitzoeken van een nieuwe keuken. Niets was te veel gevraagd. Ze hebben goed met mij meegedacht en ze hebben uitstekende service verleend. Zeer vakkundig en professioneel.

Prima ervaring met Keukenstudio De Streek!

We zijn erg tevreden over de manier waarop we begeleid zijn bij de aanschaf van onze nieuwe keuken. Zowel de voorbereiding als het plaatsen van de keuken verliep soepel. Onvoorstelbaar dat de keuken in slechts één dag volledig en naar tevredenheid geplaatst is! Kortom: een betrouwbaar adres!

Super tevreden, levert kwalitatief goed werk op een zeer plezierige, klantgerichte wijze.

Wij hebben onze keuken laten renoveren. Ze werken netjes en secuur, komen hun afspraken na, zijn klantvriendelijk, werken proffessioneel, overleggen regelmatig en geven goede adviezen, zijn het geld meer dan waard. Kortom: Wij zijn heel blij dat we voor keukenstudio de Streek hebben gekozen en zullen dat in de toekomst zeker weer doen.

Na al een aantal keukenzaken langs geweest te zijn kwamen we bij streker keukenstudio. Meteen een goed gevoel waarbij eerlijkheid de boventoon voerde. Heel fijn begeleid in alle keuzes die we moesten maken. Tussendoor altijd snelle en prettige communicatie met als resultaat een keuken waar we héél blij mee zijn! Er is echt niets fout gegaan in onze ogen. Bedankt!

Het kan niet beter-super service.

Zonder Marcel hadden we geen woning kunnen kopen voor complete renovatie.Na 6 weken konden we er in. Wij hebben voor de tweede keer een keuken gekocht en de volgende keer zouden we weer bij Marcel kopen. Zijn organisatie vermogen, deskundigheid en vriendelijkheid maakt op ons veel indruk-top.

advies op maat en uitvoering zoals het hoort. Gewoon goed!

Goede service en kwaliteit.

Keurig en netjes

Het voordeel is bij Keukenstudio de Streek dat alles onder een dak zit. Je hoeft niets zelf te regelen, alles gaat met een goede planning in een ruk door. Binnen een week staat je keuken te pronken. Ook de afwerking en controle prima . Bedankt Marcel en hun medewerkers.

Zeer tevreden.

Keukenstudio is zeer duidelijk over alles,denkt goed mee. proffessioneel en aardig zowel in de winkel als bij je thuis. Altijd een snelle reactie op de mail. Wij zijn zeer tevreden.

Een no-nonsense keukenzaak! Goed, eerlijk en vooral geduldig advies. Niet continue nabellen en pushen zoals vaak het geval is bij andere keukenzaken. Ze gaan uit van hun eigen kracht. Mooie, kwalitatieve keuken die met zorg is samengesteld door Marco en Marcel. Ook naderhand goede service. Top!

• Montage/levering

Ik heb de keuken laten plaatsen door Keukenstudio de Streek. Uitstekende service, communicatiemennvakmanschap met een prachtige Keuken als eindresultaat!

• Montage/levering

Van begin tot oplevering een uitstekende en persoonlijke service. Behalve het plaatsen van de keuken, ook al het voor en nawerk door vakmensen met oog voor kwaliteit. Met goed gevoel dit project uit handen gegeven.

• Montage/levering

We zijn heel tevreden met hoe alles is gegaan en heel blij met onze nieuwe keuken. We wilden toch nog wat zaken veranderd hebben na plaatsing, dit was dit totaal geen probleem en alles werd prima opgelost. Marcel dacht erg met ons mee over alles en gaf ons nog een prima tip over hoe we het plafond nog konden aanpakken en heeft dat ook nog voor ons geregeld. Goede communicatie, nuchter en op zijn West-Fries, daar houden we van.