Filters

10

Meedenkend!

Bij contact heel vriendelijk en men denkt mee. Ben zelf producent: maak en houd het aantrekkelijk voor producenten door een goede prijs te geven voor (terug-)geleverde energie. Salderingsregeling moet blijven!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Een vriendelijke duurzame leverancier

Het veilige gevoel dat je energie duurzaam wordt opgewekt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Goede tarieven en dienstverlening

In mijn vergelijking van de energietarieven begin 2021 kwam Van de Bron als beste uit de bus. De overstap verliep zonder problemen en via mijn slimme meter wordt ik maandelijks op de hoogte gehouden van mijn verbruik. Tot nu geen klachten

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Snel antwoord op je vragen.

Eindelijk een energieleverancier die wel snel reageert op je vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Excellent

The customer service representative spared no effort in gathering the necessary information to answer my question. Her recommendations helped me decide. She was also very courteous and friendly, and spoke to me in perfect English.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Fijne energieleverancier

Heldere, to-the-point, website en mijn omgeving. Verder fijn idee dat groene stroom direct in NL wordt ingekocht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

goed, betrouwbaar en energiek.

Van de Bron doet wat ze beloven en vraagt regelmatig of je nog tevreden bent. Kortom een (vd) bron voor de warmte en licht in het thuisgevoel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Net voor de extreme prijsstijging v.d. energie, nieuw vast contract aangeboden.

Van de Bron informeert me steeds als er iets veranderd in mijn energievoorziening waarover ik een beslissing moet nemen. Ik kan in de app mijn energieverbruik volgen en in september werd ik gewaarschuwd dat het contract van de dochter de einddatum naderde. Hierdoor kon ik, net op tijd voordat de energieprijzen extreem stegen, een nieuw contract afsluiten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Prima overstap zonder gedoe.

Mooie website tbv bijhouden van het gebruik. Makkelijk en overzichtelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Nooit problemen gehad

Een bedrijf dat alles goed in orde heeft. Duidelijk in berichtgeving. Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Groene energie zonder gezeur

Een klantvriendelijke organisatie zonder gezeur maar heel overzichtelijk en groen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Zeer goede ervaring

Snelle reactie op mijn vraag en duidelijk beantwoord

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Correcte behandeling

Het is een goede contact respons !

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Vragen

Bij vragen een snel en duidelijk antwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goede services

Ik had een vraag en kreeg waarom ik gevraagd had. Was net overgestapt en een contract voor 3 jaar afgesloten toen de verhoogde gas en electriciteit in het nieuws kwam. Ik blijf op de afgesproken tarieven staan. Heel blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Prima leverancier

Geeft in hun app de huidige verbruik en opgewekte energie helder weer

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

klant- & klimaatvriendelijk

Energie van om de hoek voor een prima prijs en daar waar wij toch nog gas gebruiken wordt dit gecompenseerd in China. Leuker kan ik het niet maken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Gaat heel goed, ik heb nu nergens zorgen over, top

Ben erg blij met van de Bron, een vriendin had mij dit aangeraden, ben geen snelle overstapper van het één naar het ander. Maar dit is een prima zet. Ga zo door.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Ik ben heel snel geholpen nadat ik een mail had gestuurd.

Ik heb via MijnVande bron niet kunnen ontdekken waar ik kon doorgeven dat wij een slimme meter hebben. Ik heb daarom een mailtje gestuurd en had al na ongeveer 30 min. antwoord: dit vind ik een geweldige service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Fijne en duurzame organizatie

Ze zijn goed duurzaam bezig, informatie is duidelijk en je krijgt goede overzichten van je maandelijkse verbruik, ook ten opzichte van vorig jaar. Verder is altijd alles goed geregeld tot nu toe.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Betrouwbaar, betaalbaar en overzichtelijke website

Tot nu toe alleen positieve ervaringen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Ik heb een goed gevoel bij Van de bron.

Mijn ervaring is dat er geen contractbreuk vanuit Van de Bron komt

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

goed en makkelijk contact

Ik ben blij met van de bron, duurzaam en ga er niet weer weg

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

In principe prima

Helaas hebben jullie nog steeds het feit dat wij zonnepanelen hebben en bijna zelfvoorzienend zijn, en dus bijna geen stroom meer bij jullie afnemen, nog steeds niet verwerkt in de maandelijkse betaling. Dit alleen om het feit dat we geen "slimme meter" hebben. En die willen we ook echt niet! Nu geven we zelf de meterstanden door aan jullie. Geen enkel probleem. Maar wel jammer

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Baken van rust in roerige gastijden

Ook ik maakte me zorgen over de maatschappelijke ontwikkelingen ten aanzien van onze gasvoorraden. Eén telefoontje met Vandebron en ik was gerustgesteld. Uiteraard ga ik zelf ook met een extra kritisch oog kijken naar mijn gasverbruik. We doen het immers samen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.