Ik heb 2 uur in de wacht gestaan. De medewerker, Gijs, daarentegen was heel accuraat en klantvriendelijk
Prima ervaring die ook terug voert tot een verder verleden. Altijd goed meedenkend, begrip hebbend en natuurlijk is de basis goed. En zo'n goed gevoel hou je dan vast. Jullie hebben me maar 1 X ietsje teleurgesteld en dat ging over de postcoderoosregeling of zoiets. Daar hadden jullie toen geen goed antwoord op.
Jaren klant geweest. Altijd tevreden. Mede vanwege korting overstappen overgestapt
Altijd een zeer duidelijke maandoverzicht, en daar hou ik wel van.
Alles volgens afspraak
dat je rekening krijg van oude leveransier is minder leuk
Elke keer, en dat is niet vaak geweest, is het een klantvriendelijk en deskundig contact
Prettige klantgerichte medewerkers. Goede service. Eerlijke, duidelijke antwoorden en adviezen over energielevering en herkomst energie.
Gaat allemaal goed
Als ik een vraag heb wordt er altijd aandacht besteed
Aardige mensen aan de lijn gehad die van echt wel een extra positief begin mogen hebben, kan me voorstellen dat niet elk gesprek leuk is. In mijn geval hebben ze me echt snel netjes en aardig geholpen zonder gezeik
I do not know till now I am waiting the annuel account to decide.
Mooi bedrijf, alleen wat personeelstekort dus lang wachten voor je iemand aan de telefoon krijgt
Geef mij het adres waar het beter is ? waar het beter kan? waar het goedkoper is ? WIL JE NOG BETER GEEF MIJ HET ADRES ????
Gemakkelijk benaderbaar en meelevend.
na een vreemd hoge jaarafrekening een klacht ingediend of, anders gezegd, om opheldering gevraagd. Niets meer vernomen. Ik ben natuurlijk erg blij dat Vandebron probeert om energie uit hernieuwbare bronnen te leveren. Doordat ze nu onderdeel zijn van het Essent gebeuren vrees ik dat er gewoon gescoord moet gaan worden volgens de Excel methodiek, en dan is er vaak wat weinig ruimte meer voor nuance en de menselijke maat. Ik hoop dat Vandebron een lokaal gevoel blijft geven.
Ik word ongevraagd blijvend geïnformeerd over verbruik, ontwikkelingen. Aan mij de keus of ik er iets mee doe
Wordt altijd vriendelijk te woord gestaan. En altijd goed geholpen waar nodig.
...
Heb al veel bedrijven gehad, maar van der Bron is de eerste echt betrouwbare energiemaatschappij die ik ben tegen gekomen.
het voordeel vind ik dat je altijd goed overzicht hebt op het verbruik prima geregeld bij van de bron
Ik heb er een goed gevoel bij, alles is helder, eenduidig, duurzaam en betaalbaar!
blij dat je hier gewoon nog een telefoonnummer kan vinden waarbij je een persoon aan de telefoon krijgt die je dan ook nog eens duidelijk uitleg kan geven.
Tevreden over de service , maar niet over de onbegrijpelijke samenwerking met de niet duurzame Ubertaxi !
Jammer dat ik voor het nieuwe huis geen bloemen krijg (grapje). Maar geweldige service en vriendelijke dame aan de telefoon. Weer verlengd !
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.