Blijk de laadpas voor EV's te kunnen koppelen aan mijn vandebron account en het is nog een van de goedkopere ook.
Makkelijk aangesloten, engoede info en hulp als ik bel. Duidelijke emails. Top
Er kwam een vraag naar boven over het termijnbedrag. Vandebron dacht met me mee en lichte de motivatie toe. De overige vragen over het proces werden al snel duidelijk voor mij. Uiteindelijk een kort telefoongesprek waarin veel was bereikt.
Duidelijke maandoverzichten. Tips om te besparen. Relevante informatie.
Ellenlange wachttijd voor telefonisch advies. En helaas is telefonisch advies nodig vanwege onduidelijkheid over de werking van de postcoderoos (= opwekken energie met eigen collectief in dorp). Als je de medewerker eindelijk te pakken hebt wordt je wel goed en vriendelijk geholpen.
Ik ben nu 2 jaar klant bij van de bron en ben erg tevreden over de verleende diensten. Het persoonlijke dashbord is erg overzichtelijk en geeft veel inzicht in je energie verbruik en kosten. Het inzicht in waar mijn energie vandaan komt en welke duurzame energie initatieven worden gestimuleerd vind ik erg leuk. Het telefonisch contact dat ik heb gehad met de klantenservice is altijd vriendelijk en ik krijg een goed antwoord op mijn vragen.
Na tien minuten in de wacht te hebben gestaan werd ik uiteindelijk vriendelijk en adequaat geholpen. Het zou fijn zijn wanneer de opzegtermijn in het contract wordt vermeld en niet op één van de vele bladzijden tellende bijlagen.
Goede service, al duurt het telefonisch even
Bij te verwachten grote drukte moet van de Bron meer mensen inzetten voor bijv. verlenging contract. Een uur in de wachtrij gestaan en toen werd de verbinding verbroken.... Normaal gesproken is de service goed.
Helder antwoord op gestelde vraag
Ik bel naar het nummer voor een modelcontract. De melding daarop is NIET te verstaan! Dan maar naar het gewone nummer. Alleen maar in de wacht pffffffffff.
Hi Jerry, bedankt voor het delen van je ervaring. De afgelopen periode heeft onze aanmeld afdeling het enorm druk gehad, waarvoor onze oprechte excuses. Hopelijk heb je iemand te pakken gekregen.
Goed en snel geholpen
Goed bereikbaar online en telefonisch. Denken mee en geven (zeker nu met die torenhoge bedragen) advies wat voor nu even het beste is.
Prima energieleverancier en ze hebben een overzichtelijke app.
Mijn vragen worden snel en correct beantwoord. Mijn contract hierdoor met 3 jaar verlengt
Ben zo'n 2 jaar bij Vandebron geweest en zou ik niet zijn verhuisd naar het buitenland, had ik nog jaren van hun diensten gebruik gemaakt. Zonder al teveel poeha leveren zij groene energie bij je thuis. Vandebron is een transparante organisatie met zeer duidelijke maandelijkse gebruiksoverzichten, waarbij je energie tegen een scherp tarief geleverd wordt. Niets dan lof voor Vandebron.
Een mooie kans om iets te doen aan het milieu. Hoe klein ook de stap, de massa zal verschil moeten maken. Denk klein, begin klein. Hou altijd het voor ogen, anders gaat het fout.
Prettige mensen aan de telefoon
Verhuizing en aanpassing van termijn bedrag.
Duidelijke uitleg
Als je dan toch iets met energie en klimaat wil kies dan bijv voor je eigen elektriciteit leverancier! Dat kan dus bij Vandenbron
Ik beveel Vandebron absoluut aan. Goede service, duidelijk overzicht en goede visie. Ga zo door!
Is niet duur negeert duidelijke info.
Goed
Nette prijs 3 jarig contract
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.