Filters

2

Doen of ze duurzaam zijn maar dat is marketing

Je koopt eigenlijk helemaal geen groene energie.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Goede service, lage kosten.

Sinds 2 jaar klant, en zeer te spreken over deze energie leverancier, goede service en lage verbruiks kosten . Prima voor elkaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Gewoon goed

Geen enkel probleem waar dan ook mee. Fijn dat ik kon kiezen waar mijn stroom vandaan komt. Alleen raar dat bij gas herkomst China staat als ik me niet vergis.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Gewoon goed!

Gewon netjes in alles.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Goed

Nooit geen problemen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Ja prima hoor!

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

mijn vraag binnen 2 uur beantwoord !!

ik had een vraag over mijn 3 jarig contract en ik werd beantwoord binnen 2 uur met een duidelijke uitleg. ik stond er eigenlijk versteld van.....zo snel. geen idee of dit standaard is maar in de tekst staat; reactie binnen 5 werkdagen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
1

Ronduit misleidend verleningsaanbod

Kreeg een verlengingsaanbod met maandbedrag van 302.50. Dat was maar 2,50 duurder als ons oude maandbedrag. Na het klikken op de verlenging krijg ik een contract met 660 euro maandbedrag! Schandelijk!

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

goed

stroom en gas doen het. Minder tevreden dat mijn kleine aanbieder zomaar opgekocht is door een grote speler, maar dan toch verder gaat onder de oude naam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

goed te lange wachttijd

te lange wachttijd rest is ok

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

2 jaar klant geen problemen ervaren, vriendelijke klantenservice

Enige minpuntje: hoewel een prettige app loopt verbruiks-deel wat lang achter, soms wel 2-3 dagen. Dat kan wel sneller lijkt me.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Groene energie, makkelijk gemaakt

Al jaren hebben wij de groene energie van Vandebron. De prijs is goed, het is groen en de klantenservice reageert lekker snel. Dus wat wil je nog meer?

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Ik ben erg blij met Vandebron

IHet geeft me een goed gevoel dat ik op deze manier ook een steentje bijdraag aan de klimaatverandering

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Het is gewoon goed en je wordt van veranderingen op de hoogte gehouden.

Goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Prima service, goede prijs

Heldere informatie en bijdrage aan duurzaamheid klimaat

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

goed en snel kontakt doen wat ze beloven

doen tot nog toe wat ze beloven

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Prima

Prima energie leverancier komt de beloften waar

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Prima in prijs/kwaliteit verhouding TOT HEDEN!

Definitief oordeel schort ik op dit moment op. Wacht af hoe Vandenbron omgaat met de problematiek van stijgende energieprijzen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
6

Van de Bron belangrijker dan de klant.

Nooit van Van de Bron gehoord dat ze vrijwillig tarieven verlaagden toen het nog goed ging. Nu zit het financieel even tegen en moet de klant bloeden. Tarieven gaan 2 maanden eerder omhoog. Misschien zelf eerst even de broekriem aanhalen? Kijk even op internet waar ze gevestigd zijn. De Herengracht 545 in Amstedam!!! Maakt niet uit de klant betaald toch wel.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Fijn dat je zelf het elektriciteitsopwekproject kan uitkiezen

Het is top dat je een project voor het opwekken van elektriciteit kan kiezen om daar klant van te worden. Dit zou ook cool zijn voor gas.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goede feedback. Geweldig. Ik ben heel blij met V

Uitstekende service en feedback.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Prima duidelijke uitleg over de info en probleemloos klant geworden.

Ik heb een prettig contact persoon gesproken die mijn contract heeft geregelt en alles is zonder problemen verlopen zoals beloofd

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
6

Hoop dat de communicatie beter wordt

Hoewel ik blij ben weer terug te zijn, nadat ik op een rare manier ben benaderd door een andere provider heeft het erg lang geduurd voordat ik na meerdere mailtjes eindelijk een antwoord kreeg. Ik wilde het al bijna opgeven. Maar gelukkig ben ik weer terug.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Duurzaamheid is mijn adagium

Samen met Van de Bron en via mijn eigen levenswijze werk ik aan een duurzamer wereld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Heel tevreden

Kan iedereen aanraden zich bij deze energieleverancier aan te sluiten. Goede tarieven, zelfs in deze moeilijke tijden. Duidelijke website , klantvriendelijk en duurzaam ! Op naar verduurzamen van Nederland en de rest van de wereld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.