Prima
Meer dan 100% tevreden over de gehele gang van zaken!
Ik ben al enige jaren geleden overgestapt naar Vandebron. Je weet zeker dat je duurzame energie hebt. De communicatie met Vandebron is prima, ze informeren je maandelijks over je verbruik, als je vragen hebt worden die beantwoord. Hun prijzen zijn eerlijk. Je weet waar je aan toe bent. Er wordt je verteld van welke energiebron je je energie betrekt en toen dat veranderde was de communicatie open en duidelijk erover.
Ik ben klant geworden vanwege het persoonlijk contact. Kortere lijnen, geen nummertje en betere service. Helaas blijkt niets minder waar. Na het ontvangen van een foutieve factuur zijn zijn wegens onderbezetting telefonisch onbereikbaar, reageren niet op mails naarmate de tijd verstrijkt geven ze de factuur uit handen aan een incassobureau. Alle ingrediënten wat je niet zoekt in een energiemaatschappij. Fijn dat ik ben overgestapt, geen van de bron meer voor mij. Daarnaast zijn ze ook gewoon duurder dan de meeste andere partijen.
We zijn heel tevreden met dit mooie goede contract
Ga afwachten, ben net aangemeld gaat tot nu toe zeer voorspoedig
De komende periode vanaf 5-1-2022 kan ik natuurlijk nog niet beoordelen.
Goed
Prettig contact bij telefoongesprek
Ik vind de website en de app heel duidelijk, kan goed zien hoe het met mijn verbruik gaat. Vandebron is ook goed benaderbaar. Ik kreeg op tijd een aanbod tot contractverlenging en kon dus goed kijken of er alternatieven waren. Die heb Ik niet gevonden. Bovendien vind ik groen en duurzaam belangrijk.
Gewoon een duidelijk en goed aanbod. Kwam ook overeen met het bedrag op Pricewise.
Een zeer goede leverancier, met een duidelijk maandelijkse overzicht.
Klantgericht en groen!
Bij problemen is men niet thuis . Na 3 weken nog geen antwoord Overweeg om over te stappen
Als eerder gezegd prima service
Duurzaam
Klantenservice is altijd vriendelijk en snel. Soms goeie aanbiedingen bij verlengen en natuurlijk groene stroom. Fijne tent die van de bron
Ik werd gebeld door iemand van Essent om aan te geven dat ons contract bijna afliep. Mooi voorstel werd gedaan, Vandebron onderdeel van Essent heeft nog goedkopere energieprijzen. Bla bla bla.... Maar uiteindelijk toch overstag gegaan, het was immers onderdeel van Essent, anders laten ze bestaande klanten natuurlijkniet overstappen naar een concurrent. Nu is er 2 x een termijnbedrag afgehaald, van beiden. Al met al....het hele verhaal van deze beste man klopte niet. Mooi opgelicht....maar we zoeken het tot op de bodem uit. Stap nooit over naar Vandebron !!!
Goed bezig voor mens en natuur.
Goed geholpen zonder enig pushen dat ik bij hen af zou moeten gaan nemen om het aanbod in de warboel van energieleveranciers voor mij helder te krijgen. Erg fijn dus!
Altijd op de hoogte en geen irritante telefoontjes met zogenaamde aanbiedingen
Ik dien het goede, groene doel. Ik betaal NIET meer dan bij de instellingen waar ik vroeger mijn stroom vandaan haalde. Voelt goed!
Ik heb een begripvol, ondersteunend en behulpzaam gesprek gehad, dat meteen een oplossing bood. Fijn dat er zo’n persoonlijk contact was.
Er werd goed doorgevraagd tot probleem helder was, zodat het opgepakt kan worden.
Goed
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.