zie boven
Goed om te horen, Leo!
Door omstandigheden had ik uiteenlopende vragen aan Vandebron en die zijn allen heel goed beantwoord.
Fijn om te horen dat al je vragen goed beantwoord zijn, Hélène! Mocht je in de toekomst meer vragen voor ons hebben dan weet je ons te vinden :)
Nog steeds tevreden en hoop dat straks het tarief acceptabel blijft.
Zolang ik klant ben altijd uitstekend geholpen en de uitgangspunten had ik zelf willen bedenken. Ga zo door. Met vriendelijke groet van Arie en jantine.
Enige verbeterputje is de energie-app. Ik zou graag real-time verbruik kunnen zien.
VandeBron is een eerlijk bedrijf zonder poespas.
Niet te vinden mogelijkheid om een declaratie voor tegemoetkoming opzegvergoeding in te voeren. Klantenservice heeft dit heel goed opgelost
Al lange tijd wilde ik overstappen naar een GROENE Leverancier…maar ik nam er steeds de tijd niet voor…. Totdat medewerkers VandeBron mij aanspraken bij de EkoPlaza. Toen meteen overgestapt. ZEER TEVREDEN!!!
Super
Naast de goede prijzen vind ik afhandeling door VanDeBron uitstekend. Alles gaat digitaal maar met korte reactietijden en correcte reacties. Daarnaast ook een dashboard met alle benodigde informatie. Ook de keuze voor wind en/of alternatieve energie vind ik uitstekend.
Tevreden klant
Fijne mensen die weten waar ze het over hebben. Geen callservice die standaard teksten voorlezen. Ze denken met je mee en kijken wat ze voor je kunnen doen. Tot nu toe erg tevreden over Van de Bron
Mijn verhuizing doorgeven via de klantenservice was snel, gemakkelijk en zo geregeld. Al vier jaar klant bij van de bron en ik ben altijd auper geholpen! Ik raad hun dan ook zeker aan
Ze hebben zich duidelijk aan de telefonische afspraken gehouden.
VandeBron is een fijne energie leverancier met duurzaam karakter, goede klantenservice en duidelijkheid!
Prima bedrijf hoor. Alles is goed voorelkaar
Telefonisch goed geholpen , vriendelijk en behulpzaam
Eerlijke groene stroom en gas, streeft naar zoveel mogelijk lokaal. Goed bereikbaar, ook bij klachten en communiceren duidelijk met de klanten
Ik ben blij met de producten die geleverd worden, maar er is alleen contact mogelijk via een contactformulier. Directe contacten zijn lastig… En wanneer je een antwoord krijgt blijkt dat men de vraag niet goed leest en word je eerst verwezen naar de FAQ (ja dûhhh, die had ik al gelezen). Dat kan echt een heel stuk beter!
Mijn ervaring is goed bij deze leverancier goed geadviseerd en geholpen er van alles mogelijk op het gebied van groene stroom uit eigen regio.
Hebben contract van drie jaar, en tot nu toe geen bericht over ontbinding, hopen positief te blijven
We hebben al een fiks aantal jaren een contract bij Vandebron, vanwege de gegarandeerde groene energie. Sinds bijna 3 jaar leveren onze 18 zonnepanelen meer dan we verbruiken. We kunnen alles gemakkelijk en inzichtelijk monitoren via Mijn Vandebron.
geen klachten
Vandebron levert een prima service. Niks te klagen.
Zeer netjes Nete prijzen geen verrassingen altijd vriendelijk
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.