Filters

7

Zeer duidelijke gegevens

Ze hebben zich duidelijk aan de telefonische afspraken gehouden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Fijne leverancier!

VandeBron is een fijne energie leverancier met duurzaam karakter, goede klantenservice en duidelijkheid!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Prima bedrijf

Prima bedrijf hoor. Alles is goed voorelkaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Uitstekend

Telefonisch goed geholpen , vriendelijk en behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Eerlijk

Eerlijke groene stroom en gas, streeft naar zoveel mogelijk lokaal. Goed bereikbaar, ook bij klachten en communiceren duidelijk met de klanten

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Goede producten, maar…

Ik ben blij met de producten die geleverd worden, maar er is alleen contact mogelijk via een contactformulier. Directe contacten zijn lastig… En wanneer je een antwoord krijgt blijkt dat men de vraag niet goed leest en word je eerst verwezen naar de FAQ (ja dûhhh, die had ik al gelezen). Dat kan echt een heel stuk beter!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Goede voorwaarden en goed geholpen!

Mijn ervaring is goed bij deze leverancier goed geadviseerd en geholpen er van alles mogelijk op het gebied van groene stroom uit eigen regio.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Positieve ervaring

Hebben contract van drie jaar, en tot nu toe geen bericht over ontbinding, hopen positief te blijven

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Gemakkelijk inzicht in ons groene energieverbruik en - levering.

We hebben al een fiks aantal jaren een contract bij Vandebron, vanwege de gegarandeerde groene energie. Sinds bijna 3 jaar leveren onze 18 zonnepanelen meer dan we verbruiken. We kunnen alles gemakkelijk en inzichtelijk monitoren via Mijn Vandebron.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

geen klachten

geen klachten

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Prima service

Vandebron levert een prima service. Niks te klagen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Altijd goed

Zeer netjes Nete prijzen geen verrassingen altijd vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Goed te woord gestaan

Moest wel lang wachten ivoor iemand aan de telefoon kwam. Maar toen duidelijk en goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

100% groen en goed

Nooit problemen gehad. Voor zover ik het kan beoordelen 100% groen. Bij vragen per mail krijg je, naar mijn ervaring, snel of meteen antwoord (op werkdagen).

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Prima

Prima geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

professioneel,klantvriendeijk,duurzaam,helder

professioneel,klantvriendeijk,duurzaam,helder

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Mijn vraag is beantwoord

Ik merkte dat ik vragen had over informatie in de app die niet klopte. De nieuwe medewerker kon mijn vraag niet beantwoorden maar uiteindelijk kreeg ik haar begeleider aan de telefoon die alles wel wist.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
8

Klantvriendelijk en behulpzaam

Ik ben telefonisch altijd netjes te woord gestaan. Bij aanbiedingen van anderen via telefoon bleken niet te kloppen en onder valse voorwendselen te gebeuren. De bereidheid te helpen en de dingen uit te leggen stelde mij gerust.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Van de Bron maakt het waar.

Qua opzet, de manier waarop van de Bron energie levert, is het volgens mij het enige bedrijf dat op een eerlijke, traceerbare wijze, (voornamelijk) uit Nederland afkomstige energie produceert. De formule: 'hoe minder energie een klant verbruikt des te meer klanten er aan een energiebron gekoppeld kunnen worden' (dus een idealistisch en niet gangbaar winstoogmerk) spreekt mij erg aan. Bovendien is het een klantvriendelijk bedrijf: je wordt vriendelijk, geduldig te woord gestaan; de maandelijkse afrekeningen/overzichten zijn duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Alles gaat prima.

Ik heb geen omkijken naar Vandebron. Krijg prima informatie over mijn verbruik op de persoonlijke webpagina en periodiek met een mailbericht. Verder scoort Vandebron ook nog heel aardig op de ranglijst van groene energieleveranciers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Ongezouten energie

Alles is direct er hoeft geen verhaaltje bij.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Fijn bedrijf, erg goed in communicatie en functionele app.

Erg duidelijke en transparante communicatie. Maandelijkse e-mail met gebruiksgegevens erg handig en overzichtelijk. Functionele en overzichtelijke app met alle nuttige gegevens. Niks op aan te merken. Nooit problemen gehad in het jaar dat ik energie afneem bij vdBron.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Dynamische energieleverancier.

Goede service, goed bereikbaar en iedere maand een helder overzicht van je verbruik. Medewerkers zijn kundig, spontaan en modern. Geen suffe organisatie waar alleen maar "ambtenaren" werken!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Zeer duidelijke overzicht van je gebruik

Ze geven je iedere maand een duidelijk overzicht wat je die maand hebt verbruikt, en dat vind ik geweldig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Schone energie daar komen we verder mee.

Overzichtelijk en duidelijke afrekening.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.