Filters

10

Duidelijk en betrouwbaar

Goeie service, duidelijke mails en goeie informatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Probleemloos

Telefonisch contact was prettig en medewerker kwam snel met de oplossing. Wacht nu een aanbieding voor een variabele voortzetting van ons contract af.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
5

Niet overhaast laten kiezen in uw voordeel

Alsjeblieft prijs hoog is moet je de klanten geen verleng voorstel doen

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
9

Uitstekend

Ik heb een contract van Vandebron. Ik ben helemaal tevreden met deze energie maatschappij. Asl ik belt word ik goed geholpen door telefonisten met duidelijke en geduldige uitleg..

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
5

Bank wilde elke keer verkeerde termijn bedrag innen

Op 11 december aangegeven dat een ander termijn bedrag af geschreven moest worden,het zou doorgegeven worden,en dat zou 10 dagen duren. Vervolgens probeerde de bank 3x zoveel af te schrijven,keer op keer! Weer kontakt opgenomen, pas op 30 december het goede bedrag! Ook staan de dag tarieven niet op de website als je inzicht wil hebben,voor een vast of variabel contract!Ook wordt er telkens aangegeven dat ik geen zonnepanelen heb, terwijl ik deze vanaf 2020 heb.Vandaar ook verkeerde schattingen van het stroom gebruik,dus verkeerde berekeningen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

ik ben redelijk tevreden maar heb ook mazzel gehad met 3 jr contract

overnemen overstapboetes word mooier voorgespiegeld dan het uiteindelijk is

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Duidelijk en helder antwoord op de vragen

Prima service en aandacht voor jou vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

prima info

altijd duidelijke info

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Doet wat het met jou afspreekt

Goede lever -prijs verhouding en komt de afspraken na

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Servicegerichte leverancier

Goede communicatie. Duidelijke maandoverzichten en jaarafrekeningen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Top service; doet wat het zegt!

Niks aan toe te voegen! Nooit klachten; is transparant in hun communicatie en als ik wel contact wil lukt dit ook snel!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Goede services

Ze helpen je snel en goed, doen groen, tegen een voordelige (terugleveren) prijs, dus wat wil je nog meer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Nooit problemen gehad.

Geweldig bedrijf!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Groene energie is een grote pré

Vandebron garandeert groene energie, voor ons een belangrijk issue. Daarbij passende (niet hoge) tarieven en duidelijke telefonische informatie. Bij omzetten tarief van dubbel naar enkel, bleek dat niet online te kunnen en de wachttijd voor de klantenservice was te lang.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Down to earth, helder taalgebruik

Luisterend oor, bereidwillig om mee te denken en alle gesprekken tot op heden waren helder en duidelijk. Goede keuze al een paar jaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

hun tijd ver vooruit en fijn om iets voor het milieu te doen

Zo snel als alles geregeld was met mijn overstap, zo fijn blijft het gaan bij Vandebron. Fatsoenlijke prijs voor mijn energiecontract en eendaadwerkelijk zinvolle manier van zo min mogelijk het milieu belasten door alles groen en/of lokaal te regelen, heel fijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Het was rustig.

Leuk huisje. De stenen vloer is in de winter te koud. Vloerverwarming zou ik aanbevelen. Ook de ‘leren’ bank is te koud in de winter. Volgens mij is dit huisje in de zomer veel aantrekkelijker.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Prima

Het is lastig om iemand aan de telefoon te krijgen en jammer dat mijn maandbedrag te hoog was berekend terwijl ik een contact heb en ik daar stsppe6voor moest ondernemen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
7

Niet het volledige antwoord

Beetje jammer

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
9

luisterend oor

Wij zijn sinds een jaar klant en zeer tevreden, in onze beleving word er ook goed nagedacht hoe je beter met het milieu om kan gaan. Prima overzichten van je gebruik, Wij hebben een goed gevoel bij de contractverlenging.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
1

Gewoon slecht

Vandebron heeft als een van de weinige energie bedrijven die het variabele tarief tussentijds aanpaste.Een verdubbeling van het tarief. Vanwege de hoge kosten voor fossiele brandsof. Maar mijn energie kwam toch voor 100% van een windmolen? Er staat zelfs bij welke. Allemaal marketing. Er is helemaal niks groens aan.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Super service!

Al een aantal jaar klant bij Van de Bron en dat bevalt prima! Wij hebben daadwerkelijk groene stroom en dat vinden wij belangrijk. Ook de goede service en altijd bereikbaar is iets waar ze trots op mogen zijn. Niet elke organisatie kan dit zo goed leveren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Heel erg goed

"Vandebron is zeer klantvriendelijk. Nemen alle tijd tijdens het gesprek. Wordt nu het tweede jaar "klant" bij Vandebron.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Prima service

Een vraag van mij werd uitvoerig en duidelijk uitgelegd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

1 sleutelhanger die overal werkt

In plaats van meerdere pasjes werkt de sleutel hangen van de bron overal. Laadt je een paar keer per maand dan is het ook een heel voordelige oplossingen omdat er geen bijkomende kosten meer zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.