Filters

8

Betrouwbaar en klantvriendelijk

Duidelijke informatie, helder account en goede afhandeling van vragen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Nooit geen problemen met rekeningoverzicht.

al een flink aantal jaren ben ik client van van de Bron, tot nu toe nooit problemen met overzichten en dergelijke. ook prettig het maandelijkse overzicht van gebruik.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
8

Makkelijk bereikbaar en vriendelijke, behulpzame medewerkers

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Alleen maar positieve ervaringen

Ik ben heel tevreden over de service van Van de Bron. Alles is prima geregeld en de app is heel handig en overzichtelijk. Ook contact met het bedrijf is makkelijk en goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Oplossing gevonden

Hopelijk kunnen we verder hoe het eerst was

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Goed antwoord, iets te lang geduurd.

Eerste ervaring , ben pas sinds 8 januari klant bij jullie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
8

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Prettig contact.

Nauwelijks wachttijd, een vriendelijke dame en een duidelijk antwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Blij met de overstap die we destijds gemaakt hebben

Wij kiezen bewust voor groene stroom en liefst van Nederlandse bodem. Daarnaast krijgen we iedere maand een mooi overzicht van ons verbruik met vergelijk t.o.v. het vorige jaar. Goede service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Snel en makkelijk geregeld

Ik wilde tijdelijk gas en energie op twee adressen. Dit werd meteen geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Vriendelijk en snel geholpen

Had een vraag over mijn contract, ben vriendelijk en snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Snel en duidelijk antwoord op mijn vraag.

Ze geven snel antwoord en oplossing op mijn problem

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Duidelijk en betrouwbaar

Goeie service, duidelijke mails en goeie informatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Probleemloos

Telefonisch contact was prettig en medewerker kwam snel met de oplossing. Wacht nu een aanbieding voor een variabele voortzetting van ons contract af.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
5

Niet overhaast laten kiezen in uw voordeel

Alsjeblieft prijs hoog is moet je de klanten geen verleng voorstel doen

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
9

Uitstekend

Ik heb een contract van Vandebron. Ik ben helemaal tevreden met deze energie maatschappij. Asl ik belt word ik goed geholpen door telefonisten met duidelijke en geduldige uitleg..

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
5

Bank wilde elke keer verkeerde termijn bedrag innen

Op 11 december aangegeven dat een ander termijn bedrag af geschreven moest worden,het zou doorgegeven worden,en dat zou 10 dagen duren. Vervolgens probeerde de bank 3x zoveel af te schrijven,keer op keer! Weer kontakt opgenomen, pas op 30 december het goede bedrag! Ook staan de dag tarieven niet op de website als je inzicht wil hebben,voor een vast of variabel contract!Ook wordt er telkens aangegeven dat ik geen zonnepanelen heb, terwijl ik deze vanaf 2020 heb.Vandaar ook verkeerde schattingen van het stroom gebruik,dus verkeerde berekeningen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

ik ben redelijk tevreden maar heb ook mazzel gehad met 3 jr contract

overnemen overstapboetes word mooier voorgespiegeld dan het uiteindelijk is

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Duidelijk en helder antwoord op de vragen

Prima service en aandacht voor jou vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

prima info

altijd duidelijke info

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Doet wat het met jou afspreekt

Goede lever -prijs verhouding en komt de afspraken na

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Servicegerichte leverancier

Goede communicatie. Duidelijke maandoverzichten en jaarafrekeningen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Top service; doet wat het zegt!

Niks aan toe te voegen! Nooit klachten; is transparant in hun communicatie en als ik wel contact wil lukt dit ook snel!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Goede services

Ze helpen je snel en goed, doen groen, tegen een voordelige (terugleveren) prijs, dus wat wil je nog meer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Nooit problemen gehad.

Geweldig bedrijf!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.