Filters

8

prima hoor!

Ik ben niet zo bezig met energie enz. Maar zolang ik geen problemen heb met de leveraar vind ik het prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Prettig

Zie review enquête

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Straight to the point, and the point is green!

Na vergelijking en onderzoek Vandebron lijkt prima prijzen te hebben voor elektriciteit en gas. Na aanschaf van een plug-in hybride auto we hebben ook hun diensten gekozen voor publieke laadpalen. Met de vandebron kart is nog niet mogelijk overal te laden maar ik merk dat het woord meer en meer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goed, vriendelijk en vlot in alle afhandeling

Klantvriendelijke benadering en goed en vlot geholpen bij het afhandelen van de opzegboete. En een mooi contract met nog mooiere prijzen de komende 3 jaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Nog geen jaar abonnement en de beste die ik in 46 jaar heb gehad.!!!

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Betrouwbare partner !

Geen probleem. Maatschappij, doen wat ze zeggen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Uitstekend

Goed geholpen met de aanpassing van mijn gegevens

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
6

Overstap en info vallen tegen. Rooskleuriger dan verwacht.

De opstap boete bij Greenchoice € 250,- wordt pas op de jaarafrekening vergoed en niet direct verwerkt in de eerste of tweede betaling. Verder werd aangegeven dat de opbrengst gegevens van mijn zonnepanelen certificaten automatisch zouden worden doorgegeven en verwerkt. Dit is bij Greenchoice wel en bij Vandebron dus blijkt achteraf niet.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

soepel werkende website

maandbedrag wijzigen ging vlotjes

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Topper

Heel groen en altijd tevreden met hen geweest. Ben gaan emigreren en moet helaas opzoek naar een nieuwe aanbieder

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
1

Bedroevend aanbod, bedroevende klantenservice communicatie

Nieuw aanbod ontvangen, 65 % hoger termijnbedrag per maand voor 3 jarig contract. Heb bij een andere aanbieder volledig groene stroom voor 1 euro meer als ik voorheen betaalde. Van de Bron reageerde totaal niet op 3x bellen (50 minuten in de wacht, geen antwoord) ook niet op schriftelijke vragen. Na de omzetting kreeg ik 2x een aanbod over de telefoon, administratie niet op orde vd Bron ?

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Duidelijk en correct

Uiterst correct behandeld toen ik een vraag over mijn contract had.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goede dienstverlening

In deze drukke tijd, toch nog snel en deskundig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Zoals Amazon klantenservice

Ik hoefde niet mijn gegevens bij te pakken aan de hand van mijn telefoon nummer

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Dik tevreden, klantvriendelijk dienstverlenend

Ben gewoon dik tevreden, klantvriendelijkheid, dienstverlenend bezig. Gewoon jullie zelf blijven graag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Fijne partij

Telefonisch makkelijk bereikbaar, goed advies, hulpvaardig

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Liefde goeddoening & vreugde

Van de bron van de schepperbron het leven begint bij de bron laat ons dus genieten van de bron die ook energie is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Prima

Goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Groene energie voor een goede prijs

Reactie op inhoudelijk administratieve aard, wat laat, maar adequaat beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Uitstekend

Overstap, levering en informatie duidelijk en helder, kortom uitstekend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Duidelijke website met veel informatie over milieubwust omgaan met energie

Ik vind het prettig elke maand een overzicht te krijgen van mijn energieverbruik. Klantenservice over het algemeen goed bereikbaar via mail en telefoon

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Snel van begrip en mijn probleem goed opgepakt.

Zie hiervoor. Probleem was wel de bereikbaarheid die door de explosieve prijsstijgingen begrijpelijk slecht was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Echte groene energie

Vandebron staat bovenaan de lijst van Greenpeace met duurzame energieleveranciers. Juist in deze tijd van schaatste moeten we voor groene energie kiezen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

moeizaam te bereiken;drukte ??

in principe vriendelijk en behulpzaam.echter een half uur in de wacht te staan vind ik wat lang

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Prima telefonisch contact, zeer klantviendelijk

Uitstekende service en begrip voor mijn probleem

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.