Filters

10

Goed contract voor 3 jaar kunnen afsluiten en belangrijk om goede/ schone stroom en gas te krijgen

Goed contract voor 3 jaar kunnen afsluiten en belangrijk om goede/ schone stroom en gas te krijgen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
1

Support is terrible

They don't answer the phone.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Betrouwbaar

Het voelt heel goed om nu (eindelijk) aangesloten te zijn bij een duurzame energieleverancier met mensen die staan voor hun principe. Daar vertrouw ik op.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Geeft mij een prettig en goed gevoel: de Bron, mijn energie leverancier

Ik woon in een appartement en heb daar,geen mogelijkheid voor eigen zonnepanelen . Heb nu via de Bron toch energie van de zon uit noord-Holland.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
6

Vraag over verbruik

Vraag gesteld via app. Dat was makkelijk. Helaas niet snel antwoord. Heb zelf 2x moeten mailen om antwoord te krijgen

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
1

Verschrikkelijk

Ik heb mij aangemeld voor een 1 jarig contract waar mij 50 euro welkomkorting werd toegezegd. Toen ik het contract toegestuurd kreeg was dat nergens terug te vinden. Toen ik na 4 uur in de wacht te hebben gestaan om uitleg vroeg kreeg ik te horen dat ze met een collega moest overleggen en kreeg ik onderstaand mailtje. Beste Johannes, Wij hebben elkaar net gesproken aan de telefoon over de korting van 50 euro. Ik heb het overlegd met mijn collega. Ik informeer je in deze mail hier verder over. Op dit moment bieden wij geen welkomstkortingen aan. Om deze reden is het gek dat je de korting van 50 euro op de website ziet staan. Graag ontvangen wij een screenshot of foto van wat je ziet op de website. Aan de hand hiervan kunnen wij verder uitzoeken wat er aan de hand is en of wij deze korting alsnog kunnen toepassen. Alvast bedankt voor de moeite en excuses voor het ongemak. Screenshot opgestuurd wederom gebeld toen kreeg dit bericht. Hierbij bevestig ik dat we zojuist telefonisch contact met elkaar hebben gehad. Ook bevestig ik dat de screenshot goed is aangekomen en dat ik de case door heb gezet naar de afdeling die hier over gaat. In eerste instantie word ik dus niet geloofd en moet ik met een screenshot bewijzen dat mij dat wel degelijk is toegezegd. En als je aan die voorwaarde hebt volstaan dan gaan ze verder uitzoeken wat er aan de hand is en of zij deze korting alsnog kunnen toepassen. En dan word je alvast bedankt voor de moeite en excuses voor het ongemak. Met andere woorden je kan absoluut niet vertrouwen wat vandebron op zijn website zet.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Heel netjes afgehandeld

Ik ben 6 dagen eerder dan eigenlijk mocht overgestapt naar een andere leverancier. Dat doe ik elk jaar. Kon nu niet anders dan 6 dagen eerder opstappen ivm de prijsverhoging overal. Vandebron is heel coulant geweest en heeft mij mijn eindafrekening korting gegeven ondanks dat ik niet helemaal aan de voorwaarden had voldaan hiervoor. Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
8

Keurig geregeld

Heel prettig

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Niet te vrezen met het antwoord

Ik wil mijn voorschot verhogen maar dat kon niet zo maar, dat heb ik bij mijn vorige leverancier zo kunnen doen. Waar om bij jullie niet. Zeer teleurgesteld.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Voel mij helemaal thuis

Eerlijk en fijn

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goede energie leverancier.

Al mijn vragen zijn goed beantwoord. Ikben zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Continue communicatie over tarieven

Vooral in deze onzekere tijden stel ik op prijs alle communicatie met de energieleverancier; met name de nieuwe offertes.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Top! Groen moet je doen

Sympathieke club. kundig en betrokken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Keurig en accuraat te woord gestaan en geholpen

Aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Helemaal geen problemen met Vandebron

Relatie is prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Prima

Gelijk op de mail gekregen wat ik nodig had.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Levering van energie is prima

We zijn tevreden over de geleverde diensten van van de Bron

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

al jaren vaste klant

denken graag mee, maken inzichtelijk waar je energie vandaan komt, vragen een goede prijs, sympathieke medewerkers, duurzame ideologie (en dat is het belangrijkste) (Ik vind het alleen gek dat ik de 'duurzaamheid' moet beoordelen. Hoe duurzaam ze echt zijn, weet ik niet / is niet aan mij. Daarom n.v.t.)

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

pretig/goed

Ben enige jaren lid van de van de Bronclub, bevalt mij prima altijd en helder en duidelijk.!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Vandebron is vanaf het begin duurzaam en transparant .

Toen de grote bedrijven vooral nog "grijze" energie leverde, was de bron al een leverancier van echte groene energie van o.a. windmolens van boeren. Zo weet je als klant waar je energie vandaan komt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Betrouwbaar en scherp aan de prijs

Alleen maar positieve ervaringen met vd Bron.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

één zin? Red ik niet....

geen tijd voor..

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Perfect geen problemen

Ik heb goed contact, net een nieuw contract snel en goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Ondanks drukte uitstekend eindresultaat

Na een verlenging via vergelijking sites gekeken en kwam bij Budget Energie uit. Gebeld met klantenservice v.d. Bron. Een Hork gesproken en besloten weg te gaan. Aangemeld bij Budget Energie en kreeg andere cijfers dan bij de eerste berekening via Consumenten site. Het weekeind tarieven vergeleken en v.d. Bron blijft de goedkoopste. Daarna v.d. Bron wederom gebeld en goed doorgeschakeld. Kreeg een medewerkster aan de lijn die geduldig naar mijn verhaal luisterde en mee dacht met me. Waarna een uitstekend aanbod volgde en we hebben besloten dit voor 3 jaar vast te zetten. Blij met het contact en de constructieve service. Klasse.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Prettig contact en fijne app!

Wanneer je belt wordt je vriendelijk en kundig te woord gestaan! Ook is de app erg duidelijk en prettig in het gebruik.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.