Filters

10

Prima organsatie!

Vandebron is heel accuraat en snel in het beantwoorden van vragen. Prima service en dus een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Fijne energieleverancier

Dik tevreden tot Utrecht En dat zal wel verder zo gaan vermoedt ik

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

zeer goed

Maandelijks ontvang ik een duidelijk verbruiksrapport met aanbevelingen om te besparen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
2

Aardige klantenservice.... maar je hebt ze zo vaak nodig.......

Vanaf 1 feb 2021 overgestapt naar vandebron, contract voor 1 jaar. Verbruik 2019/202 ; 6500kW en 2000m3 gas voor contract voor 210 per maand. Gedurende 2021 maatregelen genomen met zonnepanelen (overcapaciteit), isolatie en via Airco ook electrisch opwarmen van bijgebouw. Verwacht verbruik 2022: 0 Kw (wss -3000) en 1700M3 Gas. Nieuw contract voorstel voor 1 jaar... 830 euro, 3 jaar vast 630 euro. Klantenservice gebeld in Januari, hoezo zo hoog? Ja is berekend op gemiddeld verbruik van laatste 3 jaar.... zo hoog was mijn verbruik toch niet? En je ziet toch nu aan actueel verbruik dat.... ? Nee is niet mogelijk. 2 dagen erna toch maar weer terug gebeld, na weer 30 minuten in de wacht....andere persoon aan de lijn. Tuurlijk kunnen we dat aanpassen. Word nu 430 euro voor variabel. Helaas kun je dat niet zien op de site, maar zal je screenprint sturen. Top! Bedankt. 20 Januari.... inhouding van 875 euro op de rekening. Pardon! Toch maar weer gebeld. Oh ja.. is foutje.... gaan we corrigeren, je krijgt 460 euro terug. 2 februari kijken op de rekening.... euh nog niks teruggestuurd. Via chat (geen zin om weer 30 min in de wacht te staan) Medwerker gesproken..... oh klopt. Onze afdeling financien heeft t erg druk. En daar moet je het mee doen... geen melding als... excuus word vandaag teruggestort of weet ik wat. De chat word gewoon gesloten. Het betreft dus 460 euro... geen paar tientjes. En dit staat los van het bedrag wat we nog tegoed gaan krijgen voor de jaarafrekening. Liquiditeitsproblemen miss? Ik zou in ieder geval heel erg oppassen met nu een contract aan te gaan bij vandebron.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Vandebron bood mij een 3 jarig contract aan

Vandebron bood mij een 3 jarig contract aan, wat ben ik blij dat ik dit contract genomen heb i. v. m. de energie kosten in het heden. Dank u wel Vandebron voor dit geweldig aanbod.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Prima leverancier

Ik heb alleen maar positieve ervaringen met van de Bron.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Heel erge goed

Heel erge goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

helemaal niets mis mee

fijne leverancier

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Zeer goede leverancier

Ben al enkele jaren een zeer tevreden klant bij Vandebron. Scherpe prijzen, goede service en duidelijke informatie in zowel de maandelijkse overzichten qua verbruik als op de website.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Perfecte service en klantvriendelijkheid

Geachte heer mevrouw Hierbij wilde ik u zeggen dat ik jullie service gewoon goed vind en dank jullie daarvoor

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Zijn helemaal correct

Correct

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Alles duidelijk en overzichtelijk…

Klantvriendelijk….en duidelijke informatie….

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

De korting van de belasting op mijn termijnbedrag was zeer concreet.

De overheid heeft alle energiegebruikers een aanzienlijke korting gegeven op de over 2022 verschuldigde energiebelasting. Dit wordt uitgevoerd door de energiebedrijven. Ik heb VDB gevraagd, of ik op basis van deze informatie mijn maandelijks termijnbedrag kan aanpassen. Deze vraag werd binnen één dag zeer duidelijk en concreet beantwoord. Inclusief het concrete bedrag voor mijn specifieke situatie. Chapeau!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Beter dan Essent

Hier wordt je niet opgelicht.. geen bull****, je krijgt een duidelijk overzicht van je verbruik.. je hoeft hier eigenlijks nooit bij te betalen, omdat ze op basis van je verbruik, een duidelijk maandtarief opleggen. Ze compenseren in principe alles.. in de maanden dat je meer verbruikt en in de maanden dat je minder verbruikt. En aan het einde van het jaar houd je nog geld over ook nog.. wat je dan ook terug krijgt. Zie het als een 13e maand! Ik heb hier nooit problemen.. De klantenservice is super vriendelijk en ze nemen de tijd ook nog voor je. Van mij krijgen ze een 10+

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Een must

Windenergie is voor het klimaat de beste keuze, en daarbij heb je als klant geen last van stijgende gasprijzen. Dus voor onze wereld en voor de portemonnee is Vandebron eigenlijk een “must”.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Zeer goed over jullie te spreken

Ben zeer te vrede over jullie jet doen krijg altijd een overzicht netjes hoor

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

aanrader

uitstekend een aanrader

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Zeer goede ervaringen en heb vertrouwen in het concept.

Zeer goede ervaringen en heb vertrouwen in het concept.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Levert groene stroom en goede info

Betrouwbare leverancier. Goede info om zelf je verbruik en teruglevering bij te houden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Super tevreden

Wij zijn zeer tevreden na twee jaar bij van de Bron correcte behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Communiceren helder naar de klant toe

Het geeft een goed gevoel dat de windenergie uit Nederland komt . De prijzen zijn niet het goedkoopste maar zeer zeker niet de duurste

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Simpel, betrouwbaar, en groen.

Foutloze overgang, goede info, goede service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Goed tot nu toe

Duidelijke communicatie In het begin van ons contract wel ERG moeilijk bereikbaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
7

Via, E-mail duidelijke uitleg over energie.

Via de e-mail wordt alles over energie en prijzen duidelijk uitgelegd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Zeer klantvriendelijk en goede prijs

Wanneer je groene stroom belangrijk vindt, is Van de bron zeker een aanrader. Ik heb hen als zeer klantvriendelijk ervaren, met heldere communicatie en de prijs is prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.