Toplocatie tijdens onze topbruiloft!

Na vele gesprekken vooraf, wat je het gevoel geeft, dat jouw mening en inbreng telt, is het resultaat perfect! Een prachtige locatie, personeel dat weet wat ze (verwacht worden te) doen en zeer goed verzorgd eten en drinken. Er wordt goed en duidelijk gecommuniceerd, wat resulteerde in een ongecompliceerde droomdag.

• Soort evenement Bruiloft

Geweldige locatie om samen iets moois te vieren !

Hebben ons 40 jarig huwelijksfeest gevierd met een High Tea, met totaal 40 volwassenen en 4 kinderen in de Rosarium zaal. Alles zoals vooraf besproken werd nagekomen, tot in detail Zeer goede bediening, prachtige zaal, uitstekend verzorgd High Tea buffet, een aanrader ! Hopen hier nog terug te komen te gast of als gastheer/vrouw !

• Soort evenement Jubileum

De locatie was perfect. Het eten was fantastisch. De bediening was prima. De gasten waren enthousiast.

• Soort evenement Verjaardag

Super goed geregeld en op een mooie locatie

Alles was zeer goed geregeld. Wij waren last minute nog op zoek naar een locatie. In eerste instantie was er geen plek, maar door een annulering alsnog benaderd door Flora Boskoop en snel alles geregeld. De lunch zoals afgesproken op tijd klaar gezet en allemaal tip top in orde.

• Soort evenement Congres / Seminar / Vergadering

Super geregeld!

Feest gehouden voor onze moeder. Alles was tip top geregeld en het eten was heerlijk! Bediening was erg vriendelijk en professioneel! Helemaal top!

goed verzorgd volgens afspraak

alles was goed verzorgt ook de bediening en het eten en het was sfeervol aan gekleed deels wel zelf gedaan maar met goede medewerking helemaal top

Mooi feestje voor een 95 jarige

Geweldige organisatie, denken en doen mee. Niks is te gek. Alles was geregeld zoals afgesproken. De bediening ter plekke was zo relax en goed. En even extra helpen bij een 80 plusser, echt top. Ik ben heel oud, maar ook heel tevreden

HEERLIJK ETEN BIJ EEN GEZELLIG FEEST

WE VIERDEN ONZE 50 JARIGE BRUILOFT MET RUIM 50 PERSONEN. UITSTEKENDE BEDIENING EN HEERLIJK ETEN. DE NOTA WAS VOLGENS DE OFFERTE. GEEN VERRASSINGEN.

Zeer geslaagde avond

Met ons bedrijf een pubquiz gedaan, met tussen de rondes door gegeten van een heerlijk buffet. We hebben voor 2 rondes eigen vragen aangeleverd die betrekking hadden op ons bedrijf, wat iedereen leuk vond. Mike Verweij was een prima quizmaster.

• Soort evenement Personeelsfeest

Hier wil je graag een feest geven!

Voor de 3e keer een feest gehad met 80 personen. Was erg goed verzorgd. Alle wensen waren mogelijk en op de dag zelf super goede bediening, een prachtig buffet en alle medewerking ook op het gebied van geluid tijdens wat liedjes die werden gezongen bij het feest. Alle gasten hebben het enorm naar hun zin gehad, dus voor herhaling weer vatbaar.

Flora denk prima mee

Fijn dat Flora meedacht met wat wij wilden en mee wilden werken om zaken mogelijk te maken. (bv. serveren van streekproducten tijdens de lunch)

• Soort evenement Congres / Seminar / Vergadering

Een fantastische dag, exact zoals wij hem in gedachten hadden.

Wij vierden 4 september 2019 onze partnerschapsregistratie en wilden dit lekker informeel doen. En dat is het geworden, mede dankzij de geweldige inzet van Flora! Vanaf het eerste contact met Flora klikte het meteen en dat was terug te zien op deze dag. Ook onze gasten waren vol waardering over het personeel en de locatie. Het verliep allemaal erg soepel en dat was precies wat we wilden. Kortom een echte aanrader!

• Soort evenement Bruiloft

Mooie locatie en alles goed verzorgd

Fijn contact met plannen en organiseren van het feestje. Alles netjes verzorgd zoals afgesproken, hapjes zagen er mooi uit en de zaal leuk aangekleed met bloemen en kaarsjes. Top!!

• Soort evenement Verjaardag

fantastische service en hartelijke mensen.

Onze ervaring is zeer positief. Alles was super geregeld.

• Soort evenement Jubileum

Alles top geregeld volgens de gemaakt afspraken.

Mei 2019 feest gegeven, met band en van alles. Duidelijke afspraken gemaakt vooraf en volgens die afspraken is alles gelopen. Band prima geholpen en podium geregeld. Voldoende mensen achter de bar en vriendelijk. Top.

• Soort evenement Bruiloft

Op 12 april waren wij te gast in Grand Café Roos om ons 40-jarig huwelijk te vieren met kinderen, kleinkinderen en naaste familie. De keus voor deze locatie was letterlijk een schot in de roos. Tijdens het offertetraject kregen we de nodige praktische adviezen en op de avond zelf zijn we tot in de puntjes verzorgd. Tijdens ons dinertje hadden we een prachtig uitzicht op de beroemde Boskoopse Rozentuin in voorjaarspracht. Kortom veel waar voor je geld en hoog genoteerd voor als we weer eens iets te vieren hebben.

• Soort evenement: Jubileum

De gastvrijheid van de bediening is erg goed, proactief en altijd met een lach! Ook het offertetraject verliep goed en het op de avond van het feest was alles tip-top geregeld! Een aanrader!!

• Soort evenement: Familiefeest

Wij hebben met onze collega's genoten van een heerlijk kerstbuffet. De kwaliteit van het eten was echt voortreffelijk, wij komen zeker nog een keer terug!!

• Soort evenement: Personeelsfeest

Alles perfect geregeld. Profesioneel en vriendelijke bediening. Compliment voor jullie allemaal.

• Soort evenement: Bruiloft

Super bediening een aanrader voor elk bedrijf de pubquiz

• Soort evenement: Personeelsfeest

We hebben een bijzonder leuk feest gehad. De zaal was sfeervol, bedienend personeel was vriendelijk en kwam vaak langs, eten was heerlijk. Het heeft gemaakt dat wij een onvergetelijke avond hebben beleefd.

• Soort evenement: Jubileum

Prima feest, alles goed geregeld en erg smaakvol.

Je voelt er je thuis

• Soort evenement: Verjaardag

Wij hebben de 65ste verjaardag van mijn moeder bij Flora Boskoop gevoerd. Mooie en sfeervolle locatie, kundig en gastvrij personeel en prettige afstemming over de offerte en de mogelijkheden. Een aanrader!