hielden zich aan afspraak voor het maken van een offerte !
Vande Bron bellen? . niet bereikbaar!!!! een half uur in de wacht is niks
Fijn, een klantenservice die goed bereikbaar is en helder kan communiceren.
Vanaf het eerste contact duidelijk en prettig. Kreeg ook een goed contract.
Snel en duidelijk antwoord op mijn vraag
Tevreden
Bij verhuizing prima geholpen. Goede begeleiding met faire prijzen.
Ik heb goede ervaringen met van de Bron. Ze zijn helder in hun afspraken en het nakomen ervan.
Super slechte klantenservice, willen niet meedenken, en erg duur
Ik ben onder dwang over moeten stappen waarvan groote spijt. Zeer onvriendelijke mensen van een call center aan de telefoon Gewoon 1 grote ******** bende
En met alle heldere maandelijkse overzichten.
Altijd even vriendelijk en verstand van zaken. Snel en prima service
Goed, groen, en een telefonisch makkelijk te bereiken klantenservice. Heel tevreden dus.
Als ex klant van WelkomEnergie op zoek gegaan naar een nieuwe leverancier. vd Bron was duidelijk het goedkoopst en konden ervoor zorgen dat mijn contract de volgende dag al in kon gaan. Geen leverancier die meteen de prijzen naar 1,80 of zelfs 2,00 per m3 vraagt.
gelukkig geen keuze menu of postcode die je via een computer moet aangeven! maar gewoon een contact persoon die je te woord staat en kan meekijken.
Goede telefonische bereikbaarheid !
Had zo'n goede ervaring met Vandebron dat ik met een tweede verlengingsaanbod voor weer 3 jaar ben akkoord gegaan.
Duidelijk, Ook vraag gesteld, binnen 24 uur antwoord.
Prima!
Mijn ervaring is momenteel tot zover dus goed, de score is dus een 7 en ik mag dus ook zeggen een dikke 8.
Meeverhuizen van contract naar nieuw adres eenvoudig geregeld.
Ik ben een zeer tevreden klant bij vandeBron. Als je wilt overstappen naar een andere energieleverancier zal ik vandeBron overwegen. Ik ga zelf niet weg.
In december 2021 liep ons driejarige contract af. Op 15 december kregen wij een aanbod voor verlenging: 100% duurder voor een driejarig contract en bijna 200% duurder bij een éénjarig contract. Dat was schrikken, en we gingen snel op zoek naar een andere leverancier... Wat bleek? Eind november hadden we een mail gehad met een aanbod voor een variabel contract dat véél voordeliger was. Over het hoofd gezien in de drukte rond Sinterklaas. Maar in de mail van 15 december, op onze 'mijnvandebron' pagina of op de website van VDB nergens informatie over variabele contracten. Ook niet in de FAQ over de oplopende energieprijzen. Ik ga er vanuit dat dit geen opzet is, maar het jaagt vaste klanten de stuipen op het lijf in deze tijden... Oh en nog iets: ik zag dat mijn groene gas via windstroom in China wordt gecompenseerd. Daar heb ik nooit voor gekozen (het was drie jaar geleden nog biogas uit afval) en investeer principieel niet in China. Maar daar bel ik nog wel een keer over.
Prettig en professioneel geholpen.
ik krijg begin dec een mail dat mn termijnbedrag 85 Euro zal worden en ik krijg nu een nieuw aanbod van 115Euro, is nogal een verschil!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.