Filters

9

Uitstekend geholpen met mijn telefonische vraag.

Uitstekend geholpen met mijn telefonische vraag over mijn electriciteit verbruik.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Eerlijk en betrouwbaar

De kop zegt alles

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Erg tevreden

Duidelijke communicatie en een website met een helder overzicht van mijn verbruik. Geen ingewikkelde grafieken en teksten. Een aantal keer telefonisch gesproken met medewerkers van Vandebron elke keer weer even vriendelijk en behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Prettig

Transparent en geen gladde verkoop praatjes.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

netjes alles afgehandeld

tot nu toe goede ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

De 'Coolblue' onder de energieleveranciers!

Lieve mensen die snel en accuraat reageren. Ik vind Vandeborn de 'Coolblue' onder de energieleveranciers! Heel toegankelijk en betrouwbaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
2

Bedrijf doet foute zaken.

Mijn zoon was klant. Is overleden, huis verkocht, alles bij hun opgezegd nu maken ze mij ineens maanden klant. ONTERECHT

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Fijne klantenbinding.

Hoe commercieel het ook lijkt, ik ben er erg blij mee dat mij al lang voordat mijn driejarig contract zou aflopen een mooie deal voor een nieuw driejarig contract werd gedaan. Ik voel mij dan als klant juist serieus genomen. Op mij kunnen ze dan dus ook rekenen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Groene energie

100% groene energie, verander de wereld en start zelf met groene energie!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Zonder gelul, goede energieleverancier!

Niet moeilijk alles makkelijk vooral met de app.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Helder

Iedere maand mooi overzicht

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Eenvoudig en betrouwbaar

Duidelijke overzicht en maandelijks rapportage met vergelijking met vorig jaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Zeer fijne groene energieleverancier.

Wij zijn bij vandebron gekomen omdat ze erg goed uit bus komen met duurzaamheid en groene energie. Leuk daarbij is dat je mag kiezen welke soort energie je wilt. Daarnaast krijg je elke maand een mooi overzicht over je verbruik en terug levering , wat je verbruikskosten gelijk duidelijk maakt. Wij zijn erg tevreden over vandebron.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Prima service

Prettige samenwerking. Super overzichtelijk. Gewoon zo doorgaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
1

vreselijke service

Via een intermediair kwam ik terecht bij Vandebron, dit zou namelijk goedkoper zijn. Toen mijn voorgestelde termijnbedrag vervolgens €80 hoger bleek te zijn dan bij mijn huidige leverancier leverancier ben ik wat vragen gaan stellen. Er was waarschijnlijk geen rekening mee gehouden dat ik afgelopen jaar zonnepanelen heb aangeschaft. Na meerdere uren kwijt te zijn met (pogingen om te) bellen en mailen. Dit omdat er niet wordt opgenomen, gewoon niet op mails wordt gereageerd of dat deze niet goed wordt gelezen ( ik vroeg om een herberekening van mijn termijnbedrag gebaseerd op terug levering van 5mWh, als antwoord kreeg ik dat dit bedrag omhoog ging omdat 5 kWh wel erg weinig is...). Naar aanleiding van dit alles was mijn vertrouwen in dit bedrijf helemaal verdwenen, en heb ik afgelopen maandag gemaild dat ik het contract wil ontbinden. De hele week heb ik op reactie gewacht, en vandaag maar gebeld( ik kreeg zowaar iemand aan de lijn binnen 10 minuten). Uiteindelijk is de boodschap dat ik het contract niet kan ontbinden tenzij ik aan kan tonen dat ik binnen 14 dagen getracht heb hier contact over op te nemen. Ze vragen me dus om nóg meer tijd en energie te steken hierin om te proberen aanspraak te kunnen maken op de opzegboete van €250. Het is maar hoe je met je (potentiële) klanten om wil gaan. Er wordt nu een procedure opgestart om te kijken of mijn 'opzegging' terecht is.  Lijkt me duidelijk aangezien de intermediair me verkeerd beloftes heeft voorgehouden, en dat de communicatie vanuit Vandebron juist vreselijk is. Ik ga hen dus geen cent betalen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Uitstekend

Wij zijn vanaf September bij vande bron, en bevalt ons uitstekend!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Met van de Bron maandelijks goed inzicht in je verbruik

Maandelijks een mail met alle inzichten in je verbruik. Overzichtelijke website en handig in gebruik. Aanpassing nodig? —> kinderlijk eenvoudig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Vriendelijke en deskundige mening klantenservice

Prettig gesprek gehad en de medewerker gaf mij het inzicht in het verschil tussen enkel- en dubbeltarief dat ik nodig had.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Gewoon goed

Groen, niet te duur en je krijgt gewoon meteen iemand aan de lijn die duidelijk advies geeft.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Prima

Uitstekende enegieleverancier. Tot op heden geen problemen. Enb ij vragen een snel antwoord

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Gewoon prima

Zie korte omschrijving

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

ik ben blij met van de bron !!!!

Ik word altijd fantastisch geholpen door jullie klantenservice!!!! Hier kunnen andere bedrijven nog een voorbeeld aan nemen!!!! Ga zo door zou ik zeggen. Groetjes Alvin Otten

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Prima levering

Helemaal tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
6

Terug krijgen boete is niet leuk

Ik ben sinds 30 okt. 2021 klant bij van de Bron. Ik heb een 3-jarig contract afgesloten met teruggave boete van de vorige energie leverancier. Bij vorige energie leveranciers kreeg ik zo'n boete direct terugbetaald van de nieuwe leverancier, bij van de Bron niet. Ik moet een jaar wachten totdat ik de boete terug krijg, die komt met het de eerste jaarlijkse eind afrekening! Nog nooit meegemaakt! Ik leef van een alleenstaande AOW zonder aanvullend pensioen en de feestdagen staan voor de deur, dat zijn dagen waarop men dit geld hard nodig hebt! Daarom maar 3 sterren

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
9

Tot nu toe prima service

Koste even wat moeite om een medewerker aan de lijn te krijgen maar toen dat lukte werd er goed naar maar geluisterd en naar ik hoop alles goed veranderd. Tot nu toe zeer te Vreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.