Filters

4

Onverwacht: waarborgsom

Op 14 januari klant geworden, op 20 januari volkomen onverwachts (nooit ter sprake gekomen bij aanmelding) waarborgsom €370 geïnd en 23 januari €370 leveringskosten afgeschreven. 11 dagen klant en al €740 betaald. Nog nooit eerder, ook niet bij Vandebron, een waarborgsom hoeven te betalen. Klantenservice onbereikbaar vanwege drukte, maar geld afschrijven is geen probleem

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
6

Sinds drie jaar bij Vandebron en altijd tevreden geweest over de service.

Maar nu zit ik toch al een poosje op mijn eindafrekening te wachten. Bellen duurt erg lang eer je aan de beurt bent en heeft niet gezorgd dat ik mijn eindafrekening krijg. En die is er wel, want het nieuwe termijnbedrag is al van mijn rekening gehaald. Vorig jaar ontving ik mijn eindafrekening op 11 januari. Vandaar drie sterren dit keer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Blij dat ik met een echte persoon kan spreken.

Vaker bij anderen leveranciers alleen chatbots. Fijn dat jullie echte mensen hebben bij de klantenservice. Nieuwe contract was zo geregeld en veel gunstiger ook.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
3

Onvoldoende inzicht

Op mijn vraag geeft vdBron slechts deels antwoord op mijn vraag over referentieverbruik. Bovendien worden zonnepanelen hierin niet meegenomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goedt

Goedt

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

goede service en goede prijs kwaliteit

Vandebron geeft goede service, goed advies, flexibel en goed telefonisch bereikbaar. Ook bieden zij een goede prijs kwaliteit verhouding voor stroom en gas. Ook de app werk goed en is (inmiddels) actueel op verbruik

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

X

X

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Prima informatie

Elke maand een goed overzicht van gebruik en de vergelijking met de peer groep.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Duidelijk en overzichtelijk

Zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
8

Het maandelijkse overzicht is zeer punctueel.

Op dit moment zeer slecht bereik baar. Maar verder een zeer correcte maatschappij

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Prima

Het is van groot belang dat we geen energie gebruiken. Helaas is dat niet mogelijk. Daarom moet het duurzaam worden opgewekt. Een aantal energieaanbieders is alweer omgevallen. Daarom is het goed als we met zeer velen, energie kopen bij VandeBron.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Alles loopt zoals het moet

Heb nog geen problemen met Vandebron gehad, dus kan verder pas iets zeggen als die er wel zijn en dan een review geven hoe dat is opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
4

onbereikbaar

Onbereikbaar voor verlengen contract. Aanvankelijk kon ik kiezen tussen een driejarige of éénjarige verlenging. Ik had hier vragen over, maar het lukte, ondanks meerdere pogingen, niet om contact te krijgen. Inmiddels is de driejarige optie kennelijk van tafel, volgens de website. Nog steeds geen contact gehad. Ik kan dus net zo goed overstappen. Ik heb nog een contract tot medio mei.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Goed

Goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Prima!

Aanrader

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
9

Goede service in combinatie met duurzame energie die ik zelf kies

Ik ervaar Vandebron als een prettige klantgerichte, laagdrempelige energie-aanbieder. Ik waardeer de informatie die ik maandelijks ontvang zeer..

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

geeft positieve energie

Van de Bron is helder en duidelijk in communicatie. Geen franje. Dar hou ik van.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

stabiel, groen en goede prijs.

Alleen maar goede ervaringen. Goed overzicht van gebruik .

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Nog weinig contact gehad sinds overstap

Hoop dat de levering goed blijft.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Prima bedrijf

Zeer klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goed

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Tussen stand aangevraagd

Kreeg goed antwoord op mijn vraag!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

prima

prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Vrij goed

Jullie zikn onbereikbaar probeer al dagen jullie te mailen of te bellen ben benieuwd of ik nou reactie krijg

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Betrouwbaar en solide!

Wij kennen alleen maar lovende woorden voor dit bedrijf. Mijn verhaal heb ik al beschreven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.