Filters

10

Vriendelijk en servicegericht

Een prettig gesprek, ondanks dat de boodschap (hoge wereldwijde tarieven)

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Goed en duidelijk

Ben een nieuwe klant, mij is alles goed en duidelijk uitgelegd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
9

Wij hadden telefonisch 2 vragen

De vragen werden goed en op een prettige wijze beantwoord. De wachttijd telefonisch was 8 minuten maar dat is in deze drukke tijd te overzien vooral als je weet dat jje na het contact prettige en zorg een antwoord krijgt

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Gewoon fijn.

Ik heb fijne ervaringen met jullie. En ben nog steeds heel blij dat ik naar van de Bron ben overgestapt. Veel succes in deze onzekere tijden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Advies op maat. Preciese termijnveranwoording uitstende bereikbaarheid.

Zie samenvatting.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

prima

uitstekende services en alles voor een beter klimaat

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Blij met Vandebron

Fijne energieleverancier, dus heel tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goed bedrijf en alles wordt goed geregeld

Gebeld over verhuizing en alles wordt top geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
6

is op zich goed. maar een rare onduidelijke mail gooit roet in het eten.

Ik wil graag trots zijn op mijn leveranciers. Het wachten is nu op een bericht dat mij aan de telefoon is toegezegd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
8

Klantvriendelijk

Ik wordt altijd correct en vriendelijk te woord gestaan. Bij vragen denkt men mee voor oplossingen. Prijs/kwaliteit zeker positief.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Eerlijk over groen

Ik houd er van dat ik eerlijk wordt ingelicht over waar mijn stroom vandaan komt. Ook als ik per ongeluk teveel stroom gebruik gaan de kosten niet naar Vandebron, maar naar de boer die het opwekt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Zeer tevreden

Ik heb 2 jaar geleden een contract van 3 jaar afgesloten bij Vandebron en ben zeer tevreden. Ook telefonisch altijd een duidelijk en begrijpelijk antwoord op mijn vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Gewoon een goede en duidelijke leverancier

Maandelijks duidelijke informatie over verbruik en kosten voor gas en elektriciteit

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

heel vriendelijk en duidelijke uitleg

zie bovenstaande

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Ze zijn zeer correct in alles

Ze zijn zeer correct in alles .

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

gewoon omdat het hoort vind ik.

Tot nog toe geen negatieve ervaringen .

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Prima service

Overzichtelijke maandafrekeningen en competitieve tarieven. Geen omkijken naar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Altijd duidelijke communicatie

Een familie lid heeft een aanvraag gedaan maar vergeten de refereer code in te voeren even gebeld en het werd in orde gemaakt. Website is ook duidelijk en overzichtelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Doen wat ze beloven

Tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Goed

Correcte melding iedere maand van verbruik en zelf nakijken op internet hoe het er voorstaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
6

goeie klus maar app moet uitgebreid worden

Ik zou heel graag mijn gebruiksgegevens nader willen inzien, dvm download van mijn energiegebruik. Dat was mogelijk bij eerdere energieleveranciers (ENECO) maar niet bij jullie. Moet een fluitje van een cent zijn om jullie app daarmee uit te breiden. Doen! en dan krijgen jullie er twee sterren bij.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Oke

Hoop dat energie betaalbaar blijft, voor een kleine beurs - jullie zijn niet de politici in Den Haag. Maar die moeten er zijn voor mensen zoals ik die nuet veel te besteden hebben

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

groen groener groenst en controleerbaar

als je niks van je stroomleverancier merkt, de stroom is er gewoon, zonder fratsen en franje dan doet een leverancier het precies goed. Maar deze peiling heb ik al ingestuurd! ook niets van gemerkt?

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
6

Nog te kort klant

Geen ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
8

Niets gemerkt van de overstap.

Energielevering is stabiel. Maandelijks overzicht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.