Filters

10

MIJN ERVARING AL DIE JAREN IS GOED.

MIJN ERVARING AL DIE JAREN IS GOED.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
7

Prima

Ik had het overzicht van 1 maand niet ontvangen of gemist. Deze maand werd nu, na 2 dagen aan mij verstuurd. Geweldig

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Goed geïnformeerd

Goede uitleg en hulp bij info over vriendenkorting waardoor buurman ook van profiteerde

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Begripvolle persoonlijke benadering van klant.

Na een positief advies van de Consumentenbond in zee gegaan met Vandebron. Eerst een éénjarig contract daarna 3 jaar. Nu variabel ivm de onzekere situatie op de energiemarkt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Zien hun klanten als mensen.

Goed bedrijf, overzichtelijke site en denken met je mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
6

3 sterren maar nog geen "ideaal Kerstfeest".

Ik ben verbaasd dat mijn mail van vanmiddag niet volledig beantwoord is. Is mis een antwoord op mijn tweede vraag en dat is m.i. van belang. Dús kan het bij Vdb. nog beter om het ideaal te behalen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Goede Ervaring

Goed overzicht van mijn verbruik en het kunnen doen van aanpassingen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

snel schakelen

door omvallen van welkom energie, en torenhoge tarieven bij Eneco (je moet toch je geld weer terugverdienen) direct overgestapt naar variabel contract met nette tarieven (voor deze tijden).

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

zeer goed

houden zich aan wat ze beloven, altijd correct !!!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Groen, goed contract en goede klantenservice

Wij hebben gekozen voor Vandebron, omdat dit een groene energieleverancier is en zelf groene energie opwekt. Ook het driejarig contract inclusief bonus was aantrekkelijk (eind 2020 tenminste). Ik heb goede ervaringen met de klantenservice; duidelijke informatie en antwoorden op mijn vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

tot nu toe geen problemen met mijn duurzame energieleverancier gehad.

Ik heb geen problemen op energiegebied. Toen ik lang geleden vragen had, (herinner ik me) werd het telefonisch op een prettige manier opgepakt en kreeg ik de gewenste uitleg. Omdat ik geen ander vergelijkingsmateriaal heb vind ik het lastig om alles goed in te vullen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
9

Snel geholpen

In korte tijd 2 keer contact gehad, eerste keer telefonisch, tweede keer via contactformulier. Beide keren snelle reactie en vlot geholpen met goede oplossing!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Mooi concept, rechtstreeks van de bron

Daarnaast altijd helder en transparant in de communicatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Eerlijk advies

Doordat ik begin 2021 advies heb gekregen van een medewerker dat de belasting omhoog zou gaan van gas en electra en dat ik dus mijn contract het beste op vast tarief kon zetten, heb ik nu onwijze mazzel in deze energie crisis. Daarom ben ik blij met Van de Bron.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Geweldig

Overstappen word geregeld je hoeft niets te doen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goede en nette service

Geweldig

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goed geholpen je krijgt waar je om vraagt

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Snel en deskundig.

Voor het eerst naar deze leverancier over gestapt. Mooie een duidelijk variabel contract afgesloten een altijd vrij opzegbaar. Zodat ik nu zelf het beste moment kan bepalen om het contract vast te zetten. Dit is de beste oplossing voor een aflopend contract daar de gas prijs in jan en in juni altijd worden vast gesteld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Betrouwbaar en bereikbaar

Betrouwbare leverancier. Telefonisch goed bereikbaar. Leuke acties. Leverancier valt mij niet lastig met -tig mails etc.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Tevreden

Goed geholpen aan de telefoon

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goede praktische info als je de klantenservice belt

Erg goed, was opzoek naar het kantelpunt om de dubbele elektriciteitsmeter wel of niet enkel of dubbel te laten zetten, afhankelijk van het verbruik deze periode.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
9

Super blij mee.

Ik heb overgestapt naar van de Bron op advies van een vergelijkings site. In het begin was ik nog een beetje huiverig ofdat ik het wel had goed gedaan. Maar ik ben nu heel blij dat ik de stap heb genomen. SUPER VRIENDELIJK PERSONEEL en SUPERSNELLE REACTIES op vragen. TOP

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Goede ervaring

Ik heb goede ervaringen met Vandebron alleen kan ik het nu even niet pruimen dat mijn maandbedrag twee keer zo hoog is en ik toch ga kijken waar ik elders goedkoper uit bent. 200% vind ik veel te veel en ook niet begrijpelijk daar onze energie toevoer zon en wind zou zijn, welke nagenoeg gratis voorhanden zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Uitstekende energieleverancier, ben zeer tevreden.

Alles verloopt automatisch zonder rompslomp.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Duidelijke antwoorden op gestelde vragen

Prettig telefoongesprek

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.