Filters

10

Heel tevreden

Helder en transparant; goede communicatie; afspraken worden nagekomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Weinig problemen

Kan niet anders zeggen als dat overstappen zonder problemen is verlo pen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Super gezond bedrijf

Nooit problemen gehad dus voor gevoel een perfect bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Super geholpen

Problemen met nieuwe leverancier! Gewoon goed geholpen door de klantenservice! En blijf voorlopig energie afnemer. Helemaal top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Zeer goed

Ben zeer tevreden ga zo door

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
9

Erg tevreden, ook in deze energiecrisis

Ik ben al een jaar klant en wilde vanwege het nieuwe maandbedrag overstappen (da's tenslotte vaak voordeliger door de welkomstbonus). Maar toen mijn nieuwe energieleverancier een dag voor de start van het contract mailde dat ze hun vergunning kwijt zijn heb ik direct Vandebron gebeld om meer informatie te krijgen over het variabele contract dat ik al van hen had ontvangen. Ik ben super vriendelijk en helder geholpen door Hanneke en uiteindelijk ben ik tientjes goedkoper uit met het variabele contract bij Vandebron ondanks de huidige energiecrisis. Daarnaast ben ik heel blij met het maandelijkse inzicht in mijn verbruik en kosten en dat de energie groen en lokaal wordt verkregen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Tot nu toe gaat het goed.

Tot heden 20211027 niets op aan te merken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
8

Tevreden

Op mijn vraag per e mail had ik na 3weken nog steeds geen antwoord. Het bellen heb ik na een kwartier opgegeven. Omdat ik zonnepanelen heb laten plaatsen wilde ik mijn termijn bedrag aan laten passen. Later bleek dus, dat in mijn Vandebron automatisch het nieuwe bedrag berekend word. Dit vond ik dus niet duidelijk terug te vinden. Voor de rest ben ik super tevreden over Vandebron.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Samenwerking is gelder en duidelijk

Tot op heden zijn wij tevreden over de samenwerking.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goede persoonlijke hulp bij probleempjes

Ik had een veel te hoge (ingeschatte) rekening ontvangen, omdat ik geen slimme meter heb, daar heb ik over gebeld, en dat is opgelost, met excuses ook nog. Vond ik wel netjes gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
8

Goede service duidelijk

Duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Zekerheid van duurzaam

Bij Vandebron ben je echt zeker dat de energie duurzaam is. Goede service, goede website, aantrekkelijke tarieven,

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Probleemloos

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Goede service, duidelijk verhaal

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
2

Doen of ze duurzaam zijn maar dat is marketing

Je koopt eigenlijk helemaal geen groene energie.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Goede service, lage kosten.

Sinds 2 jaar klant, en zeer te spreken over deze energie leverancier, goede service en lage verbruiks kosten . Prima voor elkaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Gewoon goed

Geen enkel probleem waar dan ook mee. Fijn dat ik kon kiezen waar mijn stroom vandaan komt. Alleen raar dat bij gas herkomst China staat als ik me niet vergis.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Gewoon goed!

Gewon netjes in alles.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Goed

Nooit geen problemen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Ja prima hoor!

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

mijn vraag binnen 2 uur beantwoord !!

ik had een vraag over mijn 3 jarig contract en ik werd beantwoord binnen 2 uur met een duidelijke uitleg. ik stond er eigenlijk versteld van.....zo snel. geen idee of dit standaard is maar in de tekst staat; reactie binnen 5 werkdagen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
1

Ronduit misleidend verleningsaanbod

Kreeg een verlengingsaanbod met maandbedrag van 302.50. Dat was maar 2,50 duurder als ons oude maandbedrag. Na het klikken op de verlenging krijg ik een contract met 660 euro maandbedrag! Schandelijk!

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

goed

stroom en gas doen het. Minder tevreden dat mijn kleine aanbieder zomaar opgekocht is door een grote speler, maar dan toch verder gaat onder de oude naam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

goed te lange wachttijd

te lange wachttijd rest is ok

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

2 jaar klant geen problemen ervaren, vriendelijke klantenservice

Enige minpuntje: hoewel een prettige app loopt verbruiks-deel wat lang achter, soms wel 2-3 dagen. Dat kan wel sneller lijkt me.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.