Zie mijn opmerking al eerder vermeld
voldoende
Perfecte service geen gesjoemel eerlijk en op de hoogte van je maandelijks verbruik. Heel fijn!
Prima
Goede prijs voor groene stroom. Overstapproces verliep goed, duidelijke info, geen klachten.
Heb al 3 jaar een contract en nooit problemen gehad, ben erg tevreden over het contact. Goede hulp en uitleg als je belt, fijne klantenservice. Keurige prijs voor de afgenomen energie. Tevreden over de keuzes en de energiebronnen daarom m'n contract zojuist weer verlengd voor 3 jaar!
Prima, ze doen wat ze moeten doen en proberen dit ook nog zo duurzaam mogelijk.
geen verder commentaar
Mooie missie en goede service!
Ik ben tevreden dat ik voor een goed maandtarief bij jullie kan afnemen . Vanaf de overname liep het goed, tot nu toe heb ik vertrouwen in jullie en hoop zolang de kosten voor mij betaalbaar blijven van jullie gebruik te kunnen blijven maken
Sinds 2017 vraag ik leveranciers om in overleg met de netwerkbeheerder de gasmeter automatisch uit te lezen. Ik woon in een nieuwbouwwijk en in alle vergelijkbare huizen werkt dit sinds 2017 gewoon. Vandebron heeft het uitlezen in overleg met de netwerkbeheerder voor elkaar gekregen. Een pluim voor de ondersteuning!
Prima groene informatie
Plezierige ervaring heldere communicatie!
Zeer klantvriendelijk, probleem wordt goed en snel opgelost! Transparant
Omdat wij duurzaamheid hoog ik het vaandel hebben, groene energie van De Bron. Ik ga er dan ook vanuit dat de kW/h tarieven afkomstig van de zonnepanelen en de windmolens gelijk zullen blijven immers de wind en de zon zijn niet duurder geworden zoals het aardgas uit Rusland / Noorwegen / Nederland.
Ik ben gestopt met mijn ijssalon en gaaf de meterstanden door en toen zeiden ze dat ik 100 euro boete krijg,dit is natuurlijk belachelijk ik stop gewoon met zaak dus ga niet eens naar andere energieleverancier.Ga dus met mijn andere zaken zeker geen energie nemen van van der bron.
Helder en vlot!
Ik ben een zeer tevreden klant
Tot nu toe bevalt het goed en is het gas en licht zonder zorgen. Dat is wat ze moeten blijven doen
Ik sta nog steeds te koken…. maar niet omdat Vandebron me van gas en stroom voorziet. Nee ik sta te koken omdat Vandebron haar klanten als vuil behandeld. Zonder enige compassie of empathisch vermogen. Je weet wel, zoals elke andere energieleverancier. Wij hebben thuis een gezamenlijke betaalrekening waar al onze vaste lasten vanaf worden gehaald. Zoals heel veel andere huishoudens. Toevallig hebben we een hoop gezeur gehad met een partij die maar onterecht geld bleef afschrijven. Dat heeft als resultaat gehad dat een aantal rekeningen niet direct voldaan konden worden (automatische incasso die faalt). Dit hebben we uiteraard direct gefixt met spaargeld, maar voor we dit door hadden moest er wel eerst een incasso falen. Laat nou (tot 3x aan toe) Vandebron het “slachtoffer” zijn geworden hiervan. Arme zieltjes. Nu zie ik op mijn eindafrekening dat onze cashback (190 euro, geen kattenpis) er niet op staat. Bij de klanten”service” kunnen ze me vertellen dat dit komt door ons “betaalverzuim” (als in, ojee het geld staat er een paar dagen later alsnog op… auw.) en dat we kunnen fluiten naar die €190. Dat ik het bizar vindt dat we hier niet van op de hoogte zijn gesteld wordt afgedaan met “het staat in onze algemene voorwaarden”… Ja, want jij kent de voorwaarden van je energieleverancier uit je hoofd… Daarnaast, al kende ik ze uit m’n hoofd, het bedrijf dat voor deze situatie heeft gezorgd kon ik toch niet tegenhouden. En het meest ironische? Ik heb net bij ze verlengd omdat ik redelijk enthousiast was en niet op de hoogte was van deze situatie. Meestal ben ik een zeer trouwe klant. Uiteraard is m’n bedenktijd al verstreken dus ik zit nog een jaar aan deze boeven vast en waarschijnlijk wordt ook die cashback wel door m’n neus geboord. Ik hoop dat de 190 euro ze goed bevalt en ze het lekker kunnen inzetten om een of ander social-media-meisje aan het werk te zetten om alle slechte reviews te beantwoorden. Bah. Blijf ver weg van deze absurde boefjes.
Dat wij een gasboete moeten gaan betalen is niet leuk maar oké het vermoedelijke bedrag is te overzien. Verders zal ons contract goed blijven doorlopen op ons nieuwe adres.
Goede service, duidelijke communicatie. De enige die , nu alweer 2 en een half jaar geleden , een pakket kon aanbieden met alleen stroom, ivm: 0 op de meter.
Zakelijk bedrijf, waarvan het plezierig is klant te zijn.
Steeds zien wat je hebt gebruikt en dat in verhouding tot andere gebruikers …..een gouden ‘vondst’!
De slimme meter kon bij ons niet worden uitgelezen. Eerst werd gezegd dat dit door de netbeheerder kwam, bleek toch bij van de Bron te liggen. opnieuw contact met vd Bron, lange wachttijden klantenservice, meerdere keren werd beloofd dat een technisch team contact zou opnemen. niks meer van gehoord. weken later zelf weer gaan bellen. weer 30 minuten in de wacht. verbinding verbroken vanuit van de bron, opnieuw gebeld en in de wacht. Uiteindelijk medewerker gesproken, probleem nog steeds niet opgelost, ook geen duidelijkheid wanneer dit wel gaat gebeuren.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.