Filters

10

Zeer klantvriendelijk

Altijd klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Vertrouwd en helder.

Nu contract afloopt ervaren we de vele malen duurdere gas energie. Ongelofelijk dit, zou dit echt waar zijn of..... Bij VandeBron viel het mee, slechts € 50,00 per maand meer betalen. Doet pijn maar is ff niet anders.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Goed en snel geholpen

Contact opgenomen ivm verhuizing en tijdelijk leveren op 2 adressen. Snel en vriendelijk geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Had een vraag en binnen 1 uur een goed en duidelijk antwoord. Yop

Snelle en goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Snel iemand aan de lijn en kon mijn vraag snel beantwoorden! Top!

Snel iemand aan de telefoon en goed antwoord op mijn vraag!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Vandebron is een betrouwbare leverancier

VandeBron zal je vaste contract niet onder druk van de sterk gestegen energieprijzen eerder dan afgesproken veranderen. Zij denken daarnaast wel mee om je verbruik te verlagen door het aanbieden van een isolatiedeskundige en bemiddeling bij het vinden van een leverancier voor zonnepanelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
5

Nog te weinig ervaring

Ben nog maar 2maand bij vdbron dus kan nog niet zo veel hier over zeggen Ik hoop dat ik financiël een goede keus heb gemaakt

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
9

Overstap prima verlopen

Vandebron gevonden via Gaslicht.com. Valt sinds 2019 onder Essent, geeft vertrouwd gevoel. Prijstechnisch momenteel de beste.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Tot nu toe altijd goed en prettig geholpen.

Vandebron doet het goed v.w.b. duurzaamheid en is behulpzaam naar haar klanten. Als ik vragen heb worden die uitgebreid en met cijfers gestaafd beantwoord. Soms mag dat hooguit wat mij betreft nog iets uitgebreider.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Super vriendelijk

Belde over voor mij ingewikkelde verhuizing en ze wist precies waar ik het overhad en hoe ik het moet doen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Geweldig!

Ik had een aardige vrouw aan de lijn. Ik had een vraag over de emails die ik gekregen heb en over mijn jaaroverzicht. Ze heeft mij goed geholpen en heeft mij zelfs kunnen toelichten over welke apparaten in mijn huis wanneer en hoeveel stroom deze het meest verbruiken. Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Wordt altijd goed geholpen in alles.

Je wordt altijd duidelijk geholpen , correcte antwoorden , worden nieuwe berekeningen gemaakt in deze tijd met de energie prijzen. Door verwijzing i.v.m. zonnepanelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Niks op aan te merken!!

Eindelijk eens een klantenservice die snel antwoord! Byzonder vriendelijk...

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Vandaag een vraag gesteld en vandaag antwoord. Kan niet beter!

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Eerlijke groene leverancier

Duidelijk inzichtelijk wat je afneemt en waar vandaan dit komt

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
8

Prima

Ik krijg al enkele jaren met plezier groene stroom van van de bron naar tevredenheid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goede en snelle service, vragen snel opgepakt

Ik vroeg informatie over mijn contract en wilde dit aanpassen. Na het sturen van een berichtje werden mijn vragen binnen een kwartier beantwoord. Contact als prettig ervaren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
6

na uw telefonisch verzoek zou mijn e-mailadres door u aangepast worden.Kan nog steeds niet bij mijn

kan mijn account nog steeds niet openen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

De over stap in deze periode is zeer goed en snel geregeld

Vriendelijk en begrijpend klanten service

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Eindelijk een goede energieleverancier

Vanaf de eerste jaar super tevreden , dus verlengd met 3 jaar ! Nog net op het goede moment Van de Bron , ben zeer tevreden en hopelijk blijven jullie makkelijk bereikbaar!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goede service

Altijd bereikbaar en altijd wordt er alle tijd genomen voor je

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Goed

Netjes en vlot geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Prima bedrijf

Op vragen over de mail, zelfde dag nog antwoord. Puntje ter verbetering. In mijn Vandebron kun je je contract, bevestigingsbrief e.d. Niet downloaden. Dat lijkt mij eigenlijk een vanzelfsprekendheid, dat dat wel kan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Aardige klantenservice

Positief

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

duidelijke informatie

Alle vragen zijn beantwoord. Alleen raffelde de medewerker zijn verhaal zo snel af dat wij dit niet konden verstaan. Voor hem duidelijk een zo’n bekend verhaal maar voor ons niet.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.