Maandelijks duidelijke informatie over verbruik en kosten voor gas en elektriciteit
Hoi Jan, dankjewel voor het mooie cijfer en fijn dat de maandelijkse verbruiks- en kostenoverzichten duidelijk voor je zijn! Fijn weekend alvast!
zie bovenstaande
Hallo Nico, fijn dat alles duidelijk is en dat je zo vriendelijk geholpen bent, precies zoals het hoort dus! Fijn weekend!
Ze zijn zeer correct in alles .
Hoi Alle, dankjewel voor de positieve review. Nog een fijne dag!
Tot nog toe geen negatieve ervaringen .
Hallo Ton, laten we dat zo houden! Fijn weekend!
Overzichtelijke maandafrekeningen en competitieve tarieven. Geen omkijken naar.
Hi Adrie, bedankt voor dit fantastische cijfer en fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service! Fijn weekend alvast!
Een familie lid heeft een aanvraag gedaan maar vergeten de refereer code in te voeren even gebeld en het werd in orde gemaakt. Website is ook duidelijk en overzichtelijk.
Hoi! Bedankt voor je review en leuk om te horen dat je ons aangeraden hebt aan je familielid, daar worden we blij van! Fijn weekend!
Tevreden
Mooi zo, Wim!
Correcte melding iedere maand van verbruik en zelf nakijken op internet hoe het er voorstaat.
Hallo Dick, bedankt voor het mooie cijfer en fijn dat je tevreden bent met het inzicht in je verbruik. Fijn weekend alvast!
Ik zou heel graag mijn gebruiksgegevens nader willen inzien, dvm download van mijn energiegebruik. Dat was mogelijk bij eerdere energieleveranciers (ENECO) maar niet bij jullie. Moet een fluitje van een cent zijn om jullie app daarmee uit te breiden. Doen! en dan krijgen jullie er twee sterren bij.
Hoi Leo, goed om te horen dat je je bewust bent van je verbruik en hier graag inzicht in wil. Wij maken ook gebruik van een app waarop je in kunt loggen en je verbruik bij kunt houden. Mocht dit niet lukken, zou je ons dan een e-mail willen sturen ([email protected]) of eventjes kunnen bellen (088 044 4555)? Dan helpen wij je verder! Voor nu wensen we je alvast een fijn weekend!
Hoop dat energie betaalbaar blijft, voor een kleine beurs - jullie zijn niet de politici in Den Haag. Maar die moeten er zijn voor mensen zoals ik die nuet veel te besteden hebben
Hoi Willy, wij hopen hetzelfde. Voor nu wensen we je een fijne dag!
als je niks van je stroomleverancier merkt, de stroom is er gewoon, zonder fratsen en franje dan doet een leverancier het precies goed. Maar deze peiling heb ik al ingestuurd! ook niets van gemerkt?
Hoi! Dankjewel voor je positieve bericht en de leuke alliteraties :)
Geen ervaring
Welkom bij Vandebron! Mocht je in de toekomst vragen hebben, kan je contact opnemen met onze klantenservice (088 044 4555) of via Twitter of Facebook.
Energielevering is stabiel. Maandelijks overzicht.
Hi Wim, fijn om te horen dat je blij bent met onze service :)
Betrokken leverancier overzichtelijke verbruiks informatie en een goeie site
Hi Joop, dankjewel voor je positieve feedback, daar worden we blij van!
Goede klantenservice en energie van dichtbij
Hoi Harrie, bedankt voor je positieve woorden!
Vandebron levert groene energie zonder kleine lettertjes. Prima communicatie en glasheldete website.
Hi Ron, wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze communicatie en de website. We stellen je positieve review zeer op prijs :)
Ze hebben me goed geholpen Ik weet waar ik aan toe ben
Hallo! Fijn om te horen dat je goed geholpen bent door een van onze collega's, dat doen we met veel plezier!
Snelle reactie op mijn vraag.
Hoi Toon, fijn om te horen dat je zo snel geholpen bent
Vanaf 2016 zijn 12 zonnepanelen gemonteerd op ons dak. Aan de zuidkant, waardoor een maximale opbrengst komt. Ook een nieuwe C.V. is aangeschaft. Het verbruik van datgene wordt door vandebron uitstekend weergegeven. Willen we in de toekomst zuinig met energie omgaan en een zo zuinig mogelijke verbruik willen, dan is vandebron voor ons een goed alternatief, vooral ook door de mogelijkheden als terugleveren. Hoop dat meer klanten aansluiting vinden want, meer opwekken, nog goedkoper stroom.
Dag Geert, wat fijn om te horen dat je zo achter ons staat! Goed dat je bezig bent met groene stoom en zuinig met energie omgaan, daar worden wij erg blij van.
Duidelijk op alle punten. Komt heel vertrouwelijk over.
Goed om te horen, Mat!
Goede, duidelijke service. Handig overzicht elke maand via de mail om je verbruik in de gate te houden. Zo weet je goed of je duurzamer kunt omgaan met energie.
Hi Soraya, bedankt voor je positieve review!
Mijn ervaringen met Vandebron zijn uitstekend. de informatie die men verstrekt is eerlijk en duidelijk en men is zeer service gericht! Bovendien zijn de tarieven zeer gunstig.
Hoi Tjalling, goed om te horen dat je zulke fijne ervaringen met ons hebt! Bedankt voor je positieve review :)
Energie is energie... toch? Met name communicatie is waar je het verschil ervaart. En de communicatie is super bij VandeBron! Helder en duidelijk. Al jaren een tevreden klant!
Hi Peter, wat goed om te horen dat je zo tevreden bent over de communicatie met Vandebron!
Elk half jaar energieprijs aanpassingen bij een variabel contract 1 januari en 1 juli. Maar dat kan niet. Krijg je doodleuk een brief dat het nieuwe (lees zeer hoge) tarief per 1 november in gaat en niet 1 januari. Staat er doodleuk bij dat we gerust moeten zijn dat dit tarief vaststaat tot/met 1 juli. Zou ik ook doen op het hoogst van de markt dit vastzetten. Hoezo een betrouwbare partner, echt afschieten dit soort bedrijven.
Louter positieve ervaringen!
Goed om te horen, Thijs!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.