Filters

10

Mooi concept, rechtstreeks van de bron

Daarnaast altijd helder en transparant in de communicatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Eerlijk advies

Doordat ik begin 2021 advies heb gekregen van een medewerker dat de belasting omhoog zou gaan van gas en electra en dat ik dus mijn contract het beste op vast tarief kon zetten, heb ik nu onwijze mazzel in deze energie crisis. Daarom ben ik blij met Van de Bron.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Geweldig

Overstappen word geregeld je hoeft niets te doen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goede en nette service

Geweldig

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goed geholpen je krijgt waar je om vraagt

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Snel en deskundig.

Voor het eerst naar deze leverancier over gestapt. Mooie een duidelijk variabel contract afgesloten een altijd vrij opzegbaar. Zodat ik nu zelf het beste moment kan bepalen om het contract vast te zetten. Dit is de beste oplossing voor een aflopend contract daar de gas prijs in jan en in juni altijd worden vast gesteld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Betrouwbaar en bereikbaar

Betrouwbare leverancier. Telefonisch goed bereikbaar. Leuke acties. Leverancier valt mij niet lastig met -tig mails etc.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Tevreden

Goed geholpen aan de telefoon

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goede praktische info als je de klantenservice belt

Erg goed, was opzoek naar het kantelpunt om de dubbele elektriciteitsmeter wel of niet enkel of dubbel te laten zetten, afhankelijk van het verbruik deze periode.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
9

Super blij mee.

Ik heb overgestapt naar van de Bron op advies van een vergelijkings site. In het begin was ik nog een beetje huiverig ofdat ik het wel had goed gedaan. Maar ik ben nu heel blij dat ik de stap heb genomen. SUPER VRIENDELIJK PERSONEEL en SUPERSNELLE REACTIES op vragen. TOP

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Goede ervaring

Ik heb goede ervaringen met Vandebron alleen kan ik het nu even niet pruimen dat mijn maandbedrag twee keer zo hoog is en ik toch ga kijken waar ik elders goedkoper uit bent. 200% vind ik veel te veel en ook niet begrijpelijk daar onze energie toevoer zon en wind zou zijn, welke nagenoeg gratis voorhanden zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Uitstekende energieleverancier, ben zeer tevreden.

Alles verloopt automatisch zonder rompslomp.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Duidelijke antwoorden op gestelde vragen

Prettig telefoongesprek

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Snel reactie

Na via de mail contact heb gezocht met vd Bron kregen wij snel een duidelijk en helder antwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
6

Voorschot verhoogd tijdens vast contract

Ik heb contact gezocht omdat ondanks dat ik eennvast contract heb voor 3 jaar mijn voorschot verhoogd is met €20 Hoe dat komt wist uw medewerker niet.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goede en snelle service

Ik ben al jaren klant bij Vandebron en uiteraard heb ook ik wel eens onduidelijkheden en vragen. Die kan ik makkelijk indienen bij Vandebron en ik wordt dan snel, vriendelijk en duidelijk verder geholpen. Prima bedrijf!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Duurzame energie.

Al bezig met mijn derde contract. Ze hebben steeds een beter voorstel gehad dan een concurrent.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

tot nu perfect

misverstand bij overgang andere energie leverancier

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
7

goed

correct

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Goed

Goede klantenservice met aandacht voor de klanten

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Perfect!

The service is perfect. I love that my house is fed with green energy!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Adequaat en snel

Op mijn vraag wist de medewerker niet meteen wat ze moest antwoorden, maar na concultatie bij een collega werd het antwoord gegeven

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Zonder poespas

Goede bereikbaarheid. Alles eenvoudig en snel te regelen. Vriendelijke medewerkers die meedenken en correct handelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goed en betrouwbare overzichtelijke informatie

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.