Filters

10

Tijdige info voor een juiste beslissing

Op tijd om in deze woelige tijden een beslissing te kunnen nemen, kreeg ik de informatie om een afweging te maken. Ik koos, verlengde dus bleef!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
4

Geen klantenservice eind van jaar

1. Aan het eind van het jaar is de klantenservice slechts 4 uur per dag open terwijl je dan juist voor komend jaar afspraken moet maken. Resulteert in weinig service en lange wachttijden 2. Inaccurate, veel te hoge inschatting van maandbedrag 3. Tijd om over te stappen

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
5

'mijn vandebron' is het slechtste 'mijn' op de markt.

Vandebron kan je op zich telefonisch goed bereiken. De persoon aan de andere kant is echter niet erg op de hoogte van simpele vragen als termijnbedragen. maar goed, het kan. twee hoofdredenen om niet voor vandebron te kiezen: 1. tussentijds totaaloverzicht van de kosten t.o.v. het gebruik met korting is niet zichtbaar en kan ook niet worden opgevraagd telefonisch. 2. termijnbedrag aanpassen (omhoog) blijkt nogal lastig te zijn. waarom wel kiezen voor vandebron? geen idee. er zijn andere groene providers voor vergelijkbaar bedrag.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

prima

goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Goede maandelijkse rapportage van het verbruik

Afspraken worden nagekomen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Groen en concurerend

Goeie club, tot nu toe. Leven contract tot nu toe ook gewoon na, zonder tussentijdse verhogingen. Ben erg benieuwd naar verlengingsaanbod tot.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Eerlijk advies.

Vandebron, neemt tijd voor zijn klant. Geeft een eerlijk, helder advies. Helpt je vooruit als zaken voor jou als klant niet meer duidelijk zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

goede informatie

goede voorlichting voor nieuw contract. kort maar duidelijk. prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
8

Veelal prima

Nu is het een ster minder daar ik nog steeds op een antwoord wacht

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Toegankelijk en servicegericht.

Kreeg antwoord op al mijn vragen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Top en snel geregeld

Complimenten

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Mooi en duurzaam initiatief

Wij hebben onze aanvullende elektra van zonnepanelen van een 'leverancier' uit de buurt. Of dit zo is is natuurlijk niet te controleren, maar de manier waarop Van de Bron het communiceert geeft wel vertrouwen. De organisatie is toegankelijk voor hun klanten. Ik ben nu een jaar klant en ben zeer tevreden. Wij blijven voorlopig wel even klant bij ze.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
2

Weinig mee denkende medewerker aan de telefoon.

Slecht meedenkende medewerker voor de toekomst van het bedrijf, hoe moeilijk kan je doen over 3 dagen te vroeg opzeggen vanwege de verkoop van je huis terwijl je het contract niet mee kunt nemen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Vriendelijke en goede hulp ( telefonisch )

hielden zich aan afspraak voor het maken van een offerte !

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
3

niet bereikbaar

Vande Bron bellen? . niet bereikbaar!!!! een half uur in de wacht is niks

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Goed geholpen met verlengen van mijn contract.

Fijn, een klantenservice die goed bereikbaar is en helder kan communiceren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Concurrerende en prettige leverancier.

Vanaf het eerste contact duidelijk en prettig. Kreeg ook een goed contract.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Prima

Snel en duidelijk antwoord op mijn vraag

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
7

Tevreden

Tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Eerlijk en faire partij

Bij verhuizing prima geholpen. Goede begeleiding met faire prijzen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Zeer adequate dienstverlening

Ik heb goede ervaringen met van de Bron. Ze zijn helder in hun afspraken en het nakomen ervan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
1

Echt een kut bedrijf

Super slechte klantenservice, willen niet meedenken, en erg duur

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
1

OPLICHTERS VAN DE BOVENSTE PLANK

Ik ben onder dwang over moeten stappen waarvan groote spijt. Zeer onvriendelijke mensen van een call center aan de telefoon Gewoon 1 grote oplichter bende

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Ik ben blij met groene energie

En met alle heldere maandelijkse overzichten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

SUPER

Altijd even vriendelijk en verstand van zaken. Snel en prima service

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.