Filters

10

Betrouwbare leverancier.

Heb al een aantal jaren Vandebron als leverancier gehad en dat is altijd probleemloos verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Deskundig, vriendelijk en probleem snel opgelost

Enkel positief

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
1

Zeer slecht

Ik kreeg in mei mijn elektrische auto. Doordat er volgens de installateurs 2 stroomdraden onder de meter moesten worden aangesloten kon ik lange tijd niet laden. Van de Bron wees naar de netbeheerder, die gaven aan dat zij dit nooit doen. Afijn na maanden over en weer mailen heb ik maar een plaatselijke elektricien gevraagd. Deze loste het op in 5 minuten. Oja, de prijs voor installatie viel ongeveer 500-600 euro duurder uit, er moest namelijk 3,30 meter gegraven moest worden (er zat slechts 3 meter graven zat in het installatiepakket). Vervolgens duurde het een paar maanden voordat mijn klantenportaal actief was, ergens ging er iets mis. Vanaf september (5 maanden later) kon ik dus thuis laden. Alhoewel van de Bron mijn bankrekeningnummer wel weet te vinden voor de servicekosten (9 euro per maand, op de website staat 3,50?) heb ik nu al 5 maanden niets gehoord over wanneer ik de vergoeding voor het laden krijg. Tientallen telefoontjes/mailtjes gestuurd: 'We gaan het meteen voor u oplossen!' om vervolgens weer niets van zich te laten horen. Het niveau van de backservice is op zijn minst zeer belabberd te noemen. Een aantal keer werkte mijn paal niet: 'meneer het ligt aan de pas', nee hoor de pas werkt wel op alle andere openbare laadpalen. Dan de legendarische opmerking: 'Volgens ons systeem zou alles goed moeten zijn, helaas ik kan niets voor u doen'. Samengevat: Veel ellende van, ze komen nooit bij je terug met een oplossing. Mijn advies: kies voor een plaatselijke installateur en bespaar je veel kosten en een bedroevende service.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Prima helpdesk, kundig personeel

Een paar keer met de Vandebron gebeld, o.a. over uitlezen slimme meter en contractverlenging. Goed, beleefd en over het algemeen snel te woord gestaan, maar de wachttijden kunnen wel eens erg oplopen. Maakt niet uit, het eindresultaat is altijd ok. Mis alleen wel dat ze ook energie uit kerncentrales willen betrekken, omdat dit zeer betrouwbaar is, geen CO2 of fijnstof uitstoot, zeer efficiënt is bovendien niet weersafhankelijk, zoals wind- en zonne-energie dit wel is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Telefonische bereikbaarheid is zeer slecht !

U bent enorm slecht telefonisch bereikbaar ! Dit verdient zeer zeker verbetering. Niet alle vragen kunnen via uw website beantwoord worden. Daarom blijft een goede telefonische bereikbaarheid noodzakelijk en wenselijk. Medewerker aan de telefoon was gelukkig wel vriendelijk, duidelijk en heeft mij keurig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Heel goed geholpen

Ik heb mij via de webpagina aangemeld en alle benodigde informatie snel verkregen. Ook bij een aantal vragen werd ik heel vriendelijk geholpen door de klantenservice.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Duidelijkheid

Duidelijke in het online scherm. Makkelijk de facturen kunnen vinden en op tijd melding wanneer het nodig is de maandelijkse factuur-voorschot te verhogen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
1

Van de Bron is niet duidelijk over de termijnbetalingen. De eerste betaling zien zij als waarborgsom

Ik betaalde keurig 12 x mijn maandtermijn van 114. Mijn verbruik is aantoonbaar veel lager dan de 12 x 114. Krijg dus veel terug. Nu ik overstap naar een andere leverancier wordt er in eens 305,--geïncasseerd. Hierover is geen discussie mogelijk. Ik bel, email verschillende keren. De 305,- heb ik gestorneerd. Dreiging van incassobureau, terwijl ik echt 12 maanden heb betaald. Uitleg vd Bron nu; 1e betaling is "waarborgsom". ????? Staat nergens in mijn contract. Wel in een email de zin; wij incasseren het 1e termijnbedrag enkele dagen voor de levering ingaat. Dat is logisch vind ik. Maar nu, na bellen, e-mailen, klacht indienen hoor je niet meer. Enkel een mail met dreiging incassobureau. De slotsom; Ik krijg zeker 300 a 400 euro terug op mijn jaarafrekening, maar nu wil vd Bron nog 305,- ontvangen !!! En dan de jaarafrekening pas na een maand of 2 afhandelen. Verder stelde de klantservice voor om dan geen 205 maar 114 te incasseren. Daar houdt vd Bron zich dus ook niet aan.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Duidelijkheid

Elke maand een helder overzicht van mijn verbruik van gas en elektriciteit, inclusief uitsplitsing naar ontvangen en terug geleverde kWh's. Ook makkelijk om terug te zien wat het verbruik van gas en elektriciteit in voorgaande jaren was. Vragen worden redelijk snel en duidelijk beantwoord,.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Een niet alledaagse vraag.

Met een niet gebruikelijke vraag waar ik graag antwoord op had, Vandebron gebeld. Verassend, niet de boodschap "de wachttijd is enkele tientallen minuten, belt u later nog eens terug". maar direct de juiste medewerker aan de lijn. Nadat de vra(gen) met toelichting waren gesteld, werd duidelijk en begrijpend antwoord gegeven. Een verademing!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
8

Duidelijk en heldere overzichten

Geen agressieve benadering, zouden veel bedrijven een voorbeeld van kunnen nemen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

snel antwoord

Ik kreeg op mijn vraag een snel antwoord en een duidelijke uitleg. Nog maar net klant maar dit begint alvast goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Mooi bedrijf

Goeie ervaring met van de bron duidelijk en eerlijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goede ervaring

Goede duidelijke uitleg op mijn vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Prima

Als er iets is word je geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Zeer prettige persoonlijke begeleiding bij het onboarden

Mede op basis van zeer prettig contact bij het eventueel overstappen besloten om naar Vandebron te gaan. Daarnaast is de website/app zeer volledig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

goed

er is wel een maar, je moet wel achter je korting aan omdat deze niet was opgenomen in de jaarafrekening.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Dik in orde

Goed geregeld, makkelijke app en goede overzichten van verbruik.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Tot zover probleemloos, snel en vriendelijk :) stressvrij

Groene stressvrije energie

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Groen, betrouwbaar en duidelijk

Belangrijk om voor onze (klein)kinderen aandacht te besteden aan het milieu. Bij Vandenbron wordt daar bewust mee omgegaan. Elke bijdrage telt! De maandoverzichten zijn duidelijk en overzichtelijk, waardoor je geen grote verrassingen hoeft te verwachten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Betrouwbaar, maar reactie op vragen kan sneller!

Al enkele jaren klant, naar tevredenheid, maar de laatste tijd laat de communicatie en bereikbaarheid te wensen over!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
1

jullie zijn onbereikbaar en reageren niet via de mail

verwacht na 2 weken van contact zoeken zsm een telefoontje

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
8

prima geholpen en goede adviezen

prima geholpen en goede adviezen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Alles klopt en werkt

Alles klopt en werkt. Alleen bij de communicatie tussen Vandebron en Chargecars, de firma die mijn laadpaal heeft geplaatst, liep het niet soepel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Top!

Goede prijs en service, wel lange wachttijden aan de telefoon.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.