Filters

10

Prima service

Prettige samenwerking. Super overzichtelijk. Gewoon zo doorgaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
1

vreselijke service

Via een intermediair kwam ik terecht bij Vandebron, dit zou namelijk goedkoper zijn. Toen mijn voorgestelde termijnbedrag vervolgens €80 hoger bleek te zijn dan bij mijn huidige leverancier leverancier ben ik wat vragen gaan stellen. Er was waarschijnlijk geen rekening mee gehouden dat ik afgelopen jaar zonnepanelen heb aangeschaft. Na meerdere uren kwijt te zijn met (pogingen om te) bellen en mailen. Dit omdat er niet wordt opgenomen, gewoon niet op mails wordt gereageerd of dat deze niet goed wordt gelezen ( ik vroeg om een herberekening van mijn termijnbedrag gebaseerd op terug levering van 5mWh, als antwoord kreeg ik dat dit bedrag omhoog ging omdat 5 kWh wel erg weinig is...). Naar aanleiding van dit alles was mijn vertrouwen in dit bedrijf helemaal verdwenen, en heb ik afgelopen maandag gemaild dat ik het contract wil ontbinden. De hele week heb ik op reactie gewacht, en vandaag maar gebeld( ik kreeg zowaar iemand aan de lijn binnen 10 minuten). Uiteindelijk is de boodschap dat ik het contract niet kan ontbinden tenzij ik aan kan tonen dat ik binnen 14 dagen getracht heb hier contact over op te nemen. Ze vragen me dus om nóg meer tijd en energie te steken hierin om te proberen aanspraak te kunnen maken op de opzegboete van €250. Het is maar hoe je met je (potentiële) klanten om wil gaan. Er wordt nu een procedure opgestart om te kijken of mijn 'opzegging' terecht is.  Lijkt me duidelijk aangezien de intermediair me verkeerd beloftes heeft voorgehouden, en dat de communicatie vanuit Vandebron juist vreselijk is. Ik ga hen dus geen cent betalen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Uitstekend

Wij zijn vanaf September bij vande bron, en bevalt ons uitstekend!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Met van de Bron maandelijks goed inzicht in je verbruik

Maandelijks een mail met alle inzichten in je verbruik. Overzichtelijke website en handig in gebruik. Aanpassing nodig? —> kinderlijk eenvoudig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Vriendelijke en deskundige mening klantenservice

Prettig gesprek gehad en de medewerker gaf mij het inzicht in het verschil tussen enkel- en dubbeltarief dat ik nodig had.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Gewoon goed

Groen, niet te duur en je krijgt gewoon meteen iemand aan de lijn die duidelijk advies geeft.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Prima

Uitstekende enegieleverancier. Tot op heden geen problemen. Enb ij vragen een snel antwoord

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Gewoon prima

Zie korte omschrijving

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

ik ben blij met van de bron !!!!

Ik word altijd fantastisch geholpen door jullie klantenservice!!!! Hier kunnen andere bedrijven nog een voorbeeld aan nemen!!!! Ga zo door zou ik zeggen. Groetjes Alvin Otten

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Prima levering

Helemaal tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
6

Terug krijgen boete is niet leuk

Ik ben sinds 30 okt. 2021 klant bij van de Bron. Ik heb een 3-jarig contract afgesloten met teruggave boete van de vorige energie leverancier. Bij vorige energie leveranciers kreeg ik zo'n boete direct terugbetaald van de nieuwe leverancier, bij van de Bron niet. Ik moet een jaar wachten totdat ik de boete terug krijg, die komt met het de eerste jaarlijkse eind afrekening! Nog nooit meegemaakt! Ik leef van een alleenstaande AOW zonder aanvullend pensioen en de feestdagen staan voor de deur, dat zijn dagen waarop men dit geld hard nodig hebt! Daarom maar 3 sterren

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
9

Tot nu toe prima service

Koste even wat moeite om een medewerker aan de lijn te krijgen maar toen dat lukte werd er goed naar maar geluisterd en naar ik hoop alles goed veranderd. Tot nu toe zeer te Vreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
6

snelle en duidelijke antwoorden

zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Uitstekende service

Door omstandigheden had ik uiteenlopende vragen aan Vandebron en die zijn allen heel goed beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Tevreden

Nog steeds tevreden en hoop dat straks het tarief acceptabel blijft.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Milieu, klimaat, goede service en vriendelijk mensen

Zolang ik klant ben altijd uitstekend geholpen en de uitgangspunten had ik zelf willen bedenken. Ga zo door. Met vriendelijke groet van Arie en jantine.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Positief. Concurrerende energietarieven.

Enige verbeterputje is de energie-app. Ik zou graag real-time verbruik kunnen zien.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Goed bedrijf

VandeBron is een eerlijk bedrijf zonder poespas.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Goede klantenservice

Niet te vinden mogelijkheid om een declaratie voor tegemoetkoming opzegvergoeding in te voeren. Klantenservice heeft dit heel goed opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Van de Bron kwam naar mij!

Al lange tijd wilde ik overstappen naar een GROENE Leverancier…maar ik nam er steeds de tijd niet voor…. Totdat medewerkers VandeBron mij aanspraken bij de EkoPlaza. Toen meteen overgestapt. ZEER TEVREDEN!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Super

Super

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Prima leverancier. Goede prijzen

Naast de goede prijzen vind ik afhandeling door VanDeBron uitstekend. Alles gaat digitaal maar met korte reactietijden en correcte reacties. Daarnaast ook een dashboard met alle benodigde informatie. Ook de keuze voor wind en/of alternatieve energie vind ik uitstekend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Energiebedrijf zonder poespas

Tevreden klant

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Van de Bron denkt met je mee

Fijne mensen die weten waar ze het over hebben. Geen callservice die standaard teksten voorlezen. Ze denken met je mee en kijken wat ze voor je kunnen doen. Tot nu toe erg tevreden over Van de Bron

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Snel en goed geholpen!

Mijn verhuizing doorgeven via de klantenservice was snel, gemakkelijk en zo geregeld. Al vier jaar klant bij van de bron en ik ben altijd auper geholpen! Ik raad hun dan ook zeker aan

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.