Super service!

Het gesprek met rene was heel prettig. Heeft ons heel goed voorgelicht en nam ook echt de tijd. De informatie per mail was heel duidelijk en overzichtelijk. We konden hierna ook nog met vragen terecht die goed en snel beantwoord werden. Onze zonnepanelen zijn snel en keurig gemonteerd. We zijn er erg blij en ik zou Solar Totaal Advies ook zeker aan anderen aanbevelen.

Alles goed verlopen

Van begin tot eind helder en duidelijke afspraken over de gang van zaken. Uitvoering was nog even lastig maar alles werd uiteindelijk tot volle tevredenheid uitgevoerd. Heel tevreden.

Alles 100% in orde.

Het grootste pluspunt vind ik dat René voor de offerte ter plekke de situatie komt beoordelen, waardoor hij kon zien dat plaatsing van zonnepanelen onder de dakkapel mogelijk was. Op de dag van de plaatsing waren de mannen netjes op tijd, zoals afgesproken. Het plaatsen van de panelen was in een halve dag gebeurd. Het werk verliep als een geoliede machine. Had het idee dat de mannen goed op elkaar ingewerkt waren. Wifi werd netjes aangesloten. Alles verliep zoals afgesproken.

Deskundig, snel, goede service

Solar Totaal Advies werd mij aangeraden door een vriend. En ook ik ben heel tevreden. Goed en deskundig advies, afgestemd op onze situatie. Snelle levering en netjes geïnstalleerd. Heel tevreden.

Onze ervaring met Solar is zeer positief.

Duidelijk in advies en zeer klant vriendelijk

Heel fijn bedrijf waar ze de tijd voor je nemen om te kijken wat het beste qua zonnepanelen bij ons paste. Dit heeft geresulteerd dat uit de diverse offertes die wij van verschillende bedrijven hebben ontvangen Solar Totaal Advies hier met met dikke stip op de eerste plaats kwam bij ons. Afgelopen dinsdag kwamen ze 8 zonnepanelen plaatsen en dat is door de mannen perfect en zeer keurig en vakkundig gedaan! Ik kan iedereen Solar Totaal Advies adviseren.

snel gebeurd

dus een goede ervaring

Zeer vakkundig advies en installatie

Mijn ervaring met Solar Totaal Advies is zeer goed. Wij hebben een uitstekend en passend advies gekregen op basis van onze vraag over en naar zonnepanelen. Geen offerte enkel op basis van Google maps, maar op lokatie en persoonlijk. De monteurs werken zeer netjes en alles is keurig afgewerkt. Mijn advies kies voor Solar Totaal Advies

Betrouwbaar bedrijf met goed advies en zorgvuldig resultaat!

Heel prettig bedrijf om mee in zee te gaan. We zijn snel en zorgvuldig geholpen. We hebben goed advies op maat gekregen en Rene was voor ons altijd goed en snel bereikbaar. De plaatsing is ook heel netjes verlopen. We raden dit bedrijf absoluut aan.

Flexibele en goede dienstverlening tegen een redelijke prijs.

Het plan voor het leggen van de zonnepanelen kon nog kort voor het leggen ingrijpend worden aangepast. Het leggen ging snel en professioneel.

Goede voorlichting en zijn naar tevredenheid geleverd en gemonteerd

Goed voorgelicht door Rene. De monteurs waren binnen de afgesproken tijden. Waren vriendelijk en klantgericht. Hebben netjes werk afgeleverd en hebben het netjes en schoon achtergelaten.

prima service

Snelle reactie goede communicatie, netjes gemonteerd

Een vakkundig, flexibel en daarmee professioneel bedrijf

De intake verliep prettig. Alle vragen die er waren zijn tijdens het gesprek en aansluitend prettig beantwoord. De offerte zag er netjes uit, en is vervolgens nog aangepast ivm marktwerking van de zonnepanelen. De installatie is zeer goed verlopen. Er is netjes gewerkt en de panelen liggen er zéér strak op volgens tekening. De monteurs zijn vakkundig en zorgvuldig. Kortom, een prettige ervaring.

Super vriendelijk , kundig , accuraat en snel werken

Prettig bedrijf, cv intact prima, komen snel langs om te kijken en om advies te geven . Prettige installateurs , die zeker meedenken over de plaatsing van de installatie in huis.

Wat een vakmanschap

Eerst al de man die thuis kwam en offerte maakte en daarna het leggen van de zonnepanelen ik heb 4 keer koffie aangeboden maar ze gingen maar door in ongeveer 3 uur 11 panelen geplaatst chapeau

Vakkundig

Bedankt, installateurs deden hun werk netjes, schoon en vakkundig. Aansluiting omvormer was een uitdaging maar werd uitstekend opgelost.

Vriendelijk, snelle levering en de enige op ons steile dak

De mannen van Solaar- totaaladvies komen professioneel over, alles is netjes en snel geplaatst. Vriendelijke mannen. De panelen zijn daarnaast ook geplaatst tegen een zeer redelijke prijs. Dit was de enige club die zonnepanelen wilde plaatsen op mijn zeer schuine dak. Absoluut aan te raden!

Solar totaal advies werkt zowel in de communicatie als de uitvoering prettig en deskundig!

Ik werd getipt door een aantal kennissen. Ik heb twee offertes laten maken. Solar totaal advies werkt snel, persoonlijk en prijsconcurrerend. De uitvoerders zijn deskundig en vriendelijk. Kortom, hier word ik blij van!!!

Perfecte service

De zonnepanelen worden in een persoonlijk gesprek besproken. Installatie snel en keurig uitgevoerd door vaklui. Bedankt voor goede service !

Gewoon prima.

Goede afspraken, realistisch advies, geen onnodige poespas verkopen, vriendelijke installateurs die netjes alles aanleggen en achterlaten.. ik vond t top tot nu toe.

Klantvriendelijk & bekwaam

Zeer tevreden met de installatie en installateurs

Doen wat ze zeggen, en zeggen wat ze doen. Heldere uitleg, vakmannen.

Intake door René: duidelijk advies en legplan. Installatie door 2 vrolijke vakmannen. We zijn dik tevreden.

duidelijkheid en goede service

Afgelopen vrijdag kregen wij onze zonnepanelen. In het eerste gesprek vooraf goede infomartie en uitleg gekregen. Ook over het aanmelden na plaatsing bij de netbeheerder. De medewerkers waren vriendelijk, legde alles goed uit en werkte netjes. Er kwamen wat problemen boven water, welke goed werden opgepakt en opgelost. Wij hebben alles als prettig ervaren.

Na een zeer proffesioneel eerste gesprek kregen we een duidelijke offerte die we getekend hebben.

De afspraken zijn duidelijk geweest en ook heel strak uitgevoerd. Zonder excuus is alles verlopen zoals we hadden gehoopt. Geen rommel achter gelaten en stark gemonteerde zonnenpanelen en electrische installaties. Toppie!

goed en duidelijk advies en nette plaatsing van installatie

goed en duidelijk advies en nette plaatsing van installatie