Filters

9

Groene en fijne energiemaatschappij met een heldere communicatie en dienstverlening!

Zeer tevreden over stroom, gas en laadpaal!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Uitleg mag beter

Wilde een contract voor 1 jaar vast. Medewerker wilde een variabel aansmeren. Gaf geen duidelijke uitleg over. Wel over dure energie. Dat weet iedereen tegenwoordig. Uiteindelijk (moet nog in de mail krijgen) gevraagd naar een mail met de twee voorstellen vast of variabel. Medewerker kon niet to the point komen. Voor de rest ben ik tevreden met de service in zijn algemeenheid. Anders zou ik nooit een tweede contract genomen hebben

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goede klantenservice en kennis van zaken

Ik heb meerdere contacten gehad met de klantenservice, steeds heel bekwame en no nonsense hulp gekregen. Ook wordt er creatief meegedacht. Fijn om bij deze groep te zijn, en zo een bijdrage te kunnen leveren aan de vernieuwende wereld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Niet de goedkoopste, wel een van de besten

100% schone elektriciteit van producenten waar je bij wijze van spreke op de koffie kunt gaan. Paar keer klantenservice nodig gehad. Vlot geholpen en duidelijke informatie gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Vandebron heeft een uitstekende, persoonlijke service en een heldere manier van communiceren.

Vandebron heeft een uitstekende, persoonlijke service en een heldere manier van communiceren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
6

Mooi product namelijk groene energie

…. Backservice matig. Bericht over te ontvangen welkomspremie krijg ik namelijk vooralsnog niet. Daarentegen een nieuw opvolgend contract (variabel) krijg ik zonder te vragen en gaat schijnbaar in zonder mijn expliciete akkoord. Kortom, de continuïteit in energievoorziening en/of inkomsten van Van de Bron geven mij indruk voorrang te hebben in de bedrijfsvoering. Ik heb dit niet kunnen verifiëren bij Van de Bron omdat ze telefonisch niet bereikbaar waren op de momenten dat ik belde. Nu eea. gemaild en afwachten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goed

Goede keus

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Top

Tot zover geen klachten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Goed

Positief

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Positief en erg persoonlijk

Fijn geholpen en een persoonlijk advies ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Geen

Geen echte ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Heel tevreden

Helder en transparant; goede communicatie; afspraken worden nagekomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Weinig problemen

Kan niet anders zeggen als dat overstappen zonder problemen is verlo pen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Super gezond bedrijf

Nooit problemen gehad dus voor gevoel een perfect bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Super geholpen

Problemen met nieuwe leverancier! Gewoon goed geholpen door de klantenservice! En blijf voorlopig energie afnemer. Helemaal top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Zeer goed

Ben zeer tevreden ga zo door

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
9

Erg tevreden, ook in deze energiecrisis

Ik ben al een jaar klant en wilde vanwege het nieuwe maandbedrag overstappen (da's tenslotte vaak voordeliger door de welkomstbonus). Maar toen mijn nieuwe energieleverancier een dag voor de start van het contract mailde dat ze hun vergunning kwijt zijn heb ik direct Vandebron gebeld om meer informatie te krijgen over het variabele contract dat ik al van hen had ontvangen. Ik ben super vriendelijk en helder geholpen door Hanneke en uiteindelijk ben ik tientjes goedkoper uit met het variabele contract bij Vandebron ondanks de huidige energiecrisis. Daarnaast ben ik heel blij met het maandelijkse inzicht in mijn verbruik en kosten en dat de energie groen en lokaal wordt verkregen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Tot nu toe gaat het goed.

Tot heden 20211027 niets op aan te merken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
8

Tevreden

Op mijn vraag per e mail had ik na 3weken nog steeds geen antwoord. Het bellen heb ik na een kwartier opgegeven. Omdat ik zonnepanelen heb laten plaatsen wilde ik mijn termijn bedrag aan laten passen. Later bleek dus, dat in mijn Vandebron automatisch het nieuwe bedrag berekend word. Dit vond ik dus niet duidelijk terug te vinden. Voor de rest ben ik super tevreden over Vandebron.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Samenwerking is gelder en duidelijk

Tot op heden zijn wij tevreden over de samenwerking.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goede persoonlijke hulp bij probleempjes

Ik had een veel te hoge (ingeschatte) rekening ontvangen, omdat ik geen slimme meter heb, daar heb ik over gebeld, en dat is opgelost, met excuses ook nog. Vond ik wel netjes gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
8

Goede service duidelijk

Duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Zekerheid van duurzaam

Bij Vandebron ben je echt zeker dat de energie duurzaam is. Goede service, goede website, aantrekkelijke tarieven,

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Probleemloos

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Goede service, duidelijk verhaal

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.