Helder en transparant; goede communicatie; afspraken worden nagekomen.
Kan niet anders zeggen als dat overstappen zonder problemen is verlo pen.
Nooit problemen gehad dus voor gevoel een perfect bedrijf.
Problemen met nieuwe leverancier! Gewoon goed geholpen door de klantenservice! En blijf voorlopig energie afnemer. Helemaal top.
Ben zeer tevreden ga zo door
Ik ben al een jaar klant en wilde vanwege het nieuwe maandbedrag overstappen (da's tenslotte vaak voordeliger door de welkomstbonus). Maar toen mijn nieuwe energieleverancier een dag voor de start van het contract mailde dat ze hun vergunning kwijt zijn heb ik direct Vandebron gebeld om meer informatie te krijgen over het variabele contract dat ik al van hen had ontvangen. Ik ben super vriendelijk en helder geholpen door Hanneke en uiteindelijk ben ik tientjes goedkoper uit met het variabele contract bij Vandebron ondanks de huidige energiecrisis. Daarnaast ben ik heel blij met het maandelijkse inzicht in mijn verbruik en kosten en dat de energie groen en lokaal wordt verkregen!
Tot heden 20211027 niets op aan te merken.
Op mijn vraag per e mail had ik na 3weken nog steeds geen antwoord. Het bellen heb ik na een kwartier opgegeven. Omdat ik zonnepanelen heb laten plaatsen wilde ik mijn termijn bedrag aan laten passen. Later bleek dus, dat in mijn Vandebron automatisch het nieuwe bedrag berekend word. Dit vond ik dus niet duidelijk terug te vinden. Voor de rest ben ik super tevreden over Vandebron.
Tot op heden zijn wij tevreden over de samenwerking.
Ik had een veel te hoge (ingeschatte) rekening ontvangen, omdat ik geen slimme meter heb, daar heb ik over gebeld, en dat is opgelost, met excuses ook nog. Vond ik wel netjes gedaan.
Duidelijk
Bij Vandebron ben je echt zeker dat de energie duurzaam is. Goede service, goede website, aantrekkelijke tarieven,
Goed
.
Je koopt eigenlijk helemaal geen groene energie.
Sinds 2 jaar klant, en zeer te spreken over deze energie leverancier, goede service en lage verbruiks kosten . Prima voor elkaar.
Geen enkel probleem waar dan ook mee. Fijn dat ik kon kiezen waar mijn stroom vandaan komt. Alleen raar dat bij gas herkomst China staat als ik me niet vergis.
Gewon netjes in alles.
Nooit geen problemen
Goed
ik had een vraag over mijn 3 jarig contract en ik werd beantwoord binnen 2 uur met een duidelijke uitleg. ik stond er eigenlijk versteld van.....zo snel. geen idee of dit standaard is maar in de tekst staat; reactie binnen 5 werkdagen.
Kreeg een verlengingsaanbod met maandbedrag van 302.50. Dat was maar 2,50 duurder als ons oude maandbedrag. Na het klikken op de verlenging krijg ik een contract met 660 euro maandbedrag! Schandelijk!
Hi Sjoerd, bedankt voor je bericht. Dat klinkt inderdaad een beetje gek. We zouden graag met je kijken waar dit door komt. Zou je contact met ons willen opnemen? We horen graag van je!
stroom en gas doen het. Minder tevreden dat mijn kleine aanbieder zomaar opgekocht is door een grote speler, maar dan toch verder gaat onder de oude naam.
te lange wachttijd rest is ok
Enige minpuntje: hoewel een prettige app loopt verbruiks-deel wat lang achter, soms wel 2-3 dagen. Dat kan wel sneller lijkt me.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.