Filters

7

Groene energie is een grote pré

Vandebron garandeert groene energie, voor ons een belangrijk issue. Daarbij passende (niet hoge) tarieven en duidelijke telefonische informatie. Bij omzetten tarief van dubbel naar enkel, bleek dat niet online te kunnen en de wachttijd voor de klantenservice was te lang.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Down to earth, helder taalgebruik

Luisterend oor, bereidwillig om mee te denken en alle gesprekken tot op heden waren helder en duidelijk. Goede keuze al een paar jaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

hun tijd ver vooruit en fijn om iets voor het milieu te doen

Zo snel als alles geregeld was met mijn overstap, zo fijn blijft het gaan bij Vandebron. Fatsoenlijke prijs voor mijn energiecontract en eendaadwerkelijk zinvolle manier van zo min mogelijk het milieu belasten door alles groen en/of lokaal te regelen, heel fijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Het was rustig.

Leuk huisje. De stenen vloer is in de winter te koud. Vloerverwarming zou ik aanbevelen. Ook de ‘leren’ bank is te koud in de winter. Volgens mij is dit huisje in de zomer veel aantrekkelijker.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Prima

Het is lastig om iemand aan de telefoon te krijgen en jammer dat mijn maandbedrag te hoog was berekend terwijl ik een contact heb en ik daar stsppe6voor moest ondernemen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
7

Niet het volledige antwoord

Beetje jammer

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
9

luisterend oor

Wij zijn sinds een jaar klant en zeer tevreden, in onze beleving word er ook goed nagedacht hoe je beter met het milieu om kan gaan. Prima overzichten van je gebruik, Wij hebben een goed gevoel bij de contractverlenging.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
1

Gewoon slecht

Vandebron heeft als een van de weinige energie bedrijven die het variabele tarief tussentijds aanpaste.Een verdubbeling van het tarief. Vanwege de hoge kosten voor fossiele brandsof. Maar mijn energie kwam toch voor 100% van een windmolen? Er staat zelfs bij welke. Allemaal marketing. Er is helemaal niks groens aan.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Super service!

Al een aantal jaar klant bij Van de Bron en dat bevalt prima! Wij hebben daadwerkelijk groene stroom en dat vinden wij belangrijk. Ook de goede service en altijd bereikbaar is iets waar ze trots op mogen zijn. Niet elke organisatie kan dit zo goed leveren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Heel erg goed

"Vandebron is zeer klantvriendelijk. Nemen alle tijd tijdens het gesprek. Wordt nu het tweede jaar "klant" bij Vandebron.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Prima service

Een vraag van mij werd uitvoerig en duidelijk uitgelegd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

1 sleutelhanger die overal werkt

In plaats van meerdere pasjes werkt de sleutel hangen van de bron overal. Laadt je een paar keer per maand dan is het ook een heel voordelige oplossingen omdat er geen bijkomende kosten meer zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Energie op meerdere gebieden

Blijk de laadpas voor EV's te kunnen koppelen aan mijn vandebron account en het is nog een van de goedkopere ook.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Groen, Nooit problemen, goede info

Makkelijk aangesloten, engoede info en hulp als ik bel. Duidelijke emails. Top

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Klantvriendelijk en meedenkend

Er kwam een vraag naar boven over het termijnbedrag. Vandebron dacht met me mee en lichte de motivatie toe. De overige vragen over het proces werden al snel duidelijk voor mij. Uiteindelijk een kort telefoongesprek waarin veel was bereikt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Zeer tevreden

Duidelijke maandoverzichten. Tips om te besparen. Relevante informatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Klantenservice vriendelijk maar aanslag op je geduld.

Ellenlange wachttijd voor telefonisch advies. En helaas is telefonisch advies nodig vanwege onduidelijkheid over de werking van de postcoderoos (= opwekken energie met eigen collectief in dorp). Als je de medewerker eindelijk te pakken hebt wordt je wel goed en vriendelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Duidelijke communicatie

Ik ben nu 2 jaar klant bij van de bron en ben erg tevreden over de verleende diensten. Het persoonlijke dashbord is erg overzichtelijk en geeft veel inzicht in je energie verbruik en kosten. Het inzicht in waar mijn energie vandaan komt en welke duurzame energie initatieven worden gestimuleerd vind ik erg leuk. Het telefonisch contact dat ik heb gehad met de klantenservice is altijd vriendelijk en ik krijg een goed antwoord op mijn vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Na lang wachten toch keurig geholpen.

Na tien minuten in de wacht te hebben gestaan werd ik uiteindelijk vriendelijk en adequaat geholpen. Het zou fijn zijn wanneer de opzegtermijn in het contract wordt vermeld en niet op één van de vele bladzijden tellende bijlagen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
8

Prima

Goede service, al duurt het telefonisch even

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Betrouwbare organisatie. Meestal duidelijke communicatie.

Bij te verwachten grote drukte moet van de Bron meer mensen inzetten voor bijv. verlenging contract. Een uur in de wachtrij gestaan en toen werd de verbinding verbroken.... Normaal gesproken is de service goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Helder antwoord op gestelde vraag

Helder antwoord op gestelde vraag

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
1

Niet te bereiken

Ik bel naar het nummer voor een modelcontract. De melding daarop is NIET te verstaan! Dan maar naar het gewone nummer. Alleen maar in de wacht pffffffffff.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Goed en snel geholpen!

Goed en snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Klantvriendelijk en denken mee

Goed bereikbaar online en telefonisch. Denken mee en geven (zeker nu met die torenhoge bedragen) advies wat voor nu even het beste is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.