Filters

9

Elke maand duidelijkheid

Duidelijk en elke maand goed uitleg over verbruik . En tips

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

In één woord geweldig.

De medewerkers maken altijd tijd voor je. Fijn persoonlijk contact. Je bent altijd op tijd en volledig op de hoogte van veranderingen. Altijd meedenken bij vragen/ problemen. Heel prettig !!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Heldere informatie, goede levering en weinig opsmuk

De overstap naar Vandebron ging geheel probleemloos. Regelmatig krijg ik per mail ter zake doende informatie. Weinig geschreeuw en weinig reclame. Gewoon doen waarvoor opgericht!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

energie uit de eigen omgeving

goede info over groene energie heldere afrekeningen betrouwbare terug gave bij te veel vooruit betaald

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
6

Prima diensten, slecht te beëindigen

Slecht te regelen om op te zeggen, uiteindelijk door de persoonlijke telefonische hulp erg goed geholpen! Het digitale systeem faalt, klantenservice live dikke voldoende

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Vanderbron, kijkt oprecht naar haar klanten om

Jullie denken mee op maat met de klant en dat is heel fijn, want iedere situatie is anders, jullie zijn redelijk bereikbaar en klantvriendelijk. Jullie blijven toch wel bestaan he?

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

tevreden

Het weten dat ik deze manier bijdraag aan minder klimaatbelasting doet mij goed...

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
9

Prettige adequate antwoorden

Helaas wel redelijk wat doorkies cijfertjes maar daarna prima vriendelijk en goed te woord gestaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

goed en eerlijk advies

Ik zag door de bomen het bos niet in de energiewereld. Ik herinner me van de Bron als dat zij duurzaam zijn en eerlijk. Dus het was voor mij niet moeilijk om te beslissen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Green Energy, Great Service, Power 2 the People

Ik ben al jarenlang een zeer tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

E-mail met vraag heel snel en correct beantwoord!

Ondanks de drukte die overal heerst had ik erg snel een antwoord op mijn vraag, die ik per email gesteld had. Erg blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
8

Goed

Simpel en goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

super prettige service desk ervaring

Het was een verrassing dat er snel opgepakt werd, en zonder doorschakelen een helder, duidelijk antwoord gegeven is. Een formulier wat ik nodig had, was in mijn mailbox binnen 5 minuten. een verademing om zo geholpen te worden.....;-) Blijf vooral zo doorgaan !

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
8

netjes en correct.

geen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
1

moeizaam contact met wisselende servicedeskmedewerkers

- meerdere malen gebeld wachttijd van meer dan een halfuur. - kunnen opgestuurd bewijsmateriaal niet meer terug vinden. - moet telkens hetzelfde verhaal aan andere helpdeskmedewerkers vertellen - komen hun terugbel afspraak niet na - krijg per mail onduidelijke ongefundeerde antwoorden. - verder wel vriendelijke medewerkers die niet genoeg zijn ‘uitgerust’ om echt oplossend te (mogen?)handelen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Super

Verlengen 1 jaar vast met salderen van 33 zonnepanelen prima telefonisch geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goede keus!

Leuk om te weten welke leverancier de stroom levert. Verder vind ik Vandebron goed bereikbaar en altijd aardige mensen aan de telefoon.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Prettig contact

Heldere, duidelijke info en prettig contact.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Je wordt vriendelijk geholpem

Als je een vraag heeft krijg je netjes en duidelijk antwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Prima

No nonsense bedrijf, alles vlot en goed online geregeld en prima tarieven, ook als je zelf stroom opwekt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
1

Zeer slechte service

Begin dit jaar klant geworden bij Van de Bron. Er werd gezegd dat de boete die je krijgt van je oude energieleverancier netjes door hun betaald zou worden. Er werd echter niet bij verteld dat er in de kleine letters staat dat dit pas na een jaar zou gebeuren. Er werd ook een “voorschot” Afgeschreven. Dit werd ook nooit verteld. Zo moest ik in 1 maand twee keer een maand bedrag betalen. Als je contact opneemt met hun sta je minimaal 15 minuten in de wacht voordat je geholpen wordt. Als je dan geholpen wordt wordt er alleen maar verteld dat Wat er in het contract staat leidend is. Er wordt helemaal niet naar je situatie gekeken puur alleen naar het contract. Ik wilde het contract opzeggen door omstandigheden ook dan wordt er niet met je mee gedacht en moet je gewoon alsnog alle boetes betalen… Ook hier weer werd alleen maar het contract aangehaald. Van de bron is alleen maar uit op je geld en de service die je krijgt is slecht. Mijn ervaring met dit bedrijf is zeer slecht. Ik zal niemand aanbevelen klant te worden bij dit bedrijf.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
8

volgens afspraak alles geregeld

afspraak is afspraak, service en overzichten zijn oke!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Duidelijk overzichten en goed service

Elke maans een gebruik overzicht en tips om ook beter met energie om te gaan. Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

uitstekend bedrijf met een goede visie op de energiemarkt

goede en duidelijke communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

10

thanks

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.