Filters

10

Uitstekend energie bedrijf met goede kwaliteit en service.

Uitstekend energie bedrijf met goede kwaliteit en service. Vragen worden snel en duidelijk beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Over het algemeen is de VandeBron OK.

Over het algemeen ben ik tevreden over levering en service. Op dit moment krijg ik aanbiedingen voor een nieuw contract. Mijn huidige contract loopt pas in juni af. Op zich OK om vroeg geïnformeerd te zijn. Maar vermoedelijk onder druk van de energieprijzen is er nu sprake van haastwerk en moeilijke bereikbaarheid. Ik ga er van uit dat dat tijdelijk is. Groet Petry

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Goede service

Prima communicatie alleen telefonisch duurt het erg lang

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Duurzame energie uit eigen regio, super!

De lampen doen het, de verwarming is aan. Met Vandebron is het dik aan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Zeer tevreden

goede ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goede info en service

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
6

Onvriendelijke verkoper

Ik had niet het gevoel welkom te zijn als nieuwe klant met variabele prijs. Maar omdat de prijs me aan stond doorgezet.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goede diensten en prima service, jullie denken ook fijn mee!

Meedenken met verandering maandlasten toen mijn man was overleden was top! Daarnaast ben ik ook blij met de keuze voor zon of wind en waar het ptecies vandaan komt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
1

telefonisch al 2,5 maand onbereikbaar en op email wordt niet gereageerd

Ik ben nu een jaar klant maar ga mijn energiecontract bij hun zeker niet verlengen. De berekeningen die ze mailen kloppen consequent niet met verkeerde meterstanden en foute bedragen voor overheidsheffingen. Ik probeer ze al vanaf begin november op verschillende tijdstippen te bellen maar na 45 minuten in de wacht wordt de verbinding simpelweg verbroken. Op vragen per email wordt gewoon niet gereageerd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

De electronen komen altijd groen uit het stopcontact!

Tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Al jaren ben ik tevreden met de schone energie van VandeBron!

Tot nu toe loopt de levering probleemloos, afspraken worden tijdig nagekomen en ik ben blij met de 3-jarige verlenging van mijn vaste contract!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Schappelijke prijs

Ik ben tot nu toe tevreden, geen klachten en prima maandelijks verbruikskverzicht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
6

M

Bel mij maar even 06 1000 3550 misschien komen we alsnog uit. zie mijn eerdere opmerking n

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

lekker groen

laten we steeds groener worden

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Ik ben zeer tevreden

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Geen enkele slechter ervaring

Behalve als je inlogt en op meerdere adressen hebt gewoond niet het actuele adres standaard opent, je moet deze steeds opzoeken en aanklikken. Voor de rest geen klachten,

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Prima

Duidelijke website, goede terugleverprijs, groene energie

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Komt beloften na.

Onze zoon had goede ervaringen met van de Bron en na 1 jaar hebben wij ook een 3 jarig contract. Dus ook wij zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Keurige leverancier, alles klopt

Geen gedoe, duurzame energie en gelukkig een 3 jarig contract

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

prima bedrijf

prima bedrijf nooit geen problemen en duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

adequaat en geen tel wachtrij of hinderlijke keuzemenu's

tevreden klant

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
5

Een lastige contractverlening.

Uw laatste aanbod was het meest redelijke aanbod en vergelijkbaar met en zelfs iets of wat goedkoper dan elders. Ik ben wel als vaste klant erg geschrokken van uw eerdere aanbiedingen die veel hoger uitvielen dan uw laatste aanbod voor verlenging. Daarom ben ik ook bijna overgestapt naar een andere leverancier en in het vervolg vraag ik aan u om voortaan meteen en onmiddellijk te komen met een fair en redelijk aanbod zoals nu. U heeft een aantal keren voor het einde van mijn contract verschrikkelijk hoge en respectloze aanbiedingen gedaan die naarmate de einddatum naderde pas redelijk te noemen was. Koester uw vaste klanten want de laatste weken heeft u zich onsportief gedragen, maar nu ben ik toch blij met Vandebron.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
8

Vriendelijke, behulpzame klantenservice

….. die me toch niet heeft kunnen helpen. Jammer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Scherpe prijs

Wachttijd aan de telefoon is wel lang, maar de overstap is vervolgens direct geregeld!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
1

Niet te bereiken via telefoon

2X geprobeerd contact te krijgen via telefoon maar helaas na 2x 30 minuten wachten nietmand kunnen bereiken. Echt slecht

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.