Altijd klantvriendelijk
Nu contract afloopt ervaren we de vele malen duurdere gas energie. Ongelofelijk dit, zou dit echt waar zijn of..... Bij VandeBron viel het mee, slechts € 50,00 per maand meer betalen. Doet pijn maar is ff niet anders.
Contact opgenomen ivm verhuizing en tijdelijk leveren op 2 adressen. Snel en vriendelijk geholpen!
Snelle en goede service
Snel iemand aan de telefoon en goed antwoord op mijn vraag!
VandeBron zal je vaste contract niet onder druk van de sterk gestegen energieprijzen eerder dan afgesproken veranderen. Zij denken daarnaast wel mee om je verbruik te verlagen door het aanbieden van een isolatiedeskundige en bemiddeling bij het vinden van een leverancier voor zonnepanelen.
Ben nog maar 2maand bij vdbron dus kan nog niet zo veel hier over zeggen Ik hoop dat ik financiël een goede keus heb gemaakt
Vandebron gevonden via Gaslicht.com. Valt sinds 2019 onder Essent, geeft vertrouwd gevoel. Prijstechnisch momenteel de beste.
Vandebron doet het goed v.w.b. duurzaamheid en is behulpzaam naar haar klanten. Als ik vragen heb worden die uitgebreid en met cijfers gestaafd beantwoord. Soms mag dat hooguit wat mij betreft nog iets uitgebreider.
Belde over voor mij ingewikkelde verhuizing en ze wist precies waar ik het overhad en hoe ik het moet doen!
Ik had een aardige vrouw aan de lijn. Ik had een vraag over de emails die ik gekregen heb en over mijn jaaroverzicht. Ze heeft mij goed geholpen en heeft mij zelfs kunnen toelichten over welke apparaten in mijn huis wanneer en hoeveel stroom deze het meest verbruiken. Bedankt!
Je wordt altijd duidelijk geholpen , correcte antwoorden , worden nieuwe berekeningen gemaakt in deze tijd met de energie prijzen. Door verwijzing i.v.m. zonnepanelen.
Eindelijk eens een klantenservice die snel antwoord! Byzonder vriendelijk...
Zie boven
Duidelijk inzichtelijk wat je afneemt en waar vandaan dit komt
Ik krijg al enkele jaren met plezier groene stroom van van de bron naar tevredenheid.
Ik vroeg informatie over mijn contract en wilde dit aanpassen. Na het sturen van een berichtje werden mijn vragen binnen een kwartier beantwoord. Contact als prettig ervaren.
kan mijn account nog steeds niet openen
Vriendelijk en begrijpend klanten service
Vanaf de eerste jaar super tevreden , dus verlengd met 3 jaar ! Nog net op het goede moment Van de Bron , ben zeer tevreden en hopelijk blijven jullie makkelijk bereikbaar!
Altijd bereikbaar en altijd wordt er alle tijd genomen voor je
Netjes en vlot geholpen
Op vragen over de mail, zelfde dag nog antwoord. Puntje ter verbetering. In mijn Vandebron kun je je contract, bevestigingsbrief e.d. Niet downloaden. Dat lijkt mij eigenlijk een vanzelfsprekendheid, dat dat wel kan.
Positief
Alle vragen zijn beantwoord. Alleen raffelde de medewerker zijn verhaal zo snel af dat wij dit niet konden verstaan. Voor hem duidelijk een zo’n bekend verhaal maar voor ons niet.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.