Gewoon goed!
Prima. Echter ik heb vaak een digitaal probleem om te communiceren!
!
23 december bericht van jullie: betaling niet gelukt. (ik vind het vervelend dat jullie 1 steeds vroeger afschrijven 2 twee dagen later niet even weer proberen) 30 december bij mij afgeschreven. 1 januari aanmaning van jullie ik stuur bericht : Al afgeschreven. 10 januari 2e aanmaning en bericht dank voor bericht we nemen contact op. Hoor niets tot 21 januari van een incassobureau nota bene !!!!! 2 februari. weer bericht van incassobureau. jullie hebben nog steeds geen groen licht gegeven!! 2 febr ik bel met vandeBron. (sta zeer lang in de wacht) Kunnen betaling "niet zo gauw" vinden. Terwijl ik foto stuur en van jullie berichtje krijg op de mail...bedankt voor je bericht...zegt medewerker aan de andere kant van de lijn...heb nog niets binnen...kan even duren...moet nu andere mensen helpen. Vind deze gang van zaken écht niet OK jongens !!!!!!! bij mij is afgeschreven van rekening en jullie rekening klopt
Ben erg tevreden over de regelmatige berichten met betrekking tot de verbruiksstatus.
Ontzettend goeie behulpzame mensen, en plezierig contact!
We lopen nu tegen een probleem aan omdat de contractverlenging voor de winkel van mijn vrouw vorig jaar niet goed is uitgevoerd. Ik heb het vertrouwen dat dit probleem op een goede manier wordt opgelost.
idem.
Goede communicatie
Snel geholpen, vriendelijk, open en duidelijke taal. Elke maand een helder overzicht van verbruik. Tips en je kunt je maandbedrag zelf ( binnen de grenzen) regelen.
Gekozen voor Van de bron, omdat we zelf al zonnepanelen op het dak hebben maar de benodigde overige stroom ook groen wilden. Het idee achter dit concept vinden we goed. Anderen die (uit je eigen regio) teveel over houden door leveren aan mensen die het willen verbruiken. Geen idee of dit in de praktijk ook daadwerkelijk zo gebeurt, (want hoe controleer je of die stroom daadwerkelijk uit, in ons geval, Tienhoven komt) maar het idee is leuk.
Ik ben zeer tevreden over Vandebron. In de app kun je alles bijhouden over je verbruik van gas en elektra. Bovendien geeft de klantenservice snel antwoord op de vragen die je hebt. De prijs van gas is overal enorm gestegen dus ook bij Vandebron.
Omdat je bij een 1 jaar vast contract ook relatief goedkoop (goed rekenen) tussentijds kunt overstappen als de prijzen weer gaan dalen (je betaalt dan wel 2 x 50 euro boete voor elk contractdeel dus voor el. en gas) kan het over een tijdje toch aantrekkelijker zijn om tussentijds, dus voor de einddatum van je vaste contract, over te stappen als de prijzen zijn gedaald. Op dit moment is variabel flink duurder dan 1 jaar vast, dus...
Vandebron is heel accuraat en snel in het beantwoorden van vragen. Prima service en dus een aanrader.
Dik tevreden tot Utrecht En dat zal wel verder zo gaan vermoedt ik
Maandelijks ontvang ik een duidelijk verbruiksrapport met aanbevelingen om te besparen.
Vanaf 1 feb 2021 overgestapt naar vandebron, contract voor 1 jaar. Verbruik 2019/202 ; 6500kW en 2000m3 gas voor contract voor 210 per maand. Gedurende 2021 maatregelen genomen met zonnepanelen (overcapaciteit), isolatie en via Airco ook electrisch opwarmen van bijgebouw. Verwacht verbruik 2022: 0 Kw (wss -3000) en 1700M3 Gas. Nieuw contract voorstel voor 1 jaar... 830 euro, 3 jaar vast 630 euro. Klantenservice gebeld in Januari, hoezo zo hoog? Ja is berekend op gemiddeld verbruik van laatste 3 jaar.... zo hoog was mijn verbruik toch niet? En je ziet toch nu aan actueel verbruik dat.... ? Nee is niet mogelijk. 2 dagen erna toch maar weer terug gebeld, na weer 30 minuten in de wacht....andere persoon aan de lijn. Tuurlijk kunnen we dat aanpassen. Word nu 430 euro voor variabel. Helaas kun je dat niet zien op de site, maar zal je screenprint sturen. Top! Bedankt. 20 Januari.... inhouding van 875 euro op de rekening. Pardon! Toch maar weer gebeld. Oh ja.. is foutje.... gaan we corrigeren, je krijgt 460 euro terug. 2 februari kijken op de rekening.... euh nog niks teruggestuurd. Via chat (geen zin om weer 30 min in de wacht te staan) Medwerker gesproken..... oh klopt. Onze afdeling financien heeft t erg druk. En daar moet je het mee doen... geen melding als... excuus word vandaag teruggestort of weet ik wat. De chat word gewoon gesloten. Het betreft dus 460 euro... geen paar tientjes. En dit staat los van het bedrag wat we nog tegoed gaan krijgen voor de jaarafrekening. Liquiditeitsproblemen miss? Ik zou in ieder geval heel erg oppassen met nu een contract aan te gaan bij vandebron.
Vandebron bood mij een 3 jarig contract aan, wat ben ik blij dat ik dit contract genomen heb i. v. m. de energie kosten in het heden. Dank u wel Vandebron voor dit geweldig aanbod.
Ik heb alleen maar positieve ervaringen met van de Bron.
Heel erge goed
fijne leverancier
Ben al enkele jaren een zeer tevreden klant bij Vandebron. Scherpe prijzen, goede service en duidelijke informatie in zowel de maandelijkse overzichten qua verbruik als op de website.
Geachte heer mevrouw Hierbij wilde ik u zeggen dat ik jullie service gewoon goed vind en dank jullie daarvoor
Correct
Klantvriendelijk….en duidelijke informatie….
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.