Duidelijke informatie, helder account en goede afhandeling van vragen
Hallo Theun, bedankt voor het delen van je ervaring! Als je in de toekomst nog andere vragen hebt dan weet je ons te vinden. Voor nu alvast een fijn weekend.
al een flink aantal jaren ben ik client van van de Bron, tot nu toe nooit problemen met overzichten en dergelijke. ook prettig het maandelijkse overzicht van gebruik.
Hoi Annie, fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service, daar worden we blij van! Hopelijk mogen we je nog lange tijd blijven voorzien van goeie energie :)
Zie boven
Hi Ilse, dankjewel voor het achterlaten van een review. Goed om te horen dat je vriendelijk te woord bent gestaan :) Als je in de toekomst nog vragen hebt dan weet je ons te vinden. Fijn weekend alvast!
Ik ben heel tevreden over de service van Van de Bron. Alles is prima geregeld en de app is heel handig en overzichtelijk. Ook contact met het bedrijf is makkelijk en goed.
Hoi Astrid, bedankt voor het mooie cijfer en je positieve woorden, daar worden wij blij van! Voor nu alvast een prettig weekend :)
Hopelijk kunnen we verder hoe het eerst was
Hi Elly, dankjewel voor het achterlaten van je ervaring en goed om te horen dat er een oplossing gevonden is voor hetgeen je tegenaan liep. Als je nog vragen hebt kun je ons mailen via [email protected] of bellen via 0880 444 555. Wij zijn van maandag tot en met vrijdag bereikbaar tussen 09:00 uur en 17:00 uur. Voor nu alvast een fijn weekend!
Eerste ervaring , ben pas sinds 8 januari klant bij jullie.
Welkom bij Vandebron, Cor! Goed om te horen dat je eerste ervaring prettig was, laten we dat zo houden :)
Prima
Bedankt!
Nauwelijks wachttijd, een vriendelijke dame en een duidelijk antwoord.
Hoi Rob, bedankt voor het delen van je ervaring en fijn om te horen dat je goed te woord bent gestaan. Als je in de toekomst nog een vraag hebt dan weet je ons te vinden :)
Wij kiezen bewust voor groene stroom en liefst van Nederlandse bodem. Daarnaast krijgen we iedere maand een mooi overzicht van ons verbruik met vergelijk t.o.v. het vorige jaar. Goede service.
Hi Roeland, bedankt voor het delen van je ervaring. Wij zijn ook blij dat we jou mogen voorzien van goeie energie!
Ik wilde tijdelijk gas en energie op twee adressen. Dit werd meteen geregeld.
Hoi Sandra, dankjewel voor het mooie cijfer en leuk dat we je op twee adressen mogen voorzien van goeie energie :) Fijn weekend alvast!
Had een vraag over mijn contract, ben vriendelijk en snel geholpen
Hoi Arno, dankjewel voor het mooie cijfer. Fijn om te horen dat je vraag goed beantwoord is. Mocht je in de toekomst nog meer vragen hebben, schroom dan niet om weer contact met ons op te nemen. Prettig weekend alvast!
Ze geven snel antwoord en oplossing op mijn problem
Hallo Citra, dankjewel voor het delen van je ervaring. Goed om te horen dat je duidelijk geholpen bent met je vragen. Mocht je in de toekomst nog tegen andere vragen aanlopen, dan weet je ons te vinden. Voor nu alvast een fijn weekend gewenst!
Goeie service, duidelijke mails en goeie informatie
Hi Jelle, bedankt voor het mooie cijfer en goed om te horen dat je blij bent met onze service :-) Fijne dag!
Telefonisch contact was prettig en medewerker kwam snel met de oplossing. Wacht nu een aanbieding voor een variabele voortzetting van ons contract af.
Hoi Hans, bedankt voor het delen van je ervaring. Goed om te horen dat je een prettig gesprek hebt gehad en leuk als je bij ons blijft :) Fijn weekend alvast!
Alsjeblieft prijs hoog is moet je de klanten geen verleng voorstel doen
Hoi Herman, bedankt voor het achterlaten van een review. De tarieven voor alle nieuwe contracten zijn nu erg hoog door de marktomstandigheden. Hoewel wij ons best doen om de markt te vergroenen en op die manier invloed proberen uit te oefenen op de energiemarkt, zijn wij voor de inkoop van energie afhankelijk van de marktprijzen. Mocht je nog andere feedback willen achterlaten of een vraag willen stellen over het verlengvoorstel kun je ons een mailtje sturen via [email protected]. Ook kun je ons vandaag tot 17:00 uur telefonisch bereiken via 0880 444 555 en maandag weer vanaf 09:00 uur. Voor nu alvast een fijn weekend!
Ik heb een contract van Vandebron. Ik ben helemaal tevreden met deze energie maatschappij. Asl ik belt word ik goed geholpen door telefonisten met duidelijke en geduldige uitleg..
Op 11 december aangegeven dat een ander termijn bedrag af geschreven moest worden,het zou doorgegeven worden,en dat zou 10 dagen duren. Vervolgens probeerde de bank 3x zoveel af te schrijven,keer op keer! Weer kontakt opgenomen, pas op 30 december het goede bedrag! Ook staan de dag tarieven niet op de website als je inzicht wil hebben,voor een vast of variabel contract!Ook wordt er telkens aangegeven dat ik geen zonnepanelen heb, terwijl ik deze vanaf 2020 heb.Vandaar ook verkeerde schattingen van het stroom gebruik,dus verkeerde berekeningen.
overnemen overstapboetes word mooier voorgespiegeld dan het uiteindelijk is
Prima service en aandacht voor jou vragen.
altijd duidelijke info
Goede lever -prijs verhouding en komt de afspraken na
Goede communicatie. Duidelijke maandoverzichten en jaarafrekeningen.
Niks aan toe te voegen! Nooit klachten; is transparant in hun communicatie en als ik wel contact wil lukt dit ook snel!
Ze helpen je snel en goed, doen groen, tegen een voordelige (terugleveren) prijs, dus wat wil je nog meer.
Geweldig bedrijf!!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.