Aanrader!
Relatie is prima
Gelijk op de mail gekregen wat ik nodig had.
We zijn tevreden over de geleverde diensten van van de Bron
denken graag mee, maken inzichtelijk waar je energie vandaan komt, vragen een goede prijs, sympathieke medewerkers, duurzame ideologie (en dat is het belangrijkste) (Ik vind het alleen gek dat ik de 'duurzaamheid' moet beoordelen. Hoe duurzaam ze echt zijn, weet ik niet / is niet aan mij. Daarom n.v.t.)
Ben enige jaren lid van de van de Bronclub, bevalt mij prima altijd en helder en duidelijk.!
Toen de grote bedrijven vooral nog "grijze" energie leverde, was de bron al een leverancier van echte groene energie van o.a. windmolens van boeren. Zo weet je als klant waar je energie vandaan komt.
Alleen maar positieve ervaringen met vd Bron.
geen tijd voor..
Ik heb goed contact, net een nieuw contract snel en goed geholpen.
Na een verlenging via vergelijking sites gekeken en kwam bij Budget Energie uit. Gebeld met klantenservice v.d. Bron. Een Hork gesproken en besloten weg te gaan. Aangemeld bij Budget Energie en kreeg andere cijfers dan bij de eerste berekening via Consumenten site. Het weekeind tarieven vergeleken en v.d. Bron blijft de goedkoopste. Daarna v.d. Bron wederom gebeld en goed doorgeschakeld. Kreeg een medewerkster aan de lijn die geduldig naar mijn verhaal luisterde en mee dacht met me. Waarna een uitstekend aanbod volgde en we hebben besloten dit voor 3 jaar vast te zetten. Blij met het contact en de constructieve service. Klasse.
Wanneer je belt wordt je vriendelijk en kundig te woord gestaan! Ook is de app erg duidelijk en prettig in het gebruik.
Een voorbeeld voor een duurzaam energie leverantie!
ik wil antwoord op mijn gestelde vraag over het toekomstig maandbedrag in 2022
Wat ze doen doen ze goed.
KAN DUIDELIJK MIJN VERBRUIK ZIEN ONLINE
Over het algemeen tevreden.
Tot nu toe goede ervaring maar vd Bron zal na deze enquête wel ophouden te bestaan.
Overzichtelijk verbruik en heel handig met het verbruik vh jaar ervoor
Ik ben bijzonder blij met Van de Bron, en ook de klantenservice is prima georganiseerde
Tevreden klant, app is up to date en zeer overzichtelijk. Fijne communicatie.
De wachttijd was belachelijk lang. Tot 2 x toe een half uur aan de telefoon moeten wachten op verbinding.
Ik kreeg op 31 december een aanbod voor een nieuw jaarcontract voor 765 euro per maand terwijl ik nu 275 betaal en sinds een half jaar zonnepanelen heb die nog niet verwerkt zijn in die 275. Ik heb geprobeerd met Vandebron hierover contact te krijgen, lukt niet telefonisch , steeds in de wacht op diverse tijdstippen. Mail is ook niet beantwoord. Zie nu per toeval nu ik de mail van 31 december terug lees dat het nieuwe aanbod lager is geworden. Maar ik heb daar geen bericht over gehad en wie herleest mail van 10.dagen terug ? Slechte klantenservice! Valt me overigens op dat de reviews bij Trustpiloot over Vandebron zeer slecht zijn en op de eigen site lovend (???)
Goede contacten. Goede levering. Prima prijs en een heel goed gevoel
Prima service. Wachttijd 27 minuten klantenservice veel te lang
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.