Filters

7

Goed te woord gestaan

Moest wel lang wachten ivoor iemand aan de telefoon kwam. Maar toen duidelijk en goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

100% groen en goed

Nooit problemen gehad. Voor zover ik het kan beoordelen 100% groen. Bij vragen per mail krijg je, naar mijn ervaring, snel of meteen antwoord (op werkdagen).

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Prima

Prima geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

professioneel,klantvriendeijk,duurzaam,helder

professioneel,klantvriendeijk,duurzaam,helder

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Mijn vraag is beantwoord

Ik merkte dat ik vragen had over informatie in de app die niet klopte. De nieuwe medewerker kon mijn vraag niet beantwoorden maar uiteindelijk kreeg ik haar begeleider aan de telefoon die alles wel wist.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
8

Klantvriendelijk en behulpzaam

Ik ben telefonisch altijd netjes te woord gestaan. Bij aanbiedingen van anderen via telefoon bleken niet te kloppen en onder valse voorwendselen te gebeuren. De bereidheid te helpen en de dingen uit te leggen stelde mij gerust.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Van de Bron maakt het waar.

Qua opzet, de manier waarop van de Bron energie levert, is het volgens mij het enige bedrijf dat op een eerlijke, traceerbare wijze, (voornamelijk) uit Nederland afkomstige energie produceert. De formule: 'hoe minder energie een klant verbruikt des te meer klanten er aan een energiebron gekoppeld kunnen worden' (dus een idealistisch en niet gangbaar winstoogmerk) spreekt mij erg aan. Bovendien is het een klantvriendelijk bedrijf: je wordt vriendelijk, geduldig te woord gestaan; de maandelijkse afrekeningen/overzichten zijn duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Alles gaat prima.

Ik heb geen omkijken naar Vandebron. Krijg prima informatie over mijn verbruik op de persoonlijke webpagina en periodiek met een mailbericht. Verder scoort Vandebron ook nog heel aardig op de ranglijst van groene energieleveranciers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Ongezouten energie

Alles is direct er hoeft geen verhaaltje bij.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Fijn bedrijf, erg goed in communicatie en functionele app.

Erg duidelijke en transparante communicatie. Maandelijkse e-mail met gebruiksgegevens erg handig en overzichtelijk. Functionele en overzichtelijke app met alle nuttige gegevens. Niks op aan te merken. Nooit problemen gehad in het jaar dat ik energie afneem bij vdBron.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Dynamische energieleverancier.

Goede service, goed bereikbaar en iedere maand een helder overzicht van je verbruik. Medewerkers zijn kundig, spontaan en modern. Geen suffe organisatie waar alleen maar "ambtenaren" werken!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Zeer duidelijke overzicht van je gebruik

Ze geven je iedere maand een duidelijk overzicht wat je die maand hebt verbruikt, en dat vind ik geweldig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Schone energie daar komen we verder mee.

Overzichtelijk en duidelijke afrekening.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Gunstig contract nog

Redelijke prijs voor gas en licht. Ben benieuwd wat na het verlopen van mijn contract de prijs wordt. Licht van lokale zonnepanelen en gas uit China. Dus ik ben benieuwd .

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
7

prima !

Fijn een vast bedrag en dan wanneer het mogelijk is wat geld terug. Dat is veel beter dan nabetalingen ! Maar wat ik niet leuk vind, dat ik arme oude ziel, die naar een 2-kamerflatje verhuist E50 per maand moet boete moet betalen omdat ik 2 maanden voor einddatum opzeg !!! Terwijl ik dat geld nu juist zo heel hard nodig heb !!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Betrouwbaar en duidelijk

Betrouwbaar en duidelijk in advies

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Prima bedrijf

Ik had wat vragen over het energieaanbod en aanpassing van het voorschot bedrag. Een medewerkster heeft mij van adequate van informatie voorzien.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Helder en duidelijk contact!

Het contact dat ik met Vandebron heb gehad per mail werd onmiddellijk, direct en duidelijk opgepakt. Dankjewel!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

snel en duidelijk antwoord

Ik had vragen over de electriciteits- en gasaansluiting in mijn nieuwe woning. Al mijn vragen werden duidelijk en snel beantwoord. Een verademing.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Ik hou ervan om als klant makkelijk een goed iemand aan de telefoon te krijgen.

Persoonlijk contact vind ik waardevol in deze digitale tijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Klantvriendelijkheid bestaat nog

Via email een vraag gesteld. In plaats van een standaard antwoord mail kreeg ik een uiterst persoonlijk en klantvriendelijke mail terug. Fijn dat dit nog bestaat!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

soepele hulp door deskundige mensen

Mijn vraag over belastingteruggave (verandering tenaamstelling) i.v.m. plaatsing zonnepanelen werd meteen opgepikt. Even was nog onduidelijk of er een nieuw contract opgesteld zou worden - met nieuwe tarieven e.d. - dus daar moest ik nog eens om vragen. Hierin kon Vandebron mij geruststellen. Tip: volgende keer meteen vertellen dat alleen de tenaamstelling verandert en dat de afgesproken tarieven tot de einddatum geldig blijven. Verder vind ik de gebruiksoverzichten aan de karige kant. Ik mis vooral duidelijke grafieken. Dat moet met onze slimme meter toch beter kunnen?

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Duidelijkheid

De ervaring met vandebron is positief. Duidelijkheid en geen nonsens. Houden zo!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Duurzaam voor een aantrekkelijke prijs

Wij zijn zo’n 4 jaar bij Vandebron en wij zijn zeer tevreden. We krijgen prima groene energie voor een goede prijs. Bovendien voelt het goed direct ‘van de boer’ energie te krijgen en niet bij een grote energiereus te zijn aangesloten. Vandebron doet waar het voor staat!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Prima leveranciers

In deze moeilijle onduidelijke gasprijstijden toch prima heholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.