Filters

9

super prettige service desk ervaring

Het was een verrassing dat er snel opgepakt werd, en zonder doorschakelen een helder, duidelijk antwoord gegeven is. Een formulier wat ik nodig had, was in mijn mailbox binnen 5 minuten. een verademing om zo geholpen te worden.....;-) Blijf vooral zo doorgaan !

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
8

netjes en correct.

geen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
1

moeizaam contact met wisselende servicedeskmedewerkers

- meerdere malen gebeld wachttijd van meer dan een halfuur. - kunnen opgestuurd bewijsmateriaal niet meer terug vinden. - moet telkens hetzelfde verhaal aan andere helpdeskmedewerkers vertellen - komen hun terugbel afspraak niet na - krijg per mail onduidelijke ongefundeerde antwoorden. - verder wel vriendelijke medewerkers die niet genoeg zijn ‘uitgerust’ om echt oplossend te (mogen?)handelen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Super

Verlengen 1 jaar vast met salderen van 33 zonnepanelen prima telefonisch geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goede keus!

Leuk om te weten welke leverancier de stroom levert. Verder vind ik Vandebron goed bereikbaar en altijd aardige mensen aan de telefoon.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Prettig contact

Heldere, duidelijke info en prettig contact.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Je wordt vriendelijk geholpem

Als je een vraag heeft krijg je netjes en duidelijk antwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Prima

No nonsense bedrijf, alles vlot en goed online geregeld en prima tarieven, ook als je zelf stroom opwekt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
1

Zeer slechte service

Begin dit jaar klant geworden bij Van de Bron. Er werd gezegd dat de boete die je krijgt van je oude energieleverancier netjes door hun betaald zou worden. Er werd echter niet bij verteld dat er in de kleine letters staat dat dit pas na een jaar zou gebeuren. Er werd ook een “voorschot” Afgeschreven. Dit werd ook nooit verteld. Zo moest ik in 1 maand twee keer een maand bedrag betalen. Als je contact opneemt met hun sta je minimaal 15 minuten in de wacht voordat je geholpen wordt. Als je dan geholpen wordt wordt er alleen maar verteld dat Wat er in het contract staat leidend is. Er wordt helemaal niet naar je situatie gekeken puur alleen naar het contract. Ik wilde het contract opzeggen door omstandigheden ook dan wordt er niet met je mee gedacht en moet je gewoon alsnog alle boetes betalen… Ook hier weer werd alleen maar het contract aangehaald. Van de bron is alleen maar uit op je geld en de service die je krijgt is slecht. Mijn ervaring met dit bedrijf is zeer slecht. Ik zal niemand aanbevelen klant te worden bij dit bedrijf.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
8

volgens afspraak alles geregeld

afspraak is afspraak, service en overzichten zijn oke!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Duidelijk overzichten en goed service

Elke maans een gebruik overzicht en tips om ook beter met energie om te gaan. Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

uitstekend bedrijf met een goede visie op de energiemarkt

goede en duidelijke communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

10

thanks

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Vriendelijk en servicegericht

Een prettig gesprek, ondanks dat de boodschap (hoge wereldwijde tarieven)

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Goed en duidelijk

Ben een nieuwe klant, mij is alles goed en duidelijk uitgelegd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
9

Wij hadden telefonisch 2 vragen

De vragen werden goed en op een prettige wijze beantwoord. De wachttijd telefonisch was 8 minuten maar dat is in deze drukke tijd te overzien vooral als je weet dat jje na het contact prettige en zorg een antwoord krijgt

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Gewoon fijn.

Ik heb fijne ervaringen met jullie. En ben nog steeds heel blij dat ik naar van de Bron ben overgestapt. Veel succes in deze onzekere tijden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Advies op maat. Preciese termijnveranwoording uitstende bereikbaarheid.

Zie samenvatting.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

prima

uitstekende services en alles voor een beter klimaat

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Blij met Vandebron

Fijne energieleverancier, dus heel tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goed bedrijf en alles wordt goed geregeld

Gebeld over verhuizing en alles wordt top geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
6

is op zich goed. maar een rare onduidelijke mail gooit roet in het eten.

Ik wil graag trots zijn op mijn leveranciers. Het wachten is nu op een bericht dat mij aan de telefoon is toegezegd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
8

Klantvriendelijk

Ik wordt altijd correct en vriendelijk te woord gestaan. Bij vragen denkt men mee voor oplossingen. Prijs/kwaliteit zeker positief.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Eerlijk over groen

Ik houd er van dat ik eerlijk wordt ingelicht over waar mijn stroom vandaan komt. Ook als ik per ongeluk teveel stroom gebruik gaan de kosten niet naar Vandebron, maar naar de boer die het opwekt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Zeer tevreden

Ik heb 2 jaar geleden een contract van 3 jaar afgesloten bij Vandebron en ben zeer tevreden. Ook telefonisch altijd een duidelijk en begrijpelijk antwoord op mijn vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.