Een voorbeeld voor een duurzaam energie leverantie!
ik wil antwoord op mijn gestelde vraag over het toekomstig maandbedrag in 2022
Wat ze doen doen ze goed.
KAN DUIDELIJK MIJN VERBRUIK ZIEN ONLINE
Over het algemeen tevreden.
Tot nu toe goede ervaring maar vd Bron zal na deze enquête wel ophouden te bestaan.
Overzichtelijk verbruik en heel handig met het verbruik vh jaar ervoor
Ik ben bijzonder blij met Van de Bron, en ook de klantenservice is prima georganiseerde
Tevreden klant, app is up to date en zeer overzichtelijk. Fijne communicatie.
De wachttijd was belachelijk lang. Tot 2 x toe een half uur aan de telefoon moeten wachten op verbinding.
Ik kreeg op 31 december een aanbod voor een nieuw jaarcontract voor 765 euro per maand terwijl ik nu 275 betaal en sinds een half jaar zonnepanelen heb die nog niet verwerkt zijn in die 275. Ik heb geprobeerd met Vandebron hierover contact te krijgen, lukt niet telefonisch , steeds in de wacht op diverse tijdstippen. Mail is ook niet beantwoord. Zie nu per toeval nu ik de mail van 31 december terug lees dat het nieuwe aanbod lager is geworden. Maar ik heb daar geen bericht over gehad en wie herleest mail van 10.dagen terug ? Slechte klantenservice! Valt me overigens op dat de reviews bij Trustpiloot over Vandebron zeer slecht zijn en op de eigen site lovend (???)
Goede contacten. Goede levering. Prima prijs en een heel goed gevoel
Prima service. Wachttijd 27 minuten klantenservice veel te lang
Uitstekend energie bedrijf met goede kwaliteit en service. Vragen worden snel en duidelijk beantwoord.
Over het algemeen ben ik tevreden over levering en service. Op dit moment krijg ik aanbiedingen voor een nieuw contract. Mijn huidige contract loopt pas in juni af. Op zich OK om vroeg geïnformeerd te zijn. Maar vermoedelijk onder druk van de energieprijzen is er nu sprake van haastwerk en moeilijke bereikbaarheid. Ik ga er van uit dat dat tijdelijk is. Groet Petry
Prima communicatie alleen telefonisch duurt het erg lang
De lampen doen het, de verwarming is aan. Met Vandebron is het dik aan.
goede ervaring
Zeer klantvriendelijk en behulpzaam
Ik had niet het gevoel welkom te zijn als nieuwe klant met variabele prijs. Maar omdat de prijs me aan stond doorgezet.
Meedenken met verandering maandlasten toen mijn man was overleden was top! Daarnaast ben ik ook blij met de keuze voor zon of wind en waar het ptecies vandaan komt.
Ik ben nu een jaar klant maar ga mijn energiecontract bij hun zeker niet verlengen. De berekeningen die ze mailen kloppen consequent niet met verkeerde meterstanden en foute bedragen voor overheidsheffingen. Ik probeer ze al vanaf begin november op verschillende tijdstippen te bellen maar na 45 minuten in de wacht wordt de verbinding simpelweg verbroken. Op vragen per email wordt gewoon niet gereageerd.
Tevreden
Tot nu toe loopt de levering probleemloos, afspraken worden tijdig nagekomen en ik ben blij met de 3-jarige verlenging van mijn vaste contract!
Ik ben tot nu toe tevreden, geen klachten en prima maandelijks verbruikskverzicht.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.