Op 14 januari klant geworden, op 20 januari volkomen onverwachts (nooit ter sprake gekomen bij aanmelding) waarborgsom €370 geïnd en 23 januari €370 leveringskosten afgeschreven. 11 dagen klant en al €740 betaald. Nog nooit eerder, ook niet bij Vandebron, een waarborgsom hoeven te betalen. Klantenservice onbereikbaar vanwege drukte, maar geld afschrijven is geen probleem
Maar nu zit ik toch al een poosje op mijn eindafrekening te wachten. Bellen duurt erg lang eer je aan de beurt bent en heeft niet gezorgd dat ik mijn eindafrekening krijg. En die is er wel, want het nieuwe termijnbedrag is al van mijn rekening gehaald. Vorig jaar ontving ik mijn eindafrekening op 11 januari. Vandaar drie sterren dit keer.
Vaker bij anderen leveranciers alleen chatbots. Fijn dat jullie echte mensen hebben bij de klantenservice. Nieuwe contract was zo geregeld en veel gunstiger ook.
Op mijn vraag geeft vdBron slechts deels antwoord op mijn vraag over referentieverbruik. Bovendien worden zonnepanelen hierin niet meegenomen.
Goedt
Vandebron geeft goede service, goed advies, flexibel en goed telefonisch bereikbaar. Ook bieden zij een goede prijs kwaliteit verhouding voor stroom en gas. Ook de app werk goed en is (inmiddels) actueel op verbruik
X
Elke maand een goed overzicht van gebruik en de vergelijking met de peer groep.
Zeer tevreden
Op dit moment zeer slecht bereik baar. Maar verder een zeer correcte maatschappij
Het is van groot belang dat we geen energie gebruiken. Helaas is dat niet mogelijk. Daarom moet het duurzaam worden opgewekt. Een aantal energieaanbieders is alweer omgevallen. Daarom is het goed als we met zeer velen, energie kopen bij VandeBron.
Heb nog geen problemen met Vandebron gehad, dus kan verder pas iets zeggen als die er wel zijn en dan een review geven hoe dat is opgelost.
Hi Matthieu, bedankt voor het delen van je ervaring. Daar worden we erg blij van!
Onbereikbaar voor verlengen contract. Aanvankelijk kon ik kiezen tussen een driejarige of éénjarige verlenging. Ik had hier vragen over, maar het lukte, ondanks meerdere pogingen, niet om contact te krijgen. Inmiddels is de driejarige optie kennelijk van tafel, volgens de website. Nog steeds geen contact gehad. Ik kan dus net zo goed overstappen. Ik heb nog een contract tot medio mei.
Hi Frans, vervelend om te horen. Dat is uiteraard niet de bedoeling. We hebben het erg druk, vandaar de langere wachttijden. Momenteel bieden we geen 3-jarige contracten aan, omdat het voor ons erg lastig is om een goede inschatting te maken van de inkoop voor 3 jaar vanwege de huidige marktschommelingen. Dit doen wij om onszelf, maar ook onze klanten te beschermen. Kan je ons via Facebook of Twitter een privé-bericht sturen? Wellicht kunnen we je vragen op deze manier oplossen.
Goed geholpen
Aanrader
Ik ervaar Vandebron als een prettige klantgerichte, laagdrempelige energie-aanbieder. Ik waardeer de informatie die ik maandelijks ontvang zeer..
Van de Bron is helder en duidelijk in communicatie. Geen franje. Dar hou ik van.
Alleen maar goede ervaringen. Goed overzicht van gebruik .
Hoop dat de levering goed blijft.
Zeer klantvriendelijk
Prima
Kreeg goed antwoord op mijn vraag!
prima
Jullie zikn onbereikbaar probeer al dagen jullie te mailen of te bellen ben benieuwd of ik nou reactie krijg
Wij kennen alleen maar lovende woorden voor dit bedrijf. Mijn verhaal heb ik al beschreven.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.