fantastische service en hartelijke mensen.

Onze ervaring is zeer positief. Alles was super geregeld.

• Soort evenement Jubileum

Alles top geregeld volgens de gemaakt afspraken.

Mei 2019 feest gegeven, met band en van alles. Duidelijke afspraken gemaakt vooraf en volgens die afspraken is alles gelopen. Band prima geholpen en podium geregeld. Voldoende mensen achter de bar en vriendelijk. Top.

• Soort evenement Bruiloft

Op 12 april waren wij te gast in Grand Café Roos om ons 40-jarig huwelijk te vieren met kinderen, kleinkinderen en naaste familie. De keus voor deze locatie was letterlijk een schot in de roos. Tijdens het offertetraject kregen we de nodige praktische adviezen en op de avond zelf zijn we tot in de puntjes verzorgd. Tijdens ons dinertje hadden we een prachtig uitzicht op de beroemde Boskoopse Rozentuin in voorjaarspracht. Kortom veel waar voor je geld en hoog genoteerd voor als we weer eens iets te vieren hebben.
  • Soort evenement: Jubileum

De gastvrijheid van de bediening is erg goed, proactief en altijd met een lach! Ook het offertetraject verliep goed en het op de avond van het feest was alles tip-top geregeld! Een aanrader!!
  • Soort evenement: Familiefeest

Wij hebben met onze collega's genoten van een heerlijk kerstbuffet. De kwaliteit van het eten was echt voortreffelijk, wij komen zeker nog een keer terug!!
  • Soort evenement: Personeelsfeest

Alles perfect geregeld. Profesioneel en vriendelijke bediening. Compliment voor jullie allemaal.
  • Soort evenement: Bruiloft

Super bediening een aanrader voor elk bedrijf de pubquiz
  • Soort evenement: Personeelsfeest

We hebben een bijzonder leuk feest gehad. De zaal was sfeervol, bedienend personeel was vriendelijk en kwam vaak langs, eten was heerlijk. Het heeft gemaakt dat wij een onvergetelijke avond hebben beleefd.
  • Soort evenement: Jubileum

Prima feest, alles goed geregeld en erg smaakvol.

Je voelt er je thuis

• Soort evenement: Verjaardag

Wij hebben de 65ste verjaardag van mijn moeder bij Flora Boskoop gevoerd. Mooie en sfeervolle locatie, kundig en gastvrij personeel en prettige afstemming over de offerte en de mogelijkheden. Een aanrader!
  • Soort evenement: Familiefeest

50 jarig huwelijksfeest met grandioos buffet + uitmuntende verzorging door bedienend personeel. Hulde
  • Soort evenement: Jubileum

Sarah worden samen met 50 man in de Mulder Foyer ... een prima locatie om een sfeervol oergezellig feest van te maken. De ruimte mocht van tevoren worden versierd, muziek kon afgestemd naar eigen wens, de hapjes waren smakelijk, en de bediening vriendelijk en alert op lege glazen. Ook mijn gasten hebben vol lof gesproken over de locatie, hapjes en de bediening. een aanrader !
  • Soort evenement: Verjaardag

Prima verzorgd jubileumfeest mogen vieren met volop aandacht voor iedereen. Een aanrader!
  • Soort evenement: Jubileum

Prachtige locatie, bizonder vriendelijke bediening, niets was hen teveel. Wij hebben genoten van alles wat geserveerd werd kortom een aanrader voor iedereen die een feest wil geven in Flora Boskoop!!
  • Soort evenement: Bruiloft

Wij hebben een goed en gezellig 50 jarig huwelijksfeest gehad bij jullie! Ook onze gasten waren heel enthousiast!Goed verzorgd, heerlijk eten en aardige bediening!
  • Soort evenement: Jubileum

Contact is erg plezierig en klantvriendelijk. Bij de ceremonie en diner uitermate zorgzame en professionele begeleiding van het bruidspaar verleend. Zeer goede en mooie locatie voor een bruiloft(ceremonie).
  • Soort evenement: Bruiloft

Een goed verzorgd feest. Top! Iedereen naar hun zin.
  • Soort evenement: Jubileum

21 juli hebben wij een feest gegeven in de zaal "Parq Lounge" van Flora Boskoop (zo'n 75 gasten). We hadden gekozen voor het Rosa arrangement. Het contact voorafgaand, tijdens en achteraf (face-to-face en per mail) verliep prettig en we kregen steeds snel reactie. De avond zelf was fantastisch. Mooie locatie en gastvrije bediening die continu rondliep om hapjes en drankjes uit te delen. De hapjes vielen bij de gasten zeer goed in de smaak! Ook werd er rekening gehouden met allergieen ed. We raden de locatie zeker aan. In de rozentuin kun je eventueel ook nog wat foto's schieten.
  • Soort evenement: Jubileum

Alles was prima geregeld, zoals afgesproken. Het was een prachtig feest en alle genodigden waren dik tevreden. De medewerkers was niets teveel om het iedereen naar de zin te maken.
  • Soort evenement: Verjaardag

Zoals de rapport cijfers al aangeven alles was tip top in orde, het Rosarium heeft een indrukwekkende ambiance en wat ons zeker opviel was de bovenmatige plezierige manier van bediening, opgewekt in woord en daad, want een pand op zich is mooi maar de mens maakt het verschil, nogmaals onze warme dank.
  • Soort evenement: Jubileum

Ons 50-jarig huwelijksjubileum is op een fantastische manier gevierd. Dank zij de flexibele manier van het uitserveren van de gerechten, werd heel veel recht gedaan aan de locatie en het uitzonderlijk mooie weer dat wij mochten treffen. Al onze gasten waren zeer lovend. Wat kun je als gastheer en gastvrouw nog meer wensen.
  • Soort evenement: Bruiloft

Het blijft een super locatie al aantal feesten gegeven top verzorging
  • Soort evenement: Verjaardag

Het zoeken van een trouwlocatie is een van de belangrijkste en moeilijkste keuzes die je maakt tijdens het plannen van een bruiloft. We hadden nogal een lange lijst van eisen, dus we hebben de hele lijst op trouwlocatie.nl doorgelopen. We waren op zoek naar een locatie in Zuid- Holland, met meerdere zalen, in de buurt van openbaar vervoer, voldoende parkeerruimte, een chef die met ernstige allergieën en dieetwensen kon omgaan en ruimte voor een diner voor 120 gasten. Na meer dan 10 locaties te hebben bekeken hebben we voor Flora Boskoop gekozen. Flora was de ideale locatie en we hadden geen mooiere locatie kunnen wensen. Over een periode van een jaar met 3 bezoekjes aan de locatie zijn alle details uitgewerkt. De communicatie verliep heel soepel, de party manager Marjolein heeft met elke stap meegedacht en kwam altijd met een oplossing of voorstel om het ideale resultaat te behalen. Op zaterdag 14 april was de dag er dan eindelijk. De gasten zijn ontvangen in de Mulder Foyer met een welkomstdrankje en gingen daarna naar de Rosarium zaal voor de ceremonie. Daarna volgde de receptie met taart en champagne in de Parq Lounge, terwijl de kinderen door de wedding nanny's in een zaaltje ernaast werden vermaakt. De Theaterzaal werd ondertussen klaar gezet voor het avondeten met twee prachtige buffetten, tafels met wit linnen en hoge kandelaars en bloemen. Het voorgerecht werd uitgeserveerd aan tafel en voor het nagerecht konden we heerlijk buiten in de Rosarium tuin genieten bij zonsondergang. Ondertussen werd de Theaterzaal omgebouwd voor een knallend feest met de huis DJ op het podium. Het feest was super gezellig en het personeel was echt top. Flora is de beste trouwlocatie die je kan wensen, het gebouw heeft karakter, de zalen zijn prachtig, en het personeel doet er alles aan om dit de dag van je leven te maken en zorgen dat jullie gasten zich echt welkom voelden. Wij raden iedereen aan om Flora als eerste locatie te benaderen voor een offerte en kennismakingsgesprek.

Over Flora Boskoop

Filter op Taal