Ik had twee contracten ; elektrisch rijden en energie maar op twee adressen staan. Ik kwam ook niet daardoor in aanmerking voor een bonus. Maar na intern overleg heeft VDB dit opgelost!
Vlotte afhandeling en mensen die verstand hebben van de producten.
Ik werd vriendelijk te woord gestaan, en kreeg vrij spoedig, per mail, de reden van mijn storing, als antwoord op mijn vraag. Ik weet niet of het tot de mogelijkheden hoort, maar prettig zou zijn om te vernemen, dat de storing verholpen is.
Dit bedrijf vroeg een borg van HONDERDEN EURO'S. Volgens hen zou bij een onderzoek zijn gebleken dat ik een lage kredietwaardigheid zou hebben. Dat zou uit een onderzoek van EDR Credit Services moeten blijken. Aangezien ik geen schulden heb laat staan een lage kredietwaardigheid heb ik dit opgevraagd bij EDR Credit Services. Die ontkenden dat en negatief advies over mij zou zijn verstrekt. Ondertussen is in het nieuws gekomen dat veel kleine energieleveranciers failliet dreigen te gaan: https://fd.nl/bedrijfsleven/1413740/faillissementsgolf-dreigt-voor-nederlandse-energiebedrijven-door-hoge-gasprijzen Dit zou wel eens een manier van Vandebron kunnen zijn om klanten voor hun verliezen te laten opdraaien. TRAP HIER NIET IN.
Vanaf het begin goed contact gehad, deskundig advies. Voelt goed om te weten dat energie lokaal en zo veel mogelijk milieuverantwoord wordt gegenereerd. En niet overdreven veel duurder dan andere maatschappijen. Betrouwbaar en betrokken.
regelmatig updates per mail over gebruik/verbruik. doelstellingen op gebied van milieu zeer goed. persoonlijk benadering op naam en/of voornaam. Bovenstaande geeft mij het gevoel te horen bij een maatschappijbewuste organisatie die het verschil willen maken op de korte en langere termijn.
Prima
Top
Afgelopen jaar een laadpaal (voor elektrische auto) van Van de Bron laten plaatsen. Hierdoor een aantal keer contact gehad met de klantenservice van Van de Bron. Iedere keer een prettig gesprek en oplossingsgericht handelen. De persoonlijke klantenpagina is overzichtelijk. De manier van communiceren in mails en nieuwsbrieven maakt me blij.
Met het oog op forse prijsverhogingen in de energiesector word ik gebombardeerd met telefoontjes die me proberen te verleiden tot een overstap. De ene keer dat ik eraan toegaf ben ik binnen veertien dagen op mijn schreden teruggekeerd, omdat de nieuwe aanbieder helemaal niet zo goedkoop was als men het telefonisch deed voorkomen. Van de bron is vzv ik het ben nagaan niet de goedkoopste aanbieder, maar bleek bij een vergelijkend onderzoek wèl de duurzaamste. En dat vind ik belangrijker dan klant te zijn bij een 'kiloknaller' op het gebied van energie.
Meerdere jaren klant
Goede communicatie en achtergrond informatie. Zeer verantwoord bezig als het om schone energie gaat en ze ondersteunen een prachtig doel nl. Just Digged
Ik had een probleem en daar hebben ze mij mooi bij geholpen. Dit heb ik bij andere leveranciers anders meegemaakt.
Nooit gezeur. Overzichtelijke site.
De overgang van mijn oude energieleverancier ging heel gemakkelijk, via vriendelijke en hulpvaardige mensen van jullie brdrijf. Elke maand zie ik wat ik op breng aan elektriciteit. Heel duidelijk. Veel succes.
Duidelijke communicatie
Prettig bewust vriendelijk inzichtelijk. Leukste medewerkers die ik heb ontmoet!
Prijs-kwaliteitverhouding trok me bij de Van de Bron. Vriendelijkheid merkte ik vanaf het begin. Van de Bron straalt betrouwbaarheid.
ben zeerr te vrede met van de bron
Ze maken je het alleen maar lastig niet intrappen!!!
Heb het gevoel dat elke klant zeer gewaardeerd wordt, en voel me betrokken bij de groene doelstellingen van Vandebron. Word goed op de hoogte gehouden van eventuele veranderingen en verbeteringen. En niet op een agressieve verkoop manier !
Meedenkende mensen met een visie. Klantenservice goed bereikbaar, duidelijke communicatie. dik tevreden.
Contract afgesloten met welkomstaanbieding. Deze korting zou einde contract (3 jaar) uitbetaald worden. Drie jaar later weet niemand meer iets van de aanbieding af en blijkt dat het (al dan niet bewust) niet in het contract opgenomen is destijds. Had ik maar binnen 14 dagen moeten reageren. Als je even googled op Vandebron dan zie je dat dit vele andere klanten is overkomen. Dit is een manier van oplichting en valse reclame die ongetwijfeld binnen de lijnen van de wet valt, maar netjes is het zeker niet.
Een paar weken geleden klant geworden en uit het niets een termijnbedrag voor 460,- afgeschreven. Ik meteen omlaag gezet naar het minimum van 230,- en dit betaald. Nu krijg ik meerdere malen een aanmaning en wil ik de klantenservice bereiken, wat echt kansloos is. Ik heb het zelfs om 9:01 geprobeerd en dan krijg je al het bandje dat het op dit moment te druk is. En klik je de toets als je geen klant bent, dan krijg je meteen iemand aan de lijn. Ik heb veel dingen meegemaakt maar dit is de meest schandalige service ooit, echt heel erg spijt dat ik klant ben geworden.
nogmaals vriendelijk to the point
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.