Bel mij maar even 06 1000 3550 misschien komen we alsnog uit. zie mijn eerdere opmerking n
laten we steeds groener worden
Zie boven
Behalve als je inlogt en op meerdere adressen hebt gewoond niet het actuele adres standaard opent, je moet deze steeds opzoeken en aanklikken. Voor de rest geen klachten,
Duidelijke website, goede terugleverprijs, groene energie
Onze zoon had goede ervaringen met van de Bron en na 1 jaar hebben wij ook een 3 jarig contract. Dus ook wij zeer tevreden.
Geen gedoe, duurzame energie en gelukkig een 3 jarig contract
Hoi Herman, dankjewel voor het mooie cijfer en fijn dat we je 3 jaar lang mogen voorzien van goeie energie :)
prima bedrijf nooit geen problemen en duidelijk
Hoi Frans, dankjewel voor het delen van je ervaring. Fijn om te horen dat alles duidelijk voor je is en alvast een prettig weekend!
tevreden klant
Bedankt voor het achterlaten van je ervaring en fijn om te horen dat je tevreden bent, daar worden we blij van :)
Uw laatste aanbod was het meest redelijke aanbod en vergelijkbaar met en zelfs iets of wat goedkoper dan elders. Ik ben wel als vaste klant erg geschrokken van uw eerdere aanbiedingen die veel hoger uitvielen dan uw laatste aanbod voor verlenging. Daarom ben ik ook bijna overgestapt naar een andere leverancier en in het vervolg vraag ik aan u om voortaan meteen en onmiddellijk te komen met een fair en redelijk aanbod zoals nu. U heeft een aantal keren voor het einde van mijn contract verschrikkelijk hoge en respectloze aanbiedingen gedaan die naarmate de einddatum naderde pas redelijk te noemen was. Koester uw vaste klanten want de laatste weken heeft u zich onsportief gedragen, maar nu ben ik toch blij met Vandebron.
Hoi Ben, bedankt voor het achterlaten van een review. Een contract kun je vanaf 6 maanden voordat het contract afloopt verlengen. Dit hoef je niet op dat moment al te doen, je kunt daar mee wachten als je niet tevreden bent met het aanbod. Voor het inkopen van de energie zijn wij afhankelijk van de marktprijzen op dat moment. Om deze reden verschilt het aanbod op verschillende momenten, zeker gezien de huidige situatie op de energiemarkt. Om deze reden kan het voorkomen dat het aanbod 6 maanden voordat het contract afloopt flink verschil met het aanbod voor de contractverlenging 2 maanden voordat het contract afloopt. Hopelijk schept dit wat duidelijkheid en mogen we je in de toekomst weer verwelkomen bij Vandebron. Mocht je nog vragen hebben kun je ons mailen via [email protected]. Voor nu in elk geval alvast een fijn weekend!
….. die me toch niet heeft kunnen helpen. Jammer.
Hoi Jolanda, dankjewel voor het achterlaten van een review. Fijn om te horen dat je vriendelijk te woord bent gestaan, maar jammer dat je uiteindelijk niet geholpen bent. Zou je contact met ons op willen nemen zodat we even met je mee kunnen kijken? Vandaag zijn wij telefonisch bereikbaar tot 17:00 uur via 0880 444 555 en maandag weer vanaf 09:00 uur. Ook kun je ons een mail sturen via [email protected] of een privébericht sturen op Twitter of Facebook. We horen graag van je en wensen je hoe dan ook een fijn weekend toe.
Wachttijd aan de telefoon is wel lang, maar de overstap is vervolgens direct geregeld!
Hoi Danny, bedankt voor het achterlaten van een review. Gezien de huidige situatie op de energiemarkt zijn de wachttijden op sommige momenten wat langer dan gebruikelijk, maar bedankt voor je geduld aan de telefoon en fijn dat alles goed geregeld is. Welkom bij Vandebron!
2X geprobeerd contact te krijgen via telefoon maar helaas na 2x 30 minuten wachten nietmand kunnen bereiken. Echt slecht
Hallo Bobby, bedankt voor het delen van je ervaring. Jammer dat je ons niet te pakken hebt gekregen. Het is op sommige momenten drukker dan andere momenten, waardoor het voor kan komen dat je langer dan gebruikelijk moet wachten aan de telefoon. Graag helpen we je nog met alle vragen/opmerkingen die je mogelijk hebt. Je kunt ons vandaag telefonisch tot 17:00 uur bereiken via 0880 444 555 en maandag weer vanaf 09:00 uur. Weet dat wij ons uiterste best doen om iedereen te helpen. Je kunt ons ook een e-mail sturen via [email protected] of een privébericht via Twitter of Facebook sturen. We horen graag van je zodat we de ervaring die je tot dusver met ons gehad hebt om kunnen zetten naar een positieve ervaring :)
Duidelijke informatie, helder account en goede afhandeling van vragen
Hallo Theun, bedankt voor het delen van je ervaring! Als je in de toekomst nog andere vragen hebt dan weet je ons te vinden. Voor nu alvast een fijn weekend.
al een flink aantal jaren ben ik client van van de Bron, tot nu toe nooit problemen met overzichten en dergelijke. ook prettig het maandelijkse overzicht van gebruik.
Hoi Annie, fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service, daar worden we blij van! Hopelijk mogen we je nog lange tijd blijven voorzien van goeie energie :)
Zie boven
Hi Ilse, dankjewel voor het achterlaten van een review. Goed om te horen dat je vriendelijk te woord bent gestaan :) Als je in de toekomst nog vragen hebt dan weet je ons te vinden. Fijn weekend alvast!
Ik ben heel tevreden over de service van Van de Bron. Alles is prima geregeld en de app is heel handig en overzichtelijk. Ook contact met het bedrijf is makkelijk en goed.
Hoi Astrid, bedankt voor het mooie cijfer en je positieve woorden, daar worden wij blij van! Voor nu alvast een prettig weekend :)
Hopelijk kunnen we verder hoe het eerst was
Hi Elly, dankjewel voor het achterlaten van je ervaring en goed om te horen dat er een oplossing gevonden is voor hetgeen je tegenaan liep. Als je nog vragen hebt kun je ons mailen via [email protected] of bellen via 0880 444 555. Wij zijn van maandag tot en met vrijdag bereikbaar tussen 09:00 uur en 17:00 uur. Voor nu alvast een fijn weekend!
Eerste ervaring , ben pas sinds 8 januari klant bij jullie.
Welkom bij Vandebron, Cor! Goed om te horen dat je eerste ervaring prettig was, laten we dat zo houden :)
Prima
Bedankt!
Nauwelijks wachttijd, een vriendelijke dame en een duidelijk antwoord.
Hoi Rob, bedankt voor het delen van je ervaring en fijn om te horen dat je goed te woord bent gestaan. Als je in de toekomst nog een vraag hebt dan weet je ons te vinden :)
Wij kiezen bewust voor groene stroom en liefst van Nederlandse bodem. Daarnaast krijgen we iedere maand een mooi overzicht van ons verbruik met vergelijk t.o.v. het vorige jaar. Goede service.
Hi Roeland, bedankt voor het delen van je ervaring. Wij zijn ook blij dat we jou mogen voorzien van goeie energie!
Ik wilde tijdelijk gas en energie op twee adressen. Dit werd meteen geregeld.
Hoi Sandra, dankjewel voor het mooie cijfer en leuk dat we je op twee adressen mogen voorzien van goeie energie :) Fijn weekend alvast!
Had een vraag over mijn contract, ben vriendelijk en snel geholpen
Hoi Arno, dankjewel voor het mooie cijfer. Fijn om te horen dat je vraag goed beantwoord is. Mocht je in de toekomst nog meer vragen hebben, schroom dan niet om weer contact met ons op te nemen. Prettig weekend alvast!
Ze geven snel antwoord en oplossing op mijn problem
Hallo Citra, dankjewel voor het delen van je ervaring. Goed om te horen dat je duidelijk geholpen bent met je vragen. Mocht je in de toekomst nog tegen andere vragen aanlopen, dan weet je ons te vinden. Voor nu alvast een fijn weekend gewenst!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.