Het was een verrassing dat er snel opgepakt werd, en zonder doorschakelen een helder, duidelijk antwoord gegeven is. Een formulier wat ik nodig had, was in mijn mailbox binnen 5 minuten. een verademing om zo geholpen te worden.....;-) Blijf vooral zo doorgaan !
Hi Rene, bedankt voor het achterlaten van een review en je positieve woorden. Mocht je in de toekomst nog een keer een vraag hebben dan helpen we je graag op dezelfde manier verder! Fijn weekend alvast.
geen
Hallo! Bedankt voor het achterlaten van een review en dit mooie cijfer. Voor nu alvast een fijn weekend.
- meerdere malen gebeld wachttijd van meer dan een halfuur. - kunnen opgestuurd bewijsmateriaal niet meer terug vinden. - moet telkens hetzelfde verhaal aan andere helpdeskmedewerkers vertellen - komen hun terugbel afspraak niet na - krijg per mail onduidelijke ongefundeerde antwoorden. - verder wel vriendelijke medewerkers die niet genoeg zijn ‘uitgerust’ om echt oplossend te (mogen?)handelen.
Hallo, vervelend om te horen dat je ervaringen tot nu toe niet positief zijn. Het is de afgelopen tijd inderdaad erg druk geweest, maar momenteel is het een stuk rustiger. Als je nog vragen hebt, kan je contact opnemen met onze klantenservice (088 044 4555) of ons via Twitter of Facebook een DM sturen. Voor nu wensen we je alvast een fijn weekend!
Verlengen 1 jaar vast met salderen van 33 zonnepanelen prima telefonisch geregeld.
Hoi Hub, super om te horen dat je zoveel zonnepanelen hebt! Fijn dat we je het komende jaar weer mogen voorzien van goeie energie :)
Leuk om te weten welke leverancier de stroom levert. Verder vind ik Vandebron goed bereikbaar en altijd aardige mensen aan de telefoon.
Hoi! Dankjewel voor het achterlaten van je review en goed om te horen dat je zo prettig geholpen bent. Als je in de toekomst weer een vraag hebt dan weet je ons te vinden :) Fijn weekend!
Heldere, duidelijke info en prettig contact.
Hoi Karel, bedankt voor dit mooie cijfer en je positieve woorden, daar worden wij blij van. Voor nu alvast een fijn weekend!
Als je een vraag heeft krijg je netjes en duidelijk antwoord.
Hi Willem, dankjewel voor het achterlaten van een review. Mooi om te horen dat je vriendelijk geholpen bent. Als je in de toekomst weer een vraag hebt dan weet je ons te vinden!
No nonsense bedrijf, alles vlot en goed online geregeld en prima tarieven, ook als je zelf stroom opwekt.
Hoi Hans, bedankt voor het achterlaten van deze positieve review en leuk om te horen dat je zelf ook stroom opwekt, daar worden we blij van! Fijn weekend alvast!
Begin dit jaar klant geworden bij Van de Bron. Er werd gezegd dat de boete die je krijgt van je oude energieleverancier netjes door hun betaald zou worden. Er werd echter niet bij verteld dat er in de kleine letters staat dat dit pas na een jaar zou gebeuren. Er werd ook een “voorschot” Afgeschreven. Dit werd ook nooit verteld. Zo moest ik in 1 maand twee keer een maand bedrag betalen. Als je contact opneemt met hun sta je minimaal 15 minuten in de wacht voordat je geholpen wordt. Als je dan geholpen wordt wordt er alleen maar verteld dat Wat er in het contract staat leidend is. Er wordt helemaal niet naar je situatie gekeken puur alleen naar het contract. Ik wilde het contract opzeggen door omstandigheden ook dan wordt er niet met je mee gedacht en moet je gewoon alsnog alle boetes betalen… Ook hier weer werd alleen maar het contract aangehaald. Van de bron is alleen maar uit op je geld en de service die je krijgt is slecht. Mijn ervaring met dit bedrijf is zeer slecht. Ik zal niemand aanbevelen klant te worden bij dit bedrijf.
Hi Mike, vervelend om te horen dat je onze service als niet prettig hebt ervaren. Het is inderdaad zo dat als klanten recht hebben op een tegemoetkoming van een eventuele boete van een vorige leverancier, deze op de jaarafrekening verrekend wordt. Dit staat vermeld in de actievoorwaarden. Eveneens betaal je bij ons voorafgaand aan levering eenmalig een bedrag ter hoogte van je termijnbedrag, wat je op de eindafrekening weer terugkrijgt. Wat in het contract staat is inderdaad leidend, daarvoor dient een contract. Mocht je verder nog uitleg willen kun je ons altijd een bericht sturen of even bellen. Het is momenteel een stuk rustiger dan de afgelopen tijd, dus zul je niet weer 15 minuten hoeven te wachten.
afspraak is afspraak, service en overzichten zijn oke!
Ha Nic, Goed om te horen dat je tevreden bent, daar worden we blij van! Fijn weekend alvast!
Elke maans een gebruik overzicht en tips om ook beter met energie om te gaan. Top!
Hallo! Leuk dat je een review achter hebt gelaten en top om te horen dat je blij bent met onze tips :) Fijn weekend!
goede en duidelijke communicatie.
Hoi Otto, bedankt voor het achterlaten van een review en dit mooie cijfer. Fijn weekend!
thanks
Jij bedankt!
Een prettig gesprek, ondanks dat de boodschap (hoge wereldwijde tarieven)
Hi Sonja, bedankt voor het delen van je fijne ervaring. Nog een fijne woensdag!
Ben een nieuwe klant, mij is alles goed en duidelijk uitgelegd.
Hallo, bedankt voor het mooie cijfer en welkom bij Vandebron :)
De vragen werden goed en op een prettige wijze beantwoord. De wachttijd telefonisch was 8 minuten maar dat is in deze drukke tijd te overzien vooral als je weet dat jje na het contact prettige en zorg een antwoord krijgt
Hi Jeroen, bedankt voor je positieve bericht en je begrip voor de wachttijd aan de telefoon. Als je in de toekomst nog meer vragen hebt dan weet je ons te vinden!
Ik heb fijne ervaringen met jullie. En ben nog steeds heel blij dat ik naar van de Bron ben overgestapt. Veel succes in deze onzekere tijden.
Hoi Marjan, goed om te horen dat je ervaringen met ons positief zijn en bedankt voor je enthousiasme!
Zie samenvatting.
Ha Pieter, fijn om te horen dat je blij bent met onze service :)
uitstekende services en alles voor een beter klimaat
Hoi Jan, bedankt voor dit mooie cijfer en inderdaad, alles voor een beter klimaat!
Fijne energieleverancier, dus heel tevreden
Hallo Ellen, fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Wij worden blij van zo'n positieve review :)
Gebeld over verhuizing en alles wordt top geregeld
Hoi Piet, leuk dat je ons meeverhuist naar je nieuwe woning. Veel geluk daar!
Ik wil graag trots zijn op mijn leveranciers. Het wachten is nu op een bericht dat mij aan de telefoon is toegezegd.
Hoi Rob, bedankt voor het achterlaten van een review. Vervelend om te horen dat de mail die we naar je verstuurd hebben onduidelijk was. We willen graag met je meekijken en verduidelijking bieden, zou je ons daavoor een mail willen sturen of eventjes willen bellen? Je kunt ons een privé-bericht kunnen sturen via Facebook of Twitter met het klantnummer en/of je postcode + huisnummer, of je kunt ons bereiken op 088 044 4555. Voor nu wensen we je alvast een fijn weekend!
Ik wordt altijd correct en vriendelijk te woord gestaan. Bij vragen denkt men mee voor oplossingen. Prijs/kwaliteit zeker positief.
Hoi Jacoba, bedankt voor je positieve review en een fijn weekend alvast!
Ik houd er van dat ik eerlijk wordt ingelicht over waar mijn stroom vandaan komt. Ook als ik per ongeluk teveel stroom gebruik gaan de kosten niet naar Vandebron, maar naar de boer die het opwekt.
Hoi Casper-Wim, bedankt voor je positieve bericht en het mooie cijfer :) Fijn weekend alvast!
Ik heb 2 jaar geleden een contract van 3 jaar afgesloten bij Vandebron en ben zeer tevreden. Ook telefonisch altijd een duidelijk en begrijpelijk antwoord op mijn vragen.
Hoi Greeth, bedankt voor je review en fijn om te horen dat je zo tevreden bent :) Fijn weekend alvast!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.