Als nieuwe klant ben ik goed geholpen met de vragen die ik niet op de website kon vinden
Snel en adequaat geholpen met een verlenging waar ik nog over twijfelde.
Had een vraag, werd uitstekend geholpen door een leuke jonge medewerker die goed meedacht tot een oplossing.
Van de Bron geeft aan dat ze in overleg met mij contract hebben opgesteld. NIET juist! IK bel hierover. half uur in de wacht! Zonder enig bericht van hen een verhoging van 150,- per maand. Overleg was op zijn plaats geweest. Maandbedrag aangepast, na 2 telefoontjes, diverse mail en appjes. Wat blijkt schrijven ze toch het verhoogde bedrag af, terwijl ik een bevestiging heb via mail dat het zou worden aangepast. Teruggeboekt en weer een mail gezonden, afwachten maar.......... Informatie op de site klopt niet of is niet zichtbaar.
Voor de duidelijkheid - ik ben meer dan tevreden met Van de Bron. Wel zie ik dat in de app en website functionaliteit een boel te verbeteren valt. Verder helemaal prima.
Mijn familie ook tevreden heb wel een 3 jarig contract dus even rust in de tent. Ook ben ik met mijn plug-in hybride auto bij van Vandebron. Prima
Tot op heden niets aan te merken.
Ik ben nog niet aangesloten dus kan hier niks over zeggen. Ook verbruiksapp heb ik nog niet kunnen bekijken. Ik ben heel benieuwd naar de layout en gebruiksvriendelijkheid en naar de informatie voorziening voor de klant.
Ik heb vanaf 2017 een contract eerst 3 jr + verlenging. Helaas kan ik nu maar voor 1 jr Een contract afsluiten. Maar ik vertrouw erop dat t voor ons haalbaar zal zijn en wij straks geen extra kosten hoeven te betalen.
Goede levering. Alleen erg jammer dat mij energie nu niet meer dichtbij, dwz in Friesland, wordt opgewekt.
goede begeleiding bij hernieuwd contract
Ben als relatie van min 6 jaar nog nimmer teleurgesteld door de voor mij gemotiveerde medewerkers van Van de Bron. Aanbevelen al meerdere malen met succes gedaan.
zie boven
Verlengen van mijn abonnement voor een jaar
Helaas moeten besluiten om naar een nieuwe leverancier te switchen gezien het verlengings aanbod wat extreem hoog was (factor 3,5 hoger).. Dit was gezien het terugdringen van mijn gasverbruik in de afgelopen periode niet met elkaar in overeenstemming te brengen. Na de beslissing een nieuw aanbod gehad wat een stuk realistischer was, dus als tip wil ik hierbij meegeven dat bij bestaande klanten het aanbod tijdig dus zeker 6 weken voor het vervallen van het contract wordt aangeboden, waarbij dan de afgelopen periode qua gasverbruik wordt meegenomen in de berekeningen.. (die informatie is in detail bekend door het uitlezen van de slimme meter) Op deze manier verliest VandeBron onnodig vaste klanten…
Ik hoop dat we nog groener worden dan we al zijn.
Keurig elke maand een duidelijk overzicht. Je wordt niet onnodig lastig gevallen met telefoontjes.
Alleen nog meer mensen aan de telefoon zetten voor een kortere wachttijd.
goede ervaring
Ik ben goed geholpen door de medewerkster was heel vriendelijk en begreep dat het als je wat ouder bent het soms wel eens moeilijk is op de computer
Fijne manier om contact te krijgen via de website. En al snel antwoord.
lokaal en groen
Tja, De gasprijzen zijn onwijs hoog. Slecht inkoopbeleid van de overheid, waarvan de klant nu de dupe is
De totaal contractprijs is wat hoger , daarom stap ik over na 6 jaar.
Had informatie nodig om mijn 3-jarig contract te verlengen. Had uiteindelijk na een slechte telefonische bereikbaarheid toch een plezierige en professionele afwerking van mijn vragen en een nieuw 3 jarig contract
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.