Onbereikbaar voor verlengen contract. Aanvankelijk kon ik kiezen tussen een driejarige of éénjarige verlenging. Ik had hier vragen over, maar het lukte, ondanks meerdere pogingen, niet om contact te krijgen. Inmiddels is de driejarige optie kennelijk van tafel, volgens de website. Nog steeds geen contact gehad. Ik kan dus net zo goed overstappen. Ik heb nog een contract tot medio mei.
Hi Frans, vervelend om te horen. Dat is uiteraard niet de bedoeling. We hebben het erg druk, vandaar de langere wachttijden. Momenteel bieden we geen 3-jarige contracten aan, omdat het voor ons erg lastig is om een goede inschatting te maken van de inkoop voor 3 jaar vanwege de huidige marktschommelingen. Dit doen wij om onszelf, maar ook onze klanten te beschermen. Kan je ons via Facebook of Twitter een privé-bericht sturen? Wellicht kunnen we je vragen op deze manier oplossen.
Goed geholpen
Aanrader
Ik ervaar Vandebron als een prettige klantgerichte, laagdrempelige energie-aanbieder. Ik waardeer de informatie die ik maandelijks ontvang zeer..
Van de Bron is helder en duidelijk in communicatie. Geen franje. Dar hou ik van.
Alleen maar goede ervaringen. Goed overzicht van gebruik .
Hoop dat de levering goed blijft.
Zeer klantvriendelijk
Prima
Kreeg goed antwoord op mijn vraag!
prima
Jullie zikn onbereikbaar probeer al dagen jullie te mailen of te bellen ben benieuwd of ik nou reactie krijg
Wij kennen alleen maar lovende woorden voor dit bedrijf. Mijn verhaal heb ik al beschreven.
Ik zat bij een andere leverancier waarbij ik veel te veel betaalde waren helemaal niet in staat om met mij op een goede manier te praten voelde echt niet oke kwam twee spitsen dames tegen in de trein waar ik een leuk gesprek mee had en die werken bij de bron die deden hun verhaal over de bron en ik was om zo ben ik bij jullie terecht gekomen
Wil graag geblijven, maar kijk wat Kosten betreft even verder.
Met een verhuizing in het vooruitzicht, moet ook de energie aansluiting geregeld worden. Dat kan lekker makkelijk via Mijn Vandebron en het was in een dag geregeld. Weer een zorg minder.
Over duurzaam...windenergie verwarmd mijn huis niet. En het gas is niet normaal, qua prijs. Dat is natuurlijk bij alle leveranciers zo. Wat zou ik het mooi vinden als ik op mijn huurhuis zonnepanelen krijg voor het stroomverbruik. En iets wat duurzaam is ipv. gas. Mijn verhuurder is er niet vlot mee. Wie weet komen energie leveranciers met oplossingen. Voor de rest is vanderbron n uitstekende leverancier
We kregen in oktober een nieuwe offerte. Prima! We denken dat we hier prima mee af zijn! Er kwam nog wel een voorstel om het termijnbedrag te verhogen maar denken dat dit niet nodig is.
Nooit gedoe, nooit onduidelijkheid. Ik waardeer jullie enorm. Hoop dat dit zo blijft, ik verwacht het eigenlijk wel, volgens mij staat eerlijkheid en duidelijkheid hoog in jullie vaandel. En dat waardeer ik enorm. Ook al zou e.e.a. omhoog gaan, ik vertrouw erop dat ik eerlijk geïnformeerd word daarover.
Inmiddels ruim 5 jaar klant. Eerlijk, open bedrijf. Goede informatievoorziening. Zeer goede en goed bereikbare klantenservice.
Om ze scherp te houden mag je natuurlijk nooit een 10 geven. Communicatie via mail en telefoon gaat prima met Vandebron. Ze hebben wel wat beperkende regels die ze niet goed kunnen uitleggen maar dat weegt niet zwaar. Een jonge club mensen met een groen imago en dito intentie. Ze verdienen meer klanten.
Was al aantal jaar klant bij vandebron. Was hier eigenlijk heel positief over, tot mijn verhuizing. Mijn verhuizing werd uitgesteld omdat de bouw vertraagd was. Dit was geen probleem bij vandebron, fijn! Toen ik er eenmaal woonachtig was zou mijn energie automatisch gaan lopen. Niet dus, brieven van Enexis dat ik zou worden afgesloten. Vandebron bleek eenzijdig mijn contract te hebben verbroken, zonder iets te laten weten. Prima, kan gebeuren, contract hersteld. Hierna bleek dat mijn maandbedrag vertienvoudigd (!) was naar 110 euro per maand, gebaseerd op een verbruik van 4000 Kwh per jaar. Dit was gebaseerd op de vorige bewoners. Ik woon alleen in een nieuwbouw appartement, dus vorige bewoners waren er niet, en een verbruik van 4000 Kwh in een klein appartement is nagenoeg onmogelijk. Totaal uit de lucht gegrepen dus. Klantenservice kon alleen het termijnbedrag aanpassen naar 55 euro. Toen ik aangaf dat dit nog steeds te hoog zou zijn werd er geïrriteerd gemeld dat ik dan maar na 4 maanden een herberekening moest aanvragen. Andere opties waren er niet. Kortom: vandebron vernaggelt hun eigen administratie en zadelt de klant op met de problemen. Vervolgens onwil om dit op te lossen, want dat kost ze werk. Erg jammer, was een fijn bedrijf.
Op alle punten betrouwbaar!
Werd snel en met duidelijke uitleg geholpen
Zie hierboven.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.