Filters

6

Krijg nog steeds gas

Heb wynig hier op te vertellen hoop dat de maandlasten snel omlaag gaat

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Blij met van de Bron.

Goede voorlichting. Nette prijzen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Aardig en deskundig

Goede uitleg gehad. Ze belde keurig terug toen lijn verbroken werd. Ondanks drukte nam ze de tijd. Top

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

de voordeligste energie aanbieder in NL

Eenvoudig overstapt, na de wijziging van mijn maandbedrag, maar vergeleken met 'de anderen' ruim voordeliger.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Je kunt er van op aan

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Klantgericht

Snelle, accurate beantwoording van mijn vraag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Gewoon duidelijk, eerlijk en goed

Een Nederlands bedrijf met als basis open en eerlijkheid

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Helder en vlot was de reactie/service op mijn vraag.

De vraag werd vlot beantwoord, hoefde niet lang te wachten op verbinding (telefonisch), in het gesprek daaropvolgende was helder duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
6

Mijn vraag werd niet beantwoord.

Er werd gemaild over een onbetaalde factuur. De factuur was mij niet toegestuurd! Antwoorden via de mail zitten meerdere taalfouten in. Er wordt gesproken over een oud account.....vanaf het moment dat ik klant werd is m'n account niet veranderd. Om een antwoord te krijgen moet je eerst al je gegevens doorgeven!

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

blij met schone energie uit de buurt

blij met schone energie uit de buurt

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

goede energieleverancier

duidelijke overzichten van gebruik, duidelijke uitleg bij raadplegen klantenservice

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Na lang wachten prima geholpen

Jessie was behulpzaam en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goed contract voor 3 jaar kunnen afsluiten en belangrijk om goede/ schone stroom en gas te krijgen

Goed contract voor 3 jaar kunnen afsluiten en belangrijk om goede/ schone stroom en gas te krijgen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
1

Support is terrible

They don't answer the phone.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Betrouwbaar

Het voelt heel goed om nu (eindelijk) aangesloten te zijn bij een duurzame energieleverancier met mensen die staan voor hun principe. Daar vertrouw ik op.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Geeft mij een prettig en goed gevoel: de Bron, mijn energie leverancier

Ik woon in een appartement en heb daar,geen mogelijkheid voor eigen zonnepanelen . Heb nu via de Bron toch energie van de zon uit noord-Holland.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
6

Vraag over verbruik

Vraag gesteld via app. Dat was makkelijk. Helaas niet snel antwoord. Heb zelf 2x moeten mailen om antwoord te krijgen

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
1

Verschrikkelijk

Ik heb mij aangemeld voor een 1 jarig contract waar mij 50 euro welkomkorting werd toegezegd. Toen ik het contract toegestuurd kreeg was dat nergens terug te vinden. Toen ik na 4 uur in de wacht te hebben gestaan om uitleg vroeg kreeg ik te horen dat ze met een collega moest overleggen en kreeg ik onderstaand mailtje. Beste Johannes, Wij hebben elkaar net gesproken aan de telefoon over de korting van 50 euro. Ik heb het overlegd met mijn collega. Ik informeer je in deze mail hier verder over. Op dit moment bieden wij geen welkomstkortingen aan. Om deze reden is het gek dat je de korting van 50 euro op de website ziet staan. Graag ontvangen wij een screenshot of foto van wat je ziet op de website. Aan de hand hiervan kunnen wij verder uitzoeken wat er aan de hand is en of wij deze korting alsnog kunnen toepassen. Alvast bedankt voor de moeite en excuses voor het ongemak. Screenshot opgestuurd wederom gebeld toen kreeg dit bericht. Hierbij bevestig ik dat we zojuist telefonisch contact met elkaar hebben gehad. Ook bevestig ik dat de screenshot goed is aangekomen en dat ik de case door heb gezet naar de afdeling die hier over gaat. In eerste instantie word ik dus niet geloofd en moet ik met een screenshot bewijzen dat mij dat wel degelijk is toegezegd. En als je aan die voorwaarde hebt volstaan dan gaan ze verder uitzoeken wat er aan de hand is en of zij deze korting alsnog kunnen toepassen. En dan word je alvast bedankt voor de moeite en excuses voor het ongemak. Met andere woorden je kan absoluut niet vertrouwen wat vandebron op zijn website zet.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Heel netjes afgehandeld

Ik ben 6 dagen eerder dan eigenlijk mocht overgestapt naar een andere leverancier. Dat doe ik elk jaar. Kon nu niet anders dan 6 dagen eerder opstappen ivm de prijsverhoging overal. Vandebron is heel coulant geweest en heeft mij mijn eindafrekening korting gegeven ondanks dat ik niet helemaal aan de voorwaarden had voldaan hiervoor. Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
8

Keurig geregeld

Heel prettig

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Niet te vrezen met het antwoord

Ik wil mijn voorschot verhogen maar dat kon niet zo maar, dat heb ik bij mijn vorige leverancier zo kunnen doen. Waar om bij jullie niet. Zeer teleurgesteld.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Voel mij helemaal thuis

Eerlijk en fijn

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goede energie leverancier.

Al mijn vragen zijn goed beantwoord. Ikben zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Continue communicatie over tarieven

Vooral in deze onzekere tijden stel ik op prijs alle communicatie met de energieleverancier; met name de nieuwe offertes.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Top! Groen moet je doen

Sympathieke club. kundig en betrokken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.