Filters

10

Niks op aan te merken!!

Eindelijk eens een klantenservice die snel antwoord! Byzonder vriendelijk...

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Vandaag een vraag gesteld en vandaag antwoord. Kan niet beter!

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Eerlijke groene leverancier

Duidelijk inzichtelijk wat je afneemt en waar vandaan dit komt

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
8

Prima

Ik krijg al enkele jaren met plezier groene stroom van van de bron naar tevredenheid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goede en snelle service, vragen snel opgepakt

Ik vroeg informatie over mijn contract en wilde dit aanpassen. Na het sturen van een berichtje werden mijn vragen binnen een kwartier beantwoord. Contact als prettig ervaren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
6

na uw telefonisch verzoek zou mijn e-mailadres door u aangepast worden.Kan nog steeds niet bij mijn

kan mijn account nog steeds niet openen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

De over stap in deze periode is zeer goed en snel geregeld

Vriendelijk en begrijpend klanten service

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Eindelijk een goede energieleverancier

Vanaf de eerste jaar super tevreden , dus verlengd met 3 jaar ! Nog net op het goede moment Van de Bron , ben zeer tevreden en hopelijk blijven jullie makkelijk bereikbaar!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goede service

Altijd bereikbaar en altijd wordt er alle tijd genomen voor je

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Goed

Netjes en vlot geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Prima bedrijf

Op vragen over de mail, zelfde dag nog antwoord. Puntje ter verbetering. In mijn Vandebron kun je je contract, bevestigingsbrief e.d. Niet downloaden. Dat lijkt mij eigenlijk een vanzelfsprekendheid, dat dat wel kan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Aardige klantenservice

Positief

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

duidelijke informatie

Alle vragen zijn beantwoord. Alleen raffelde de medewerker zijn verhaal zo snel af dat wij dit niet konden verstaan. Voor hem duidelijk een zo’n bekend verhaal maar voor ons niet.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goed bedrijf

Open en transparant

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Fijne klantenservice!

Prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

geweldig

dit is de beste omschakeling die ik gedaan heb

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Sympathiek en correct

Vervelend genoeg is de huidige energiemarkt dusdanig gespannen dat de financiële aspecten zwaar doorwegen in de beslissing om een contract af te sluiten. Ook de momenten zijn zeer onderhevig aan invloeden van buitenaf en wordt het moeilijk om een verder heel goede relatie te laten prevaleren boven een andere. Ik zal Vandebron zeker in het oog houden voor de toekomst.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Groen, eerlijk en goede service

Groen, eerlijk en goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Kwaliteit en communicatie is uitstekend

Ik wordt goed op de hoogte gehouden van iedere verandering die plaats vind in mijn contract en de keuze mogelijkheden in de groene energie leverancier. HEEL GOED !!!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Adequaat en klantvriendelijk te woord gestaan

Ik had een offerte voor een jaarcontract ontvangen maar was benieuwd of ik ook een flexibel contract kon krijgen. Dit was op de website niet te vinden. Telefonisch werd ik echter heel vriendelijk en adequaat te woord gestaan en heb ik een nieuwe offerte gekregen. Het contract moet nog ingaan, ik heb verder geen ervaring met deze leverancier.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
4

Tevreden maar geen reactie op vraag

Eigenlijk erg tevreden maar via mail Vragen gesteld en geen reactie ontvangen. Dat vind ik erg jammer maar zal Morgen zelf nog even nabellen maar viel me wel tegen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Goede service

Goede ervaring data gegevens worden netjes aangeboden

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Eerlijk, duidelijk, transparant

Ben al jaren klant en ben uitermate tevreden. Ook wat betreft telefonisch contact. Je krijgt duidelijke antwoorden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
8

tot nu toe voldoet vandebron volledig aan mijn verwachting en voel ik mij serieus genomen

zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
3

Onbegrijpelijk onbereikbaar veel fouten op de website

Hang nu al ruin 36 minuten in de wacht voor een verlengingsvoorstel. Klik hier, stond er in de mail. Toen oeps, we zien een fout in je gegevens. bel. Alle gegevens gecheckt, alles klopt. Op de website kon ik feedback geven. Ik doe dat netjes, staat er onder een link naar "contact". Weer een foutmelding pagina bestaat niet. De 40e minuut gaat nu in. Het is drukker dan u gewend bent, hoor ik nu voor de 24e keer.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.