Filters

10

heel goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Een tevreden klant!

Groene energie is voor mij een vereiste. Snelle, duidelijke, kundige en vriendelijke klantenservice.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Zo zien te houden.

Zo zien te houden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Snel afgehandeld

Vlot geregeld via internet. Direct contract met het te betalen bedrag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Goed&goedkoop

Goede en groene energie tegen lage prijzen. Met een heldere inzage in je kosten en verbruiksgegevens.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Klantenservice denkt mee, vriendelijk

Fijn om zelf te kunnen kiezen waar je je energie vandaan wilt hebben. Ook helpen ze je om er voor te zorgen dat je minder energie gaat gebruiken door bijvoorbeeld advies over zonnepanelen, isolatie van het huis.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Goede service

Goede service, prijs en klantvriendelijkheid

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
7

Wel goed maar traag in het verzenden van info

Redelijk goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Duurzaam goed

Wat kun je zeggen over een energiemaatschappij? Alles werkt natuurlijk zoals het hoort, maar het gevoel dat wat je duurzaam aanschaft ook duurzaam is is belangrijk voor mij. Ik blijf nog wel even!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

klantvriendelijk, behulpzaam, milieu zeer bewust

Maar nu lijken jullie het ineens niet meer te trekken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

TOP geholpen naar overstap Welkom/Eneco naar van de Bron in één dag!!!

In één dag overgestapt met prima prijzen en een duidelijk overzicht van alle gegevens. Vriendelijk en deskundig te woord gestaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
6

Ik ben blij maar moet ik blij blijven?

Ik heb in een vrij recent verleden een probleem gemeld. In gesprekken wordt ik vriendelijk en servicegericht benaderd. Boodschap is dat men het uitzoekt en geen verdere stappen hoef te ondernemen. Op zich fijn natuurlijk. Maar...ik heb nog niets van een oplossing vernomen. (maar misschien wil ik te snel een antwoord) Zou ik Vandebron aanbevelen? Ja, maar... ligt ook aan de oplossing die wordt geboden Is Vandebron duurzaam? Dat wil ik wel geloven Wat moet ik van het overstaproces vinden? Ik ben benieuwd naar de oplossing die wordt geboden. Wat vind ik van de prijs- kwaliteitverhouding? Het schijnt dat andere leveranciers meer betalen per kWu teruglevering van elektriciteit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Goede service

Altijd bereid om je vragen te beantwoorden App is gebruiksvriendelijk en goed je verbruik bij te houden

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Lekker duurzaam en actief

Het gas en de stroom zijn natuurlijk groen en Van de Bron is actief in de communicatie over hun activiteiten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
9

Ook voor een stroom aan vriendelijkheid

Gas en elektra zijn zo vanzelfsprekend, gewoon omdat het er is. Maar als je er vragen over hebt, dan komt de mens. De mens van de energieleverancier. Als klant in contact met de medewerker van de bron, wat heet Vandebron. Vriendelijkheid en meedenken valt je ten deel. Dan weet je het zeker dat je je energie bij een bedrijf met echte mensen afneemt, niet een grote onpersoonlijke reus met wurgcontracten. Blijf bij jezelf, bij je eigen Vandebron.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
1

Betalen voor iemand anders

Er werd opeens geld afgeschreven van mijn schoonmoeder haar rekening van van de bron energie en dan op naam van mijn schoonvader die sinds 2012 is overleden, terwijl mijn schoonmoeder sinds maart op een gesloten afdeling iigt vanwege Alzheimer. Opeens is er niemand bereikbaar van van der Bron energie. Dus een gevalletje voor Kassa!

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
8

Prettig contact

Na lang wachten goed contact met medewerker.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

De medewerker heeft mij prima uitgelegd waar ik om vroeg

Telefonisch nauwelijks bereikbaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
9

To the point geen onzin. En betrokken.

Je wordt bij de Bron niet lastig gevallen met onzin en te veel teveel reclame. Bij vragen krijg je een duidelijk antwoord en ze houden je op de hoogte.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

schone energie

elke maand duidelijke weergave van je energieverbruik.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Betrouwbaar en overzichtelijk

Betrouwbaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Kwaliteit in communicatie en producten

Je merkt aan alles dat VD Bron met een helder bedrijfsconcept is begonnen. Duurzaamheid bereik je door samenwerking in je lokale, regionale en nationale context.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Snel en adequaat geholpen door een vriendelijk blijvende medewerker

de prijzen van energie geven niet veel positieve gesprekstof en om dan toch met een (voor zover mogelijk) goed gevoel en met antwoorden op de vragen af te sluiten is prettig. geen verkooppraatjes maar een degelijk en eerlijk advies.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Tevredenheid

Tot nu toe, ben ik dik tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goed aanbod; duidelijke en vriendelijk respons en goede maandelijkse overzichten

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.