Filters

8

Transparant

Geen addertjes onder het gras. Heldere en transparante uitleg over bijvoorbeeld de ontstane situatie rondom het gastekort en de omhoogschietende prijzen. Duurde wel even voordat ik de juiste info kreeg, anderzijds zijn er excuses gemaakt en wist ik binnen een week waar ik aan toe was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
3

Hele Slechte klantenservice

Ik kreeg een verkeerde rekening waarbij ik ineens een erg hoog bedrag zou moeten betalen. Dit kwam door verkeerd ingevoerde meterstanden. Het eerste klantencontact was vriendelijk en dacht goed met me mee. Vervolgens heb ik geen opvolging van ze gehad, geen reacties op mijn emails. Toen ik na drie maanden nogmaals om opheldering vroeg kreeg ik drie dagen laten een brief van de incasso (die ze beloofd hadden stop te zetten totdat het probleem was uitgezocht) en hiernaast geen reactie van vandebron zelf. Gelukkig was het incassoburo meedenkend, en vertelde ook dat dit niet de eerste keer was. Nu weer een ruime maand later is het probleem opgelost, maar vandebron heeft ondertussen nog geen 1 email goed kunnen beantwoorden...

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
8

Netjes te woord gestaan

Bij het aanmelden goed geholpen op vrijdagmiddag laat nog aangemeld want op maandag zou adres afgesloten worden door enexis kon door verhuis omstandigheden nergens meer terecht maar jullie hadden nog tijd voor mij gelukkig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Betrouwbaar, klantvriendelijk en natuurlijk groen.

Prettige bejegening aan de telefoon. Je kunt ook makkelijk telefonisch contact opnemen, wat tegenwoordig door veel bedrijven bijna of geheel onmogelijk wordt gemaakt. Groene energie uit herleidbare bronnen. Eerlijk tarief, heldere informatie ook daarover. Goede voorwaarden zonder onaangename verassingen. Mooi aanbod voor vast tarief vij contractverlenging. Elke maand handige informatie over mijn verbruik. Kortom: top! Ik stap zeker niet over!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Sympathiek

Betrouwbaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Correct en vriendelijk afgehandeld.

Zie boven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

persoonlijk contact, wordt goed te woord gestaan

ik heb al 6 jaar deze leverancier, het bevalt me goed, ik kan het aanbevelen. Je krijgt korting op de producten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

heel positief

Adequate antwoorden, nuttige adviezen. Nam ruim de tijd. Geen gevoel van opgejaagd worden. Had het gevoel echt verder te zijn geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Ben heel erg tevreden!

Ben heel erg tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
9

perfect

Netjes en zeer correct geholpen met de juiste instelling

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Altijd prettig te woord gestaan bij een vraagg

Ik voel me geen nummer. Maar iemand die welkom is bij Vandebron als energieleverancier.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Vriendelijk,eerlijk,duidelijk advies

Vriendelijk en netjes aan de telefoon. Duidelijk en eerlijk advies gekregen over contractverlenging.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Goede service

Goede informatievoorziening, elke maand ontvang je een overzicht van je verbruik, erg vriendelijke klantenservice medewerkers die meedenken in oplossingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

duidelijk en informatief

Ik krijg maandelijks een overzicht wat ik verbruik en ook in vergelijking met vorig jaar en andere vergelijkbare huishoudens. Geeft me inzicht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Heel goed contact met Vandebron.

Prima ervaring met Vandebron, als je een vraag hebt, je krijgt binnen 2 dagen antwoord, ook geen moeilijk gedoe met een lijst waar je wat naar toe moet sturen ( bv, klacht, vraag enz.) gewoon een mailtje gestuurd en een vriendelijk antwoord gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

prima leverancier

positief tot nu toe

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Zeer tevreden

Goede prijs, en ben ook heel blij met de maandelijkse overzichten, dan heb je gelijk inzicht op het verbruik.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

GOED.

Een verlengstuk van onze ambitie. !

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Goed

Zeer te vreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Betrouwbare leverancier van onze energie.

fijn dat in overleg de maandelijkse kosten worden berekend en een goed gevoel dat het groene stroom is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Vriendelijk en accuraat geholpen

Een minpuntje te melden,ben niet zo goed met computers,dus heb liever telefonische informatie,wachttijd als je belt was bij mij 18 minuten,dit is toch wel te verbeteren?

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Tot nu toe zeer positief

Tot nu toe is mijn ervaring met vandebron zeer positief. Ik ben echter zeer benieuwd hoe dat verder gaat in het kader van de huidige energiecrisis. Mijn contract loopt nog anderhalf jaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Altijd goed en correct

Prima club die je goed informatie geeft, ook over de hoge energie prijzen. Goed groen bezig!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Zeer correcte en behulpvaardige benadering van de klant

Ik was mijn inlog gegevens kwijt maar na 5 minuten was ik weer helemaal op gang

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Prima

Niets te klagen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.