goede service en 100 % groen
Groene energie voor een goeie prijs, heldere en aantrekkelijke communicatie over verbruik, kosten, prijsopbouw en administratie.
Overgestapt via gaslicht.com met een leuke bonus, en alles verloopt soepel en probleemloos
Iedere maand een overzicht wat het verbruik is geweest in vergelijking met het maandverbruik van het vorige jaar en ivm normverbruik voor vergelijkbare huisvesting.
De afgelopen jaren alleen maar prettige contacten gehad. Mijn totaal score is wel recent naar beneden gegaan. Na de laatste contractverlenging een week terug voel ik me achteraf wel bedrogen want mijn huidige maandbedrag is 70 Euro een stuk lager dan de 95 Euro die in mijn offerte staat als huidig maandbedrag. Stom van mezelf dat ik het niet heb gecontroleerd, mijn vertouwen in jullie was blijkbaar te groot.
Er was onduidelijkheid in mijn maandoverzicht. Er werd goed geluisterd en ingegaan op mijn vraag
Ik heb goede ervaring met Vandebron, mijn eerste ingeving is dan ook, Betrouwbaar en Correct.
Duurzaam hoeft niet slecht te smaken. Vandebron is daarvan het bewijs. Een enorm prettige service, goede bereikbaarheid en solide dienstverlening. Alleen al om die aspecten een aanrader boven de bekende molochs. Duurzaamheid wordt zo wel een aantrekkelijke keuze.
Duidelijke communicatie en heel helder overzicht van wat je verbruikt, tov vorig jaar en anderen. Heel helder wat mijn panelen ook opleveren. Direct inzichtelijk en alles aanpasbaar. Fijne leverancier op deze manier.
Goed overzichtelijk, tevreden klant hier
Tot heden prima ervaring!
Laadpaal via Vandebron aangeschaft incl installatie. Doordat Vandebron vergeten was een instelling aan te passen is deze defect geraakt en heeft deze schade veroorzaakt aan meterkast. Dit zou keurig gecompenseerd worden werd mij toegezegd. In juni van dit jaar. maar sinds dien na meerdere reminders nog steeds geen compensatie mogen ontvangen. Wanneer ik ernaar vraag krijg ik simpelweg gewoon geen antwoord. Als ik bel en iemend spreek dan moeten ze overleggen of komen ze erop terug. met weer geen reactie. Erg teleurstellend. Moet nu al bijna half jaar noodgedwongen openbaar laden. Klanten binnenhalen doen ze goed. Maar eenmaal binnen dan wordt er niet meer naar je geluisterd.
Een makkelijke vraag over ern verhuizing waar ik mee bezig ben. Ik werd snel en goed geholpen door een vriendelijke dame.
Prima betrouwbaar bedrijf !
Ik ga met vandebron om alsof het familie is,ik ben boos als ze fuseren maar het gaat nu weer goed,dankzij mijn contract voor één jaar. Als er een verhoging komt in januari weet ik nog niet wat ik dan ga zeggen.
Alles wordt keurig geregeld en is makkelijk terug te zien in de app.
Al een aantal jaar energie van vandebron. Nooit problemen gehad.
Heb besloten om voor het 2e jaar te verlengen. Hele goede ervaringen.
Goede service en berichtgeving.
Benaderbaar, stabiel en goede stroomtarieven. Beetje hardleers tav voorschot bedragen!
Zeer positieve ervaringen in de afgelopen jaren. Volledig groene stroom, geen quasi-groen. Prima tarieven, duidelijk inzicht via de inlogpagina. Heel vriendelijke en vakkundige service.
n.v.t. de bovenstaande opmerking volstaat m.i.
geweldig geholpen maar als het zou kunnen niet zo lang in de wacht ongeveer 5 min
Zie bovenstaande
Word altijd goed geholpen!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.