Uitstekend energie bedrijf met goede kwaliteit en service. Vragen worden snel en duidelijk beantwoord.
Over het algemeen ben ik tevreden over levering en service. Op dit moment krijg ik aanbiedingen voor een nieuw contract. Mijn huidige contract loopt pas in juni af. Op zich OK om vroeg geïnformeerd te zijn. Maar vermoedelijk onder druk van de energieprijzen is er nu sprake van haastwerk en moeilijke bereikbaarheid. Ik ga er van uit dat dat tijdelijk is. Groet Petry
Prima communicatie alleen telefonisch duurt het erg lang
De lampen doen het, de verwarming is aan. Met Vandebron is het dik aan.
goede ervaring
Zeer klantvriendelijk en behulpzaam
Ik had niet het gevoel welkom te zijn als nieuwe klant met variabele prijs. Maar omdat de prijs me aan stond doorgezet.
Meedenken met verandering maandlasten toen mijn man was overleden was top! Daarnaast ben ik ook blij met de keuze voor zon of wind en waar het ptecies vandaan komt.
Ik ben nu een jaar klant maar ga mijn energiecontract bij hun zeker niet verlengen. De berekeningen die ze mailen kloppen consequent niet met verkeerde meterstanden en foute bedragen voor overheidsheffingen. Ik probeer ze al vanaf begin november op verschillende tijdstippen te bellen maar na 45 minuten in de wacht wordt de verbinding simpelweg verbroken. Op vragen per email wordt gewoon niet gereageerd.
Tevreden
Tot nu toe loopt de levering probleemloos, afspraken worden tijdig nagekomen en ik ben blij met de 3-jarige verlenging van mijn vaste contract!
Ik ben tot nu toe tevreden, geen klachten en prima maandelijks verbruikskverzicht.
Bel mij maar even 06 1000 3550 misschien komen we alsnog uit. zie mijn eerdere opmerking n
laten we steeds groener worden
Zie boven
Behalve als je inlogt en op meerdere adressen hebt gewoond niet het actuele adres standaard opent, je moet deze steeds opzoeken en aanklikken. Voor de rest geen klachten,
Duidelijke website, goede terugleverprijs, groene energie
Onze zoon had goede ervaringen met van de Bron en na 1 jaar hebben wij ook een 3 jarig contract. Dus ook wij zeer tevreden.
Geen gedoe, duurzame energie en gelukkig een 3 jarig contract
Hoi Herman, dankjewel voor het mooie cijfer en fijn dat we je 3 jaar lang mogen voorzien van goeie energie :)
prima bedrijf nooit geen problemen en duidelijk
Hoi Frans, dankjewel voor het delen van je ervaring. Fijn om te horen dat alles duidelijk voor je is en alvast een prettig weekend!
tevreden klant
Bedankt voor het achterlaten van je ervaring en fijn om te horen dat je tevreden bent, daar worden we blij van :)
Uw laatste aanbod was het meest redelijke aanbod en vergelijkbaar met en zelfs iets of wat goedkoper dan elders. Ik ben wel als vaste klant erg geschrokken van uw eerdere aanbiedingen die veel hoger uitvielen dan uw laatste aanbod voor verlenging. Daarom ben ik ook bijna overgestapt naar een andere leverancier en in het vervolg vraag ik aan u om voortaan meteen en onmiddellijk te komen met een fair en redelijk aanbod zoals nu. U heeft een aantal keren voor het einde van mijn contract verschrikkelijk hoge en respectloze aanbiedingen gedaan die naarmate de einddatum naderde pas redelijk te noemen was. Koester uw vaste klanten want de laatste weken heeft u zich onsportief gedragen, maar nu ben ik toch blij met Vandebron.
Hoi Ben, bedankt voor het achterlaten van een review. Een contract kun je vanaf 6 maanden voordat het contract afloopt verlengen. Dit hoef je niet op dat moment al te doen, je kunt daar mee wachten als je niet tevreden bent met het aanbod. Voor het inkopen van de energie zijn wij afhankelijk van de marktprijzen op dat moment. Om deze reden verschilt het aanbod op verschillende momenten, zeker gezien de huidige situatie op de energiemarkt. Om deze reden kan het voorkomen dat het aanbod 6 maanden voordat het contract afloopt flink verschil met het aanbod voor de contractverlenging 2 maanden voordat het contract afloopt. Hopelijk schept dit wat duidelijkheid en mogen we je in de toekomst weer verwelkomen bij Vandebron. Mocht je nog vragen hebben kun je ons mailen via [email protected]. Voor nu in elk geval alvast een fijn weekend!
….. die me toch niet heeft kunnen helpen. Jammer.
Hoi Jolanda, dankjewel voor het achterlaten van een review. Fijn om te horen dat je vriendelijk te woord bent gestaan, maar jammer dat je uiteindelijk niet geholpen bent. Zou je contact met ons op willen nemen zodat we even met je mee kunnen kijken? Vandaag zijn wij telefonisch bereikbaar tot 17:00 uur via 0880 444 555 en maandag weer vanaf 09:00 uur. Ook kun je ons een mail sturen via [email protected] of een privébericht sturen op Twitter of Facebook. We horen graag van je en wensen je hoe dan ook een fijn weekend toe.
Wachttijd aan de telefoon is wel lang, maar de overstap is vervolgens direct geregeld!
Hoi Danny, bedankt voor het achterlaten van een review. Gezien de huidige situatie op de energiemarkt zijn de wachttijden op sommige momenten wat langer dan gebruikelijk, maar bedankt voor je geduld aan de telefoon en fijn dat alles goed geregeld is. Welkom bij Vandebron!
2X geprobeerd contact te krijgen via telefoon maar helaas na 2x 30 minuten wachten nietmand kunnen bereiken. Echt slecht
Hallo Bobby, bedankt voor het delen van je ervaring. Jammer dat je ons niet te pakken hebt gekregen. Het is op sommige momenten drukker dan andere momenten, waardoor het voor kan komen dat je langer dan gebruikelijk moet wachten aan de telefoon. Graag helpen we je nog met alle vragen/opmerkingen die je mogelijk hebt. Je kunt ons vandaag telefonisch tot 17:00 uur bereiken via 0880 444 555 en maandag weer vanaf 09:00 uur. Weet dat wij ons uiterste best doen om iedereen te helpen. Je kunt ons ook een e-mail sturen via [email protected] of een privébericht via Twitter of Facebook sturen. We horen graag van je zodat we de ervaring die je tot dusver met ons gehad hebt om kunnen zetten naar een positieve ervaring :)
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.