Filters

10

Lekker duurzaam en actief

Het gas en de stroom zijn natuurlijk groen en Van de Bron is actief in de communicatie over hun activiteiten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
9

Ook voor een stroom aan vriendelijkheid

Gas en elektra zijn zo vanzelfsprekend, gewoon omdat het er is. Maar als je er vragen over hebt, dan komt de mens. De mens van de energieleverancier. Als klant in contact met de medewerker van de bron, wat heet Vandebron. Vriendelijkheid en meedenken valt je ten deel. Dan weet je het zeker dat je je energie bij een bedrijf met echte mensen afneemt, niet een grote onpersoonlijke reus met wurgcontracten. Blijf bij jezelf, bij je eigen Vandebron.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
1

Betalen voor iemand anders

Er werd opeens geld afgeschreven van mijn schoonmoeder haar rekening van van de bron energie en dan op naam van mijn schoonvader die sinds 2012 is overleden, terwijl mijn schoonmoeder sinds maart op een gesloten afdeling iigt vanwege Alzheimer. Opeens is er niemand bereikbaar van van der Bron energie. Dus een gevalletje voor Kassa!

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
8

Prettig contact

Na lang wachten goed contact met medewerker.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

De medewerker heeft mij prima uitgelegd waar ik om vroeg

Telefonisch nauwelijks bereikbaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
9

To the point geen onzin. En betrokken.

Je wordt bij de Bron niet lastig gevallen met onzin en te veel teveel reclame. Bij vragen krijg je een duidelijk antwoord en ze houden je op de hoogte.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

schone energie

elke maand duidelijke weergave van je energieverbruik.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Betrouwbaar en overzichtelijk

Betrouwbaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Kwaliteit in communicatie en producten

Je merkt aan alles dat VD Bron met een helder bedrijfsconcept is begonnen. Duurzaamheid bereik je door samenwerking in je lokale, regionale en nationale context.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Snel en adequaat geholpen door een vriendelijk blijvende medewerker

de prijzen van energie geven niet veel positieve gesprekstof en om dan toch met een (voor zover mogelijk) goed gevoel en met antwoorden op de vragen af te sluiten is prettig. geen verkooppraatjes maar een degelijk en eerlijk advies.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Tevredenheid

Tot nu toe, ben ik dik tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goed aanbod; duidelijke en vriendelijk respons en goede maandelijkse overzichten

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

zeer tevreden

goede service en 100 % groen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Groen en helder

Groene energie voor een goeie prijs, heldere en aantrekkelijke communicatie over verbruik, kosten, prijsopbouw en administratie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Alles verloopt helemaal prima

Overgestapt via gaslicht.com met een leuke bonus, en alles verloopt soepel en probleemloos

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goede informatie

Iedere maand een overzicht wat het verbruik is geweest in vergelijking met het maandverbruik van het vorige jaar en ivm normverbruik voor vergelijkbare huisvesting.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
6

vriendelijke communicatie

De afgelopen jaren alleen maar prettige contacten gehad. Mijn totaal score is wel recent naar beneden gegaan. Na de laatste contractverlenging een week terug voel ik me achteraf wel ******en want mijn huidige maandbedrag is 70 Euro een stuk lager dan de 95 Euro die in mijn offerte staat als huidig maandbedrag. Stom van mezelf dat ik het niet heb gecontroleerd, mijn vertouwen in jullie was blijkbaar te groot.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Klantvriendelijk en helder contact

Er was onduidelijkheid in mijn maandoverzicht. Er werd goed geluisterd en ingegaan op mijn vraag

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Betrouwbaar en correct

Ik heb goede ervaring met Vandebron, mijn eerste ingeving is dan ook, Betrouwbaar en Correct.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Persoonlijk, betrouwbaar en duurzaam

Duurzaam hoeft niet slecht te smaken. Vandebron is daarvan het bewijs. Een enorm prettige service, goede bereikbaarheid en solide dienstverlening. Alleen al om die aspecten een aanrader boven de bekende molochs. Duurzaamheid wordt zo wel een aantrekkelijke keuze.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

helemaal prima

Duidelijke communicatie en heel helder overzicht van wat je verbruikt, tov vorig jaar en anderen. Heel helder wat mijn panelen ook opleveren. Direct inzichtelijk en alles aanpasbaar. Fijne leverancier op deze manier.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Naar volle tevredenheid.

Goed overzichtelijk, tevreden klant hier

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Prima

Tot heden prima ervaring!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
1

Zit al maanden te wachten op een reactie voor compensatie fout aangesloten Laadpaal

Laadpaal via Vandebron aangeschaft incl installatie. Doordat Vandebron vergeten was een instelling aan te passen is deze defect geraakt en heeft deze schade veroorzaakt aan meterkast. Dit zou keurig gecompenseerd worden werd mij toegezegd. In juni van dit jaar. maar sinds dien na meerdere reminders nog steeds geen compensatie mogen ontvangen. Wanneer ik ernaar vraag krijg ik simpelweg gewoon geen antwoord. Als ik bel en iemend spreek dan moeten ze overleggen of komen ze erop terug. met weer geen reactie. Erg teleurstellend. Moet nu al bijna half jaar noodgedwongen openbaar laden. Klanten binnenhalen doen ze goed. Maar eenmaal binnen dan wordt er niet meer naar je geluisterd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Duidelijke en vriendelijke service

Een makkelijke vraag over ern verhuizing waar ik mee bezig ben. Ik werd snel en goed geholpen door een vriendelijke dame.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.