Zeer tevreden over stroom, gas en laadpaal!
Wilde een contract voor 1 jaar vast. Medewerker wilde een variabel aansmeren. Gaf geen duidelijke uitleg over. Wel over dure energie. Dat weet iedereen tegenwoordig. Uiteindelijk (moet nog in de mail krijgen) gevraagd naar een mail met de twee voorstellen vast of variabel. Medewerker kon niet to the point komen. Voor de rest ben ik tevreden met de service in zijn algemeenheid. Anders zou ik nooit een tweede contract genomen hebben
Ik heb meerdere contacten gehad met de klantenservice, steeds heel bekwame en no nonsense hulp gekregen. Ook wordt er creatief meegedacht. Fijn om bij deze groep te zijn, en zo een bijdrage te kunnen leveren aan de vernieuwende wereld.
100% schone elektriciteit van producenten waar je bij wijze van spreke op de koffie kunt gaan. Paar keer klantenservice nodig gehad. Vlot geholpen en duidelijke informatie gekregen.
Vandebron heeft een uitstekende, persoonlijke service en een heldere manier van communiceren.
…. Backservice matig. Bericht over te ontvangen welkomspremie krijg ik namelijk vooralsnog niet. Daarentegen een nieuw opvolgend contract (variabel) krijg ik zonder te vragen en gaat schijnbaar in zonder mijn expliciete akkoord. Kortom, de continuïteit in energievoorziening en/of inkomsten van Van de Bron geven mij indruk voorrang te hebben in de bedrijfsvoering. Ik heb dit niet kunnen verifiëren bij Van de Bron omdat ze telefonisch niet bereikbaar waren op de momenten dat ik belde. Nu eea. gemaild en afwachten.
Goede keus
Tot zover geen klachten.
Positief
Fijn geholpen en een persoonlijk advies ontvangen.
Geen echte ervaring.
Helder en transparant; goede communicatie; afspraken worden nagekomen.
Kan niet anders zeggen als dat overstappen zonder problemen is verlo pen.
Nooit problemen gehad dus voor gevoel een perfect bedrijf.
Problemen met nieuwe leverancier! Gewoon goed geholpen door de klantenservice! En blijf voorlopig energie afnemer. Helemaal top.
Ben zeer tevreden ga zo door
Ik ben al een jaar klant en wilde vanwege het nieuwe maandbedrag overstappen (da's tenslotte vaak voordeliger door de welkomstbonus). Maar toen mijn nieuwe energieleverancier een dag voor de start van het contract mailde dat ze hun vergunning kwijt zijn heb ik direct Vandebron gebeld om meer informatie te krijgen over het variabele contract dat ik al van hen had ontvangen. Ik ben super vriendelijk en helder geholpen door Hanneke en uiteindelijk ben ik tientjes goedkoper uit met het variabele contract bij Vandebron ondanks de huidige energiecrisis. Daarnaast ben ik heel blij met het maandelijkse inzicht in mijn verbruik en kosten en dat de energie groen en lokaal wordt verkregen!
Tot heden 20211027 niets op aan te merken.
Op mijn vraag per e mail had ik na 3weken nog steeds geen antwoord. Het bellen heb ik na een kwartier opgegeven. Omdat ik zonnepanelen heb laten plaatsen wilde ik mijn termijn bedrag aan laten passen. Later bleek dus, dat in mijn Vandebron automatisch het nieuwe bedrag berekend word. Dit vond ik dus niet duidelijk terug te vinden. Voor de rest ben ik super tevreden over Vandebron.
Tot op heden zijn wij tevreden over de samenwerking.
Ik had een veel te hoge (ingeschatte) rekening ontvangen, omdat ik geen slimme meter heb, daar heb ik over gebeld, en dat is opgelost, met excuses ook nog. Vond ik wel netjes gedaan.
Duidelijk
Bij Vandebron ben je echt zeker dat de energie duurzaam is. Goede service, goede website, aantrekkelijke tarieven,
Goed
.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.