Ik zat bij een andere leverancier waarbij ik veel te veel betaalde waren helemaal niet in staat om met mij op een goede manier te praten voelde echt niet oke kwam twee spitsen dames tegen in de trein waar ik een leuk gesprek mee had en die werken bij de bron die deden hun verhaal over de bron en ik was om zo ben ik bij jullie terecht gekomen
Wil graag geblijven, maar kijk wat Kosten betreft even verder.
Met een verhuizing in het vooruitzicht, moet ook de energie aansluiting geregeld worden. Dat kan lekker makkelijk via Mijn Vandebron en het was in een dag geregeld. Weer een zorg minder.
Over duurzaam...windenergie verwarmd mijn huis niet. En het gas is niet normaal, qua prijs. Dat is natuurlijk bij alle leveranciers zo. Wat zou ik het mooi vinden als ik op mijn huurhuis zonnepanelen krijg voor het stroomverbruik. En iets wat duurzaam is ipv. gas. Mijn verhuurder is er niet vlot mee. Wie weet komen energie leveranciers met oplossingen. Voor de rest is vanderbron n uitstekende leverancier
We kregen in oktober een nieuwe offerte. Prima! We denken dat we hier prima mee af zijn! Er kwam nog wel een voorstel om het termijnbedrag te verhogen maar denken dat dit niet nodig is.
Nooit gedoe, nooit onduidelijkheid. Ik waardeer jullie enorm. Hoop dat dit zo blijft, ik verwacht het eigenlijk wel, volgens mij staat eerlijkheid en duidelijkheid hoog in jullie vaandel. En dat waardeer ik enorm. Ook al zou e.e.a. omhoog gaan, ik vertrouw erop dat ik eerlijk geïnformeerd word daarover.
Inmiddels ruim 5 jaar klant. Eerlijk, open bedrijf. Goede informatievoorziening. Zeer goede en goed bereikbare klantenservice.
Om ze scherp te houden mag je natuurlijk nooit een 10 geven. Communicatie via mail en telefoon gaat prima met Vandebron. Ze hebben wel wat beperkende regels die ze niet goed kunnen uitleggen maar dat weegt niet zwaar. Een jonge club mensen met een groen imago en dito intentie. Ze verdienen meer klanten.
Was al aantal jaar klant bij vandebron. Was hier eigenlijk heel positief over, tot mijn verhuizing. Mijn verhuizing werd uitgesteld omdat de bouw vertraagd was. Dit was geen probleem bij vandebron, fijn! Toen ik er eenmaal woonachtig was zou mijn energie automatisch gaan lopen. Niet dus, brieven van Enexis dat ik zou worden afgesloten. Vandebron bleek eenzijdig mijn contract te hebben verbroken, zonder iets te laten weten. Prima, kan gebeuren, contract hersteld. Hierna bleek dat mijn maandbedrag vertienvoudigd (!) was naar 110 euro per maand, gebaseerd op een verbruik van 4000 Kwh per jaar. Dit was gebaseerd op de vorige bewoners. Ik woon alleen in een nieuwbouw appartement, dus vorige bewoners waren er niet, en een verbruik van 4000 Kwh in een klein appartement is nagenoeg onmogelijk. Totaal uit de lucht gegrepen dus. Klantenservice kon alleen het termijnbedrag aanpassen naar 55 euro. Toen ik aangaf dat dit nog steeds te hoog zou zijn werd er geïrriteerd gemeld dat ik dan maar na 4 maanden een herberekening moest aanvragen. Andere opties waren er niet. Kortom: vandebron vernaggelt hun eigen administratie en zadelt de klant op met de problemen. Vervolgens onwil om dit op te lossen, want dat kost ze werk. Erg jammer, was een fijn bedrijf.
Op alle punten betrouwbaar!
Werd snel en met duidelijke uitleg geholpen
Zie hierboven.
Als nieuwe klant ben ik goed geholpen met de vragen die ik niet op de website kon vinden
Snel en adequaat geholpen met een verlenging waar ik nog over twijfelde.
Had een vraag, werd uitstekend geholpen door een leuke jonge medewerker die goed meedacht tot een oplossing.
Van de Bron geeft aan dat ze in overleg met mij contract hebben opgesteld. NIET juist! IK bel hierover. half uur in de wacht! Zonder enig bericht van hen een verhoging van 150,- per maand. Overleg was op zijn plaats geweest. Maandbedrag aangepast, na 2 telefoontjes, diverse mail en appjes. Wat blijkt schrijven ze toch het verhoogde bedrag af, terwijl ik een bevestiging heb via mail dat het zou worden aangepast. Teruggeboekt en weer een mail gezonden, afwachten maar.......... Informatie op de site klopt niet of is niet zichtbaar.
Voor de duidelijkheid - ik ben meer dan tevreden met Van de Bron. Wel zie ik dat in de app en website functionaliteit een boel te verbeteren valt. Verder helemaal prima.
Mijn familie ook tevreden heb wel een 3 jarig contract dus even rust in de tent. Ook ben ik met mijn plug-in hybride auto bij van Vandebron. Prima
Tot op heden niets aan te merken.
Ik ben nog niet aangesloten dus kan hier niks over zeggen. Ook verbruiksapp heb ik nog niet kunnen bekijken. Ik ben heel benieuwd naar de layout en gebruiksvriendelijkheid en naar de informatie voorziening voor de klant.
Ik heb vanaf 2017 een contract eerst 3 jr + verlenging. Helaas kan ik nu maar voor 1 jr Een contract afsluiten. Maar ik vertrouw erop dat t voor ons haalbaar zal zijn en wij straks geen extra kosten hoeven te betalen.
Goede levering. Alleen erg jammer dat mij energie nu niet meer dichtbij, dwz in Friesland, wordt opgewekt.
goede begeleiding bij hernieuwd contract
Ben als relatie van min 6 jaar nog nimmer teleurgesteld door de voor mij gemotiveerde medewerkers van Van de Bron. Aanbevelen al meerdere malen met succes gedaan.
zie boven
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.