Filters

10

Gewoon een goede en duidelijke leverancier

Maandelijks duidelijke informatie over verbruik en kosten voor gas en elektriciteit

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

heel vriendelijk en duidelijke uitleg

zie bovenstaande

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Ze zijn zeer correct in alles

Ze zijn zeer correct in alles .

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

gewoon omdat het hoort vind ik.

Tot nog toe geen negatieve ervaringen .

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Prima service

Overzichtelijke maandafrekeningen en competitieve tarieven. Geen omkijken naar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Altijd duidelijke communicatie

Een familie lid heeft een aanvraag gedaan maar vergeten de refereer code in te voeren even gebeld en het werd in orde gemaakt. Website is ook duidelijk en overzichtelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Doen wat ze beloven

Tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Goed

Correcte melding iedere maand van verbruik en zelf nakijken op internet hoe het er voorstaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
6

goeie klus maar app moet uitgebreid worden

Ik zou heel graag mijn gebruiksgegevens nader willen inzien, dvm download van mijn energiegebruik. Dat was mogelijk bij eerdere energieleveranciers (ENECO) maar niet bij jullie. Moet een fluitje van een cent zijn om jullie app daarmee uit te breiden. Doen! en dan krijgen jullie er twee sterren bij.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Oke

Hoop dat energie betaalbaar blijft, voor een kleine beurs - jullie zijn niet de politici in Den Haag. Maar die moeten er zijn voor mensen zoals ik die nuet veel te besteden hebben

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

groen groener groenst en controleerbaar

als je niks van je stroomleverancier merkt, de stroom is er gewoon, zonder fratsen en franje dan doet een leverancier het precies goed. Maar deze peiling heb ik al ingestuurd! ook niets van gemerkt?

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
6

Nog te kort klant

Geen ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
8

Niets gemerkt van de overstap.

Energielevering is stabiel. Maandelijks overzicht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

prima leverancier

Betrokken leverancier overzichtelijke verbruiks informatie en een goeie site

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

fijne energiemaatschappij

Goede klantenservice en energie van dichtbij

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Prima en betrouwbaar

Vandebron levert groene energie zonder kleine lettertjes. Prima communicatie en glasheldete website.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Ben erg blij

Ze hebben me goed geholpen Ik weet waar ik aan toe ben

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Gewoon goed

Snelle reactie op mijn vraag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Maandelijks rapporten en mailing is een goed overzicht.

Vanaf 2016 zijn 12 zonnepanelen gemonteerd op ons dak. Aan de zuidkant, waardoor een maximale opbrengst komt. Ook een nieuwe C.V. is aangeschaft. Het verbruik van datgene wordt door vandebron uitstekend weergegeven. Willen we in de toekomst zuinig met energie omgaan en een zo zuinig mogelijke verbruik willen, dan is vandebron voor ons een goed alternatief, vooral ook door de mogelijkheden als terugleveren. Hoop dat meer klanten aansluiting vinden want, meer opwekken, nog goedkoper stroom.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
9

gewoon prima.

Duidelijk op alle punten. Komt heel vertrouwelijk over.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Top

Goede, duidelijke service. Handig overzicht elke maand via de mail om je verbruik in de gate te houden. Zo weet je goed of je duurzamer kunt omgaan met energie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Vandebron is eerlijk, duidelijk en service gericht!

Mijn ervaringen met Vandebron zijn uitstekend. de informatie die men verstrekt is eerlijk en duidelijk en men is zeer service gericht! Bovendien zijn de tarieven zeer gunstig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Fijne klantenservice!

Energie is energie... toch? Met name communicatie is waar je het verschil ervaart. En de communicatie is super bij VandeBron! Helder en duidelijk. Al jaren een tevreden klant!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
1

Afspraak is geen afspraak bij Vandebron

Elk half jaar energieprijs aanpassingen bij een variabel contract 1 januari en 1 juli. Maar dat kan niet. Krijg je doodleuk een brief dat het nieuwe (lees zeer hoge) tarief per 1 november in gaat en niet 1 januari. Staat er doodleuk bij dat we gerust moeten zijn dat dit tarief vaststaat tot/met 1 juli. Zou ik ook doen op het hoogst van de markt dit vastzetten. Hoezo een betrouwbare partner, echt afschieten dit soort bedrijven.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Ik kan niets negatiefs bedenken over Vandebron!

Louter positieve ervaringen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.