MIJN ERVARING AL DIE JAREN IS GOED.
Ik had het overzicht van 1 maand niet ontvangen of gemist. Deze maand werd nu, na 2 dagen aan mij verstuurd. Geweldig
Goede uitleg en hulp bij info over vriendenkorting waardoor buurman ook van profiteerde
Na een positief advies van de Consumentenbond in zee gegaan met Vandebron. Eerst een éénjarig contract daarna 3 jaar. Nu variabel ivm de onzekere situatie op de energiemarkt.
Goed bedrijf, overzichtelijke site en denken met je mee.
Ik ben verbaasd dat mijn mail van vanmiddag niet volledig beantwoord is. Is mis een antwoord op mijn tweede vraag en dat is m.i. van belang. Dús kan het bij Vdb. nog beter om het ideaal te behalen.
Goed overzicht van mijn verbruik en het kunnen doen van aanpassingen
door omvallen van welkom energie, en torenhoge tarieven bij Eneco (je moet toch je geld weer terugverdienen) direct overgestapt naar variabel contract met nette tarieven (voor deze tijden).
houden zich aan wat ze beloven, altijd correct !!!!!
Wij hebben gekozen voor Vandebron, omdat dit een groene energieleverancier is en zelf groene energie opwekt. Ook het driejarig contract inclusief bonus was aantrekkelijk (eind 2020 tenminste). Ik heb goede ervaringen met de klantenservice; duidelijke informatie en antwoorden op mijn vragen.
Ik heb geen problemen op energiegebied. Toen ik lang geleden vragen had, (herinner ik me) werd het telefonisch op een prettige manier opgepakt en kreeg ik de gewenste uitleg. Omdat ik geen ander vergelijkingsmateriaal heb vind ik het lastig om alles goed in te vullen!
In korte tijd 2 keer contact gehad, eerste keer telefonisch, tweede keer via contactformulier. Beide keren snelle reactie en vlot geholpen met goede oplossing!
Daarnaast altijd helder en transparant in de communicatie
Hoi Jacco, dankjewel voor het achterlaten van een review en fijn dat de communicatie helder voor je is!
Doordat ik begin 2021 advies heb gekregen van een medewerker dat de belasting omhoog zou gaan van gas en electra en dat ik dus mijn contract het beste op vast tarief kon zetten, heb ik nu onwijze mazzel in deze energie crisis. Daarom ben ik blij met Van de Bron.
Overstappen word geregeld je hoeft niets te doen
Geweldig
Thanks, Gio!
Goed
Bedankt, Anna!
Voor het eerst naar deze leverancier over gestapt. Mooie een duidelijk variabel contract afgesloten een altijd vrij opzegbaar. Zodat ik nu zelf het beste moment kan bepalen om het contract vast te zetten. Dit is de beste oplossing voor een aflopend contract daar de gas prijs in jan en in juni altijd worden vast gesteld.
Ha Kees, bedankt voor het achterlaten van een review en fijn dat je contract duidelijk voor je is. Welkom bij Vandebron!
Betrouwbare leverancier. Telefonisch goed bereikbaar. Leuke acties. Leverancier valt mij niet lastig met -tig mails etc.
Hoi Truske, mooi om te horen dat je blij bent met onze service. Fijne dag nog!
Goed geholpen aan de telefoon
Fijn om te horen!
Erg goed, was opzoek naar het kantelpunt om de dubbele elektriciteitsmeter wel of niet enkel of dubbel te laten zetten, afhankelijk van het verbruik deze periode.
Hi Peter, bedankt voor het mooie cijfer en goed om te horen dat je vraag beantwoord is. Als je in de toekomst weer een vraag hebt dan weet je ons te vinden!
Ik heb overgestapt naar van de Bron op advies van een vergelijkings site. In het begin was ik nog een beetje huiverig ofdat ik het wel had goed gedaan. Maar ik ben nu heel blij dat ik de stap heb genomen. SUPER VRIENDELIJK PERSONEEL en SUPERSNELLE REACTIES op vragen. TOP
Hoi! Bedankt voor je enthousiaste review, daar krijgen wij super goede energie van :) Mocht je in de toekomst meer vragen hebben, dan weet je ons te vinden en helpen we je graag op dezelfde manier verder!
Ik heb goede ervaringen met Vandebron alleen kan ik het nu even niet pruimen dat mijn maandbedrag twee keer zo hoog is en ik toch ga kijken waar ik elders goedkoper uit bent. 200% vind ik veel te veel en ook niet begrijpelijk daar onze energie toevoer zon en wind zou zijn, welke nagenoeg gratis voorhanden zijn.
Hallo, fijn om te horen dat je goede ervaringen hebt met Vandebron, dit willen we natuurlijk zo houden! Graag kijken we daarom met je mee naar de verhoging van het maandbedrag en geven we je de nodige uitleg. Zou je ons een mailtje willen sturen of als het uitkomt willen bellen? Vandaag zijn we telefonisch bereikbaar tot 17:00 uur via 0880 444 555. Per mail zijn we bereikbaar via [email protected]. Fijne dag in elk geval nog!
Alles verloopt automatisch zonder rompslomp.
Hi Willem, fijn om te horen dat je zo tevreden bent en bedankt voor het mooie cijfer. Hier krijgen wij positieve energie van!
Prettig telefoongesprek
Hoi Jeroen, bedankt voor je review en het mooie cijfer. Goed om te horen dat je een prettig gesprek met ons hebt gehad. Als je in de toekomst meer vragen hebt dan weet je ons te vinden en helpen we je graag op dezelfde wijze verder :)
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.