Wij kiezen bewust voor hernieuwbare energie. Elektrisch motorrijden is een bewuste investering om bij te dragen aan de CO2 reductie. Als vaste klant van Vandenbron kon ik voor een heel schappelijk maandtarief een tag aanschaffen. Vandaag contact gehad. Binnen no time had de medewerker mijn gegevens paraat: Klasse.
Verkeerde standen Nemen opbrengst zonnepanelen niet mee Je kan niks zelf veranderen/aanpassen Nemen telefoon niet op Meterstanden over 14 mnd zetten ze op 12 maanden zodat je moet bij betalen Email reageren ze niet op Medewerkers ALS je ze te pakken krijg weten en kunnen ze niks jaarnota die hersteld moet worden duurt minimaal 8 weken MAAR ze zijn wel heel snel met herinneringen en aanmaningen versturen en je te stalken via mail en sms
Naast de probleemloze is ook de afrekening uitstekend: duidelijk en correct. Ik ben benieuwd of ik mijn driejarig contract straks een voordelig vervolg kan geven.
I sent a question via their online formulary and I received a complete and understandable reply via email in 10 minutes.
helder, snel geholpen, vriendelijk, goed bekend met de materie, en een goede prijs verhouding
Jammer dat het familiekarakter van het bedrijf verloren is gegaan.
Eenmaal aan de telefoon werd ik goed en vriendelijk geholpen. De wachttijd (20min) moet eigenlijk echt naar beneden
Duidelijk wat de diensten zijn; communicatie over verbruik is helder. Klantenservice denkt mee.
De medewerker die ik aan de lijn had raadde mij aan om het termijnbedrag te verhogen naar 105 euro. Pas na toezending van het nieuwe contract lees ik dat het afgesproken termijnbedrag 175 euro is. Waarom zegt de medewerker dan 105 euro??
Al meer dan 5 jaar klant tot volle tevredenheid. Bij verhuizing een makkelijke energie-overgang van grote Hilversumse woning naar 3 kamer appartement in Naarden. Goede service!
Ben gewoon erg tevreden met van de bron
Veel te lang in de wachtstand. Door medewerker redelijk geholpen maar moest zelf diverse malen aan collega’s zaken vragen. Tijdens gesprek andere gesprekken met klanten hoorbaar: in kader van privacy niet goed. Ik werd maar even op mute gezet toen ik het meldde…. Medewerker vergat ook te vertellen dat ik zelf mijn huidige contract bij een andere leverancier op moet zeggen. Kom op vd Bron dit kan beter!! Let op AVG! En neem meer mensen aan voor de telefoon.
Goed en eenvoudig verzorgd overzicht van verbruik
Ik heb geen moment spijt gehad van de overstap naar Vandebron. Zowel prive als zakelijk zijn we klant en het bevalt prima!
Ze straffen binnen 48 uur te reageren maar zelfs 48 dagen lukt niet dus ga maar weer eens verder kijken
Lage maandkosten en 150 euro terug bij de jaarrekening
Vriendelijk, zakelijk, bereikbaar in contact over energietransport van bron tot bron.
Werkt allemaal prima
Meedenkend en " groen" dus top!
Altijd goede service en goede tarieven
Ik ben hier tevreden mee. Geen verkooppraatjes, beloftes die niet waar zijn. Ik weet waar ik aan toe ben,take it or leave it.
Ik ben naar tevredenheid geholpen en heb ook weer na kunnen denken over mijn duurzame manier van energie gebruik
duidelijk en begrijpelijk de maandelijks gebruik.
Goed systeem om energie te verkrijgen dmv particulieren.
Goed en duidelijk
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.