Ivm vraag over de 1e betaling heb ik telefonisch meerdere keren contact proberen te krijgen. Zonder resultaat want je komt er niet doorheen. Net klant geworden na overstap vanuit GreenChoice. Dus meteen al minpunten. Ook op mails wordt niet gereageerd door de klantenservice. T enige antwoord wat ik heb ontvangen is een mailtje waarin staat dat er contact wordt opgenomen. Nuet 3 weken later helaas nog stil aan de horizon en laat VandeBron t afweten.
Super vriendelijk personeel, en zeer tevreden met alle service. Wordt niet gezien als een nummer, maar echt als een klant. En dan ook nog eens groen. Blijvertje!
fijne mensen die je aan telefoon krijgt
Groene energie , probleemloos overstappen, ik kan vd bron aanbevelen.
Maar sinds ze overgenomen zijn door Essent, vieste stroomproducent van Duitsland, ben ik op mijn hoede en geef ze geen 5 sterren meer! Vandebron zal goed moeten oppassen om hun goede imago niet door het slechte imago van Essent te laten beïnvloeden.
Ik ben zeer goed geholpen door Van den Bron helpdesk. Er werd grondig naar me geluisters en ook heel veel moeite gedaan om me te helpen. Super team.
Ben mijn laadpas kwijt en heb dit telefonisch doorgegeven aan van de Bron. Dit was snel geregeld. Alleen de wacht muziek vond ik op zijn zachts gezegt niet erg leuk. Daar kunnen de medewerkers natuurlijk niets aan doen.
Hoewel de berekening van de financiële opbrengt van de zonnepanelen niet is meegenomen in het verlengingsaanbod wordt dit vlot gedaan door de servicedesk.
Goede klantenservice het enige wat beter zou kunnen is dat er iets komt als een slimme thermostaat zoals veel andere leveranciers hebben maar dat is bijzaak bedankt van de bron ben al een paar jaar bij jullie ben van plan dat te houden bedankt nogmaals
x
I feel proud to be a green energy customer, thanks to you :-)
Stroom is stroom, maar wij wilden het wel graag zo groen mogelijk. Dan zit je bij Vandebron goed. En het idee dat je op papier in ieder geval de stroom krijgt van de windmolens om de hoek vind ik bijzonder aardig. We hebben ook de laadpas van ze, daar zou ik graag nog een variant zien zonder abonnementskosten maar met transactiekosten, zou voor onze situatie nog iets beter zijn. Maar verder helemaal prima.
Makkelijk om over te stappen, duurzaam en prijzen zijn goed
Duurde lang voordat ik een medewerker aan de lijn had deze heeft me zeer vriendelijk te woord gestaan.
Tot nu toe goed
Ik snap heel goed waar Vandebron mee bezig is, en ik steun hun project graag. Maar het heeft mij veel geld en moeite gekost, en daar ben ik echt niet blij mee. Ik heb van 'klantenservice' niet veel gemerkt, en mijn persoonlijke situatie is eigenlijk helemaal niet serieus genomen. 'Alles komt goed, alles komt goed' maar ondertussen is de rekening mooi voor de klant, zonder er rekening wordt genomen met alle mails die je stuurt en telefoontjes die je pleegt. Ik heb meerdere malen mijn meterstanden doorgegeven (allemaal genegeerd) ik heb meerdere malen vragen gesteld over hoe ze tot hun cijfers komen, ook allemaal genegeerd. Echt diep triest en heel jammer.
Klein minpuntjes is telefonisch contact, erg lange wachtrijen.
Ik heb n fijn gesprek gehad en duidelijk antwoord.
De filosofie van Vandebron zijn goed en in de jaren die ik klant ben heb ik vrijwel nooit problemen gehad. In de zeldzame momenten dat er wel iets is denkt de klantenservice altijd oplossingsgericht mee. Wat wel vervelend is, zijn de wachttijden voor telefonisch contact met de klantenservice. En dat is vervelend wanneer er door een verhuizing financieel dingen niet lekker lopen qua Vandebron.
Mijn ervaring is zeer slecht. Van de Bron beloofde me 180 welkomspremie. Je moet dan wel een jaar lid blijven, ze willen natuurlijk niet de welkomsbonus uitkeren en daarna zien dat je overstapt. Ik bleef een jaar lid, maar kreeg desondanks geen 180 euro. Toen ik verhaal ging halen, vertelden ze me dat ik 2 keer niet op tijd had betaald. Maar het was toch een 'welkomsbonus'? Voel me misbruikt, ik heb alles betaald, ben een jaar lid geweest, maar toch geen welkomsbonus? Afzetterij, als ik dit wist, was ik allang over gestapt!
Gebruiksoverzicht is heel duidelijk en je krijgt het iedere maand per mail
Met het maandelijkse standenlijstje speel je altijd in de voorste gelederen.
Altijd was ik klant bij Eneco, toen ik een keer boodschappen bij Odin ging doen stond een man voor de deur en die sprak mij aan of ik klant wilde worden bij vandebron en ik had problemen met Eneco, dus de keuze was niet moeilijk en daar heb ik tot op de dag vandaag absoluut geen spijt van, ten eerste ben ik veel minder gaan betalen, ik word/werd heel vriendelijk geholpen, kortom twijfel niet en neem contact op met vandebron! Je bent een dief van je eigen portemonnee als je geen klant wordt!
Top
Over de jaarafrekening heb ik wat vragen gesteld, naast het standaardmailtje nooit geen reactie meer gekregen. Deze sessie nogmaals herhaald en wewderom geen enkele reactie.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.