Blij met kook (schier) eiland!

Wij dachten dat je voor een kook eiland een hele grote ruimte nodig hadden! Maar met de teken hulp van Marco Kuut is een prachtige keuken met een supermooi aanrecht blad met een inductie plaat met afzuiging gerealiseerd. De hoogte van het aanrecht, de oven, koelkast en bestek-lade ervaren we dagelijks als heel prettig. We zijn blij met onze keuze om met KeukenStudio De Streek in zee te gaan. Mariëtte en Frans

Geweldig gedaan, zeer professioneel

Alles is ons uit handen genomen van begin tot het einde. Ook het meedenken en keuzes maken is ons zeer goed bevallen. Zeer netjes gewerkt en de keuken vakkundig geplaatst door alle vakmensen. We bevelen Keukenstudio de Streek van harte aan bij al onze vrienden en kennissen. Marco, Marcel en alle medewerkers bedankt, we zijn super blij met onze keuken. Annet en André Visser

TOP als altijd

een paar jaar geleden zijn we hier binnen gekomen (na een negatieve ervaring met een van de grote bekende keukenketens) en zijn we super geholpen door Marco en Marcel met het meedenken en uiteindelijk uitkiezen en plaatsen van een nieuwe keuken, met daarbij het volledig uit handen nemen van de logistiek rondom het regelen van vloerverwarming en vloer, alsmede Electra werk en afbouw werk. Nu we de garage tot bijkeuken verbouwd hebben was het snel duidelijk waar we heen moesten en hebben we hetzelfde keukenblok ook besteld voor de bijkeuken. Ondanks dat het een kleinere opdracht was kwamen ze op eigen verzoek toch even kijken en voor de zekerheid inmeten. Kortom een bedrijf met de mindset dat goed werk heel gewoon is...

Excellent!

Keukenstudio De Streek beveel ik ten zeerste aan: uitstekende service en kwaliteit van werk! Tijdens het voorgesprek werd goed geluisterd naar onze wensen en gaven ze duidelijk advies over wat wel en niet haalbaar was. Ze waren open en transparant en we maakten duidelijke afspraken over de kosten, waardoor we binnen ons budget konden blijven. De uitvoering van het project verliep zeer soepel, met vriendelijke en zeer vakbekwame monteurs die netjes werkten. Het resultaat van de keukenrenovatie was boven verwachting, aan mijn perfectionisme werd absoluut voldaan! Bovendien was Keukenstudio De Streek snel in staat om een klein mankement dat we later opmerkten, te verhelpen, wat voor ons hun betrouwbaarheid en klantgerichtheid bewijst. De klantenservice van Keukenstudio De Streek was uitstekend. Telefonisch goed bereikbaar en we zijn altijd vriendelijk en professioneel geholpen. Wil je je keuken renoveren? Kies voor Keukenstudio De Streek! Ze zijn een betrouwbare en professionele keukenrenovatie-expert die doet wat ze beloven en klanttevredenheid hoog in het vaandel hebben staan. Al met al kan ik niet anders zeggen dan dat Keukenstudio De Streek boven verwachting heeft gepresteerd en ik het gehele team een welverdiende 10 geef!

Prima service!

De Keukenstudio is ook een fijn adres voor het vervangen van inbouwapparatuur. Wij kochten ter vervanging een inbouwkoelkast en en inbouwoven. Twee maal goed advies. Perfect geleverd. Dank voor de service.

Helemaal top!!

Super goede ervaring. Communicatief sterk. Afspraak is afspraak en volledig ontzorgd. Kon niet beter.

Duidelijke afspraken ,werken met Vakmensen

Heel spannend, het project nieuwe keuken, goede adviezen in de oriëntatie. Daarna alles goed geregeld door Marcel en zijn team. We zijn blij met het resultaat, de radiator volgt nog, hopelijk kan je een passende vinden, Compliment voor de fijne samenwerking Meindert en Annie van der Gulik Lutjebroek

Professioneel - klantgericht -goede prijs/kwaliteit verhouding

Hoewel de eerste contacten enigszins stroef verliepen als gevolg van drukte zijn wij bijzonder tevreden. Het ging om de plaatsing van een inductiekookplaat en afzuigkap. Goed advies. We zijn blij met het eindresultaat en zullen voor toekomstige aanpassingen in de keuken zeker opnieuw aankloppen bij 'keukenstudio De Streek'.

Zeer tevreden.

Wij hebben een hele fijne ervaring met de Keukenstudio, goed advies van Marco en goede begeleiding en service van Marcel. Zijn heel blij met het resultaat en hopen heel lang van deze fijne keuken gebruik te maken.

Onlangs de keuken laten verwijderen en een nieuwe laten plaatsen. De basis was snel gebeurd zodat we snel weer gebruik konden maken van de keuken. Daarna zijn ze net zo lang teruggekomen tot alle puntjes naar tevredenheid waren afgewerkt. Marco geeft een eerlijk advies en Marcel is goed benaderbaar en behulpzaam.

We zijn zeer tevreden over de voorbereiding en de uitvoering op een vakkundige manier.

Het gehele proces van de aankoop en de levering/plaatsing van de keuken is uitstekend verlopen door vakkundige monteurs onder leiding van Marcel. Het tegelwerk is perfect uitgevoerd en de stukadoor heeft keurig werk geleverd. We zijn zeer tevreden.

Alles was uitstekend!

Persoonlijke betrokkenheid vanaf het eerste contact. Levering en plaatsing zijn uitstekend uitgevoerd. Service is top!

Een Topper

Het duurde in verband met corona iets langer met het inmeten, maar toen dit eenmaal gebeurd was kwam er snel een telefoontje van bent u thuis dan komen we de lades even monteren en ook dit ging van even kijken, hoogte bepalen en drie lades monteren. Topper van een monteur. En alles schoon achter gelaten.

Wensen en realisatie zonder problemen, echt top!

met onze wensen een passende keuken uitgezocht , planning gemaakt . Realisatie zonder problemen gegaan, nog wat kleine dingen na in gebruik name maar dat werd direct opgelost. Dikke pluim voor keukenstudio de Streek

Prima geregeld

Goede informatie vooraf, duidelijke afspraken en ook alles keurig volgens afspraak afgewerkt.

Geweldige service en echt vakwerk

Ze luisteren goed naar je wensen en geven ook goed advies. Tijdens de verschillende gesprekken voor het indelen van de keuken wordt vriendelijke en netjes geholpen. Eventuele vragen worden netjes beantwoord en uitleg gegeven. Keukenstudio de Streek werken netjes en vakkundig. Als er dingen niet kloppen wordt netjes en snel opgelost. Hoe druk ze het ook hebben ze houden altijd netjes contact. We zijn onwijs blij met onze mooie nieuwe keuken. Het resultaat is echt geweldig.

Uitstekende ervaring en goede service.

Wij zijn zeer goed begeleid in de aankoop van onze nieuwe keuken. Wij hadden zelf nagedacht over de opstelling. Diverse afspraken gemaakt om alles in fases door te spreken. Niet alles hoeft op 1 dag beslist te worden. Het is precies geworden wat wij in gedachten hadden. Wij zijn twee weken op vakantie geweest gedurende de werkzaamheden. Wij werden op de hoogte gehouden met foto's. Dat was erg leuk. Qua leveringen van apparatuur hadden we wat vertraging, maar op dit moment heeft iedereeen op wat voor gebied dan ook, hier mee te maken. Al met al zeer tevreden.

Duidelijke afspraken vooraf en prima resultaat achteraf!

Fijn om zaken te doen bij dit bedrijf. Persoonlijke aandacht, flexibel en niet te beroerd om de offerte aan te passen aan wijzigende inzichten. Geen verrassingen, de offerteprijs is en blijft conform de afspraak. Deskundige advisering, vakkundige plaatsing en goede service. En niet te vergeten: het resultaat mag er zijn! Fraaier dan verwacht en kwalitatief een goed product. Alom tevreden dus.

Toegankelijke service op maat, voor een betaalbare prijs

Vanaf het begin tot het einde keurig verzorgd. Had een bepaald idee voor ogen en deze mannen hebben dat exact gerealiseerd

Goede service en top kwaliteit

In februari hebben wij een nieuwe keuken besteld bij de Streek. Goed geholpen door Marco die onze wensen begreep en mee dacht met als resultaat een prachtige nieuwe keuken die in 1 dag is geplaatst zonder vertragingen of problemen.

Een hele mooie keuken en een super service!

Super fijne service. We zijn heel goed geholpen met alles. Eind resultaat is helemaal naar wens!

Geweldige service

Keukenstudio De Streek is een geweldige zaak. Niet alleen zijn de keukens prachtig en scherp geprijsd. De deskundigheid en de vriendelijkheid van het personeel is top. Maar misschien nog wel belangrijker: Marcel Gillebaard geeft geweldige service. Die krijg je echt nergens anders. Dus trap niet in die aanbiedingen van andere keukenzaken, die zogenaamd voor de helft van de prijs leveren. Bij Marcel betaal je dezelfde prijs en soms zelfs nog minder en je hebt wel de zekerheid dat Keukenstudio De Streek ook na jaren nog voor je klaar staat. Ik spreek uit (zeer positieve) ervaring.

Vakkundig en klantvriendelijk

Wij zijn zeer tevreden over keukenstudio de Streek. Deze mensen snappen hoe het werkt, komen afspraken na en denken mee. De montage verliep vlekkeloos, echte vaklieden! Onze dank is groot en we zijn ontzettend blij met de prachtige keuken.

Aandacht, communicatie, ideeën, vakmanschap.

Al het bovenstaande maakt dat we super blij zijn met onze keuken. Vanaf dat we de deur bij keukenstudio de streek binnen stapte voelde het goed. De keuken is prachtig precies zoals we wilde. Ook de bokmerk achterwand is super. Bedankt, Fred en Margaret

Duidelijke communicatie, keurige afhandeling.

Ik heb in 5 jaar tijd 2 keer een keuken gekocht bij Keukenstudio De Streek. Marco heeft me geweldig geholpen met de indeling van de keuken. Het plaatsen van de keuken en de nazorg is prima verlopen. Mocht ik weer een keuken nodig hebben dan ga ik weer naar Keukenstudio de Streek.