Filters

8

Tevreden

Word goed mee gedacht en gezocht naar oplossingen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Heel relaxte, begripvolle en behulpzame service!

Door een irritante verkoper werd beweerd dat ze mij namens mijn energieleverancier belden. Ik geloofde er niets van en belde Vandebron ter controle. De medewerker van Vandebron reageerde rustig, begripvol en dankbaar. We hebben meteen even mijn lopende contract gecontroleerd. Het was fijn dat ik zo goed werd geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Transparant, duurzaam, klantvriendelijk

Ik kan elk moment zien wat mijn verbruik is, ik sta achter de energiebronnen van Vandebron, de medewerkers zijn kundig en vriendelijk als ik bel met een vraag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Duurzaam, van eigen bodem, lokaal geproduceerd

Ik ben erg blij met Van De Bron. 100% duurzaam en lokaal geproduceerde elektriciteit. Het is echt leuk dat je even kunt langsrijden bij het bedrijf waar je elektriciteit vandaan komt. Ik neem zonen-energie af bij twee boerenbroers in mijn omgeving. Verder biedt Van De Bron een koppeling met een goede en goedkope laadpas en -app voor m’n elektrische auto en fijne klantenservice. Ga vooral zo door.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Vriendelijk te woord gestaan en deskundig geholpen

Na een vervelende ervaring bij een failliet Welkom energie en vervolgens de hoofdprijs betalend bij Eneco ontzettend vriendelijk te woord gestaan en geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Duidelijk betrouwbaar en energy bewust

Goede en betrouwbare groene energy leverancier. Met een heldere informatieve site.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Top service!

Top service

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goedkoop én groen!

Erg fijn. Het lijkt bijna alsof ik ieder jaar geld toe krijg. Nu heb ik maar een studio van 25m2 en verbruik ik weinig. Ik heb voor Vandebron gekozen vanwege de wijze waarop de stroom wordt gewonnen. Door de prijzen ben ik gebleven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

goed

Maar ik weet niet of windmolens eigenlijk wel een goede vorm van energiewinning zijn. Omdat ik er geen verstand van heb. Fabricage, geluidsoverlast ed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Zeer groen maar slechte klantenbereikbaarheid

Ik ben duurzaam bezig en helemaal van het gas af (all-electric). Vandebron past daar goed bij. Echter ik had wat vragen die niet te beantwoorden waren via de website. Bellen blijkt niet mogelijk: er wordt nl niet opgenomen. Minpuntje!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Tot op heden ben ik tevreden.

Prettig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

MIJN ERVARING AL DIE JAREN IS GOED.

MIJN ERVARING AL DIE JAREN IS GOED.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
7

Prima

Ik had het overzicht van 1 maand niet ontvangen of gemist. Deze maand werd nu, na 2 dagen aan mij verstuurd. Geweldig

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Goed geïnformeerd

Goede uitleg en hulp bij info over vriendenkorting waardoor buurman ook van profiteerde

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Begripvolle persoonlijke benadering van klant.

Na een positief advies van de Consumentenbond in zee gegaan met Vandebron. Eerst een éénjarig contract daarna 3 jaar. Nu variabel ivm de onzekere situatie op de energiemarkt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Zien hun klanten als mensen.

Goed bedrijf, overzichtelijke site en denken met je mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
6

3 sterren maar nog geen "ideaal Kerstfeest".

Ik ben verbaasd dat mijn mail van vanmiddag niet volledig beantwoord is. Is mis een antwoord op mijn tweede vraag en dat is m.i. van belang. Dús kan het bij Vdb. nog beter om het ideaal te behalen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Goede Ervaring

Goed overzicht van mijn verbruik en het kunnen doen van aanpassingen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

snel schakelen

door omvallen van welkom energie, en torenhoge tarieven bij Eneco (je moet toch je geld weer terugverdienen) direct overgestapt naar variabel contract met nette tarieven (voor deze tijden).

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

zeer goed

houden zich aan wat ze beloven, altijd correct !!!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Groen, goed contract en goede klantenservice

Wij hebben gekozen voor Vandebron, omdat dit een groene energieleverancier is en zelf groene energie opwekt. Ook het driejarig contract inclusief bonus was aantrekkelijk (eind 2020 tenminste). Ik heb goede ervaringen met de klantenservice; duidelijke informatie en antwoorden op mijn vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

tot nu toe geen problemen met mijn duurzame energieleverancier gehad.

Ik heb geen problemen op energiegebied. Toen ik lang geleden vragen had, (herinner ik me) werd het telefonisch op een prettige manier opgepakt en kreeg ik de gewenste uitleg. Omdat ik geen ander vergelijkingsmateriaal heb vind ik het lastig om alles goed in te vullen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
9

Snel geholpen

In korte tijd 2 keer contact gehad, eerste keer telefonisch, tweede keer via contactformulier. Beide keren snelle reactie en vlot geholpen met goede oplossing!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.