Filters

10

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Perfect

Behulpzaam personeel, vriendelijk, top service

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Snelle reactie en een volledig antwoord

Had een vraag online gesteld over mijn stroom prijs volgens contract en kreeg dezelfde dag een reactie met een volledig overzicht van de stroom prijs en alle kosten gespecificeerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Snelle kundige klantenservice

Sinds vandaag klant bij Vandebron geworden via aanmelding via de website. Het online aanmeldproces was eenvoudig en voor mij als leek goed te begrijpen. Helaas kwam mijn aanmelding van onze zonnepanelen niet goed door, waardoor mijn termijnbedrag een stuk hoger uitviel dan ik tijdens mijn aanmelding op de site had gezien. Na telefonisch even te hebben gewacht kreeg ik een kundige klantenservice medewerker aan de lijn die mij snel hielp, mijn termijnbedrag eenvoudig aanpaste naar mijn geschatte verbruik en mij daarnaast een goede tip meegaf. Morgen start het leveren van de energie en ik ben absoluut een tevreden klant!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Top

Betrokken

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Goede doelstelling en duidelijke overzichten!

Ik vind de duidelijke overzichten iedere maand goed! V d bron heeft goede doelstellingen en houd je over deze Zaken op de hoogte.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Prima

Ja ik werd gebeld door een bedrijf dat ik 3 x zoveel moest gaan betalen Heb jullie meteen gebeld Ik heb een contract van 3 jaar bij jullie dus zei de tel dat er niets aanbieding hand was ik zit nog goed Graag van jullie advies als ik niet meer goed zit Wanneer krijg ik de eindejaarsafrekening

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Snel en accuraat een antwoord op mijn vraag.

Erg goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Snel en gemakkelijk met de overstap en goede service

Snelle over stap. Alles geregeld en goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Snelle reactie na een vraag!

Via het vragenformulier gevraagd het maandbedrag opnieuw te berekenen, vanwege ingebruikname van zonnepanelen. Een dag later antwoord in een duidelijke mail. Geen langdurig proces, maar snelle en goede actie!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Geweldig

Ik hou van jullie doelstelling, jullie geschiedenis, hoe je in het leven staat en de vriendelijke, duidelijke manier waarop je met de klanten omgaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
6

Veel geduld hebben om contact te krijgen.

Na langdurig in de wacht te hebben gestaan, dit verschillende dagen uiteindelijk contact gehad. Gesprek werd echter niet correct afgerond en verbinding werd ineens verbroken. Via mail tot op heden geen antwoord mogen ontvangen. Dat werd via de telefoon uiteindelijk wel opgelost.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

heel goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Een tevreden klant!

Groene energie is voor mij een vereiste. Snelle, duidelijke, kundige en vriendelijke klantenservice.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Zo zien te houden.

Zo zien te houden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Snel afgehandeld

Vlot geregeld via internet. Direct contract met het te betalen bedrag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Goed&goedkoop

Goede en groene energie tegen lage prijzen. Met een heldere inzage in je kosten en verbruiksgegevens.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Klantenservice denkt mee, vriendelijk

Fijn om zelf te kunnen kiezen waar je je energie vandaan wilt hebben. Ook helpen ze je om er voor te zorgen dat je minder energie gaat gebruiken door bijvoorbeeld advies over zonnepanelen, isolatie van het huis.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Goede service

Goede service, prijs en klantvriendelijkheid

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
7

Wel goed maar traag in het verzenden van info

Redelijk goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Duurzaam goed

Wat kun je zeggen over een energiemaatschappij? Alles werkt natuurlijk zoals het hoort, maar het gevoel dat wat je duurzaam aanschaft ook duurzaam is is belangrijk voor mij. Ik blijf nog wel even!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

klantvriendelijk, behulpzaam, milieu zeer bewust

Maar nu lijken jullie het ineens niet meer te trekken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

TOP geholpen naar overstap Welkom/Eneco naar van de Bron in één dag!!!

In één dag overgestapt met prima prijzen en een duidelijk overzicht van alle gegevens. Vriendelijk en deskundig te woord gestaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
6

Ik ben blij maar moet ik blij blijven?

Ik heb in een vrij recent verleden een probleem gemeld. In gesprekken wordt ik vriendelijk en servicegericht benaderd. Boodschap is dat men het uitzoekt en geen verdere stappen hoef te ondernemen. Op zich fijn natuurlijk. Maar...ik heb nog niets van een oplossing vernomen. (maar misschien wil ik te snel een antwoord) Zou ik Vandebron aanbevelen? Ja, maar... ligt ook aan de oplossing die wordt geboden Is Vandebron duurzaam? Dat wil ik wel geloven Wat moet ik van het overstaproces vinden? Ik ben benieuwd naar de oplossing die wordt geboden. Wat vind ik van de prijs- kwaliteitverhouding? Het schijnt dat andere leveranciers meer betalen per kWu teruglevering van elektriciteit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Goede service

Altijd bereid om je vragen te beantwoorden App is gebruiksvriendelijk en goed je verbruik bij te houden

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.