Uitstekend geholpen met mijn telefonische vraag over mijn electriciteit verbruik.
Fijn dat je zo goed geholpen bent!
De kop zegt alles
Bedankt Sylvie :)
Duidelijke communicatie en een website met een helder overzicht van mijn verbruik. Geen ingewikkelde grafieken en teksten. Een aantal keer telefonisch gesproken met medewerkers van Vandebron elke keer weer even vriendelijk en behulpzaam.
Transparent en geen gladde verkoop praatjes.
Bedankt voor je review, Ron!
tot nu toe goede ervaring
Fijn, Ida!
Lieve mensen die snel en accuraat reageren. Ik vind Vandeborn de 'Coolblue' onder de energieleveranciers! Heel toegankelijk en betrouwbaar.
Hoi Samar, bedankt voor je feedback en goed om te horen dat je zo fijn geholpen bent!
Mijn zoon was klant. Is overleden, huis verkocht, alles bij hun opgezegd nu maken ze mij ineens maanden klant. ONTERECHT
Hoe commercieel het ook lijkt, ik ben er erg blij mee dat mij al lang voordat mijn driejarig contract zou aflopen een mooie deal voor een nieuw driejarig contract werd gedaan. Ik voel mij dan als klant juist serieus genomen. Op mij kunnen ze dan dus ook rekenen.
Fijn om te horen dat je zo blij met ons bent, Elise!
100% groene energie, verander de wereld en start zelf met groene energie!
Bedankt voor je positieve review en aanmoedigende woorden, Koot!
Niet moeilijk alles makkelijk vooral met de app.
Goed om te horen, Andre!
Iedere maand mooi overzicht
Thanks, Rens!
Duidelijke overzicht en maandelijks rapportage met vergelijking met vorig jaar.
Bedankt voor dit prachtige cijfer, Johan :)
Wij zijn bij vandebron gekomen omdat ze erg goed uit bus komen met duurzaamheid en groene energie. Leuk daarbij is dat je mag kiezen welke soort energie je wilt. Daarnaast krijg je elke maand een mooi overzicht over je verbruik en terug levering , wat je verbruikskosten gelijk duidelijk maakt. Wij zijn erg tevreden over vandebron.
Hoi Dominique, goed om te horen dat je gekozen hebt voor goeie energie en fijn om te horen dat je zo tevreden bent!
Prettige samenwerking. Super overzichtelijk. Gewoon zo doorgaan.
Bedankt voor dit super cijfer, Jan!
Via een intermediair kwam ik terecht bij Vandebron, dit zou namelijk goedkoper zijn. Toen mijn voorgestelde termijnbedrag vervolgens €80 hoger bleek te zijn dan bij mijn huidige leverancier leverancier ben ik wat vragen gaan stellen. Er was waarschijnlijk geen rekening mee gehouden dat ik afgelopen jaar zonnepanelen heb aangeschaft. Na meerdere uren kwijt te zijn met (pogingen om te) bellen en mailen. Dit omdat er niet wordt opgenomen, gewoon niet op mails wordt gereageerd of dat deze niet goed wordt gelezen ( ik vroeg om een herberekening van mijn termijnbedrag gebaseerd op terug levering van 5mWh, als antwoord kreeg ik dat dit bedrag omhoog ging omdat 5 kWh wel erg weinig is...). Naar aanleiding van dit alles was mijn vertrouwen in dit bedrijf helemaal verdwenen, en heb ik afgelopen maandag gemaild dat ik het contract wil ontbinden. De hele week heb ik op reactie gewacht, en vandaag maar gebeld( ik kreeg zowaar iemand aan de lijn binnen 10 minuten). Uiteindelijk is de boodschap dat ik het contract niet kan ontbinden tenzij ik aan kan tonen dat ik binnen 14 dagen getracht heb hier contact over op te nemen. Ze vragen me dus om nóg meer tijd en energie te steken hierin om te proberen aanspraak te kunnen maken op de opzegboete van €250. Het is maar hoe je met je (potentiële) klanten om wil gaan. Er wordt nu een procedure opgestart om te kijken of mijn 'opzegging' terecht is. Lijkt me duidelijk aangezien de intermediair me verkeerd beloftes heeft voorgehouden, en dat de communicatie vanuit Vandebron juist vreselijk is. Ik ga hen dus geen cent betalen.
Hi Roy, bedankt voor het delen van je ervaring en vervelend dat alles tot nu toe zo is gelopen. Als je naar ons overstapt wordt je termijnbedrag gebaseerd op basis van het standaard jaarverbruik (SJV). Het SJV betreft het gemiddelde historische verbruik op je adres en wordt berekend door de netbeheerder. De tarieven in het contract in combinatie met het SJV bepalen de hoogte van je termijnbedrag. Wij hanteren het SJV, omdat we bij het afsluiten van het nieuwe contract nog geen inzicht hebben in je persoonlijke verbruik. Hierbij houdt de netbeheerder helaas geen rekening met de opwekking van de zonnepanelen. Vervolgens kunnen we op verzoek van de klant een herberekening maken inclusief de opwekking van de zonnepanelen. Daarnaast gaat de wettelijke bedenktijd in op het moment dat het contract verstuurd is. Als je binnen de bedenktijd van 14 dagen aantoont dat je het contract wilt beëindigen, wordt er geen opzegvergoeding in rekening gebracht. Desalniettemin kunnen we aan de hand van je bericht niet achterhalen wat er precies is gebeurd. Mocht je nog vragen hebben, kan je contact opnemen met onze klantenservice (088 044 4555) of via Twitter of Facebook. Voor nu wensen we je alvast een fijn weekend!
Wij zijn vanaf September bij vande bron, en bevalt ons uitstekend!
Goed om te horen en welkom bij Vandebron :)
Maandelijks een mail met alle inzichten in je verbruik. Overzichtelijke website en handig in gebruik. Aanpassing nodig? —> kinderlijk eenvoudig.
Bedankt voor het delen van je positieve review, Fons! Daar krijgen wij goeie energie van!
Prettig gesprek gehad en de medewerker gaf mij het inzicht in het verschil tussen enkel- en dubbeltarief dat ik nodig had.
Groen, niet te duur en je krijgt gewoon meteen iemand aan de lijn die duidelijk advies geeft.
Uitstekende enegieleverancier. Tot op heden geen problemen. Enb ij vragen een snel antwoord
Zie korte omschrijving
Ik word altijd fantastisch geholpen door jullie klantenservice!!!! Hier kunnen andere bedrijven nog een voorbeeld aan nemen!!!! Ga zo door zou ik zeggen. Groetjes Alvin Otten
Helemaal tevreden
Ik ben sinds 30 okt. 2021 klant bij van de Bron. Ik heb een 3-jarig contract afgesloten met teruggave boete van de vorige energie leverancier. Bij vorige energie leveranciers kreeg ik zo'n boete direct terugbetaald van de nieuwe leverancier, bij van de Bron niet. Ik moet een jaar wachten totdat ik de boete terug krijg, die komt met het de eerste jaarlijkse eind afrekening! Nog nooit meegemaakt! Ik leef van een alleenstaande AOW zonder aanvullend pensioen en de feestdagen staan voor de deur, dat zijn dagen waarop men dit geld hard nodig hebt! Daarom maar 3 sterren
Koste even wat moeite om een medewerker aan de lijn te krijgen maar toen dat lukte werd er goed naar maar geluisterd en naar ik hoop alles goed veranderd. Tot nu toe zeer te Vreden
Hoi Nick, bedankt voor je geduld aan de telefoon en fijn dat je uiteindelijk goed geholpen bent!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.