Filters

8

Prima

Mooie combinatie van energie afnemen maar tegelijkertijd er ook iets voor terug geven :-) !!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Prima digitale service.

Al vele jaren ben ik bij vandebron vanwege de herkomst van de energie en de digitale omgeving waar alles goed te regelen is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Vandebron heeft een groen hart

Gas en licht werken prima, dat is mijn belangrijkste ervaring, dat alles op de meest groene manier

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Al jaren tot volle tevredenheid bij v.d Bron.

We zijn al jaren dik tevreden met de overstap naar v.d Bron. Elke maand een mail met wat we verbruikt hebben. Vriendelijk aan de telefoon, mocht je vragen hebben.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goed bezig.

Wat ik al zo leest van jullie in de pers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
2

Goed bedrijf, goede prijzen, goede doelen, slechte site mijnvandebron

Zeer goede gedachte, maar sites werken traag en slecht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Vorig jaar contract laten vaststellen. Zeer vriendelijk en destijds voordelig.

Vorig jaar contract laten vaststellen. Zeer vriendelijk en destijds voordelig. Nog geen problemen gehad. Overstap zonder dat we het gemerkt hebben. Vriendelijke medewerker.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Een heel snelle en plezierige reaktie.

Enigszins aarzelend - want m'n ervaringen met organisaties en hun klantenservices zijn niet vaak goed en gemakkelijk, meldde ik me voor verrekening van de opzeggingsboete die ik van mijn vorige leverancier had gekregen. Nadat ik twee. korte vragenreksen had beantwoord kreeg ik binnen enkele minuten! (ik geloofde eerst m'n ogen niet) een mail dat het voor mekaar was: aan het eindvan dit boekjaar wordt het hele boetebedrag van de jaarrekening afgetrokken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Goed en betrouwbaar

Met de app is alles goed te volgen,en voor de rest tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Ja mooi

Ik had een zeer dringend technisch probleem waardoor ik bijna zonder electriciteit kwam te zitten. De medewerkers van vandebron hebben mij toen snel en goed geholpen! Top! Rest is ook goed, maar dit sprong er uit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

betrouwbaarheid

goede bereikbaarheid en een luisterend oor...

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
8

Helemaal tevreden met vd Bron

Na mijn vraag gesteld te hebben, kreeg ik snel antwoord

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Prettig en duidelijk advies!

I.v.m. de einddatum van mijn huidige energiecontract heb ik contact opgenomen. Makkelijk en snel bereikbaar, fijn! De vriendelijke dame die ik sprak heeft mij een duidelijk en gericht antwoord gegeven op mijn vragen en vervolgens goed, realistisch advies gegeven. De aanpassing kon ook meteen geregeld worden. Blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Meedenkend!

Bij contact heel vriendelijk en men denkt mee. Ben zelf producent: maak en houd het aantrekkelijk voor producenten door een goede prijs te geven voor (terug-)geleverde energie. Salderingsregeling moet blijven!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Een vriendelijke duurzame leverancier

Het veilige gevoel dat je energie duurzaam wordt opgewekt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Goede tarieven en dienstverlening

In mijn vergelijking van de energietarieven begin 2021 kwam Van de Bron als beste uit de bus. De overstap verliep zonder problemen en via mijn slimme meter wordt ik maandelijks op de hoogte gehouden van mijn verbruik. Tot nu geen klachten

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Snel antwoord op je vragen.

Eindelijk een energieleverancier die wel snel reageert op je vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Excellent

The customer service representative spared no effort in gathering the necessary information to answer my question. Her recommendations helped me decide. She was also very courteous and friendly, and spoke to me in perfect English.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Fijne energieleverancier

Heldere, to-the-point, website en mijn omgeving. Verder fijn idee dat groene stroom direct in NL wordt ingekocht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

goed, betrouwbaar en energiek.

Van de Bron doet wat ze beloven en vraagt regelmatig of je nog tevreden bent. Kortom een (vd) bron voor de warmte en licht in het thuisgevoel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Net voor de extreme prijsstijging v.d. energie, nieuw vast contract aangeboden.

Van de Bron informeert me steeds als er iets veranderd in mijn energievoorziening waarover ik een beslissing moet nemen. Ik kan in de app mijn energieverbruik volgen en in september werd ik gewaarschuwd dat het contract van de dochter de einddatum naderde. Hierdoor kon ik, net op tijd voordat de energieprijzen extreem stegen, een nieuw contract afsluiten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Prima overstap zonder gedoe.

Mooie website tbv bijhouden van het gebruik. Makkelijk en overzichtelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Nooit problemen gehad

Een bedrijf dat alles goed in orde heeft. Duidelijk in berichtgeving. Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Groene energie zonder gezeur

Een klantvriendelijke organisatie zonder gezeur maar heel overzichtelijk en groen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Zeer goede ervaring

Snelle reactie op mijn vraag en duidelijk beantwoord

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.