Filters

5

onbereikbaar

Ik heb 2 uur in de wacht gestaan. De medewerker, Gijs, daarentegen was heel accuraat en klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Goed gevoel bij vd. Bron

Prima ervaring die ook terug voert tot een verder verleden. Altijd goed meedenkend, begrip hebbend en natuurlijk is de basis goed. En zo'n goed gevoel hou je dan vast. Jullie hebben me maar 1 X ietsje teleurgesteld en dat ging over de postcoderoosregeling of zoiets. Daar hadden jullie toen geen goed antwoord op.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Fijn bedrijf

Jaren klant geweest. Altijd tevreden. Mede vanwege korting overstappen overgestapt

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Zeer goedkopen energiebedrijf

Altijd een zeer duidelijke maandoverzicht, en daar hou ik wel van.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Heb goede ervaringen met Vandebron.

Alles volgens afspraak

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

goed

dat je rekening krijg van oude leveransier is minder leuk

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Geweldige service en deskundigheid

Elke keer, en dat is niet vaak geweest, is het een klantvriendelijk en deskundig contact

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Betrouwbare en klantgerichte leverancier van groene energie.

Prettige klantgerichte medewerkers. Goede service. Eerlijke, duidelijke antwoorden en adviezen over energielevering en herkomst energie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goed energiebedrijf

Gaat allemaal goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

wordt altijd goed geholpen door medewerkers

Als ik een vraag heb wordt er altijd aandacht besteed

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Geweldig en snelle hulp

Aardige mensen aan de lijn gehad die van echt wel een extra positief begin mogen hebben, kan me voorstellen dat niet elk gesprek leuk is. In mijn geval hebben ze me echt snel netjes en aardig geholpen zonder gezeik

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
5

I HOPE IT WILL BE GOOD

I do not know till now I am waiting the annuel account to decide.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Prima

Mooi bedrijf, alleen wat personeelstekort dus lang wachten voor je iemand aan de telefoon krijgt

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

ZEER GOED

Geef mij het adres waar het beter is ? waar het beter kan? waar het goedkoper is ? WIL JE NOG BETER GEEF MIJ HET ADRES ????

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Gemakkelijke keuze

Gemakkelijk benaderbaar en meelevend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Prima leverancier, maar

na een vreemd hoge jaarafrekening een klacht ingediend of, anders gezegd, om opheldering gevraagd. Niets meer vernomen. Ik ben natuurlijk erg blij dat Vandebron probeert om energie uit hernieuwbare bronnen te leveren. Doordat ze nu onderdeel zijn van het Essent gebeuren vrees ik dat er gewoon gescoord moet gaan worden volgens de Excel methodiek, en dan is er vaak wat weinig ruimte meer voor nuance en de menselijke maat. Ik hoop dat Vandebron een lokaal gevoel blijft geven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Goed

Ik word ongevraagd blijvend geïnformeerd over verbruik, ontwikkelingen. Aan mij de keus of ik er iets mee doe

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Geweldig

Wordt altijd vriendelijk te woord gestaan. En altijd goed geholpen waar nodig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

snel en duidelijk geregeld

...

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

meest betrouwbare energiemaatschappij dat ooit ben tegen gekomen

Heb al veel bedrijven gehad, maar van der Bron is de eerste echt betrouwbare energiemaatschappij die ik ben tegen gekomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

top goede service en overzicht !

het voordeel vind ik dat je altijd goed overzicht hebt op het verbruik prima geregeld bij van de bron

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Vandebron is intrinsiek gemotiveerd, transparant en betaalbaar!

Ik heb er een goed gevoel bij, alles is helder, eenduidig, duurzaam en betaalbaar!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

snel, duidelijk en vriendelijk

blij dat je hier gewoon nog een telefoonnummer kan vinden waarbij je een persoon aan de telefoon krijgt die je dan ook nog eens duidelijk uitleg kan geven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

tevreden over de service, niet over de samenwerking met Ubertaxi

Tevreden over de service , maar niet over de onbegrijpelijke samenwerking met de niet duurzame Ubertaxi !

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Goede service. Vriendelijk personeel

Jammer dat ik voor het nieuwe huis geen bloemen krijg (grapje). Maar geweldige service en vriendelijke dame aan de telefoon. Weer verlengd !

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.