Grandioos!

Van het 1e contact in de zomer tot de week na het feest fijn overleg. Zowel met het maken van offerte als verzorging op de avond zelf. Alle randvoorwaarden voor het maken van mooie herinneringen top geregeld!

• Soort evenement Verjaardag

Voor een goed verzorgd Jubileum kan je hier prima terecht,

Zowel voor, tijdens als na het Jubileum wat wij te vieren hadden was het contact snel en proffesioneel. Eten en drinken is van hoge kwaliteit en bediening is zoals het hoort, actief en netjes. Geen enkele op of aanmerking op Flora, zeker aan te raden!

• Soort evenement Jubileum

Alles perfect geregeld en de proverij was geweldig.

Wij hebben ons 50 jarig huwelijksfeest en verjaardag bij jullie gevierd. Het was perfect geregeld en de proverij was geweldig.

• Soort evenement Anders

Fantastische locatie om een feestje te geven

Vanaf de eerste afspraak liep alles op rolletjes. Voor ons feestje kregen we goed advies en er is enorm veel keuze om er iets leuks van te maken. Super heerlijke catering en de bediening enorm vriendelijk en zorgen heel goed voor alle gasten. Wij genieten nog een beetje na.

• Soort evenement Verjaardag

Ons feest was een geweldige beleving

We werden al prima ontvangen bij ons eerste bezoek aan Flora. We kregen duidelijke uitleg en er werd goed gevraagd naar onze wensen. Er zijn goede afspraken gemaakt. Op de middag en avond van ons feest vanwege ons 50 jarig huwelijksjubileum hebben wij en onze gasten genoten van de ontvangst en de hapjes en de barbecue. De vriendelijke bediening werd geroemd. De aankleding van de zaal was ruim en licht. De openstaande tuindeuren en het terras en de rozentuin en de heerlijke zon: alles bij elkaar was net een sprookje.

Top locatie en bedrijf!

Wij wonen in Boskoop en Flora Boskoop was voor ons de enige serieuze optie voor onze bruiloft, omdat we buiten konden trouwen met het mooie rosarium op de achtergrond. Daar hebben we zeker geen spijt van. De communicatie verliep altijd prettig en er werd goed naar onze wensen geluisterd. Men was ook goed bereikbaar voor eventuele vragen of aanpassingen. Wij kregen ook van onze gasten veel complimenten over de locatie, het eten, en de service en vriendelijkheid van het personeel. Zeker een aanrader.

• Soort evenement Bruiloft

Ons 50-jarig huwelijksfeest was fantastisch dankzij de heerlijke hapjes en de mooie ambiance!

Ons feest t.g.v. ons 50- jarig huwelijk was zeer geslaagd dankzij de goede voorbereiding, de verrukkelijke hapjes, de zorgzame en vriendelijke bediening, de klimaatbeheersing en de eigentijdse ambiance in het mooie Floragebouw, met daarnaast ook nog het Rosarium en het station. Onze gasten waren zonder uitzondering zeer positief over het geheel en ook de mensen met een dieet (waar uitstekend rekening mee was gehouden) zeiden heerlijk gegeten te hebben!

Prachtige locatie, goed geregeld

Buiten getrouwd in de rozentuin. Het is een mooi onderhouden (volgens mij gemeente-)tuin. Wel een tikkeltje openbaar, met uitzicht vanuit restaurant Roos en de stationsstraat. Binnen is het ook een mooie locatie. We hadden weinig ruimte gekregen om te versieren (de avond voor de bruiloft v/a half 9) wat jammer was, maar daarmee is ook alles gezegd. Vanuit kantoor uitstekend geholpen met de voorbereiding, geweldig eten voor het diner, en een heerlijke borrellocatie.

Geweldige dag bij Flora!

28 juli 2023 onze bruiloft! Wat een prachtige locatie is Flora. Wij konden gelukkig onze ceremonie buiten in de prachtige rozentuin houden, het weer liet dat toe! Heerlijk gedineerd en wat een feestavond! Met dank aan de medewerkers bij Flora! Kanjers!! Gewoon super.... Ruud & Lucienne, Moordrecht 28-07-2023

• Soort evenement Bruiloft

Op en top geregeld, professioneel, met lekkere hapjes

Goed en sfeervol.

Mijn 65e verjaardag verzorgd in een mooie sfeervolle zaal met vriendelijk personeel en top bediening. Fijne middag om op terug te zien.

Geweldig, eten en bediening

De locatie was prachtig en de sfeer, alles werd overlegt qua tijd van opdienen etc.

Een topdag, perfect geregeld door Flora Boskoop

Wij hebben ons feest en verrassingshuwelijk gevierd bij Flora. Van de eerste gesprekken totdat we het licht uitdeden aan het einde van het feest was alles perfect geregeld; de inrichting, de service, de muziek en het eten. Alle medewerkers bij Flora, vriendelijk bedankt voor de goede zorgen!

• Soort evenement Anders

Sfeervolle locatie, goede bediening en uitstekende catering!!!!

• Soort evenement Verjaardag

Goed meegedacht voor diner met Personeelsvereniging

We hebben een zaal gehuurd waar we zijn gestart met borrel om vervolgens te dineren. Gezellig, ongedwongen, mooi aangekleed, lekkere hapjes, goed eten. Ofwel we zouden deze locatie zeker aanraden!

• Soort evenement Personeelsfeest

Gezellig team met gevoel voor sfeer en wensen.

Surprise party is fantastisch geregeld, het was weer echt een ouderwets gezellig feest!

Geweldig geregeld

Een verrassingsfeest gevierd voor de 50e trouwdag van mijn schoonouders. Alles besproken met Marjolein en zij heeft het tot in de puntjes fantastisch geregeld. Op de dag zelf een top team aan serveersters en een geweldig 3 gangenbuffet gehad.

Goede en fijne ervaring!

Alles op tijd en goed geregeld. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Soort evenement Congres / Seminar / Vergadering

Slecht

De verhouding van prijs / kwaliteit en ook hoeveelheid van het eten is hier totaal zoek. Bediening die wij hadden was kortaf en ongeïnteresseerd.

Zoals altijd goed!

Donderdag 24 juni 2021 zijn we bij Flora geweest voor onze bedrijfsupdate en BBQ. De grote ruimte binnen was helemaal omgebouwd en alles stond al netjes klaar voor de update. Aansluiten hebben we een BBQ gedaan op een apart (ruim!) terras met alles wat je je kan wensen en ontzettend vriendelijk personeel. Eten, hapjes en drankjes waren allemaal super. Van alle collega's positieve reacties ontvangen, kortom, perfect! Nogmaals bedankt voor de goede zorgen & tot snel!

• Soort evenement Personeelsfeest

Uitstekende keuze!

Wij hebben borrel en diner op onze bruiloft gehouden bij Flora Boskoop. Alles was uitstekend: het contact vooraf, de bediening op de dag zelf, het eten en drinken, de locatie. En dat alles tegen een hele redelijke prijs. Ook van onze gasten kregen wij enkel positieve reacties. Wij raden Flora Boskoop zeker aan voor dergelijke festiviteiten!

• Soort evenement Bruiloft

Elke keer weer gezellig bij Roos en heerlijk gegeten.

We hebben al vaak bij Roos gegeten. Het liefst zitten we dan op het terras met uitzicht op de mooie rozentuin, maar binnen zit je ook prima! Er is genoeg keuze op de menukaart; vlees, vis, en vegetarisch. Als je koffie bestelt krijg je er een mini Baileys bij met slagroom en een kleine stroopwafel. Op de lunchkaart staat mijn favoriete keuze: 12 uurtje. Een ambachtelijke boterham met carpaccio, een met kroket en een heerlijk kopje soep erbij. Tijdens de sluiting van de restaurants kun je gelukkig nog wel bestellen en afhalen. er is dan nog steeds genoeg lekkers om uit te kiezen. De kipsaté is van heerlijk zachte kipfilet gemaakt en een echte aanrader.

• Soort evenement Anders

In de lockdown een heerlijk kerstdiner van Roos gegeten bij mijn dochter en schoonzoon, er was eten in overvloed.

• Culinair: kwaliteit en uitstraling
  • Sfeer en ambiance locatie N.v.t.
  • Gastvrijheid medewerkers N.v.t.
  • Soort evenement N.v.t.

De kerstproeverij was in een woord grandioos!!!!!

Voor de eerste keer de proeverij met kerst besteld. Keurig op tijd gebracht in Zoetermeer en ook keurig verzorgd. We hebben ervan genoten. Alle gerechten smaakten uitstekend. Hulde!!!

• Culinair: kwaliteit en uitstraling
  • Sfeer en ambiance locatie N.v.t.
  • Gastvrijheid medewerkers N.v.t.
  • Soort evenement Anders

Een fantastische locatie met zeer vriendelijk personeel.

Alles klopte op ons 40 jarig huwelijksfeest. De fotosessie in de rozentuin, de zaal die uitkeek op de rozentuin, de geweldige bediening en het eten wat zeer goed was. De cadeautjes die onze kleinkinderen kregen was top. Kortom een aanrader!

• Soort evenement Familiefeest