Prettige samenwerking. Super overzichtelijk. Gewoon zo doorgaan.
Bedankt voor dit super cijfer, Jan!
Via een intermediair kwam ik terecht bij Vandebron, dit zou namelijk goedkoper zijn. Toen mijn voorgestelde termijnbedrag vervolgens €80 hoger bleek te zijn dan bij mijn huidige leverancier leverancier ben ik wat vragen gaan stellen. Er was waarschijnlijk geen rekening mee gehouden dat ik afgelopen jaar zonnepanelen heb aangeschaft. Na meerdere uren kwijt te zijn met (pogingen om te) bellen en mailen. Dit omdat er niet wordt opgenomen, gewoon niet op mails wordt gereageerd of dat deze niet goed wordt gelezen ( ik vroeg om een herberekening van mijn termijnbedrag gebaseerd op terug levering van 5mWh, als antwoord kreeg ik dat dit bedrag omhoog ging omdat 5 kWh wel erg weinig is...). Naar aanleiding van dit alles was mijn vertrouwen in dit bedrijf helemaal verdwenen, en heb ik afgelopen maandag gemaild dat ik het contract wil ontbinden. De hele week heb ik op reactie gewacht, en vandaag maar gebeld( ik kreeg zowaar iemand aan de lijn binnen 10 minuten). Uiteindelijk is de boodschap dat ik het contract niet kan ontbinden tenzij ik aan kan tonen dat ik binnen 14 dagen getracht heb hier contact over op te nemen. Ze vragen me dus om nóg meer tijd en energie te steken hierin om te proberen aanspraak te kunnen maken op de opzegboete van €250. Het is maar hoe je met je (potentiële) klanten om wil gaan. Er wordt nu een procedure opgestart om te kijken of mijn 'opzegging' terecht is. Lijkt me duidelijk aangezien de intermediair me verkeerd beloftes heeft voorgehouden, en dat de communicatie vanuit Vandebron juist vreselijk is. Ik ga hen dus geen cent betalen.
Hi Roy, bedankt voor het delen van je ervaring en vervelend dat alles tot nu toe zo is gelopen. Als je naar ons overstapt wordt je termijnbedrag gebaseerd op basis van het standaard jaarverbruik (SJV). Het SJV betreft het gemiddelde historische verbruik op je adres en wordt berekend door de netbeheerder. De tarieven in het contract in combinatie met het SJV bepalen de hoogte van je termijnbedrag. Wij hanteren het SJV, omdat we bij het afsluiten van het nieuwe contract nog geen inzicht hebben in je persoonlijke verbruik. Hierbij houdt de netbeheerder helaas geen rekening met de opwekking van de zonnepanelen. Vervolgens kunnen we op verzoek van de klant een herberekening maken inclusief de opwekking van de zonnepanelen. Daarnaast gaat de wettelijke bedenktijd in op het moment dat het contract verstuurd is. Als je binnen de bedenktijd van 14 dagen aantoont dat je het contract wilt beëindigen, wordt er geen opzegvergoeding in rekening gebracht. Desalniettemin kunnen we aan de hand van je bericht niet achterhalen wat er precies is gebeurd. Mocht je nog vragen hebben, kan je contact opnemen met onze klantenservice (088 044 4555) of via Twitter of Facebook. Voor nu wensen we je alvast een fijn weekend!
Wij zijn vanaf September bij vande bron, en bevalt ons uitstekend!
Goed om te horen en welkom bij Vandebron :)
Maandelijks een mail met alle inzichten in je verbruik. Overzichtelijke website en handig in gebruik. Aanpassing nodig? —> kinderlijk eenvoudig.
Bedankt voor het delen van je positieve review, Fons! Daar krijgen wij goeie energie van!
Prettig gesprek gehad en de medewerker gaf mij het inzicht in het verschil tussen enkel- en dubbeltarief dat ik nodig had.
Groen, niet te duur en je krijgt gewoon meteen iemand aan de lijn die duidelijk advies geeft.
Uitstekende enegieleverancier. Tot op heden geen problemen. Enb ij vragen een snel antwoord
Zie korte omschrijving
Ik word altijd fantastisch geholpen door jullie klantenservice!!!! Hier kunnen andere bedrijven nog een voorbeeld aan nemen!!!! Ga zo door zou ik zeggen. Groetjes Alvin Otten
Helemaal tevreden
Ik ben sinds 30 okt. 2021 klant bij van de Bron. Ik heb een 3-jarig contract afgesloten met teruggave boete van de vorige energie leverancier. Bij vorige energie leveranciers kreeg ik zo'n boete direct terugbetaald van de nieuwe leverancier, bij van de Bron niet. Ik moet een jaar wachten totdat ik de boete terug krijg, die komt met het de eerste jaarlijkse eind afrekening! Nog nooit meegemaakt! Ik leef van een alleenstaande AOW zonder aanvullend pensioen en de feestdagen staan voor de deur, dat zijn dagen waarop men dit geld hard nodig hebt! Daarom maar 3 sterren
Koste even wat moeite om een medewerker aan de lijn te krijgen maar toen dat lukte werd er goed naar maar geluisterd en naar ik hoop alles goed veranderd. Tot nu toe zeer te Vreden
Hoi Nick, bedankt voor je geduld aan de telefoon en fijn dat je uiteindelijk goed geholpen bent!
zie boven
Goed om te horen, Leo!
Door omstandigheden had ik uiteenlopende vragen aan Vandebron en die zijn allen heel goed beantwoord.
Fijn om te horen dat al je vragen goed beantwoord zijn, Hélène! Mocht je in de toekomst meer vragen voor ons hebben dan weet je ons te vinden :)
Nog steeds tevreden en hoop dat straks het tarief acceptabel blijft.
Zolang ik klant ben altijd uitstekend geholpen en de uitgangspunten had ik zelf willen bedenken. Ga zo door. Met vriendelijke groet van Arie en jantine.
Enige verbeterputje is de energie-app. Ik zou graag real-time verbruik kunnen zien.
VandeBron is een eerlijk bedrijf zonder poespas.
Niet te vinden mogelijkheid om een declaratie voor tegemoetkoming opzegvergoeding in te voeren. Klantenservice heeft dit heel goed opgelost
Al lange tijd wilde ik overstappen naar een GROENE Leverancier…maar ik nam er steeds de tijd niet voor…. Totdat medewerkers VandeBron mij aanspraken bij de EkoPlaza. Toen meteen overgestapt. ZEER TEVREDEN!!!
Super
Naast de goede prijzen vind ik afhandeling door VanDeBron uitstekend. Alles gaat digitaal maar met korte reactietijden en correcte reacties. Daarnaast ook een dashboard met alle benodigde informatie. Ook de keuze voor wind en/of alternatieve energie vind ik uitstekend.
Tevreden klant
Fijne mensen die weten waar ze het over hebben. Geen callservice die standaard teksten voorlezen. Ze denken met je mee en kijken wat ze voor je kunnen doen. Tot nu toe erg tevreden over Van de Bron
Mijn verhuizing doorgeven via de klantenservice was snel, gemakkelijk en zo geregeld. Al vier jaar klant bij van de bron en ik ben altijd auper geholpen! Ik raad hun dan ook zeker aan
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.