Marcel heeft ons goed begeleid in de aanschaf van onze keuken. Middenin de coronatijd werd onze keuken geplaatst waardoor een aantal apparaten vertraging op hadden gelopen. Dit hebben wij overigens niet als vervelend ervaren, omdat we hier op voorbereid waren. Vooral de service is top. Als er iets is, staat Marcel dezelfde dag of anders een dag later meteen op de stoep. Al met al kijken wij terug op een goede samenwerking.

Klantvriendelijk, meedenken en geen verrassingen

Onze wensen werden goed vertaald naar de keuken die wij graag willen hebben en er werd ook goed meegedacht naar mogelijkheden en ideeen! Als we vragen hadden, dan kregen we meteen antwoord en het verliep gewoon allemaal vlot. Het plaatsen verliep ook soepel. Erg tevreden!

Keukenstudio de Streek heeft fantastisch werk geleverd.

Allereerst waren we erg tevreden over het goede advies en het meedenken bij het bepalen van de keuken. Door alles op elkaar af te stemmen van wat er bij ons gebeuren moest,hebben wij een minimale tijd in de renovatierommel gezeten. Heel fijn was het dat alles door hen werd geregeld in samenspraak met ons natuurlijk. Wij hoefden zelf niemand te zoeken om het werk te doen. We zijn erg blij met de manier waarop alles was geregeld en met het resultaat. We krijgen veel complimenten.

Een volgende keuken zou ik zo weer door Keukenstudio de Streek laten installeren!

- Goede informatie, volop meedenken en goede adviezen. - Overal een oplossing voor. - Geen tijdsdruk, "het moet alleen maar naar tevredenheid zijn". - Heldere afspraken die ook worden nagekomen. - Goede afwerking.

Goed meegedacht hoe keuken een mooie en goeie indeling kon krijgen.

Marco heeft een hele goeie nieuwe indeling voor onze keuken op papier gezet. Het instaleren door Marcel en team ging vlot! En de kleine dingen achteraf werden goed afgehandeld. De service is heel goed. We zijn dan ook heel blij en tevreden met onze mooie nieuwe keuken

Zeer vakkundig en professioneel.

Keukenstudio de Streek heeft fantastisch geholpen met het uitzoeken van een nieuwe keuken. Niets was te veel gevraagd. Ze hebben goed met mij meegedacht en ze hebben uitstekende service verleend. Zeer vakkundig en professioneel.

Prima ervaring met Keukenstudio De Streek!

We zijn erg tevreden over de manier waarop we begeleid zijn bij de aanschaf van onze nieuwe keuken. Zowel de voorbereiding als het plaatsen van de keuken verliep soepel. Onvoorstelbaar dat de keuken in slechts één dag volledig en naar tevredenheid geplaatst is! Kortom: een betrouwbaar adres!

Super tevreden, levert kwalitatief goed werk op een zeer plezierige, klantgerichte wijze.

Wij hebben onze keuken laten renoveren. Ze werken netjes en secuur, komen hun afspraken na, zijn klantvriendelijk, werken proffessioneel, overleggen regelmatig en geven goede adviezen, zijn het geld meer dan waard. Kortom: Wij zijn heel blij dat we voor keukenstudio de Streek hebben gekozen en zullen dat in de toekomst zeker weer doen.

Na al een aantal keukenzaken langs geweest te zijn kwamen we bij streker keukenstudio. Meteen een goed gevoel waarbij eerlijkheid de boventoon voerde. Heel fijn begeleid in alle keuzes die we moesten maken. Tussendoor altijd snelle en prettige communicatie met als resultaat een keuken waar we héél blij mee zijn! Er is echt niets fout gegaan in onze ogen. Bedankt!

Het kan niet beter-super service.

Zonder Marcel hadden we geen woning kunnen kopen voor complete renovatie.Na 6 weken konden we er in. Wij hebben voor de tweede keer een keuken gekocht en de volgende keer zouden we weer bij Marcel kopen. Zijn organisatie vermogen, deskundigheid en vriendelijkheid maakt op ons veel indruk-top.

advies op maat en uitvoering zoals het hoort. Gewoon goed!

Goede service en kwaliteit.

Keurig en netjes

Het voordeel is bij Keukenstudio de Streek dat alles onder een dak zit. Je hoeft niets zelf te regelen, alles gaat met een goede planning in een ruk door. Binnen een week staat je keuken te pronken. Ook de afwerking en controle prima . Bedankt Marcel en hun medewerkers.

Zeer tevreden.

Keukenstudio is zeer duidelijk over alles,denkt goed mee. proffessioneel en aardig zowel in de winkel als bij je thuis. Altijd een snelle reactie op de mail. Wij zijn zeer tevreden.

Een no-nonsense keukenzaak! Goed, eerlijk en vooral geduldig advies. Niet continue nabellen en pushen zoals vaak het geval is bij andere keukenzaken. Ze gaan uit van hun eigen kracht. Mooie, kwalitatieve keuken die met zorg is samengesteld door Marco en Marcel. Ook naderhand goede service. Top!

• Montage/levering

Ik heb de keuken laten plaatsen door Keukenstudio de Streek. Uitstekende service, communicatiemennvakmanschap met een prachtige Keuken als eindresultaat!

• Montage/levering

Van begin tot oplevering een uitstekende en persoonlijke service. Behalve het plaatsen van de keuken, ook al het voor en nawerk door vakmensen met oog voor kwaliteit. Met goed gevoel dit project uit handen gegeven.

• Montage/levering

We zijn heel tevreden met hoe alles is gegaan en heel blij met onze nieuwe keuken. We wilden toch nog wat zaken veranderd hebben na plaatsing, dit was dit totaal geen probleem en alles werd prima opgelost. Marcel dacht erg met ons mee over alles en gaf ons nog een prima tip over hoe we het plafond nog konden aanpakken en heeft dat ook nog voor ons geregeld. Goede communicatie, nuchter en op zijn West-Fries, daar houden we van.

• Montage/levering

Zeer deskundig advies. Goede afstemming bij opbouw en prachtig resultaat. Wij zijn zeer tevreden en raden een ieder de Keukenstudio aan.

• Montage/levering

Wij zijn na een tip bij Keukenstudio de Streek terecht gekomen. Het eerste bezoek aan de showroom voelde al goed genoeg aan om een afspraak te maken. Tijdens deze afspraak hebben wij onze wensen kenbaar gemaakt en Marcel heeft dat prima ingevuld. Marcel is een echte ' 'keukenman'. Door zijn ruime ervaring in de keukenbranch weet hij heel goed waar het om gaat: persoonlijke aandacht, deskundigheid en kwaliteit. Tevens heeft hij via zijn partners ons geheel ontzorgt wat betreft de aanvullende werkzaamheden. Hij stuurt deze mensen ook aan, dus de planning was geheel in een hand. Wel zo gemakkelijk. Doe daar de nuchtere Westfriese benadering bij en je hebt een prima combinatie. Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe keuken en de service die Keukenstudio de Streek ons heeft geleverd. Zeker een aanrader.

• Montage/levering

We zijn in het begin stadium in gesprek geweest met Marcel en hij heeft onze wensen omgezet in een keuken met een zeer fijne indeling en gemaakt van kwalitatieve materialen. Daarbij is koste nog moeite gespaard om de installatie te verzorgen op een locatie dat toch behoorlijk ver van de Thuisbasis is. De keuken is gemaakt van duurzame materialen en is echt een eye catcher in onze woonkamer. De communicatie, kwaliteit, flexibiliteit en kennis hebben ervoor gezorgd dat wij enorm trots zijn op onze keuken en erg blij zijn met de dienstverlening van Keukenstudio de Streek. Ook wanneer er na de plaatsing van de keuken blijkt dat er toch een betere afvoer voor de Sink kan worden geplaatst nemen ze zelf initiatief om dit te vervangen. Kortom een geweldig bedrijf om met elkaar iets unieks te maken dat uw wensen overtreft.

• Montage/levering

Het is prettig samenwerken met Keukenstudio De Streek. Wij zijn goed geholpen en er werd goed meegedacht over de inrichting van onze nieuwe keuken.

• Montage/levering

Adequaat op mijn noodkreet gereageerd. Volgens afspraak is de verbouwing verlopen. Maar ook het keuzeproces van de keuken was ontspannen, klantvriendelijk e deskundig. Communicatie was een toppertje.

• Montage/levering

Wij zijn erg tevreden met de gerenoveerde keuken. Alles voldeed aan de afspraken en verwachtingen. Samenwerking was heel prettig en flexibel, het ging echt om een goed eind resultaat. Goed en deskundig advies.

• Montage/levering

Wij hebben de keuken, de badkamer en het toilet laten plaatsen door Marcel. Wij zijn hier zeer tevreden over. De afspraken verliepen vlot, geen eindeloze sessies maar een paar keer kort maar krachtig. Geen rare onderhandelingen maar netjes zaken doen. Er werd met ons meegedacht, in de kleine details die het praktisch en mooi maken, alles was mogelijk, erg fijn. Dit gaf, in tegenstelling tot andere keuken- en badkamerwinkels, een gevoel van vertrouwen en enthousiasme. De communicatie rondom de installatie verliep soepel wat erg belangrijk is. Marcel is goed bereikbaar en koppelt snel terug. Dingen die in 1e instantie niet helemaal in orde waren werden vlot opgelost. We zijn tevreden over het proces en blij met het eindresultaat! Wat ons betreft een aanrader!

• Montage/levering

Super mooie keuken. Alles keurig geregeld. Zeer tevreden over de persoonlijke aandacht en communicatie.