Filters

1

Slechte opbouw emails bij nieuw contract

Ik ben vaste klant 2205091, ik kijk op email, ik zie aanbod voor een jaarverlenging, ik wil weer drie jaar per 1 februari '22, dus klik door daar stond gisteren drie jaar naast, zoek door :HEB IK INEENS SPETTERS EN HOERA'S EN SPLITSEN JULLIE ME EEN EENJARIG CONTRACT IN DE MAAG.Waar is die bladzijde met drie jaar, dat heb ik NU ook. Ik herroep dat een jarige contract van 7 oktober 2021 !!!!Weg ermee , ik wil voor driejaar, geen gezeur!!! Bellen lukt niet, zelfs direct om 9 uur roepen ze al dat het erg druk is.......Ik ken jullie anders, wat is er gebeurd? M.C.A. Martens

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
8

Snel aan de beurt, goed geholpen. Groene energie voor een goede prijs

Door een fout van mijn kant het contract weer moeten ontbinden. Helaas voor mij een paar dagen te laat. Goed luisterende klsntenservice die adequaat een oplossing regelde.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Uitstekende klantenservice. Correct en 'to-the-point'.

Uitstekende klantenservice. Correct en 'to-the-point'.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Ik hou van schoon, niet te duur, eerlijk en bereikbaar.

mijn ene zinnetje zegt genoeg. Jullie zijn dat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Bedrijf, waar je gehoord wordt!

Fijn bedrijf!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
8

Werd foutloos geholpen

Riendijk tewoord gestaan. Raag gelijk beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Deskundig advies

De medewerkster gaf mij deskundig advies en loste het probleem in een zeer korte tijd op. Daarbij kwam zij zeer klantvriendelijk over en gaf mij de juiste voorlichting.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Niet duur

Goede serviece

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

blij van de overstap

heb nog niet veel ervaring met van de Bron omdat ik net overgestapt ben maar ervaring leert ik denk dat het goed gaat .

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Goed gevoel

Goede klanten service en meteen na ophangen al een e-mail met alle details .

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Ik omarm groene energie, maar vind bereikbaarheid ook belangrijk

Ik begrijp dat het druk is met alle ontwikkelingen in de energiemarkt, maar jullie zijn wel héél slecht bereikbaar. Ik vind overigen de tijd dat jullie bereikbaar zijn (tot 17:00!!!) niet meer van deze tijd, eerder van de vorige eeuw

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

telefoon werd snel opgenomen

vriendelijke vrouw aan de lijn die niet moeilijk deed en mijn verzoek meteen uitvoerde

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
9

Goed geregeld

Met 1 telefoongesprek al mijn vragen beantwoord. Ze kunnen zelfs meterstanden voor een datum in het verleden zien. Vriendelijke meneer aan de telefoon, alles snel geregeld. Bedankt Vandebron!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Goede informatie over verbruik en besparing.

Duurzame energie is een belangrijke reden voor contract met Vandebron. Ik ben ook benieuwd naar de tarieven over een half jaar. Dan eindigt het contract.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Nog in overgangssituatie

Ben in overstapfase. Tot nu toe prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Lastige vraag - perfect en vriendelijk antwoord

Het is me wat, die aanzienlijke energieprijsstijging. Hoe daarmee het handigst om te gaan kon de bijzonder aardige en adequate medewerkster me zonder probleem uitleggen. In dank :).

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

betrouwbare leverancier met eerlijke energie!

* goede service en betrouwbaar!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Prettig en vriendelijk contact met de medewerkers!

Zie boven!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goed bezig.

Kleine milieu bewuste energie leverencier. Met prettig klanten contact.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Klantgerichte benadering

Ik ben zeer content geweest met contract bij Vandebron, alleen de gas prijzen waren niet te voorzien .

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

zeker het aanraden waardig

Ik vind van de bron een zeer betrouwbare energieaanbieder Heb in al die jaren dat ik klant ben bij van de bron nog nooit problemen gehad .

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

makkelijke communicatie

snelle commununicatie via mail, met klantenservice. vandebron mag echter wel vermelden/heldere communiceren dat ze niet meer zelfstandig zijn, maar opereren als onderdeel van de grote energiereus Essent... Daarbij is het idealisme m.i., iig voor mij, wel verdwenen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
1

Incompentente bende

Ze hebben werkelijk geen inhoudelijke kennis. Doen maar wat, prutsen maar wat en sturen dan een mailtje dat de storing opgelost is. Ik zit nu al een aantal dagen met een laadpaal die niet werkt. En elke keer krijg ik weer een mailtje dat het opgelost is. Waarschijnlijk hopen ze dat het probleem vanzelf weer overgaat omdat ze geen idee waar ze moeten zoeken. Heb begrepen van Alfen (fabrikant van de laadpaal) dat veel klanten van Van de Bron problemen hebben. Volgens Van de Bron zit het probleem ergens in de simm. Dus de oplossing is volgens Van de Bron het uitschakelen van de simm. Niet dus.. Ze hebben inhoudelijk geen enkele kennis en proberen maar wat. En ondertussen staat mij auto met een lege accu op de oprit. Oh ja.. En buiten kantooruren niet bereiken.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

tevreden

geen verdere uitleg nodig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Duurzaam en klantgericht voor een lage prijs

Vandebron is een partij die groene energie levert tegen betaalbare tarieven. Veranderingen zijn makkelijk en snel door te voeren. De klantenservice is via diverse kanalen goed benaderbaar. Leuke kortingen voor vrienden die ook de overstap maken!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.