Filters

9

Energie op meerdere gebieden

Blijk de laadpas voor EV's te kunnen koppelen aan mijn vandebron account en het is nog een van de goedkopere ook.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Groen, Nooit problemen, goede info

Makkelijk aangesloten, engoede info en hulp als ik bel. Duidelijke emails. Top

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Klantvriendelijk en meedenkend

Er kwam een vraag naar boven over het termijnbedrag. Vandebron dacht met me mee en lichte de motivatie toe. De overige vragen over het proces werden al snel duidelijk voor mij. Uiteindelijk een kort telefoongesprek waarin veel was bereikt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Zeer tevreden

Duidelijke maandoverzichten. Tips om te besparen. Relevante informatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Klantenservice vriendelijk maar aanslag op je geduld.

Ellenlange wachttijd voor telefonisch advies. En helaas is telefonisch advies nodig vanwege onduidelijkheid over de werking van de postcoderoos (= opwekken energie met eigen collectief in dorp). Als je de medewerker eindelijk te pakken hebt wordt je wel goed en vriendelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Duidelijke communicatie

Ik ben nu 2 jaar klant bij van de bron en ben erg tevreden over de verleende diensten. Het persoonlijke dashbord is erg overzichtelijk en geeft veel inzicht in je energie verbruik en kosten. Het inzicht in waar mijn energie vandaan komt en welke duurzame energie initatieven worden gestimuleerd vind ik erg leuk. Het telefonisch contact dat ik heb gehad met de klantenservice is altijd vriendelijk en ik krijg een goed antwoord op mijn vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Na lang wachten toch keurig geholpen.

Na tien minuten in de wacht te hebben gestaan werd ik uiteindelijk vriendelijk en adequaat geholpen. Het zou fijn zijn wanneer de opzegtermijn in het contract wordt vermeld en niet op één van de vele bladzijden tellende bijlagen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
8

Prima

Goede service, al duurt het telefonisch even

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Betrouwbare organisatie. Meestal duidelijke communicatie.

Bij te verwachten grote drukte moet van de Bron meer mensen inzetten voor bijv. verlenging contract. Een uur in de wachtrij gestaan en toen werd de verbinding verbroken.... Normaal gesproken is de service goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Helder antwoord op gestelde vraag

Helder antwoord op gestelde vraag

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
1

Niet te bereiken

Ik bel naar het nummer voor een modelcontract. De melding daarop is NIET te verstaan! Dan maar naar het gewone nummer. Alleen maar in de wacht pffffffffff.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Goed en snel geholpen!

Goed en snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Klantvriendelijk en denken mee

Goed bereikbaar online en telefonisch. Denken mee en geven (zeker nu met die torenhoge bedragen) advies wat voor nu even het beste is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Betrouwbaar en vriendelijk

Prima energieleverancier en ze hebben een overzichtelijke app.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Correct, snel en vakkundig

Mijn vragen worden snel en correct beantwoord. Mijn contract hierdoor met 3 jaar verlengt

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Uitstekende duurzame energieleverancier

Ben zo'n 2 jaar bij Vandebron geweest en zou ik niet zijn verhuisd naar het buitenland, had ik nog jaren van hun diensten gebruik gemaakt. Zonder al teveel poeha leveren zij groene energie bij je thuis. Vandebron is een transparante organisatie met zeer duidelijke maandelijkse gebruiksoverzichten, waarbij je energie tegen een scherp tarief geleverd wordt. Niets dan lof voor Vandebron.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Heldere leverancier

Een mooie kans om iets te doen aan het milieu. Hoe klein ook de stap, de massa zal verschil moeten maken. Denk klein, begin klein. Hou altijd het voor ogen, anders gaat het fout.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Direct en to the point antwoorden

Prettige mensen aan de telefoon

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Servicegericht

Verhuizing en aanpassing van termijn bedrag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goed

Duidelijke uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Eerlijke goeie en groene energie!

Als je dan toch iets met energie en klimaat wil kies dan bijv voor je eigen elektriciteit leverancier! Dat kan dus bij Vandenbron

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Super bedrijf!

Ik beveel Vandebron absoluut aan. Goede service, duidelijk overzicht en goede visie. Ga zo door!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Was niet verwacht maar bengel tevreden

Is niet duur negeert duidelijke info.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goede service

Nette prijs 3 jarig contract

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.