Op tijd om in deze woelige tijden een beslissing te kunnen nemen, kreeg ik de informatie om een afweging te maken. Ik koos, verlengde dus bleef!
1. Aan het eind van het jaar is de klantenservice slechts 4 uur per dag open terwijl je dan juist voor komend jaar afspraken moet maken. Resulteert in weinig service en lange wachttijden 2. Inaccurate, veel te hoge inschatting van maandbedrag 3. Tijd om over te stappen
Bedankt voor het delen van je ervaring, Lies. We begrijpen dat het erg vervelend en frusterend is als je lang moet wachten aan de telefoon en willen onze oprechte excuses daarvoor aanbieden. Momenteel zijn onze service levels weer op de juiste hoogte en is de wachtrij dus enorm verminderd.
Vandebron kan je op zich telefonisch goed bereiken. De persoon aan de andere kant is echter niet erg op de hoogte van simpele vragen als termijnbedragen. maar goed, het kan. twee hoofdredenen om niet voor vandebron te kiezen: 1. tussentijds totaaloverzicht van de kosten t.o.v. het gebruik met korting is niet zichtbaar en kan ook niet worden opgevraagd telefonisch. 2. termijnbedrag aanpassen (omhoog) blijkt nogal lastig te zijn. waarom wel kiezen voor vandebron? geen idee. er zijn andere groene providers voor vergelijkbaar bedrag.
Hi Fabian, bedankt voor het delen van je ervaring. Het is inderdaad niet mogelijk om een overzicht van het verbruik inclusief de korting in te zien. Dit komt omdat de korting pas bij de jaar- of eindafrekening wordt verrekend. Daarnaast is het termijnbedrag variabel en heb je als klant zelf de keuze om het te wijzigen. Jammer dat je het zo hebt ervaren.
goede service
Afspraken worden nagekomen
Goeie club, tot nu toe. Leven contract tot nu toe ook gewoon na, zonder tussentijdse verhogingen. Ben erg benieuwd naar verlengingsaanbod tot.
Vandebron, neemt tijd voor zijn klant. Geeft een eerlijk, helder advies. Helpt je vooruit als zaken voor jou als klant niet meer duidelijk zijn.
goede voorlichting voor nieuw contract. kort maar duidelijk. prima
Nu is het een ster minder daar ik nog steeds op een antwoord wacht
Kreeg antwoord op al mijn vragen
Complimenten
Wij hebben onze aanvullende elektra van zonnepanelen van een 'leverancier' uit de buurt. Of dit zo is is natuurlijk niet te controleren, maar de manier waarop Van de Bron het communiceert geeft wel vertrouwen. De organisatie is toegankelijk voor hun klanten. Ik ben nu een jaar klant en ben zeer tevreden. Wij blijven voorlopig wel even klant bij ze.
Slecht meedenkende medewerker voor de toekomst van het bedrijf, hoe moeilijk kan je doen over 3 dagen te vroeg opzeggen vanwege de verkoop van je huis terwijl je het contract niet mee kunt nemen.
hielden zich aan afspraak voor het maken van een offerte !
Vande Bron bellen? . niet bereikbaar!!!! een half uur in de wacht is niks
Fijn, een klantenservice die goed bereikbaar is en helder kan communiceren.
Vanaf het eerste contact duidelijk en prettig. Kreeg ook een goed contract.
Snel en duidelijk antwoord op mijn vraag
Tevreden
Bij verhuizing prima geholpen. Goede begeleiding met faire prijzen.
Ik heb goede ervaringen met van de Bron. Ze zijn helder in hun afspraken en het nakomen ervan.
Super slechte klantenservice, willen niet meedenken, en erg duur
Ik ben onder dwang over moeten stappen waarvan groote spijt. Zeer onvriendelijke mensen van een call center aan de telefoon Gewoon 1 grote oplichter bende
En met alle heldere maandelijkse overzichten.
Altijd even vriendelijk en verstand van zaken. Snel en prima service
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.