Goeie ervaring met van de bron duidelijk en eerlijk
Goede duidelijke uitleg op mijn vragen.
Als er iets is word je geholpen
Mede op basis van zeer prettig contact bij het eventueel overstappen besloten om naar Vandebron te gaan. Daarnaast is de website/app zeer volledig.
er is wel een maar, je moet wel achter je korting aan omdat deze niet was opgenomen in de jaarafrekening.
Goed geregeld, makkelijke app en goede overzichten van verbruik.
Groene stressvrije energie
Belangrijk om voor onze (klein)kinderen aandacht te besteden aan het milieu. Bij Vandenbron wordt daar bewust mee omgegaan. Elke bijdrage telt! De maandoverzichten zijn duidelijk en overzichtelijk, waardoor je geen grote verrassingen hoeft te verwachten.
Al enkele jaren klant, naar tevredenheid, maar de laatste tijd laat de communicatie en bereikbaarheid te wensen over!
verwacht na 2 weken van contact zoeken zsm een telefoontje
prima geholpen en goede adviezen
Alles klopt en werkt. Alleen bij de communicatie tussen Vandebron en Chargecars, de firma die mijn laadpaal heeft geplaatst, liep het niet soepel.
Goede prijs en service, wel lange wachttijden aan de telefoon.
Op 14 januari klant geworden, op 20 januari volkomen onverwachts (nooit ter sprake gekomen bij aanmelding) waarborgsom €370 geïnd en 23 januari €370 leveringskosten afgeschreven. 11 dagen klant en al €740 betaald. Nog nooit eerder, ook niet bij Vandebron, een waarborgsom hoeven te betalen. Klantenservice onbereikbaar vanwege drukte, maar geld afschrijven is geen probleem
Maar nu zit ik toch al een poosje op mijn eindafrekening te wachten. Bellen duurt erg lang eer je aan de beurt bent en heeft niet gezorgd dat ik mijn eindafrekening krijg. En die is er wel, want het nieuwe termijnbedrag is al van mijn rekening gehaald. Vorig jaar ontving ik mijn eindafrekening op 11 januari. Vandaar drie sterren dit keer.
Vaker bij anderen leveranciers alleen chatbots. Fijn dat jullie echte mensen hebben bij de klantenservice. Nieuwe contract was zo geregeld en veel gunstiger ook.
Op mijn vraag geeft vdBron slechts deels antwoord op mijn vraag over referentieverbruik. Bovendien worden zonnepanelen hierin niet meegenomen.
Goedt
Vandebron geeft goede service, goed advies, flexibel en goed telefonisch bereikbaar. Ook bieden zij een goede prijs kwaliteit verhouding voor stroom en gas. Ook de app werk goed en is (inmiddels) actueel op verbruik
X
Elke maand een goed overzicht van gebruik en de vergelijking met de peer groep.
Zeer tevreden
Op dit moment zeer slecht bereik baar. Maar verder een zeer correcte maatschappij
Het is van groot belang dat we geen energie gebruiken. Helaas is dat niet mogelijk. Daarom moet het duurzaam worden opgewekt. Een aantal energieaanbieders is alweer omgevallen. Daarom is het goed als we met zeer velen, energie kopen bij VandeBron.
Heb nog geen problemen met Vandebron gehad, dus kan verder pas iets zeggen als die er wel zijn en dan een review geven hoe dat is opgelost.
Hi Matthieu, bedankt voor het delen van je ervaring. Daar worden we erg blij van!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.